Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: GLS General Logistics
Temat: Można sprawdzić co jest w paczce przed otwarciem
| a który kurier Ci pozowli zobaczyć przesyłke przed zapłatą ?
ja się jutro przekonam - ma przyjść kurierem przedmiot z Allegro a
(Super)Sprzedawca zapewnia że będę mógł otworzyć i obejrzeć PRZED ZAPŁATĄ.
GLS [General Logistics Systems]
pzdr
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wysylanie paczek do Polski-OSTRZEZENIE
iwonagolichowska napisała:
> Ferro, co to jest za firma?Podaj jakies blizsze informacje i
> namiary.Interesujacy jest termin dostawy!Przynajmniej dla mnie
> poniewaz ja przesylam do Polski zywnosc ekologiczna dla mojego
> alergicznego wnusia, ktory prawie niczego normalnego jesc nie moze.A
> takich produktow jakie sa na niemieckim i francuskim rynku(mieszkam
> na tych dwoch granicach)w Polsce jeszcze kupic nie mozna.I dlatego
> az tak bardzo zalezy mi na szybkich przesylkach.
GLS / General Logistics Systems / Packet Shop, wejdz sobie na te strone np, z
Googli, to firma na terenie calych Niemiec, jest duzo punktow praktacznie w
kazdym miescie gdzie mozna oddac paczki,
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Prezenty zamówione przez internet nie dotrą czas
Prezenty zamówione przez internet nie dotrą czas
Jedna z firm kurierskich wymienionych w artykule nazywa się nie GSL tylko GLS
(General Logistics Systems)! Poprawcie to. Pozdrawiam.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wysylanie paczek do Polski-OSTRZEZENIE
Polecam wszystkim,
GLS / General Logistics Systems / Packet Shop, wejdz na te strone np, z
Googli, to firma na terenie calych Niemiec, jest duzo punktow praktacznie w
kazdym miescie gdzie mozna oddac paczki,bez zadnego problemu.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: GLS - OSTRZEŻENIE
UWAGA długie, ale jeżeli ktoś jest zainteresowany tematem warto przeczytać
Wiadomość ta umieszczam, pragnąc przestrzec potencjalnych klientów firmy GLS
(General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.).
Oto historia jednej z naszych przesyłek.
17 stycznia do naszego klienta została wysłana paczka firmą GLS
18 stycznia paczka została dostarczona w stanie uszkodzonym, kurier uciekł
odmawiając sprawdzenia stanu zawartości odnosząc się bezczelnie do naszego
klienta.
19 stycznia wysłaliśmy do GLS pismo w tej sprawie:
"Z przykrością informuję, że przesyłka z w/w listem przewozowym została
dostarczona klientowi w dniu wczorajszym w stanie uszkodzonym.
Dostarczający ją kurier zachowywał się wobec naszych klientów arogancko oraz
odmówił otwarcia przesyłki w swojej obecności w celu jej sprawdzenia i
odjechał.
Oczekujemy, że u naszych klientów pojawi się Państwa pracownik w celu
spisania protokołu reklamacyjnego."
24 stycznia - przyjazd kuriera do klienta, spisanie protokołu reklamacyjnego
i wysyłka zwrotna paczki
Od 25 stycznia paczka w firmie GLS jest wyjaśniana (?!), a miejsce
przebywania przesyłki nie jest jednoznaczne (?!!), co w praktyce oznacza, że
ją zgubili lub rozjebali tak, że nie są w stanie zebrać wszystkich elementów
i wsypać w karton.
3 lutego otrzymaliśmy z GLS pismo z odpowiedzią na reklamacje:
"W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzeń w przesyłce o
w/w numerze informujemy, że nie możemy zgodzić się z uznaniem Państwa
roszczeń.
W protokole sporządzonym przez Państwa klienta i przewoźnika dnia 24.01.06
umieszczono informację: "stan opakowania - dobry",(i tu pies pogrzebany.)
jednocześnie stwierdzono uszkodzenia towarowe. Niemożliwe jest by szkoda
powstała podczas transportu (??!!), jeżeli paczka nie nosiła żadnych śladów
uszkodzeń, co mogłoby świadczyć o ich powstaniu.
Zgodnie z prawem przewozowym art. 76 ust. 4 szkodę nie dającą się z zewnątrz
zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki (czemu?! bo kurier GLS
spieprzył..) i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił,
że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej
wydaniem.
W tej sytuacji szkodę traktujemy jako ukrytą i zastosowanie znajduje tu art.
76 ust. 4 ustawy z dnia 15.11.1984 r Prawo przewozowe."
Zatem mamy szkodę ukrytą.
16 lutego wysłaliśmy do naszej ulubionej firmy odpowiedź:
"Pragnąłbym poinformować, że upuszczenie paczki może nie naruszyć dobrego
stanu opakowania kartonowego a jednocześnie spowodować zniszczenie
zawartości.
Informuję, że w/w uszkodzona przesyłka odesłana przez naszych klientów na
liście przewozowym nr X do dnia dzisiejszego nie dotarła do naszej firmy.
Zgodnie z informacja Państwa systemu "miejsce przebywania przesyłki nie jest
jednoznaczne". Z niecierpliwością oczekujemy na jej zwrot w celu uściślenia
określenia "stan opakowania - dobry".
27.02. odpowiedź GLS:
Nawiązując do reklamacji dotyczące w/w przesyłek, pragnę poinformować, iż
zgodnie z ustawą "prawo przewozowe" art. 81 ust. 1 "w razie uszkodzenia
przesyłki odszkodowanie ustala się w wysokości odpowiadającej procentowemu
zmniejszeniu się jej wartości".
Pragniemy zaznaczyć, że odbiorca paczki wysłał uszkodzony towar.(a kto go
rozjebał.??) Przedmiotowa paczka zaginęła (to ci dopiero.), nie ma zatem
możliwości zweryfikowania i określenia jak duże było to uszkodzenie. Prosimy
o przeanalizowanie sytuacji, przesłanie faktury stwierdzającej o wartości
asortymentu i udzielenie informacji o możliwości procentowego obniżenia
wartości zaginionego towaru.
Ciąg dalszy zapewne nastąpi.
Inne ciekawe "praktyki" stosowane przez GLS:
1. Wysyłanie faktur pocztą 8-9 dni po ich wystawieniu. Odbiorca może składać
reklamacje odnośnie faktury w ciągu 10 dni od daty jej wystawienia.
2. Jeżeli w protokole reklamacyjnym kurier wpisał "stan opakowania - dobry"
to bez względu na rzeczywisty stan opakowania i zawartości nie masz szans na
pozytywne rozpatrzenie reklamacji - wada ukryta towaru.
3. Większość protokołów reklamacyjnych spisywana jest tendencyjnie w celu
uniknięcia wypłaty odszkodowania.
4. Procedura rozpatrywania reklamacji trwa 3 miesiące.
5. Jeżeli paczka jest oznaczona innymi niż GLS-u naklejkami typu "uwaga
szkło" to tak, jakby ich nie było. Oczywiście kurier Ci tego nie powie..
Nasza firma współpracowała z GLS przez ponad 2 miesiące.
W tym czasie zdążyli zniszczyć w transporcie towar za ok. 3 tys PLN.
Jak się domyślacie do tej pory nie otrzymaliśmy ani złotówki odszkodowania.
Pozdrawiam
Były klient GLS
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl