|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: globu.cz
Temat: SAS: Secure Tomorrow (2008)
SAS: Secure Tomorrow to przygotowana przez polską firmę City Interactive gra akcji z perspektywy pierwszej osoby. Produkt oparty na pochodzącym z F.E.A.R.-a silniku Jupiter EX umożliwia nam wcielenie się w żołnierza elitarnej jednostki SAS i, podobnie jak ma to miejsce w serii SWAT oraz Tom Clancy’s Rainbow Six, stanięcie do walki z najgroźniejszymi terrorystami naszego globu.
Fikcyjna fabuła opowiada nam historię zmagań pomiędzy oddziałem SAS a przestępczą organizacją Cold Path, która po nieudanym zamachu na centrum finansowe w Londynie ukryła się w tajnej bazie na Grenlandii, by odbudować nadszarpnięte struktury. Terroryści zamierzają wkrótce ponownie uderzyć w Wielką Brytanię. Zadaniem gracza jest udaremnienie ich planów.
W arsenale środków do walki z przestępczością użytkownik ma do wyboru takie przyrządy, jak noktowizor, granaty ogłuszające, maska przeciwgazowa oraz karabin M4 z opcją natychmiastowego przełączania się pomiędzy trybem snajperskim i szturmowym. Tak uzbrojony agent przy wsparciu kolegów z SAS-u może przystąpić do odbijania zakładników i zastawiania zasadzek na oponentów, prowadząc swoje działania w zamkniętych pomieszczeniach – wieżowcu, więzieniu, a nawet podziemnych reaktorze jądrowym. Autorzy gry pozwolili przy tym na wykorzystywanie specyficznych właściwości każdego z miejsc, w związku z czym umożliwili nam oddawanie strzałów zza statycznych osłon oraz przebijanie pociskami cienkich ścianek.
Amatorom wrażeń w sieci twórcy Secure Tomorrow zapewnili dostęp do trzech trybów rozgrywki online. W każdym z nich uczestniczyć może maksymalnie 16 osób naraz.
/>
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: FIFA World Cup 2006 (PS2)
FIFA World Cup 2006 należy do bestsellerowego cyklu symulacji piłkarskich spod znaku EA Sports. Zgodnie z tytułem developerzy skupili się na Mistrzostwach Świata z 2006 roku, zorganizowanych w Niemczech. Autorów zaopatrzono we wszystkie niezbędne licencje, więc w wirtualnej rzeczywistości widzimy 12 autentycznych stadionów, znajdujących się w różnych miastach Republiki Federalnej (np. Berlin, Lipsk, Hamburg, Kolonia i Monachium). Naturalnie nie zabrakło 32 zespołów narodowych (oczywiście Polska oraz Argentyna, USA, Iran, Meksyk, Australia etc.), w których oglądamy zawodników o prawdziwych danych osobowych, cechach fizycznych itp. Warto podkreślić, że twórcy szczególną uwagę poświęcili około 100 gwiazdom z futbolowego firmamentu (m.in. Ronaldinho, David Beckham i Hernan Crespo), dzięki czemu ci piłkarscy wirtuozi prezentują się w grze prawie tak, jak na rzeczywistym boisku.
Ponadto programiści umożliwili użytkownikom wybór jednej spośród 125 drużyn z całego globu ziemskiego i wzięcie udziału w kwalifikacjach do Mistrzostw. Zaimplementowano jeszcze tryb historyczny o nazwie Global Challenge, pozwalający na uczestniczenie w 40 słynnych meczach o Puchar Świata i odblokowywanie w ten sposób wielu rozmaitych bonusów (np. dodatkowi sportowcy). Jeśli chodzi natomiast o właściwą rozgrywkę, to w stosunku do FIFA 06 twórcy z korporacji Electronic Arts zmienili system egzekwowania rzutów karnych (teraz można chociażby zademonstrować nowe ruchy, aby skutecznie zmylić bramkarza) oraz nieznacznie zmodyfikowali metodę oddawania strzałów podczas meczu, celem zwiększenia poziomu realizmu zabawy. Całości dopełnia rozbudowana opcja multiplayer i wykonana z pietyzmem oprawa audiowizualna (spore wrażenie robi szczegółowo dopracowana trójwymiarowa grafika). KUNIEC />
Hasło: puwal KUNIEC
Waga po wypakowaniu: 4,37
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Aggressive Inline (XBOX)
Z-axis ( producent )
Acclaim ( wydawca )
sportowe / zręcznościowe
12 maja 2002 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
02 lipca 2002 ( Europejska data premiery ) (PAL)
12 maja 2002 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Gra polega na zaliczaniu kolejnych leveli (w tej grze w sile siedmiu) zbierając po drodze jak najwięcej punktów za wyczesane tricki. Sam system wykonywania tych ostatnich został uproszczony do minimum, oferując tylko jeden przycisk za nie odpowiedzialny (co jednak nie przeszkodziło w umieszczeniu w grze przeogromnej ilości sztuczek do wykonania).
Symulator wyczynowej jazdy na rolkach. Gra polega na zaliczaniu kolejnych leveli (w tej grze w sile siedmiu) zbierając po drodze jak najwięcej punktów za wyczesane tricki. Sam system wykonywania tych ostatnich został uproszczony do minimum, oferując tylko jeden przycisk za nie odpowiedzialny (co jednak nie przeszkodziło w umieszczeniu w grze przeogromnej ilości sztuczek do wykonania), zaś standardowy w tych grach limit czasowy został tutaj zastąpiony „juice meterem”, czyli malejącym w miarę upływu czasu wskaźnikiem, którego długość możemy przedłużyć udanymi podniebnymi ewolucjami. Dodatkowo na każdym poziomie znajduje się, poza 30-60 celami głównymi, również kilkanaście predefiniowanych scenek, mających poza walorami artystycznymi również praktyczne znaczenie (przykładowo - wskoczenie na posag Atlasa spowoduje stoczenie się globu wprost na dwa jadące obok autobusy, które z kolei uformują rampę niezbędną do wykonywania tricków).
Postać wybrać można spośród licencjonowanych zawodników stanowiących najściślejsza czołówkę sportu: zwycięzcy Gravity Games oraz X Games Verta - Taiga Khrisa, mistrza 2001 X Games Street - Jaren Grob, 'ojca chrzestnego' wyczynowej jazdy na rolkach - Chrisa Edwardsa, oraz wielu innych znanych fanom tematu zawodników, jak Franky Morales, Shane Yost, Matt Lindenmuth, Eito Yasutoko, Sven Boekhorst, Matt Salerno czy Sam Fogarty.
Rozgrywkę umila graczowi również utwory takich zespołów jak: Hoobastank, Black Sheep, Pharcyde, Reel Big Fish czy Sublime.
Aggressive Inline - XBOX
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Mortal Kombat Armagedon
Opis Gry
Mortal Kombat: Armageddon jest kolejną wirtualną bijatyką, należącą do bestsellerowego cyklu, rozwijanego od pierwszej połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Zgodnie z modą, zapoczątkowaną wraz z premierą czwartej części „Śmiertelnej Walki” w 1997 roku, brutalne pojedynki odbywają się w całkowicie trójwymiarowym środowisku. Dodatkowo niniejszy produkt ma charakter zbiorczy – developerzy chcieli podsumować bowiem wszystkie swoje dotychczasowe osiągnięcia w ramach serii MK, aby po raz ostatni przygotować dzieło z myślą o konsolach PlayStation 2 i Xbox przed poświęceniem się tworzeniu gier dla elektroniczno-rozrywkowych platform nowej generacji.
Grono dostępnych wojowników obejmuje blisko sześćdziesiąt postaci, które pierwotnie wystąpiły w różnych odsłonach Mortal Kombat (m.in. Liu Kang, Stryker, Shao Kahn, Noob Saibot, Shinnok, Kintaro i Darrius). Ponadto możemy wreszcie stworzyć własnego bohatera od podstaw (niczym w Soul Calibur III), a zatem wybieramy płeć, ustalamy cechy fizyczne, konfigurujemy styl bojowy etc. Warto zauważyć, iż autorzy pozwolili na samodzielne konstruowanie ciosów ostatecznych (tzw. Fatality) przy pomocy około dwudziestu predefiniowanych ruchów. Jeśli chodzi natomiast o pozostałe nowości w kwestii systemu walki, to pojawiła się opcja wykonywania rzutów w każdym kierunku, a kombinacje powietrzne uległy wyraźnemu rozbudowaniu (teraz nie ma żadnego problemu z wyprowadzeniem długiego łańcucha uderzeń).
Naturalnie oprócz standardowej rywalizacji ze Sztuczną Inteligencją i żywym przeciwnikiem istnieje też możliwość zabawy dowolnym awanturnikiem w trybie Konquest, przypominającym swoim charakterem grę przygodowo-zręcznościową pt. Mortal Kombat: Shaolin Monks. Z kolei w The Vault znajdujemy wszystkie sekretne elementy, odblokowywane poprzez wykonywanie odpowiednich zadań. Dla użytkowników, podłączonych do Internetu, przewidziano również opcję online, pozwalającą nie tylko na zmaganie się z oponentami z całego globu ziemskiego, lecz także na rozmowę, organizowanie turniejów itp.
Linki :
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sega Rally XBOX360 (2007)
producent: SEGA
wydawca: SEGA
kategoria: wyścigi / rajd samochodowy
Data Premiery:
Europa (PAL): 28 września 2007
Opis Gry
Sega Rally to gra nowej generacji, należąca do popularnego rajdowego cyklu, zapoczątkowanego w 1995 roku na automatach coin-op i obecnego potem na szeregu innych platform (m.in. Saturn, Game Boy Advance i PlayStation 2). Niniejszy produkt został zadedykowany wyłącznie posiadaczom PeCetów oraz konsol PlayStation 3 i Xbox 360.
Zgodnie z duchem serii, developerzy zaserwowali nam emocjonującą rywalizację rajdowych kierowców, skonstruowaną w taki sposób, aby zagwarantować znakomitą zabawę zarówno mniej wprawnym graczom, jak i osobom doświadczonym. Możemy przejąć kontrolę nad całkiem sporą ilością samochodów, podzielonych na trzy klasy: napęd na jedną oś lub cztery koła oraz auta klasyczne. Katalog dostępnych maszyn obejmuje takie modele jak: Mitsubishi Lancer Evolution IX, Subaru Impreza WRX STI, Peugeot 206 WRC, Citroen Xsara WRC, Skoda Fabia WRC etc. Oczywiście każdy wóz odwzorowano z pietyzmem w kwestii wizualnej i mechanicznej.
Rajdowe zmagania toczą się w ośmiu rozmaitych zakątkach globu ziemskiego, a poszczególne trasy różnią się przede wszystkim nawierzchnią. Przykładowo gdy trafiamy na obszary błotniste, możemy spodziewać się drogi grząskiej i naszpikowanej koleinami. Kręcące się koła samochodów powodują przy okazji deformację takiej plastycznej nawierzchni i towarzyszący temu efekt wyrzucania w powietrze lepkich fragmentów podłoża.
Rywalizacja z zaawansowaną Sztuczną Inteligencją to nie lada wyzwanie, nawet dla najlepszych wirtualnych rajdowców. Jednakże nie daje to tyle frajdy, co stawanie w szranki z żywymi przeciwnikami. Rozbudowany tryb multiplayer zapewnia więc mnóstwo wyśmienitej rozrywki dla osób, którym znudziła się już opcja single player.
Sega.Rally.PAL.MULTI5.XBOX360-WAR3X
/>
Password: www.webpunkt.ru KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: MORTAL KOMBAT ARMAGEDON XBOX
Mortal Kombat: Armageddon jest kolejną wirtualną bijatyką, należącą do bestsellerowego cyklu, rozwijanego od pierwszej połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Zgodnie z modą, zapoczątkowaną wraz z premierą czwartej części „Śmiertelnej Walki” w 1997 roku, brutalne pojedynki odbywają się w całkowicie trójwymiarowym środowisku. Dodatkowo niniejszy produkt ma charakter zbiorczy – developerzy chcieli podsumować bowiem wszystkie swoje dotychczasowe osiągnięcia w ramach serii MK, aby po raz ostatni przygotować dzieło z myślą o konsolach PlayStation 2 i Xbox przed poświęceniem się tworzeniu gier dla elektroniczno-rozrywkowych platform nowej generacji.
Grono dostępnych wojowników obejmuje blisko sześćdziesiąt postaci, które pierwotnie wystąpiły w różnych odsłonach Mortal Kombat (m.in. Liu Kang, Stryker, Shao Kahn, Noob Saibot, Shinnok, Kintaro i Darrius). Ponadto możemy wreszcie stworzyć własnego bohatera od podstaw (niczym w Soul Calibur III), a zatem wybieramy płeć, ustalamy cechy fizyczne, konfigurujemy styl bojowy etc. Warto zauważyć, iż autorzy pozwolili na samodzielne konstruowanie ciosów ostatecznych (tzw. Fatality) przy pomocy około dwudziestu predefiniowanych ruchów. Jeśli chodzi natomiast o pozostałe nowości w kwestii systemu walki, to pojawiła się opcja wykonywania rzutów w każdym kierunku, a kombinacje powietrzne uległy wyraźnemu rozbudowaniu (teraz nie ma żadnego problemu z wyprowadzeniem długiego łańcucha uderzeń).
Naturalnie oprócz standardowej rywalizacji ze Sztuczną Inteligencją i żywym przeciwnikiem istnieje też możliwość zabawy dowolnym awanturnikiem w trybie Konquest, przypominającym swoim charakterem grę przygodowo-zręcznościową pt. Mortal Kombat: Shaolin Monks. Z kolei w The Vault znajdujemy wszystkie sekretne elementy, odblokowywane poprzez wykonywanie odpowiednich zadań. Dla użytkowników, podłączonych do Internetu, przewidziano również opcję online, pozwalającą nie tylko na zmaganie się z oponentami z całego globu ziemskiego, lecz także na rozmowę, organizowanie turniejów itp.
KUNIEC
Password: http://xboxddl.hut2.ru/phpBB2/index.php KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: B-Boy / BBoy (PSP)
B-Boy (PSP)
kategoria: gry akcji / TPP
zręcznościowe / muzyczna
Data Premiery:
Europa: 29 września 2006
Polska: obecnie brak planów wydania
zobacz ten tytuł również na platformy: PS2
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: Wi-Fi | liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 UMD
Wykorzystuje:
karta pamięci 32 MB.
KUNIEC
B-Boy jest grą dla PlayStation 2 i PlayStation Portable, traktującą o charakterystycznym hip-hopowym tańcu i będącą zarazem debiutem brytyjskiego studia FreeStyleGames na elektroniczno-rozrywkowym rynku. Esencję zabawy stanowią rzecz jasna efektowne pojedynki pomiędzy mistrzami breakdance’u w dopracowanym trójwymiarowym środowisku. Akrobatyczne bitwy toczymy w ponad dwudziestu rozmaitych zakątkach globu ziemskiego, czyli np. w rozświetlonej neonowym blaskiem hali i na zatłoczonym placu (kamienne podłoże wyłożone fragmentami kartonowych pudeł).
Naszych wirtualnych reprezentantów tworzymy od podstaw, ustalając ich parametry fizyczne i dokonując wyboru ciuchów (buty, spodnie, czapki, chusty, koszulki etc.). Podczas rozgrywki musimy opanować około osiemset ruchów, aby móc pokonać każdego rywala. Wśród przeciwników znajdują się również prawdziwe gwiazdy ze świata b-boyów - m.in. Crumbs i Ivan z grupy Style Elemnts oraz Hong10 i Lilou.
Warto zauważyć, iż developerzy zaprosili do współpracy słynnego amerykańskiego specjalistę od breakdance’u, czyli artystę o pseudonimie Crazy Legs – lidera popularnej ekipy Rock Steady Crew. Człowiek ten pełni rolę komentatora w trakcie pojedynków. Oprócz trybu single-player została zaimplementowana oczywiście opcja zabawy dwuosobowej, a dynamicznej rozgrywce cały czas towarzyszy licencjonowana muzyka hip-hopowa. Soundtrack składa się z mniej więcej czterdziestu kawałków, miksowanych na żywo przez wirtualnych didżejów.
Links :
KUNIEC
Password:
www.pspisos.info KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: The Club (X360)
Nazwa oryginalnego release'a: The_Club_XBOX360-ACE
Wersja językowa: angielska, niemiecka (napisy), hiszpańska (napisy), włoska (napisy), francuska (napisy)
iXtreme: Compatible
Kreon Bug: GOOD Kreon Bug
Region: Europa, Australia, USA
System: PAL
The Club to gra akcji, opracowana przez twórców bestsellerowej wyścigowej serii pt. Project Gotham Racing. Nowe dzieło utalentowanych developerów z brytyjskiego studia Bizarre Creations jest strzelaniną o dość interesującej fabule. Otóż umożliwiono nam wcielenie się w zabójcę, uczestniczącego w swoistych mistrzostwach profesjonalnych morderców.
Wszystko dzieje się pod auspicjami tajemniczego stowarzyszenia, zrzeszającego wielu potężnych ludzi z całego globu ziemskiego – gwiazdy muzyki, przywódców państw, rosyjskich oligarchów, arystokratów, bossów mafijnych etc. Organizacja owa nosi nazwę The Club i transmituje wspomniane mordercze zawody za pośrednictwem Internetu. Ponoć jej korzenie sięgają jeszcze XVIII wieku.
Naszym zadaniem jest więc wybranie jednej z dostępnych postaci i przystąpienie do walki z konkurencyjnymi eksterminatorami. Wszystko po to, aby piąć się w hierarchii zabójców na sam jej szczyt. Poszczególne misje wykonujemy w rozmaitych zakątkach planety i mamy do dyspozycji całkiem spory arsenał środków bojowych (ogółem siedemnaście śmiercionośnych narzędzi) – krótką i długą broń palną, materiały wybuchowe itp.
Tryb single player stanowi tylko wstęp do największej atrakcji gry The Club, czyli opcji zabawy wieloosobowej. Multiplayer oferuje zarówno rywalizację na podzielonym ekranie, jak i zmagania internetowe. W tych ostatnich obowiązuje specjalny ranking, odzwierciedlający mordercze osiągnięcia poszczególnych uczestników.
Dynamiczna akcja w omawianym produkcie została przedstawiona z perspektywy trzeciej osoby. Wykorzystano do tego celu nowoczesną technologię graficzną. Widowiskową warstwę wizualną uzupełniono nastrojowymi efektami dźwiękowymi oraz równie klimatyczną muzyką w wykonaniu Richarda Jacquesa, Chrisa Chudley'a i Jespera Kyda
KUNIEC
Hasło : Sl@w0miR KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: The Club (X360)
The Club (X360) - ENG - (USA, Europe)
The Club to gra akcji, opracowana przez twórców bestsellerowej wyścigowej serii pt. Project Gotham Racing. Nowe dzieło utalentowanych developerów z brytyjskiego studia Bizarre Creations jest strzelaniną o dość interesującej fabule. Otóż umożliwiono nam wcielenie się w zabójcę, uczestniczącego w swoistych mistrzostwach profesjonalnych morderców.
Wszystko dzieje się pod auspicjami tajemniczego stowarzyszenia, zrzeszającego wielu potężnych ludzi z całego globu ziemskiego – gwiazdy muzyki, przywódców państw, rosyjskich oligarchów, arystokratów, bossów mafijnych etc. Organizacja owa nosi nazwę The Club i transmituje wspomniane mordercze zawody za pośrednictwem Internetu. Ponoć jej korzenie sięgają jeszcze XVIII wieku.
Naszym zadaniem jest więc wybranie jednej z dostępnych postaci i przystąpienie do walki z konkurencyjnymi eksterminatorami. Wszystko po to, aby piąć się w hierarchii zabójców na sam jej szczyt. Poszczególne misje wykonujemy w rozmaitych zakątkach planety i mamy do dyspozycji całkiem spory arsenał środków bojowych (ogółem siedemnaście śmiercionośnych narzędzi) – krótką i długą broń palną, materiały wybuchowe itp.
Tryb single player stanowi tylko wstęp do największej atrakcji gry The Club, czyli opcji zabawy wieloosobowej. Multiplayer oferuje zarówno rywalizację na podzielonym ekranie, jak i zmagania internetowe. W tych ostatnich obowiązuje specjalny ranking, odzwierciedlający mordercze osiągnięcia poszczególnych uczestników. KUNIEC
KUNIEC
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rapala Fishing Frenzy (X360)
RAPALA FISHING FRENZY
Gra sportowa, podejmująca tematykę wędkarstwa. Uczestniczymy w połowie ponad 20 rzadkich gatunków ryb. Bawimy się dla własnej satysfakcji lub przystępujemy do turniejów wędkarskich.
Rapala Fishing Frenzy to gra sportowa, podejmująca tematykę wędkarstwa. Opisywany produkt przygotowano w ścisłej współpracy z tytułową fińską firmą Rapala, największym światowym producentem przynęt oraz innych akcesoriów przydatnych w pracy wędkarza. Nie jest to pierwsza próba zaistnienia tej marki na rynku gier komputerowych. W przeszłości ukazywały się już bowiem między innymi takie tytuły jak Rapala Pro Fishing czy Rapala Tournament Fishing. Opisywany produkt jest dziełem firmy FUN Labs, znanej w głównej mierze za sprawą gier łowieckich z serii Cabela’s (m.in. Dangerous Hunts i Big Game Hunter).
Skutki współpracy z firmą Rapala objawiają się w szczególności na przykładzie markowego wyposażenia, które w trakcie właściwej rozgrywki staje się dla gracza w pełni dostępne. Oprócz wspomnianych już wcześniej przynęt wybiera się również same wędki, a także elementy ubioru. Do dyspozycji gracza oddano wiele ciekawych rozlewisk, zlokalizowanych w różnych zakątkach naszego globu. Jeśli zaś chodzi o sam połów, w grze obecnych jest około 25 wyjątkowo rzadkich i tym samym niełatwych do złowienia gatunków ryb. Zdobytymi okazami można pochwalić się przed znajomymi.
Lista dostępnych trybów zabawy obejmuje zarówno swobodny połów, bez konieczności sprostania odgórnie stawianym celom, jak i branie udziału w turniejach wędkarskich. W tym drugim przypadku zadbano o ponad dwadzieścia różnych imprez sportowych, mających na celu wyłonienie mistrzów wirtualnego połowu. Producent duży nacisk położył na możliwość ustalania poziomu skomplikowania rozgrywki. Początkujący wędkarze mogą więc skorzystać z uproszczonego modelu sterowania. Z myślą o wyjadaczach gatunku przygotowano z kolei bardziej zaawansowane ustawienia.
