|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: Global Star
Temat: Kayak Extreme
producent: Small Rockets
wydawca: Global Star Software
kategoria: sportowe
Data Premiery:
Świat: 06 grudnia 2001
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Kayak Extreme to gra przeznaczona przede wszystkim dla miłośników ekstremalnych sportów wodnych. Gracz może wziąć udział w szeregu karkołomnych spływów kajakowych toczących się na rzeczywistych trasach, m.in. na górskich kamienistych strumieniach oraz na rwących rzekach pełnych wodospadów, kaskad i przełomów. Gra wiernie odtwarza wszystkie warunki towarzyszące spływom, sine prądy wodne, fale, itp. oraz pozwala graczom na wykonywanie całej gamy ruchów, manewrów i piruetów.
* Trójwymiarowy engine graficzny.
* Cztery odmienne lokacje - Alpy, Afryka, Alaska oraz lokacja treningowa.
* Trzy poziomy trudności.
* Trzy różnorodne kajaki.
KUNIEC
pass:http://movieswarz.com KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Elite Warriors Vietnam
kategoria: gry akcji - taktyczna
producent: Nfusion Interactive
wydawca: Global Star Software
dystrybutor PL: OniGames
data premiery: 25 marca 2005
data wydania PL: 01 listopada 2005
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 866 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB. KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Użyteczne „patenty” w samochodach - lista
JKK <j_k_kwytni@itotezpoczta.fmpopełnił(a): | Rysuneczek na wskaźniku poziomu paliwa wskazujący, z której strony | auta jest wlew paliwa (Mondeo) :). IMHO przydatne, szczególnie gdy | widzę manewrujących "flotowców" między dystrybutorami na stacjach :)
Obecne dystrybutory mają na tyle długie węże, że mozna spokojnie lać z drugiej strony, gdy stacja jest oblężona.
U mnie na stacji - Dystrybutory Dresser Wayne - model Global Star (dokładnego typu nie pomnę - taki czterowężowy z każdej strony - częste na Orlenach). Jeśli odpowiednio nie przytulisz się do "peronu" i nie staniesz w odpowiednim miejscu - zatankować będzie cieżko lub niemożliwe :) - spokojnie bym tego nie nazwał. A "szarpaczy", którym się wydaje, że waż się rozwinie niczym strażacki bądź pistolet jest z gumy jest wielu :). Na szczęście sił do całkowitego wyrwania na razie im brakuje. Nadszarpnięte chyba już 3 były naprawiane.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: GlobalStar - katastrofa 12 satelitow zniszczonych
Poranek 10 wrzesnia kosmodrom Bajkonur, startuje rakieta Zenit-2 z 12 satelitami nowego systemu telefoni satelitarnej GlobalStar wielkiej konkurencji startujacej za kilka dni (23.09) sieci Iridium. Start przebiega bez problemow niestety w 272 sek. lotu zbyt wczesnie odlacza sie trzeci czlon rakiety i cale to zelastwo spada z wielkim hukiem na ziemie na teretorium Kazachstanu. W wyniku tej awarii na pewno opozni sie zapowiadany na wiosne start tego systemu telefonii. Docelowo ma on liczyc 44 satelity plus 6 rezerwowych wiec strata az 12 zapewne bedzie bolesna. Dalsze starty zostaly zaplanowe rownierz na jesieni tego roku za pomoca tych samych rakiet Zenit-2. Szczegoly na http://www.globalstar.com/ maly apel do mediow naucie sie pisac w telegazecie widzialem "Global Star" "GlobStar" itp a prawidlowwa nazwa to "GlobalStar" Pozdrawiam ROBBO PS: Porownanie Iridium z GlobalStarem za chwile w innym watku PS2 : a moze zalozymy grupe pl.misc.telefonia.satelitarna :)))
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: telefon satelitarny
WITAM Mam pytanie związane z telefonią satelitarną. Konkretnie chodzi o namiary na firmę/firmy które na terenie Polski umożliwiają zakup/wypożyczenie takiego sprzętu. Najlepiej gdyby umożliwiał transmisję danych (dostęp do internetu) z rozsądną prędkością...
9,6 - global star i wiecej raczej nie da rady !! Są jeszcze różne INMARSATy - z tym ze toraczej terminale wielkości laptopa Inormacje o inmarsat masz na stronie TPSA. Globalstar chyba niema w polsce przedstawiciela (kiedyś idea oferowała jego usługi) polecam odwiedzenie www.globalstar.com
Jeżeli można to proszę odbić również odpowiedź na priva
oki
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Friday Night 3D Darts
Opis Gry
Symulacja gry w popularne darty (rzutki), za produkcję której odpowiedzialne jest niewielkie studio developerskie o nazwie AI Factory. Gra, podobnie jak i kilka innych tytułów angielskiego producenta, wydana została w serii „Friday Night” sygnowanej przez Global Star Software. Podstawowy atut wyróżniający ten tytuł na tle konkurentów to zastosowanie trójwymiarowego silnika. Warto przy tym dodać, iż nie wszystkie obiekty zostały wykonane w pełnym 3D. Świetnym przykładem mogą być inni zawodnicy równolegle przystępujący do zawodów, którzy są prostymi sprite'ami. Oprawa audiowizualna gry może natomiast podlegać niewielkim modyfikacjom, gracz ma bowiem możliwość doboru muzyki, odgłosów dźwiękowych czy też widocznych na ekranie okien (np. ze statystykami).
