|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: Gmina Ozorków
Temat: Czekamy na zgłoszenia do "Bzdury Roku"
"Bzdura Roku": dwa absurdy w wykonaniu MPK CO ,TO za tramwaj regionalny,kiedy projektowano miał połączyć Zgierz
z Pabianicami,Łódź sobie wybudowała i zmodernizowała linie
tramwajowe,jezdnie i etc,i się skończył realityshow z tramwajem
regionalnym.
Teraz moża by było rzucić nowe hasło budowy tramwaju między
gmninego ,pomiędzy gminą Ozorków a gminą Lutomiersk jest to około 40
km i wyremontować za te piniądze torowisko na Kilińskiego lub innej
łódzkiej ulicy,tylko co z tego będą mieć mieszkańcy
Pabianic,Zgierza,Lutomierska ,Ozorkowa ?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zamknięcie linii ozorkowskiej
Akurat Ozorków ma niewielki udział w tej spółce. Tak naprawe najwięcej na 46
zarabia własnie Zgierz. Ponadto to wMKT a nie w MPK porpzez udziły samorządy
moga umieści w radach nadzorczych "swoich ludzi". To przeciez idealna posadka -
nic nie robi a kasę bierze, czyz nie? Nie pomyślałęś o tym? Mało kogo obchodzi
to czy będzie remont czy n owy tabor. Ważne że póki jest można kolesiowi dać
fajny stołek - dobrze płatny zarazem ( aremont lub zakup tabory oznacza mneijze
wypłaty ..... I najmniej winna jest temu sama spółka MKT, winne są chore układy
w naszym kraju.
Z nieoficjalnych źrodeł to gmina Ozorków zalegała z dotowaniem linii a Zgierz
mimo wszystko utrzymywał tę linię. Dla Zgierza to też biznes bowiem na pewnym
odcinku i tak sporo zarabia na dojeżdżających do Zgierz np. z Proboszczewic.
Owszem linia 11 to było coś o co Zgierz walczył aby nie było biletów
komercyjnych MPK - Łodź. Czemu? - Bilet za 1,60 i max 8 minut jazdy. Gdzie masz
lepszą cenę na minutę przejazdu?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zamknięcie linii ozorkowskiej
> Akurat Ozorków ma niewielki udział w tej spółce. Tak naprawe najwięcej na 46
> zarabia własnie Zgierz. Ponadto to wMKT a nie w MPK porpzez udziły samorządy
> moga umieści w radach nadzorczych "swoich ludzi". To przeciez idealna
> posadka - nic nie robi a kasę bierze, czyz nie? Nie pomyślałęś o tym? Mało
> kogo obchodzi to czy będzie remont czy n owy tabor. Ważne że póki jest można
> kolesiowi dać fajny stołek - dobrze płatny zarazem ( aremont lub zakup tabory
> oznacza mneijze wypłaty .
To akurat sekret poliszynela. Wróble ćwierkały, że to przekonało ówczesne
władze Ozorkowa do utrzymania linii.
> Z nieoficjalnych źrodeł to gmina Ozorków zalegała z dotowaniem linii a Zgierz
> mimo wszystko utrzymywał tę linię. Dla Zgierza to też biznes bowiem na pewnym
> odcinku i tak sporo zarabia na dojeżdżających do Zgierz np. z Proboszczewic.
To fakt, zwróć jednak uwagę, że "46" przejeżdżało przez cały Zgierz. Jaką masz
gwarancję, ze Zgierz nie zmieni swojego podejścia, gdy na os. 650-lecia
pojedzie LTR? Do Proboszczewic może pojechać autobus. Miejsce na krańcówkę
zawsze się znajdzie- wystarczy wyłożyć płytami placyk i wbić słupek.
Ozorków to osobny rozdział. Gdy przymierzano się do stworzenia MKT, Ozorkowowi
marzył się autobus i poszrzenie drogi. Po kilku latach mu przeszło.
pozdrawiam
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Bielefeldem Konstantynow-Lutomiersk-Konstantynow
Fakt. Ale jeśli chodzi o linię lutomierską jestem raczej dobrej myśli. Kolejni
wójtowie gminy zapewniają, że zależy im na utrymaniu połączenia tramwajowego z
Łodzią i chyba nie ma powodu im nie wierzyć. Najlepszy dowód, że mimo iż
pomysły likwidacji linii pojawiają się od końca lat 80, do tej pory nie zyskały
one poparcia władz, więcej - spotykały się z kategorycznym sprzeciwem.
Jeśli mowa o finansach, Nie sądze by koszt remontu torowiska był wyższy od
kosztu utwardzenia drogi gruntowej, a takie inwestycje w gminie są dokonywane.
Jest to zatem kwestia raczej "priorytetów" niż pieniędzy.
Większym pesymistą jestem, jeśli chodzi o linię ozorkowską. Od lat nie dokonano
tam żadnych inwestycji, koszt remontu byłby spory, pomysły
poszerzenia "jedynki" kosztem torowiska zdarzają się niemal co roku, a gmina
Ozorków finansuje tramwaj z nieskrywaną niechęcią.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kręcą "Mistrza"
Ale Koło jest z kolei bliżej Konina więc też nie może być. Wydaje mi się, że
powinno być Ozorków - Położenie: N 51°58' E 19°17'
Okrąg: N 51°57'44" E 19°17'32"
15 km NW od Zgierza, nad Bzurą
Kod: 95-035 do 95-036
Woj: ŁÓDZKIE
Powiat: ZGIERSKI
Gmina : OZORKÓW (MIASTO)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: czy pamietacie zawsze o tym
Oaza, źródło w Aleksandrowie, gmina Ozorków ;)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kto "rządzi" torowiskami w Zgierzu
Miasto Zgierz na ternie Zgierza. Gmina Zgierz od granicy miasta Zgierz do końca
wsi Emilia. Od Słowika ko krancówki gmina Ozorków. Faktyczne prace są
realizowane jako zlecona zadania przez włąscicieli każdego z odcinków.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Koniec tramwaju do Pabianic?