-Wersja Region Free
-Szybkie i Pewne linki z Premium
-Dane naprawcze 10 %
KUNIEC
HASŁO:
szokrok KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WALL-E (PS2)
Plik:ISO.3,02GB.(PAL).
kategoria: zręcznościowe / gry akcji - przygodowa
WALL-E jest trójwymiarową grą zrecznościową, bazującą na filmie animowanym pod tym samym tytułem. Konkretnie mowa tu o dziele cenionego na całym świecie studia Pixar, znanego za sprawą takich hitów jak Iniemamocni, Auta czy Ratatuj. Za przygotowanie gry odpowiedzialna jest z kolei firma o nazwie Heavy Iron Studios. Warto dodać, iż dla tego developera nie jest to pierwszy kontakt z produkcją wykorzystującą głośną licencję. Firma ta w przeszłości opracowała między innymi gry SpongeBob SquarePants: The Movie oraz The Incredibles: Rise of the Underminer.
Akcja opisywanej produkcji opowiada historię tytułowego robocika WALL-E. Jest to skrót od Waste Allocation Load Lifter Earth-Class (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa). Główny bohater został skonstruowany w celu stopniowego oczyszczania powierzchni Ziemi z pozostawionych odpadów. Mieszkańcy globu zmuszeni zostali bowiem do szybkiej ewakuacji. Po spędzeniu siedmiuset lat w samotności mechaniczne życie WALL-E zaczyna nabierać sensu. Na Ziemi pojawia się nowoczesna, myśląca maszyna o imieniu EVE. Tytułowy robot wyrusza z nią w zwariowaną podróż, której jednym z celów jest odnalezienie resztek ziemskiej cywilizacji. WALL-E pragnie podzielić się ze swymi twórcami pewnym istotnym odkryciem.
Przedstawione w grze wydarzenia w dużym stopniu pokrywają się z fabułą filmu, do którego scenariusz napisał Andrew Stanton (Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo?). Należy też jednak dodać, iż niektóre sceny zostały przygotowane wyłącznie z myślą o nabywcach elektronicznej wersji przygód sympatycznych robotów. W zamierzeniach stanowią one uzupełnienie dla głównego wątku. Podobnie jak w oryginale, historia znajomości WALL-E i EVE przepełniona jest dużą porcją humoru. Główni bohaterowie podczas swojej wędrówki spotykają wiele zabawnie zaprojektowanych postaci, między innymi drużynę dzielnych, lecz wadliwie działających robotów.
W trakcie rozgrywki steruje się WALL-E lub EVE. Jest to uzależnione od specyfiki wybranego przez siebie etapu. W sumie do zbadania jest dziesięć różnorakich światów, rozrzuconych po całej galaktyce. Zabawa w dużym stopniu opiera się na swobodnej eksploracji, zapożyczając jednak pewne elementy typowe dla gier przygodowych oraz platformówek. Sterowane postaci muszą także pokonywać lub unikać napotykanych przeciwników. Oprócz trybu singleplayer można przystępować do multiplayerowych zmagań z udziałem innych graczy, próbując osiągać lepsze
KUNIEC
Bez hasła
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Marihuana
Jestem pod wrażeniem. Takie teksty umoralniające czyta się wyjątkowo, gdy się wie, że autor pali sobie papierosy - UWAGA - dla smaczku. Ale papierosy niszczą zdrowie Do tego powodują rózne odruchy, gdy osoba rzuca musi mieć ciagle zajete ręce lub inne takie tam co są poniekąd oznakami uzależnienai psychicznego. Palenie Marihuany też nie powoduje, że stajemy się zagrożeniem dla innych. Więc dlaczego Alkohol jest legalny ? Po którym ginie MILIONY ludzi na całym świecie (choćby nawet wypadki samochodowe). aha, czyli twoim zdaniem połowa globu jest głupia? A ty jesteś wybitnie mądry bo nie palisz? nie no, spoko. Wiele rzeczy, nawet te dobre ciągnął za sobą te złe walory. Konsekwencje? Nie spotkałem tam zadnego człowieka, ktory by załował skosztowania tudzież wciągnięcia sie w jaranko Po marihuanie skutki uboczne odczuwa się tylko raz, jesli juz ktoś dodarł do stanu w ktorym WIE, ze coś sie w nim zmieniło i jest to działanie skuna, to na tym się kończy, nie ma wiecej zmian.
Po alkoholu zaś nie, raz jest delirka, raz slepniesz na 10min a raz wstajesz i wszędzie białe myszki pomykają a obok ciebie, co? magnetofon. To juz zalezy od człowieka. Jeden bedzie jarał szlugi całe zycie i bedzie git, drugi zapali raz i pojdzie do piachu.
Nikt nie pomyślał, ze moze on to lubiał? Akceptował siebie z takimi stanami, i miał wyje*** czy ktoś twierdzi że sie zmienił, ze z normalnego człowieka zrobił sie debilem? Nie, on cały czas był taki sam, tylko wy to tak interpretujecie. I nie musze miec na to dowodow na papierze.
Ależ oczywiście, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Teorią względności można wszystko wyjaśnić. Rodzi się tylko pytanie czy niektóre rzeczy powinno się?
EDIT
Zapomniałem jeszcze o jednym, Dzieci kochane, jeśli juz macie coś palić to palcie tą konopię, a nie to... coś czym was faszerują wasi wspaniali dostawcy.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zabójcza świńska grypa
Wydaje mi się, że scenariusz tej epidemii powstał w klimatyzowanych salonach polityków. Stawiam na salony w USA. To tutaj rozpoczął się kryzys, gospodarka zapada się coraz bardziej, mimo ostatnich wzlotów na giełdach i umacniającym się kursie dolara. To tylko gry spekulacyjne, mające na celu przedłużenie agonii mocarstwa, jakim do tej pory były Stany. Wąska grupa ludzi chce wycisnąć z rynku jak najwięcej, stąd chwilowe sukcesy gospodarcze. Ogólna sytuacja finansowa na Świecie jest coraz gorsza, a media informują tylko o kryzysie, jednocześnie go poglębiając wywołując dodatkowy niepokój społeczny. Niezadowolone społeczeństwo to przegrana rządzących w najbliższych wyborach. Poprawa finansowa, a co za tym idzie gospodarcza, nie nastąpi szybko, jak się niektórym wydaje. Wypuszczenie sztucznie wychodowanego i zabójczego wirusa sprawi, że media przestaną interesować się kryzysem, a zaczną epidemią. Może wkrótce pandemią? Ludzie przestaną mówić o kryzysie, zaczną o wirusie. Ewentualna pandemia śmiertelnego szczepu zarazka przehierarchizuje wartości wyborców. Utrata pracy jest przecież niczym wobec utraty życia.
Meksyk jest idealną wylęgarnią zarazka, który w krajach o niskim stopniu higieny ludności przenosi się bardzo szybko, a bałagan i korupcja organów państwowych nigdy nie pozwolą na wyłapanie sprawców. Jednocześnie Meksyk jest na tyle rozwinięty turystycznie, że ułatwia transport wirusa do każdego zakątka globu. Wenezuela na przykład już nie nadawałaby się, bo przyjeżdża tam dużo mniej turystów. Poza tym Meksyk jako graniczący z USA może poprosić sąsiada o interwencję, gdyby epidemia w Meksyku wymknęła się spod kontrolii, a wtedy ruszy machina wojskowa, która nakręca gospodarkę amerykańską. Zresztą zaniedbania sanitarne i medyczne w Meksyku nikogo na Świecie nie zdziwią, i nikt za to nigdy nie odpowie, w Stanach poleciałyby głowy, a inwestorzy mogliby zacząć się znów wycofywać z rynku, a to oznaczałoby kolejne pogłąbienie kryzysu w USA.