Gracz ma do wyboru kilka trybów rozgrywki, między innymi pojedyncze spotkania w pubie czy samodzielny trening w domu przy czym esencję zabawy stanowi rozbudowany tryb kariery. Wszyscy zawodnicy docelowo walczą o puchar mistrza tej dyscypliny sportowej. Jeszcze przed rozpoczęciem zabawy należy wybrać jedną z kilku dostępnych postaci, poszczególni zawodnicy cechują się różnorodnymi umiejętnościami. Autorzy „Friday Night 3D Darts” przygotowali dziesięć różnych typów zawodów, które obejmują między innymi takie odmiany gry w darty jak Cricket czy Around the Clock. Kolejne posunięcia są obrazowane wyjątkowo rozbudowanymi statystykami, informują one między innymi o ilości zdobytych punktów, celności czy wygranych zawodach. Interfejs gry został zbudowany w taki sposób, aby umożliwić bezproblemową obsługę programu także tym osobom, które nie mają na co dzień kontaktu z grami komputerowymi. Mniej doświadczonych zawodników ucieszą natomiast wbudowane moduły pomocy, obejmują one zarówno objaśnienia zasad poszczególnych odmian gry w rzutki czy też podpowiedzi już podczas właściwych zawodów. Rozgrywka przebiega w dość ciekawy sposób, gracz musi nie tylko ustalić gdzie zamierza trafić, ale i dobrać odpowiednią siłę rzutu czy też spróbować podkręcić rzutkę w locie. Cały proces odbywa się wyłącznie przy użyciu myszy. W dalszej części gry zdobywa się nowe, znacznie lepsze typy rzutek, dzięki którym można poprawiać swoje dotychczasowe wyniki. Niestety, autorzy „Friday Night 3D Darts” nie przewidzieli żadnych trybów sieciowych, tytuł powstał bowiem z myślą o pojedynczym graczu.
KUNIEC
Brak hasła
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Search and Rescue: Vietnam MedEvac [2002]
InterActive Vision ( producent )
Global Star Software ( wydawca )
PLAY ( dystrybutor PL )
symulatory ( helikoptery )
12 listopada 2002 ( światowa data premiery )
25 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player nośnik: 1 CD
wymagania wiekowe: 12+
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D, 1 GB HDD
Vietnam MedEvac to symulator lotu śmigłowcem, stworzony przez zespół programistów, który odpowiada za powstanie znanej serii Search and Rescue. Tym razem mamy jednak do czynienia z samodzielnym produktem osadzonym w całkowicie innych realiach niż to ma miejsce w serii Search and Rescue. Akcja nie toczy się w czasach współczesnych i nie latamy śmigłowcami należącymi do Amerykańskiej Straży Przybrzeżnej. W Vietnam MedEvac wszystko rozgrywa się w latach 1961 – 1975, podczas wojny w Wietnamie. Gracz staje się pilotem wojskowego śmigłowca UH1 „Huey”, wykonującym zadania medyczno-ratunkowe na terenie objętym walkami. Do przejścia przygotowano kompanię składającą się z ponad 100 jednoosobowych misji. Zadania rozgrywają się w 10 różnych obszarach, w różnych porach dnia i nocy oraz dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych.
Naszym głównym przeciwnikiem są siły wroga (niejednokrotnie ratując amerykańskich żołnierzy dostaniemy się pod ostrzał z ręcznych karabinów AK47, ciężkich dział przeciwlotniczych, czy nawet rakiet SAM), a dopiero na drugim miejscu zła pogoda. Gra wykorzystuje ten sam, dobry trójwymiarowy silnik graficzny zastosowany w Search and Rescue 4, oraz ten sam dopracowany realistyczny silnik fizyczny. Śmigłowiec „Huey” został odwzorowany w najmniejszych szczegółach, tzn. wyposażenie, wygląd i sylwetka, konsola sterowania oraz model lotu. Twórcy pomyśleli o wszystkich graczach, zaawansowanych i nie zaawansowanych, dlatego też znajdziemy tu dwa typy modelów sterowania – realistyczny i prosty.