Studi, to nie są rojenia, ale plotki potwierdzone co najmniej w dwóch
niezależnych źródłach.
> Niestety w trakcie okresu wstrzymania ruchu tramwajowego skończy
> się umowa MPK - Pabianice. Pabianice robią wszystko by nie
> przedłużyć umowy.
Pabianice przedłużą umowę, bo na razie nie mają innego wyjścia.
> I co - 10 minut stania na pętli na przesiadkę to jest to czego
> oczekują pasażerowie z Pabianic?
Przesiadki będą skoordynowane.
> Ta linia powinna dojeżdżać do Pl.
> Niepodległości - choć chyba tylko trasa przez al. Politechniki ,
> Gdańską, Narutowicza do Radiostacji mogła by być jakąś konkurencją
> dla PKS'u
Nie, póki ZDiT nie wykaże zainteresowania przedłużeniem linii. Na razie nie mam
wieści, by zainteresowany był.
> Tak naprawdę to już nie chodzi o kwestie opłat za linię. Linia jest
> w stanie agonii technicznej.
Wytrzyma jeszcze z 10 lat przy wspomnianych przez Ciebie doraźnych remontach.
> I niestety gmina Pabianice ani tym bardziej
> Ksawerów nie wyłoży kasy na przebudowę linii (przy tym stanie
> infrastruktury praktycznie równe budowy niemaże od podstaw - fakt
> nie trzeba robić pobocza pod tory).
O tym, że przebudowa tej linii przekracza możliwości budżetowe gmin wiadomo od lat.
Jak myślisz, czemu obie gminy upierają się przy metropolii? Bo chcą m.in., żeby
tramwaj zafundowała im Łódź. A Kropiwnicki nieoficjalnie coś takiego obiecał
(Zgierzowi również).
> Może resztkówka linii podmiejskich jak Zgierz dotrwa. Ale Pabianic
> już nie będzie. Nie będzie odbudowy trasy bowiem teren po torach
> skonsumuje jezdnia.
Pabianice dotrwają.
> MPK przeniesie zajezdnię Dabrowskiego na Helenówek. Czy Helmuty
> pozostaną - wątpię w to bowiem to mnożenie typu taboru. 4 sztuki
> jednej wersji, 6 sztuk innej i 2 jeszcze inne....
Po pierwsze: nie wierzę w połączenie MPK i MKT. Uważam, że kombinacja nie
dojdzie do skutku- z powodów, które wspominałem.
Po drugie: w razie połączenia Helmuty mają być przejęte przez MPK z braku innego
taboru. Potem może trafią na linię konstantynowską (TP również miałoby zostać
przejęte).
> Ale dobrze wiesz że te firemki busiarskie na tej trasie to gmina
> Ozorków. Moga ew nakłonić do załosowanie gm Ozorków za przejęciem
> MKT przez MPK.
Utrzymanie "46" w obecnym kształcie to półoficjalne stanowisko Ozorkowa.
Ozorków jest przeciwny przejęciu "46" przez MPK. Przeciwny jest też skróceniu
linii do Helenówka - i ma podobno poparcie Kropaszenki.
> Liczy się tylko to co zostanie zrobione. A nie plany...
Nie chcę spalić informatora, więc nic ponad to co napisałem, nie dopiszę.
> Nie byłbym tego pewien. W zeszłym roku było liczenie pasażerów.
> Nawet wariant tramwajem tlyko do Konstantynowa a dalej busem - też
> wg tych danych zapewne okazał się nieopłacalny.
Władze Lutomierska SĄ zainteresowane tramwajem niezależnie od jego opłacalności.
Wiadomość pewna, choć nieoficjalna.
Między wierszami- chodzi o symbol "miejskości" i chwalebnej przeszłości
Lutomierska, być może też o walory turystyczne (?) choć konkretnego pomysłu na
turystyczne wykorzystanie linii nie ma.
> Lutomiersk płaci. No super. I co z tych opłat wynika? Uzbiera się > na remont
trasy?
Podobny pomysł jak w przypadku Pabianic i Zgierza. Czekamy na ustawę
metropolitarną, a Łódź zafunduje generalny remont + nowy tabor.
Na doraźne utrzymanie trasy Lutomiersk stać. Problemem na dzień dzisiejszy jest
tabor- na to Lutomierska nie stać. Trasa przy doraźnych remontach wytrzyma 10
lat bez większych problemów.
> Wracając do linii 9. Super. Tylko że ta linia poza klientelą ZOO i
> parku w weekendy w zasadzie dowozi donikąd - na skraj sporego
> osiedla ale przesiadka na autobus, czas na czekanie na zawodny
> tramwaj na dodatek rzadko kursujący... Tam mieszkańcy woleliby
> trasę, która jadąc z centrum z Konstantynowskiej skręciłąby w
> Krakowską... Tramwaj - wątpię - autobus - o chętnie przyklepią
> zgodę na zamianę tramwaju na autobus
Nie przyklepią- korek pod wiaduktem powoduje, że tramwaj jest bezkonkurencyjny.
Nawet przesiadka "76">>"9" się opłaca.
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|