Czy ktoś się z tym zgadza?
Czy może bredzę?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 3 pytania
Czy mozna płakać pod wodą ?
- Zebra jest czarna w białe paski czy biała w czarne paski?
- Ośmiornica ma osiem nóg czy rąk?
- Dlaczego szmpon ma różne kolory ale zawsze pieni sie na biało ?
- Dlaczego śnieg jest biały a lód przezroczysty ?
- Jedziemy z predkoscią swiatła i chcemy włączyc światła... co sie stanie...
- Jak tabliczka z napisem 'Nie deptać trawy' znalazła się na trawniku?
- Czemu nigdy nie widzimy małych gołębi?
- Jaki kolor przybierze kameleon jeżeli wpuścimy go do pokoju pełnego luster?
- Jakiego koloru jest lustro?
- Dlaczego woda mineralna ma datę przydatności skoro od tysięcy lat tryska ze źródeł?
- Skąd bierze się nasiona bezpestkowych winogron?
- Czy łysi ludzie myją głowę szmponem, czy mydłem?
- Dlaczego super klej nie przywiera do wnętrza tubki?
- Czy w każdym pokoju panuje temperatura pokojowa?
- Gdyby w słowniku były błędy ortograficzne, to skąd byś o nich wiedział?
- Co byśmy zdziałali bez retorycznych pytań?
- Czy można jednocześnie oddychać ustami i nosem?
- Jak poznać, że skończył nam się niewidzalny atrament?
- Gdyby ktoś Ci powiedział, że jest notoryczym kłamcą, uwierzyłbyś mu?
- Jeśli coś rozumie się bez słów, to po co o tym mówić?
- Co jest przeciwieństwem przeciwieństwa?
- Dlaczego kobiety zawsze otwierają usta gdy malują rzęsy?
- Jaki kształt miałyby krzesła gdyby nasze nogi zginały się w drugą stronę?
- Jak poznać że kwaśna śmietana skwaśniała ze starości?
- Dlaczego słońce rozjaśnia włosy a przyciemnia skórę?
- Czy jeśli wykopalibyście tunel z jednej strony globu na drugi, to wyszlibyście nogami czy głową?
- Czy połknięte beknięcie zamienia się wpierdnięcie ?
- Jeśli poruszamy się z prędkościa dźwięku i puścimy bąka, czy najpierw go usłyszymy czy poczujemy?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 3 pytania
Czy mozna płakać pod wodą ? - Zebra jest czarna w białe paski czy biała w czarne paski? - Ośmiornica ma osiem nóg czy rąk? - Dlaczego szmpon ma różne kolory ale zawsze pieni sie na biało ? - Dlaczego śnieg jest biały a lód przezroczysty ? - Jedziemy z predkoscią swiatła i chcemy włączyc światła... co sie stanie... - Jak tabliczka z napisem 'Nie deptać trawy' znalazła się na trawniku? - Czemu nigdy nie widzimy małych gołębi? - Jaki kolor przybierze kameleon jeżeli wpuścimy go do pokoju pełnego luster? - Jakiego koloru jest lustro? - Dlaczego woda mineralna ma datę przydatności skoro od tysięcy lat tryska ze źródeł? - Skąd bierze się nasiona bezpestkowych winogron? - Czy łysi ludzie myją głowę szmponem, czy mydłem? - Dlaczego super klej nie przywiera do wnętrza tubki? - Czy w każdym pokoju panuje temperatura pokojowa? - Gdyby w słowniku były błędy ortograficzne, to skąd byś o nich wiedział? - Co byśmy zdziałali bez retorycznych pytań? - Jak poznać, że skończył nam się niewidzalny atrament? - Gdyby ktoś Ci powiedział, że jest notoryczym kłamcą, uwierzyłbyś mu? - Jeśli coś rozumie się bez słów, to po co o tym mówić? - Co jest przeciwieństwem przeciwieństwa? - Dlaczego kobiety zawsze otwierają usta gdy malują rzęsy? - Jaki kształt miałyby krzesła gdyby nasze nogi zginały się w drugą stronę? - Jak poznać że kwaśna śmietana skwaśniała ze starości? - Dlaczego słońce rozjaśnia włosy a przyciemnia skórę? - Czy jeśli wykopalibyście tunel z jednej strony globu na drugi, to wyszlibyście nogami czy głową? - Czy połknięte beknięcie zamienia się wpierdnięcie ? - Jeśli poruszamy się z prędkościa dźwięku i puścimy bąka, czy najpierw go usłyszymy czy poczujemy?
Nie damy rady puścić bąka
P.S Coś mi tu zalatuje "Brainiaciem"
EDIT :
Ale się z tym męczyłem ( z cytowaniem )
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WR 104: Ziemia na linii ognia
Raczej za naszego życia to się nie zdarzy więc się nie martwię
To może akurat nie ale wiadomo że jest jeszcze tysiące innych zagrożeń dla naszego globu, pełno meteorytów itp. Napewno coś się wydarzy za naszego życia
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Euro-Waluta...jak to będzie?
euro będzie u nas najwcześniej w 2012. Do tego czasu może już zapomnimy o kryzysie.
Czyli 2012 to apokalipsa dla polski, nie dla globu
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: najlepsza mapa satelitarna
chodzi mi o link do najlepszej mapy satelitarnej żeby dało się robić spore przybliżenia i żeby była w miarę wyrazna (może być tylko mapa Polski ale wolałbym mape całego globu ) będą [+]
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Super zdjęcie Ziemi
Witam
Potrzebuję zdjęcie naszego globu, ale nie jakieś zwyczajne lecz jak najpiękniejsze. Najlepiej w dużej rozdzielczości
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: GPS przechwytywanie sygnału - skradziony telefon.
Satelita plus telefon – w chowanego nie masz szans
Odkąd amerykańska armia udostępniła do użytku cywilnego 24 swoje satelity zawieszone na orbicie, rozpoczął się rozkwit technologii GPS (Global Positioning System). Nagle okazało się, że trafić w najbardziej odległe i nieznane miejsce to żaden problem. Wystarczy mieć odbiornik GPS, określający z dokładnością do 2-3 metrów pozycję w dowolnym punkcie globu, oraz dokładną mapę. A łącząc mapę razem z urządzeniem, otrzymuje się nawigację satelitarną, coraz bardziej popularną i u nas. Wykorzystanie sygnału GPS na potrzeby monitoringu jest o tyle problematyczne, że satelity jedynie wysyłają sygnał, który może być odbierany na ziemi. Nadawać z ziemi do nieba tą samą drogą niestety się nie da. Aby można było zdalnie wykorzystać wiedzę o pozycji samochodu, trzeba ją jeszcze z samochodu przesłać. I tu znów z pomocą przychodzą operatorzy telefonii komórkowej.