W Vietnam MedEvac gracz odwodzi też załogą śmigłowca. Za pomocą specjalnej konsoli dowodzenia może wydawać różne polecenia załodze, np. obsłudze karabinu maszynowego ostrzelać żołnierzy wroga ukrywających się na skraju dżungli. W newralgicznych momentach można nawet pozwolić komputerowemu A.I. pilotować śmigłowiec, a samemu zająć się strzelaniem z karabinu pokładowego.
KUNIEC
Password : catfish
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Luxury Liner Tycoon
Luxury Liner Tycoon
producent: Virtual Playground
wydawca: Global Star Software
dystrybutor PL: OniGames
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: strategiczne / ekonomiczna
Data Premiery:
Świat: 24 stycznia 2004
Polska: 15 stycznia 2006
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, Win 95/98/NT/2000/XP, 350MB HDD.
Luxury Liner Tycoon to strategia-ekonomiczna oparta na idei popularnych Tycoonów, czyli w skrócie - buduj, zarządzaj i zarabiaj pieniądze. Całość w sporym stopniu przypomina Cruise Ship Tycoon - możemy sprawdzić się w kierowaniu statkiem wypoczynkowo-turystycznym z prawdziwego zdarzenia, pływającym między innymi po Morzu Karaibskim, Morzu Arktycznym, Morzu Śródziemnym oraz w pobliżu wybrzeży Azj. Atrakcyjność podróży w dużej mierze zależy od wytyczonej trasy i miejsc, w których zatrzymamy się podczas rejsu, nie mniej jednak to nie wszystko. Liczą się także warunki jakie zapewnimy pasażerom. Zanim wyruszymy na pełne wody, koniecznym jest zatrudnienie wykwalifikowanej załogi (kapitan, inżynierowie, kelnerzy, marynarze, etc.) oraz zaopatrzenie statku w szereg pomieszczeń (kasyna, restauracje) czy innych elementów (stoły bilardowe, do gry w brydża, itp.), które wpływają na podniesienie ogólnego komfortu poroży. W końcu nasi klienci muszą przecież znaleźć sobie zajęcie podczas chwil, spędzanych na morzu...
* Trzy zróżnicowane tryby rozgrywki: Freeplay, Scenario oraz Career.
* 72 rodzaje pasażerów, każdy o innym wyglądzie i preferencjach (ponad 100 animacji).
* 74 pokoje czy atrakcje do dodania, które podniosą standard „życia” na statku (kasyna, kabiny, nocne kluby, bary, stoły bilardowe, jadalnie, pole do mini-golfa, boisko do badmintona, etc.).
* Ponad 80 obiektów dekoracyjnych (teleskopy, rośliny, stoły, biurka, itd.).
* Intuicyjny i prosty w obsłudze interfejs.
* Ładna oprawa audio-wizualna 3D oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa.
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Army Men: Major Malfunction (XBOX)
Global Star Software ( producent )
Global Star Software ( wydawca )
gry akcji ( TPP )
14 kwietnia 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
04 sierpnia 2006 ( Europejska data premiery ) (PAL)
14 kwietnia 2006 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 16+
Army Men: Major Malfunction to kolejna część popularnego cyklu, opowiadającego o przygodach i bojach plastikowych żołnierzyków. Ostatni tytuł, w jaki mieliśmy przyjemność grać, to Army Men: Sarge’s War.
Army Men: Major Malfunction to kolejna część popularnego cyklu, opowiadającego o przygodach i bojach plastikowych żołnierzyków. Ostatni tytuł, w jaki mieliśmy przyjemność grać, to Army Men: Sarge’s War. Najnowsza gra to klasyczna strzelanina, ponownie dająca nam szansę poprowadzenia do walki bohaterskiego Sierżanta, na którego czyha odwieczny wróg – Major Dysfunkcja.
Tym razem nie stajemy w obliczu konfliktu między armią Zielonych i Brązowych. Czekające nas zadanie to zniszczenie wrogich wojsk, które przeszły na stronę zła pod wpływem głównego czarnego charakteru. Oznacza to konieczność stawienia czoła dwudziestu trzem rodzajom przeciwników. Radzimy sobie z nimi dzięki dość szerokiemu arsenałowi, zawierającemu szesnaście rodzajów broni - między innymi takie cacka jak: strzelba, miotacz płomieni czy karabin szturmowy. Zanim staniemy oko w oko z Majorem Dysfunkcją, musimy przejść ponad trzydzieści misji i pokonać rzesze wrogich żołnierzy, czyhających na okazję, by zamienić nas w kupkę stopionego plastiku.
Oprócz trybu Story twórcy gry dają nam możliwość sprawdzenia swoich możliwości na Battle Arena lub w szeregu misji do przejścia na czas. Army Men: Major Malfunction trzyma poziom pozostałych gier z serii i musi się podobać wszystkim graczom, którzy nie zawiedli się na poprzednich tytułach.
Formato: NTSC
Idioma: Ingles
Pass: Sin pass
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ford vs. Chevy (XBOX)
Eutechnyx ( producent )
Global Star Software ( wydawca )
wyścigi ( samochodowe )
09 listopada 2005 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
09 listopada 2005 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / split screen liczba graczy: 1-6
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Ford vs. Chevy to produkcja firmy Global Star Software. Podejmuje ona temat pojedynku pomiędzy dwoma amerykańskimi producentami samochodów – Fordem oraz Chevroletem.
Rywalizacja tych dwóch koncernów od lat elektryzowała fanów motoryzacji w USA. Programiści postanowili wykorzystać ten fakt i dali nam szansę na opowiedzenie się po jednej z konkurujących ze sobą stron.
Do wyboru oddano nam dokładnie 48 modeli licencjonowanych samochodów. Znajdujemy tutaj tak legendarne modele, jak Ford Gran Torino z 1976 r. (popularny ze względu na film pt. Starsky & Hutch), Thunderbird, Mustang GT czy też Chevrolet El Camino, Equinox LT lub Corvette Z06. Wozami ścigamy się na kilkudziesięciu malowniczych trasach. Przemierzamy zarówno miejskie ulice, jak też długie autostrady oraz wąskie drogi na wsi. Naszym celem jest zwycięstwo w prestiżowych zawodach Westington Cup. Dokonujemy tego poprzez wygrywanie pomniejszych wyścigów, demonstrowanie swoich umiejętności w trybie Drag czy też pobijanie rekordów czasowych podczas samotnej jazdy. Z kolei korzystając z opcji Teamplay Racing, możemy kontrolować zachowania zawodników, znajdujących się w naszej drużynie, wydając im proste instrukcje co do przebiegu wyścigów.
Na uwagę zasługuje fakt, że auta możemy ulepszać, dokupując do nich części ponad 20 znanych marek, takich jak Goodyear, Bosch czy Velox. Wśród bogatego asortymentu znajdziemy opony przystosowane do różnego rodzaju nawierzchni, ekskluzywne rury wydechowe oraz chromowane felgi. Łącznie w wirtualnym sklepie czeka na nas ponad 150 podzespołów do poszczególnych modeli Forda i Chevroleta.
Tryb gry wieloosobowej przewiduje zmagania na podzielonym ekranie (Split Screen) oraz za pośrednictwem usługi Xbox Live. Dzięki temu jednocześnie może zmierzyć się ze sobą nawet sześciu graczy.
Region: NTSC-U
Image Format: ISO
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Family Feud [GBA]
Family Feud
[brak screenów]
Family Feud jest oczywiście komputerową wersją bardzo popularnego programu telewizyjnego, w Polsce znanego jako „Familiada”. Warto jednocześnie zaznaczyć, iż nie jest to pierwsza próba przygotowania elektronicznej wersji tego teleturnieju. Inne tytuły z logiem „Family Feud” ukazywały się już bowiem w przeszłości, m.in. w latach 80-tych i w okolicach roku 2000. Tym razem mamy do czynienia z produktem przygotowanym przez studio Ingram Entertainment. Wydawcą jest natomiast Global Star Software. Co ciekawe, nie jest to pierwsza próba zaistnienia na rynku programów telewizyjnych. Global Star Software wydało też bowiem między innymi grę Deal or No Deal. Family Feud ukazał się na trzy platformy sprzętowe – komputery osobiste, PS2 oraz Gameboy’a Advance. Z oczywistych względów ta ostatnia oferuje bardzo uproszczoną grafikę. Różnice dotyczą też multiplayera. Wszystkie trzy wersje oferują zabawę dla dwóch graczy. W przypadku edycji na PC i PS2 możliwa jest zabawa na wspólnym ekranie lub w Sieci. Wersja GBA oferuje rozgrywkę wyłączy z wykorzystaniem łączącego oba handheldy kabla.
Producent zadbał oczywiście o wiele różnych wersji teleturnieju. W zależności od wybranego trybu zabawy możemy starać się uzbierać 300 punktów, bądź też odbyć określoną przez grę liczbę rund. Nie zabrakło oczywiście starć przedstawicieli drużyny, pozwalających określić która z drużyn jako pierwsza przystąpi do udzielania odpowiedzi na zadawane przez prowadzącego pytania. Tych zaś jest około tysiąca. Ponadto przygotowano oddzielny tryb, skupiający się wyłącznie na poznawaniu tychże pytań. W ramach ciekawostki warto dodać, iż można bawić się w kilku różnych odmianach studia telewizyjnego. Nie wpływa to oczywiście na samą rozgrywkę, lecz pozwala zapoznać się z historią tego teleturnieju. W przypadku zabawy w pojedynkę należy oczywiście zmierzyć się ze sztuczną inteligencją, która niestety nie została zbytnio dopracowana. Komputer stara się oszukiwać lub błędnie odpowiada nawet na najprostsze pytania.
