|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: GMG Media Group
Temat: Wakacje w Wiśle za 500 zł 14 dni
Gdzie można zakupić gadgety olimpijskie? Team7 GMG Media Group pomaga dzieciom
specjalnej troski oraz ich rodzinom
www.team7.prv.pl pod tym adresem więcej informacji.
Piszę tutaj o tym, ponieważ może znajdą się fani sportu , hobbyści, szukający
takich pamiątek. Tu jest o tyle dobra sprawa, ze kupując taki cenny przedmiot -
pomagasz dzieciom w wyjeździe na integracyjny turnus sportowo-edukacyjno-
terapeutyczno-turystyczny
Polecam :) i zapraszam dzieci na obóz (z rodzicami lub bez)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: fotografa Mariusza Szacho z GMG Media Group
weź się pan nie kompromituj! lepszych świetlnych warunków nie było? a może jakimś malutkim kompakcikiem zdjęcia były robione? zachęcony linkiem na interii http://tinyurl.com/9eo4v zaglądnąłem zyga
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: bojkot polskich sportowców - jestem z nimi a wy ?
bojkot polskich sportowców - jestem z nimi a wy ? "Nie ma o czym mówić!"
Sportowcy zrzeszeni w grupie Team 7 oprzygotowujący się do igrzysk
olimpijskich w Atenach postanowili bojkotować dziennikarzy. Poniżej
prezentujemy wydane przez nich oświadczenie.
„ (...) Żaden zawodnik, który uczestniczy w Igrzyskach Olimpijskich nie może
wyrazić zgody na wykorzystywanie swojej osoby, nazwiska, zdjęcia lub występu
sportowego w celach reklamowych podczas Igrzysk Olimpijskich” (...) – tak
brzmi postanowienie Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego zwane
potocznie „ciszą olimpijską”. Zawodnicy uczestniczący w projekcie sportowym
Team7, którego twórcą jest GMG Media Group postanowili nadać temu
sformułowaniu własne znaczenie. Chcąc zaprotestować przeciwko braku
zainteresowania ze strony mediów ich dyscyplinami, postanowili nie udzielać
mediom żadnych wypowiedzi w okresie przygotowań do startu w Atenach.
Zawodnicy manifestują swoje rozgoryczenie wobec okazjonalnego i szczątkowego
wręcz zainteresowania ze strony środków masowego przekazu ich dyscyplinami i
osiągnięciami. Uważają, że choć wywalczyli sobie kwalifikacje olimpijskie i
pojadą do Aten godnie i z dumą reprezentować nasz kraj, to właśnie ich
dyscypliny, należące do sportów mało popularnych są traktowane po macoszemu.
Dziwi to o tyle, że sportowcy mało popularnych dyscyplin są najbardziej, jak
pokazuje historia polskiego sportu, „medalodajni” dla naszego kraju. Mamy
nadzieję, że nasze milczenie odbije się głośnym echem, gdyż w gronie
sportowców Team7 znajdują się medaliści z poprzednich igrzysk olimpijskich,
mistrzostw świata i Europy, intensywnie przygotowujący się do występów w
stolicy Grecji.
Uzasadnienie
Wszystko co będzie wiązało się z popularyzacją dyscyplin mniej popularnych w
mediach przełoży się na polepszenie sytuacji finansowej sportowców i całego
środowiska. Biorąc pod uwagę, iż dotacje na sport wyczynowy w latach 2001 –
2003 były o 50% niższe niż w roku 2000, należy przypuszczać, iż sytuacja
finansowa w przypadku olimpiady PEKIN 2008 będzie jeszcze trudniejsza.
Dlatego też, odpowiedni moment aby promować i wzmocnić polski sport przed
samą olimpiadą i dynamicznie kontynuować te działania po jej zakończeniu jest
właśnie teraz. Ogromny wpływ na rozwój polskiego sportu a tym samym
sponsoring sportowy mają przede wszystkim media. Tylko one mogą kreować lub
unicestwiać. Pomijanie w relacjach i codziennych doniesieniach wydarzeń z
aren dyscyplin mniej popularne, może w niedługim czasie doprowadzić do ich
unicestwienia.
Sport to wbrew pozorom taka forma aktywności, która jest bardzo atrakcyjna
medialnie, również poza stadionem i boiskiem. Sportowcy to często ludzie z
bardzo ciekawą biografią i niezwykłymi dokonaniami, pokazujący jak można iść
w życiu pod prąd, nie zgadzać się na konformizm, nie uznawać kompromisów. A
takie prawdziwe tematy powinny bardziej zaciekawić media niż wymyślone.
Pokazanie jak katorżniczą pracę wykonują sportowcy przygotowując się do
igrzysk, może zaowocować szacunkiem dla nich za to co robią i stanowić
zarazem zachętę dla młodego pokolenia.
Na najbliższej olimpiadzie o medale dla Polski nie będą walczyć piłkarze,
koszykarze, szczypiorniści czy siatkarze, ale właśnie kajakarze, wioślarze,
żeglarze, zapaśnicy, strzelcy i łucznicy. Potraktujmy wysiłek i sukcesy
sportowców jako przykład sposobu na życie, pokażmy ciężką pracę, samotność,
pokażmy ducha zespołowości, współdziałania, pokażmy tych, którzy tworzą
sportowcom drugi dom i drugą rodzinę. Sportowcy spędzają poza domem 280 dni w
roku, sprawdzając się jednocześnie w roli współmałżonków i rodziców. Ale
walczą i wygrywają.
Zainteresowanie mediów sportowcami dotyczy tylko, i to w wydaniu bardzo
fragmentarycznym, sensacyjnych rezultatów, dramatycznych porażek i
spektakularnych kontuzji. Media powinny pamiętać o sportowcach każdego dnia,
a nie tylko w świetle reflektorów. Sport to zdrowie. Sport to zdrowe media.
Sportowcy Team7
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|