Samochód oprócz odbiornika GPS wyposaża się również w minitelefon komórkowy, urządzenie pracujące w standardzie GSM. Pozycja auta jest ustalana przez układ GPS, przekazywana do urządzenia GSM i przesyłana (pakietowy przesył danych GPRS) do centrali firmy zajmującej się monitoringiem. Tam dane o położeniu geograficznym nakładane są na cyfrowe mapy. Wystarczy już tylko zalogować się na odpowiednią stronę internetową, by śledzić samochód, wiedzieć, z jaką prędkością się porusza itp. Do centralki telefonu w samochodzie podpięte mogą być również inne czujniki, na przykład ilości paliwa, otwarcia drzwi, naruszenia linii alarmowej w samochodzie. Łącząc je ze sobą, uzyskuje się kompletną usługę monitoringu. Pracownik, jeżdżąc samochodem z takimi urządzeniami, nie musi nawet wiedzieć, że każdy jego ruch jest pod kontrolą. W sytuacji alarmowej, na przykład kradzieży, samochód namierza się sam i przesyła informacje o swoim położeniu z dużą częstotliwością. Złodziej, nawet jeśli uporał się z alarmem i immobilizerem, nie wie, że jego poczynania są śledzone, a odpowiednie służby działają intensywnie, by zatrzymać go w najbardziej odpowiednim momencie.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: YouTube
Niestety, sprawa była dość głośna parę tygodni temu. YT zastało zmuszone do blokowania niektórych teledysków w niektórych obszarach naszego globu, m.in. w Polsce. Poserfuj jako anonymous, pewnie je zobaczysz:D
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: eBay lub Allegro?
Jeśli mieszkasz w Polsce to lepsze jest Allegro. eBay jest na cały świat.
Po co ciągnąć coś z drugiej strony globu skoro może być na miejscu w Polsce.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Srodki stylistyczne
Witam
Pytanie brzmi:
Wymien srodki stylistyczne wraz z przykladami.
A oto utwor do ktorego jest to zadanie:
Wyżej!
Płaszczyzny kręte, piramidy pięter,
płaszczyzny wirujące, płaszczyzny wznoszące,
figurotwórcze.
Masywnej przestrzeni
skręt,rodzących się miast
kurcze.
W żywym patosie konstrukcji, w geometrycznym wymiarze
wspina się, urastając, sześcienna dusza stolic.
Warczy windami rozmachu, zawisa na lewarze,
wskoczy! Na wieżach radia z materii myśl wyzwoli.
Spod konwulsyjnej sieci drutów się rozprzestrzenia,
bucha wściekłością linij, prostopadłością pionu,
triumfem wyniosłości rozpręża łuk sklepienia,
jak rozkosz łechce bezmiar igłą piorunochronu.
W chmurach zawiesza wierzchołki jak gigantyczne wahadła,
kołysze się - przystaje - osiada w formach narożnic.
Wyżej! Sztabami ramion roztrącę ulic gardła,
prężność rozkręcę palcami jako korbami opornic.
Jak elektryczność błyśnie, podskoczy murem w górę,
przestworem napęcznieje olbrzymi miasta kolos;
rozniesie wszystkie place, rozsadzi mas strukturę,
wypnie, jak lane przęsło, nieskończoności koło.
W fundament,
w żelazobeton posad
ruń
sztychami wiru!
Już
pęd
zębatych trybów
kół
wwierca się w fabryk brzuch.
W dół
rwie
rowami
szybów.
Świstem drgających świdrów,
oskardów ciętym kłem,
skrą,
mechanicznym łbem,
ciśnieniem: milion atmosfer,
uderz
w globu centralny
nerw!
I znów
prostotą zakrzepłych form
wydźwignij się do chmur, miarowy aparacie.
Nad hut czerwone hale, nad falujące blachy,
kiedy godzinę 6-tą syreny fabryk odhuczą,
płyń w zmierzch stalowy nieba i gwiazd zbliżone dale:
w dachy.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: gg
Głupie pytanie - można sprawdzić ip tylko jeśli ten ktoś ma cię w znajomych i jest dostępny. Bo przecież ip nie przypisuje się do numeru - można w każdej chwili korzystać z tego numeru po drugiej stronie globu i wtedy tam jest inne ip.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zapobieganie Powstawaniu dziury ozonowej
Zagadnienie dziury ozonowej wystąpiło jako problem już w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia. Podczas rutynowo wykonywanych badań atmosfery ziemskiej zwrócono uwagę na stale pomniejszającą się w pewnych miejscach globu warstwę ozonu. Początkowo powątpiewano w wiarygodność otrzymywanych wyników, jednak po analizie porównawczej badań pochodzących z kilku laboratoriów, okazało się, że mamy do czynienia z problemem globalnym. Od tego czasu zagadnienie dziury ozonowej stało się tematem badań, prac i analiz wielu placówek naukowych na całym świecie. Był to temat szczególnie medialny na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku. Niestety w ostatnim czasie widoczny jest spadek zainteresowania problemem przez mass-media, a przecież jest to temat wciąż aktualny, i nie do końca wyjaśnion
Summary. A dilemma of an ozone hole appeared as a problem in the 70 last century.Doring habitually performed scientyfic research of the Earth's atmosphere it was taken into connsideration constantly decreasing i certain places of the globe an ozone layer. At the beginning there were many doubts conerning the credibility of received results, howerer ofter an analysis of research taken from some laboratories, appeared that we hare to deal with aglobalproblem. Since then this dilemma of an ozone hole became a topic of research, works and analysisi of many scientyfic institutions allover the word. It was a special topic of mass-media on the turn of the 80s and 90s the 20th century.Unfortunately recently it is easy to nootice a certain decrease inthe interest of this problem by mass-media, hwerer it is a subject still present and not explained to the end yet.
I. WSTĘP
BADANIA METEOROLOGICZNE
Środowisko atmosferyczne od zarania dziejów człowieka było obiektem jego szczególnego zainteresowania. Od najdawniejszych czasów obserwowano zjawiska zachodzące w atmosferze ziemskiej. Atmosfera ziemska wraz zachodzącymi w niej procesami, jako jeden z elementów środowiska przyrodniczego, jest nadal wnikliwie obserwowana i badana przez człowieka. Zmieniły się sposoby i zakres obserwacji, ale obiekt badań pozostał bez zmian. KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Fizyka
TEORIA GEOCENTRYCZNA
Starożytni Grecy stworzyli system zakładający, że Wszechświat zbudowany jest z Ziemi, obieganej dookoła przez planety, Księżyc i Słońce, a na zewnątrz otoczonej sferą gwiazd stałych. System ten został nazwany systemem geocentrycznym (z greckiego „Geo” - Ziemia i „Centrum” - środek). Koncepcja ta ulegała licznym przekształceniom. Dość szybko astronomowie zorientowali się, że założenie, jakoby planety obiegały Ziemię po orbitach o kształcie okręgów jest sprzeczne z wynikami obserwacji astronomicznych. Rozwiązanie tego problemu (bez rezygnacji z centralnego położenia Ziemi) znalazł grecki matematyk i astronom - Eksodos z Knidos. Następnie pojawił się Hipparch z Rodos. Był zwolennikiem geocentryzmu, choć odrzucił teorię sfer homocentrycznych (krążących wokół Ziemi). Stworzył on teorię zwaną teorią epicykli i deferentów. Głosiła ona, że „Ziemia znajduje się w środku deferentu, a krążąca dokoła niej planeta - na obwodzie epicykli, którego środek porusza się ruchem jednostajnym po obwodzie deferentu, a ten z kolei takim samym ruchem obraca się dokoła nieruchomego globu ziemskiego.” Ostateczny kształt tej teorii nadał grecki geograf i astronom Klaudiusz Ptolemeusz, żyjący w Aleksandrii w II w n.e. W modelu Ptolemeusza po orbitach kołowych zwanych deferentami poruszają się mniejsze okręgi, zwane epicyklami, a dopiero po nich poruszają się planety (teoria zawarta w dziele „Almagest”). Początkowo teoria ta przyjmowana była z oporami, później na wiele wieków zyskała popularność, gdyż jej zaletą była możliwość prostego i w miarę dokładnego wytłumaczenia zjawisk astronomicznych. Została obalona przez Mikołaja Kopernika. KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: hasło reklamowe.
Biała otchłań, perłą naszego globu
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Gry MMORPG ! ! !