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Serious Sam: Next Encounter (PS2)
Serious Sam: Next Encounter w prostej linii kontynuuje jedną z najbardziej kolorowych, odmóżdżonych, aczkolwiek niesamowicie grywalnych pozycji, jaką niewątpliwie była pierwsza część Serious Sam, wydana na komputery osobiste i konsolę Microsoft Xbox. Wersję przeznaczoną dla PlayStation 2 i Nintendo GameCube stworzyło studio Climax, mające w swym dorobku m.in. grę rajdową Rally Fusion: Race of Champions. Wydawcą opisywanej pozycji jest firma Global Star Software.
Zaginiony statek-matka należący do rasy Sirian nieoczekiwanie rozpoczyna proces nadawania sygnału ratunkowego. Nie byłoby w tym nic dziwnego (w końcu rasa ta słynie z notorycznego wpadania w tarapaty), gdyby nie fakt, iż sygnał dociera na Ziemię z przeszłości. Jedyną osobistością zdolną zbadać i ewentualnie wyciąć w pień odkryte niebezpieczeństwo, jest Sam „Serious” Stone – ostatnio heros z kwadratową szczęką potrafiący unieść 10-lufowe działo 88 mm.
Programiści Climax przygotowali dla graczy czterdzieści zróżnicowanych poziomów, w których skład wchodzą takie perełki, jak m.in. feudalne Chiny, starożytny Egipt oraz baśniowa Atlantyda. Każda z lokacji została dosłownie zalana setkami wrogów, z czego kilka ich typów jest zupełną nowością dla serii. Wybiegające z każdego zakamarka hordy przeciwników wycinamy w pień przy pomocy dwunastu rodzajów broni palnej (np. uzi, dwururka, mini-gun, wyrzutnia rakiet oraz miotacz plazmy), a także niezawodnej piły spalinowej. Po raz pierwszy możemy również zasiąść za sterami trzech pojazdów (łódź podwodna, jeep oraz kombajn). Zdolnych graczy nie omijają nagrody – zręczne i szybkie usunięcie z pola widzenia kilkudziesięciu wrogów owocuje medalami, które możemy następnie wymienić na dodatkowe postaci oraz plansze przeznaczone do rozgrywki wieloosobowej (maks. 8 graczy jednocześnie). Ciekawym trybem, znacznie wydłużających żywotność Serious Sam: Next Encounter, jest opcja kooperacji przeznaczona dla dwóch osób. Przedzieranie się przez kampanię dla pojedynczego gracza, mając do pomocy siedzącego obok kolegę, nigdy nie było bardziej interesujące.
Rozgrywka przedstawiona została w nieco karykaturalnym, komiksowym stylu, świetnie komponującym się z przesadnym stylem bycia Sama. Główny bohater Serious Sam: Next Encounter dysponuje dziesiątkami odzywek trafnie podkreślających zdarzenia, które akurat miały bądź mają miejsce. W sytuacjach podwyższonego ryzyka naszych uszu dobiega mocna, wojenna muzyka.
KUNIEC
Pass: www.nemix.ru KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Medieval Conquest
producent: Cat Daddy Games, LLC
wydawca: Global Star Software
dystrybutor PL: TopWare Poland
kategoria: strategiczne / ekonomiczna
Data Premiery:
Świat: 24 sierpnia 2004
Polska: 15 lutego 2006
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 CD | cena: 49 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD
Medieval Conquest to ciekawa gra strategiczno-ekonomiczna, która w wybranych aspektach przypomina słynną już serię The Settlers. Gracze stają tutaj na czele stylizowanego na średniowiecze, fantastycznego królestwa, zaś w czasie rozgrywki muszą dbać zarówno o odpieranie wrogich ataków czy rozszerzenie dotychczasowych granic państwa, jak i rozwijanie jego zaplecza.
W sumie, do przejścia udostępniono 12 rozbudowanych scenariuszy (zróżnicowane cele poszczególnych misji). Podczas wirtualnych zmagań miłośnikom strategii przypadnie eksploracja 4 unikatowych środowisk - każde z nich posiada szereg ukrytych skarbów do zdobycia oraz niebezpieczeństw, jakim czoła mają stawić podlegli graczom żołnierze. Odnoszenie kolejnych zwycięstw nad napotkanymi potworami, pozwala wojakom nauczyć się nowych umiejętności (awans na kolejne poziomy doświadczenia, dzięki zdobytym punktom), a także nabyć dla nich lepszą broń, różnorodne zaklęcia ofensywno-defensywne oraz pozostały ekwipunek. Po dokonaniu stosownych upgrade'ów, żołnierze mogą zaś walczyć z jeszcze potężniejszymi kreaturami, niż na początku rozgrywki.