MU Online
MU Online to internetowa gra typu MMOcRPG, umożliwiająca użytkownikom z całego globu ziemskiego egzystowanie w fantastycznym świecie. Rzeczone uniwersum wykreowano w oparciu o kontrowersyjną teorię, spopularyzowaną za sprawą twórczości literackiej Jamesa Churchwarda, na temat istnienia w czasach prehistorycznych kontynentu o nazwie Mu, który ostatecznie wraz z rozwiniętą cywilizacją został pochłonięty przez wody Oceanu Spokojnego (vide problem Atlantydy i Lemurii). Konstrukcja programu (interfejs, model walki, sposób prezentowania przebiegu wydarzeń itp.) bardzo przypomina produkty z kultowej serii Diablo. Natomiast warstwa fabularna porusza m.in. wątek demonicznego Kunduna i straszliwych hord jego popleczników oraz legendę o ośmiu kamieniach, mających przywrócić ład i porządek.
Wśród dostępnych postaci bohaterów znalazły się następujące profile osobowe: Ciemny Rycerz, Wróżka, Mroczny Czarodziej i Magiczny Gladiator. Prawdopodobieństwo powtarzalności herosów pod względem wizualnym jest dość niewielkie, dzięki obowiązywaniu blisko stu tysięcy kombinacji uzbrojenia, opancerzenia i innych przedmiotów. Wirtualne środowisko podzielono na szereg stref klimatycznych, różniących się np. roślinnością i warunkami pogodowymi. Esencję zabawy stanowi anihilowanie rozmaitych oponentów, co owocuje przede wszystkim wzrostem poziomu doświadczenia i korzyściami stricte materialnymi w formie łupów. Ponadto uwagę zwracają poniższe elementy:
* Dobrej jakości „silnik”, generujący trójwymiarowa oprawę graficzną.
* Płynna animacja obiektów przestrzennych.
* Ciągły i aktywny nadzór administratorów.
* Duża ilość awanturników o odmiennych stopniach zaawansowania.
* Tymczasowo darmowy charakter rozgrywki.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Najlepszy piłkarz na świecie
Nie lubie barcy ale Messi jest spoko.Moim zdaniem to on jesty aktualnie najlepszym Piłkarzem naszego globu
Żelik to już nie to samo co jeszcze w tamtym roku ... I dobrze
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Złota piłka
cóż demisaison, zdaje się, że nie czytałeś moich wypowiedzi, a odpowiadają one na twoje dygresje.
Pytasz, komu Ronaldo strzelał gole w lidze? Więc ja odpowiem pytaniem na pytanie: czy Arsenal, Liverpool, Aston Villa, Everton to dla ciebie wystarczająco silne zespoły? Nie wspominając o pozostałych drużynach.
Nie, Ronaldo żadnemu z tych rywali (oprócz Aston Villi, której strzelił chyba 2 gole) nie strzelił 2 bramek w jednym meczu. Ale co z tego? To umniejsza jego zasługi? Jeśli zamiast tej jednej bramki więcej dołożył dwie asysty to źle? Bo jak dla mnie to lepiej. 2 asysty to dwa gole dla drużyny Poza tym ostatecznie on nie jest nominalnym napastnikiem.
W Lidze Mistrzów nie strzelał wielkim drużynom? A Chelsea w finale?? Bądź co bądź ciężko nazwać ich słabeuszami. Roma wicemistrzostwa (drugi rok z rzędu) Włoch też chyba nie dostała jako prezent pod choinkę? Nawet nie próbuj odpowiadać, że wszystko przez degradację Juve, bo na przykład taki Milan w poprzednim sezonie niczym nie może wytłumaczyć swojej pozycji,a piłkarzy am teoretycznie lepszych niż Roma. A rządzący od 8 lat we Francji Lyon? Też słaby? O tym, że bramka z Romą była prawdziwym dziełem sztuki nie będę wspominał, bo nie ma to znaczenia w dyskusji.
Nietrafione karne? W 2004 roku Złotą Piłkę otrzymał Shevchenko. Parę miesięcy później nie trafił decydującego karnego w finale z Liverpoolem. Czy ktoś wtedy zakwestionował, że nadal jest wielkim piłkarzem? Czy uważasz, że John Terry przestał być jednym z dwóch najlepszych stoperów globu przez to, że nie trafił karnego w Moskwie? Zapewne nie. Więc dlaczego przez jednego (no dobra, dwa, z Barceloną też nie trafił, ale i tak wygrali) karnego miałby nie być już wielkim zawodnikiem?
No i te 8 goli w LM, które tak wyśmiałeś dały mu koronę króla strzelców.
Messi wygrał Olimpiadę, zgoda, ale jak już wspomniałem,, to turniej traktowany w piłce nożnej dość niszowo. Grają tam zwykle juniorzy, a kluby niechętnie puszczają gwiazdy.
Torres rzeczywiści prezentował równą formę cały rok, ale ani na chwilę ni zbliżył się do tego co w najlepszym okresie wyprawiał Ronaldo. Na EURO wcale tak strasznie nie błyszczał. Świetny mecz i bramka w finale, do tego jeden gol w fazie grupowej, to wszystko. O wiele lepiej grali Villa, Senna, Xavi czy Casillas.
Także, jak dla mnie Ronaldo dostał tą piłkę zasłużenie i żadnych kontrowersji nie ma, chyba , że w głowach tych, którzy mu zazdroszczą.
Messi najlepszy obecnie? Niech to udowodni, bo na razie tego nie robi.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Tunnel Carnival 2008 DVDRip - The movie (Avi)
Tunnel Carnival 2008 DVDRip (Avi)
Tunnel Carnival w Katowickim spodku 2008 - Oficjalne DVD
W katowickim Spodku SoundTrade ukazała Waszym oczom kolejną superprodukcję. Zmotywowani potężnym sukcesem ElectroCity, który potwierdziliście swoimi opiniami, stworzyli nowy projekt. Konspekt ten zawiera elementy najnowszych trendów w świecie muzyki klubowej połączonych z tradycjami karnawału z całego globu. 2 odmienne sceny RED & BLUE ukażą 2 światy, światy odmienne kulturowo i muzycznie, łączyć je natomiast będzie miłość do dźwięków, dobra zabawa oraz specjalny łącznik. Jak na każdej imprezie fundamentem dobrej zabawy jesteście Wy – klubowicze, sprawiający że artyści oddają całą energię podczas swoich setów. Tak więc agencja SoundTrade zaprosiła ponad dwudziestu wyśmienitych wykonawców, którzy zgotują największą i najgorętszą noc karnawałową w Polsce.
Oddajemy w wasze ręce oficjalną płytę z relacją imprezy, zrealizowaną podczas Tunnel Carnival to profesjonalna produkcja. Znajdziesz tam ogromną dawkę wspaniałej muzyki oraz elektryzujących efektów wizualnych.