Równie ważną częścią rozgrywki w Medieval Conquest jest ekonomia. Gracze powinni starać się utrzymywać odpowiednie tempo rozwoju miasta, poprzez odkrywanie nowych technologii, budowanie nowych budynków czy pozyskiwanie surowców. Utrzymanie armii to także spore koszty dla posiadanego budżetu, aczkolwiek wyprawy wojenne to najlepsza możliwość na pozyskanie łupów i tym samym rozbudowę zaplecza. Co ciekawe, wszelkie porażki na froncie odbijają się również na morale osadników - pracują wolniej i mniej efektywniej, jeśli boją się o swoje bezpieczeństwo.
Kontrolę nad wszystkimi aspektami programu umożliwia intuicyjny interfejs (standardowa mini-mapa umieszczona w prawej, dolnej części ekranu i rozmaite menu wyboru rozlokowane obok). Oprawa graficzna charakteryzuje się pełnym trójwymiarem (możliwość dowolnego przybliżania bądź oddalanie kamery; ładne modele postaci czy otoczenia), zaś w tle słychać przyjemną dla ucha muzykę.
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Muscle Car 3
Producent:
Global Star Software Ltd.
Wydawca PL:
brak danych
Gatunek:
Wyścigi
Premiera:
2003
Premiera PL:
brak danych
Wymagania:
» P3 800 MHz
» 128 MB RAM
» akcelerator 32 MB Miłośnicy gier samochodowych stanowią grupę dość prężną i dobrze zorientowaną w nowościach rynkowych. Zawsze wiedzą, co w trawie piszczy, gdzie czai się jakiś ciekawy tytuł i dlaczego taki Grand Prix Evolution pojawił się od razu na cover CD jednego z polskich magazynów. Jednak tytuł zapowiadanej właśnie gry z pewnością ich zaskoczył. Poprzednie dwie części gry Muscle Car - wydane na zachodzie przez Global Star Software (patrz Airlines 2 i Search And Rescue 3) - jakimś dziwnym cudem ominęły polskie giełdy i stadiony, nie wspominając o sklepach. Podobny los raczej nie stanie się udziałem Muscle Car 3. Program, choć może nie wybitny, już na pierwszy rzut oka posiada kilka cech, które wyróżniają go spośród masy przeciętnych samochodówek zalewających rynek w ostatnich miesiącach szerokim na milę strumieniem.
Pierwszą i dość ważną zaletą gry jest jej grafika. Na obrazkach wygląda ona dość przeciętnie, lecz osoby, które zetknęły się z Muscle Car 3 na targach E3 podkreślają, że ma ona swój klimat i może się podobać. Wszystko za sprawą zastosowanego engine'u - jest nim sławne Renderware, wykorzystane m.in. w Tony Hawk's Pro Skater 3 i Grand Theft Auto 3. Zapewni ono (według słów autorów) bogate w detale otoczenie, plastyczny wygląd pojazdów i świetnie oddane kolizje, mające rzeczywisty wpływ na kondycję samochodu. Oczywiście sam Renderware nie jest gwarantem wysokiej jakości. Wystarczy bowiem przypomnieć sobie polskie Skoki Narciarskie 2003, by dojść do wniosku, iż liczą się przede wszystkim umiejętności grafików i perfekcyjna znajomość środowiska programistycznego. Twórcy Muscle Car 3 twierdzą, że ją posiadają. Cóż, Global Star Software wydało wcześniej Search And Rescue 4: Coastal Heroes na tymże silniku, więc...
Istnieje szansa, że to prawda.
W Muscle Car 3 pojawią się klasyczne amerykańskie czterokołowce - szerokie, palące 20 litrów na setkę potwory, składające się z blisko 1500 wieloboków każdy. Są wśród nich seryjnie produkowane osobówki, oczywiście z odpowiednio podrasowanym silnikiem, lecz także wozy sportowe oraz rajdowe. Łącznie pojazdów przygotowano 26 sztuk, co więcej, pojawi się opcja tuningowania. A kierowca, czyli główny bohater? Cóż, ten element programu wydaje mi się aż do bólu standardowy. Koleś, w którego rolę wciela się gracz, jest młody, szalony i chce zostać mistrzem. W chwili obecnej jeździ w amatorskich wyścigach i nasza w tym głowa, by przebił się do zawodowych elit. Szkoda, bo podobny scenariusz ma zdecydowana większość rajdówek, podczas gdy po premierze TOCA Race Driver należałoby spodziewać się ciutkę więcej.
Autorzy gry obiecują cztery tryby jazdy - Renagade, Best Time, Dare i Career. Do tego dojdzie możliwość wskoczenia do policyjnego samochodu i dorwania drani, którzy łamią przepisy drogowe. Programiści twierdzą jednocześnie, że w Muscle Car 3 pojawi się 36 tras rozrzuconych po całym świecie. Gracze zwiedzą więc Rzym, Chicago i Bangkok, zobaczą zmieniające się warunki pogodowe oraz różne pory dnia. Sama gra zawędruje na półki sklepowe wczesną jesienią.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Virtual Pool: Tournament Edition (XBOX)
Celeris ( producent )
Global Star Software ( wydawca )
sportowe ( bilard )
11 maja 2005 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
11 maja 2005 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: wspólny ekran liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Kolejna odsłona bardzo popularnej serii. Tym razem możemy wybierać pomiędzy osiemnastoma różnymi odmianami tytułowego bilarda. Do wyboru kilka różnych trybów zabawy, m.in. turniejowy oraz Quick Game.
Virtual Pool: Tournament Edition jest kolejnym przedstawicielem bardzo utytułowanej serii produktów. Pierwsza część gry Virtual Pool ukazała się w 1995 roku, a w kolejnych latach doczekała się wielu oficjalnych kontynuacji. Opisywany produkt nie jest też pierwszym, który zdecydowano się równolegle wydać na popularne modele konsol. W przeszłości z podobnymi praktykami mieliśmy już bowiem do czynienia. W rezultacie gier z serii Virtual Pool doczekali się między innymi właściciele Nintendo 64 czy konsol PlayStation pierwszej generacji. Za przygotowanie opisywanej gry ponownie odpowiedzialna jest firma Celeris.
Zgodnie z tym co może sugerować tytuł omawianej produkcji, Virtual Pool koncentruje się na grach bilardowych. Otrzymujemy ich aż osiemnaście, w tym między innymi Six Ball, Eight Ball, Honolulu, Cowboy czy Cribbage. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich tytułów z tej serii, zabawa ma bardzo realistyczny przebieg. Zadbano między innymi o szczegółową fizykę zachowania się poszczególnych bil.
Producent oferuje trzy podstawowe tryby zabawy: Quick Game, Trick Shot oraz Career. W pierwszym przypadku rozgrywamy pojedynczy mecz, w drugim z kolei zabawa koncentruje się na konieczności wykonywania ściśle określonych trików, z wykorzystaniem kija oraz dostępnych bil. Kluczowy punkt programu stanowi jednak rozbudowana kariera. Zadaniem gracza jest wygrywanie kolejnych pojedynków, dzięki czemu awansuje się do coraz to trudniejszych zawodów. Na odblokowanie czeka sześć różnych miejsc do prowadzenia gry. Warto też dodać, iż jeszcze przed przystąpieniem do zabawy można ustalić planowany poziom trudności. W trybie kariery nagradzani jesteśmy nie tylko nowymi lokacjami, ale i bardziej przydatnymi kijami bilardowymi, dzięki którym wykonywanie poszczególnych trików może się stać zdecydowanie prostsze.
Virtual Pool: Tournament Edition poza trybem jednoosobowym oferuje także standardowy wariant multiplayera, w którym dwaj gracze wykonują swoje ruchy na zmianę.
Virtual Pool Tournament Edition (Mixed Region)
/>
Folder Pass: fazer
Rar Pass: XboXMonkey KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Carve (XBOX)
Argonaut Games ( producent )
Global Star Software ( wydawca )
wyścigi
24 lutego 2004 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
19 marca 2004 ( Europejska data premiery ) (PAL)
24 lutego 2004 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / split screen / link-kabel liczba graczy: 1-8
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Carve studia Argonaut Games to kolejny rodzaj wyścigów. Tym razem ścigamy się na skuterach wodnych, odwiedzając akweny całego świata. Na początek wybieramy jednego zawodnika z zestawu. Poszczególni gracze różnią się statystykami (szybkość, łatwość wykonywania trików, obrona itd.), wpływającymi na sposób zachowania się postaci na wodzie. Po zdecydowaniu się na konkretnego zawodnika możemy startować w walce o miano asa ekstremalnych sportów wodnych.
Zasady są proste jak w przypadku większości wyścigów – kto pierwszy ten lepszy. Oprócz tego, że trzeba wygrać z konkurentem, nie wolno przekroczyć pewnego, z góry określonego czasu. Dodatkowym urozmaiceniem są boje w dwóch kolorach, które trzeba mijać w ustalonym porządku. Czerwone boje muszą być mijane z prawej strony, natomiast te żółtego koloru z lewej. Jeśli nie uda nam się pokonać boi z właściwej strony zostajemy ukarani odjęciem kilku sekund. Nie zaliczenie przeszkody więcej niż pięć razy w ciągu jednego wyścigu powoduje natychmiastową dyskwalifikację.
Głównym trybem rozgrywki dla jednego gracza jest Tournament Mode. Składa się on z pięciu turniejów, z których każdy jest trudniejszy od poprzedniego. Na każdy turniej przypadają cztery wyścigi, które musimy ukończyć na miejscu nie gorszym niż czwarte. Na początku gry do dyspozycji mamy tylko dwie trasy. W miarę trwania rozgrywki i zaliczania kolejnych turniejów, odblokowujemy nowe tory, dochodząc do liczby dwudziestu siedmiu.
Jest jeszcze kilka innych trybów gry: Quick Race (rywalizacja z losowo dobranym przeciwnikiem, na przypadkowym torze), Arcade (czterech zawodników ściga się na jednym torze), Trick Tutorial (dający okazję do opanowania sterowania i nauki ewolucji w rodzaju one hander, submarining, back flips, barrell rolls itp.), System Link (dla rozgrywki wieloosobowej - połączenie konsol).
Wielbiciele rozgrywek online również znajdą coś dla siebie: tryby Arcade i Team Race. Pierwszy to zabawa dla maksymalnie ośmiu graczy, na dowolnie wybranym torze istniejącym w grze. Team Race tworzy dwuosobowe zespoły startujące w wyścigach par. W takiej rywalizacji ominięta boja oznacza karne sekundy dla obu graczy.
Región: NTSC
Genero: Snow / Water Racing
Idioma: Ingles
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Airlines 2
Airlines 2 PL
Gatunek:Strategie: Ekonomiczna
Producent:InterActive Vision
Wydawca:Global Star Software
Data wydania:2 października 2002
Dystrybutor PL:PLAY
Premiera PL:2 czerwca 2003
Wersja językowa: polska
Zaczynamy od wyboru nazwy firmy, rejonu geograficznego, w jakim będziemy toczyć rozgrywkę (jest ich 15) oraz liczby konkurujących firm (max. 7). Nie bez znaczenia jest wybór rejonu, w którym zaczynamy. różnią się one, ponieważ niektóre rejony są bardziej rozwinięte a inne mniej oraz mają różne uwarunkowania społeczno-polityczne. No i tu zaczyna się prawdziwa zabawa. Kupujemy pierwszy samolot i planujemy połączenie lotnicze od tej pory możemy spodziewać się wszystkiego łącznie z katastrofami lotniczymi. Po rozplanowaniu kilku pierwszych połączeń spokojnie oczekujemy na przypływ gotówki. Jednak musimy uważać, bo konkurencja nie śpi ( nie śpi, ale wyraźnie jest zaspana, bo startuje dopiero kilka lat później niż my i robi to stopniowo) jednak każda firma dostaje inny rejon geograficzny, dlatego zanim konkurencja wpakuje się z butami w nasze połączenia i zacznie nam podbierać pasażerów minie sporo czasu. Jakiś czas po rozpoczęciu, może nam się zrobić ciasno, bo możemy działać tylko (a przynajmniej do uzyskania lokalnej reputacji powyżej 30) na swoim terenie. Szybko nam może zabraknąć połączeń, a jeśli do tego reputacja rośnie nam w żółwim tempie pozostaje nam tylko czekać bądź zacząć inwestować na giełdzie.
Inwestycje giełdowe
Wykupujemy akcje konkurencji bądź innych firm. Jest to jeden ze sposobów na szybkie powiększenie wartości firmy, która jest bądź, co bądź jedną z najistotniejszych spraw w grze.
A więc latamy...
Jedno, co mnie zdziwiło i bardzo pozytywnie zaskoczyło w tym produkcie, to brak nudnych przestojów w grze. Otóż w większości grach tego typu jak już samoloty na początku przynosiły zyski to przynosiły je do końca rogrywki. A tu producenci zaskakują nas całą masą zdarzeń np. katastrofy lotnicze. Może się też okazać, że nawet najlepsza linia, która na początku przynosiła kokosy nagle zaczyna przynosić straty. Albo nagle władze lokalne zdecydują o powiększeniu portu lotniczego i się okaże, że Twój samolot już nie spełnia kryteriów tego lotniska. I co wtedy ? musisz kupić inny, a teraz okazuje się, że nowy samolot jest droższy w utrzymaniu. I musisz zlikwidować połączenia , bo przynosi straty. Dzięki temu nie ma nudnych przestojów i cały czas musimy kontrolować wydarzenia, bo się może okazać, że zaczynamy bankrutować chodź na początku tak dobrze nam szło. Musimy na bieżąco kontrolować czy połączenia dalej przynoszą nam zyski. Ciekawostką jest to, że w miarę rozwoju naszego przedsiębiorstwa zamiast mieć mnóstwo pieniędzy i nie wiedzieć, co z nimi robić nam cały czas ich brakuje. A to samolot się rozbił i trzeba kupić nowy, a to znowu trzeba stworzyć nowe połączenia w rejonie sąsiednim. A więc w fazie środkowej gry pieniędzy będzie Ci cały czas brakować. Jest bank, ale jego odsetki mogą zjeść twoją firmę na śniadanie. A więc trzeba mięć głowę na karku i dużo myśleć nad kolejnymi posunięciami.
ok. 164 MB
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|