Format : AVI
Długość: Ponad 40 minut
Całkowita szybkość transmisji bitów: 322kb/s
Audio: 180kb/s
Rozmiar: 750 MB
Bez hasła
Screeny, prawdziwa jakość :
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Aptekarz / Le Pharmacien (2003)
Aptekarz / Le Pharmacien de garde (2003) *DVDRip* Lektor PL
INFO:
Produkcja: Francja
Gatunek: Horror, Kryminał
Data Premiery: 2003-01-15 (Świat)
Reżyseria: Jean Veber
Scenariusz: Jean Veber
Muzyka: Marco Prince
Zdjecia: Laurent Fleutot
Czas trwania: 90
OBSADA:
Vincent Perez : Yan Lazarrec
Alice Taglioni : Christine
Pascal Légitimus : Tony
Laurent Gamelon : Maurice Battistoni
Clara Bellar : Mathilde
Guillaume Depardieu : François Barrier
Atmen Kelif : Massoud
Claire Rolland : Wanda
Thomas Doucet : Kevin
Irina Ninova : Matka Kevina
Alexandre Laigner : Palacz
Françoise Bertin : Pani Jouvin
Alain MacMoy : Erwan Le Floc'h
Edgar Givry : Komisarz Fabri
Mathieu Delarive : Patrick
OPIS:
Yan Lazarrec jest aptekarzem. Nie są mu obojętne losy ziemi, stara sie ją chronić. Jego zaangażowanie w ochronie przyrody zamienia się w prawdziwy obłęd. Yan sporząda trucizny którymi "usuwa" tych którzy niszczą środowisko naturalne. Na konferencji ekologów Yan poznaje Francaisa Barrier który także ma na celu dobro naszego globu. Wspólne intencje sprawiają że mężczyźni zaprzyjażniają się. Francais jest policjantem odpowiedzialnym za śledzwo w sprawie niewyjaśnionych morderstw. Okazuje cie że za te morderstwa jest odpowiedzielny Yan...
DANE TECHNICZNE:
Video: XVID 608x320 25.00fps 990Kbps [Video 0]
Audio: MPEG Audio Layer 3 48000Hz stereo 158Kbps [Audio 1]
Jakość: bardzo dobra (DVDrip)
Język: Polski (Lektor)
SCREENY:
KUNIEC
[Brak Hasła]
[Dane Naprawcze]
[Archiwum Testowane]
[Linki na koncie Premium
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Airlines 2
Airlines 2 to kolejny przedstawiciel coraz popularniejszych strategii ekonomicznych traktujących o liniach lotniczych. Za jego stworzenie odpowiedzialna jest firma InterActive Vision, twórca m.in. serii Search and Rescue. Gracz naturalnie staje się właścicielem niewielkiej firmy trudniącej wyznaczania tras przelotów, określania cen biletów, ustalania standardu posiłków serwowanych pasażerom podczas lotów, zatrudniania wykwalifikowanej kadry pracowniczej, pilotów, stewardes, mechaników i wykonywana całej masy tym podobnych czynności. Tylko odpowiednie zarządzanie i trafne decyzje w powyżej wymienionych kwestiach zapewnią nam sukces i pozwolą przezwyciężyć takie niespodziewane trudności jak lokalne strajki pracowników, kryzys paliwowy czy tajfun i porywiste tropikalne deszcze paraliżujące transport lotniczy.
Grę ewidentnie stworzono z myślą o dużym realizmie, mało powiedzieć, że znajdziemy tu 110 autentycznych typów samolotów pochodzących z okresu od 1960 roku do czasów dzisiejszych, 253 porty lotnicze zlokalizowane w 15 rejonach naszego globu oraz 100 różnych firm związanych bezpośrednio i pośrednio z tą gałęzią gospodarki. Zawarto tu również szereg bardzo zaawansowanych zależności ekonomiczno-gospodarczych oraz sporą liczbę ekranów statystyczno-kontrolnych, dzięki którym możemy zapanować nad przebiegiem gry. Airlines 2 oferuje graczom cztery typy rozgrywki, w której przeciwko nam stanie maksymalnie siedmiu komputerowych oponentów/konkurencyjnych linii lotniczych.
KUNIEC
Pass:
airlines 2 KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Shadow Ops: Red Mercury
Opis Gry
Shadow Ops: Red Mercury to gra akcji typu first-person shooter (FPS) rozgrywająca się na Ziemi w niedalekiej przyszłości. Gracz ma okazję stać się członkiem elitarnych oddziałów specjalnych Delta Force. Kiedy rosyjska podwójna agentka odkrywa informacje o substancji „Red Mercury”, która może zostać użyta jako akcelerator ładunków nuklearnych, gracz otrzymuje zadanie od Agencji Bezpieczeństwa Narodowego przejęcia owej substancji zanim zostanie ona użyta do budowy szeregu ładunków/urządzeń nuklearnych i sprzedana organizacjom terrorystycznym.
Akcja rzeczonej produkcji rzuca gracza w różne miejsca naszego globu, pierwsza misja rozpoczyna się w Maroku, a kolejne toczą się na Bliskim Wschodzie, w Rosji, na Filipinach, w Bośni czy Europie Zachodniej. Każda lokacja, w której toczą się zadania została szczegółowo i starannie zrealizowana (miejsca akcji odtworzone na podstawie autentycznych zdjęć), a gwarancją pozytywnych odczuć wizualnych jest użyty w tej produkcji engine graficzny firmy Epic Games (Unreal). Nie do pominięcie jest również nienaganna oprawa audio (Dolby 5.1 surround) zrealizowana przez słynne Hollywoodzkie studio dźwiękowe Soundelux.
Łącznie autorzy przygotowali kampanię jednoosobową składającą się z około 20 różnych zadań, w jednym należy uratować zakładników przetrzymywanych przez terrorystów, w innym zniszczyć określony cel, a z kolei w następnym ochraniać ważną osobistość. W poszczególnych misjach współdziałamy z różnymi jednostkami specjalnymi innych krajów, w tym ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Rosji, Francji i Niemiec. W akcji można wykorzystać każdą z ponad 20 autentycznych broni, w tym karabin M4, granatnik M203, karabin snajperski, pistolet oraz kilka rodzajów granatów
Shadow Ops: Red Mercury umożliwia także grę wieloosobową do 16 osób równocześnie w sieci lokalnej i Internecie, w kilku różnych trybach, m.in.: Deathmatch, Team Deathmatch, Plant the Bomb, Capture the Flag oraz Escort.
[center]
[/center]
DOWNLOAD:
http://69.22.136.119/o=64/b=xClBbsqWK52JdTHOcYeHGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEad6XgkEF0XgWS+X9zIb-
dHJ5Z2FtZXMAAAAAAAAAAFVTRAAAAAAAACmZEWJAlJM=/r/release/infogrames/3drent_d_v10/SORM.exe
http://64.92.245.139/r/release/infogrames/static/SORMSounds.zip KUNIEC
CRACK:
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: CIA Operative: Solo Missions
CIA Operative: Solo Missions
producent: Trainwreck Studios
wydawca: ValuSoft
kategoria: gry akcji / taktyczna
Data Premiery:
Świat: 07 maja 2001
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+
nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D. CIA Operative to taktyczna gra akcji FPS osadzona tematycznie na arenie działań wywiadowczych po zakończeniu Zimnej Wojny. Teraz głównym wrogiem stały się organizacje terrorystyczne, kartele narkotykowe i przeróżne organizacje przestępcze, zagrażające bezpieczeństwu świata.
W grze wcielamy się w agenta Jacka Noela, który działa jako jednoosobowa armia. Dostaniemy do wykonania skomplikowane misje w najbardziej egzotycznych rejonach naszego globu, mające na celu przywrócenie zarówno lokalnej jak i globalnej równowagi. Wiele z nich toczy się w tak zapalnych miejscach jak: Irak, Bogota czy Moskwa. Wszelkie działania prowadzimy na własną rękę i odpowiedzialność, gdyż w razie jakiejkolwiek wpadki Stany Zjednoczone, nasz mocodawca wyprze się powiązań z Noelem. Naszym atutem jest inteligencja, spryt oraz działanie z ukrycia, dzięki czemu udaje się bohaterowi wyjść bez szwanku nawet z sytuacji, gdy liczebność przeciwników jest przekraczająca możliwości obronne normalnego człowieka.
Realistyczny system walki powodujący, iż trafianie w konkretną część ciała powoduje specyficzne obrażenia.
Akcja nie jest liniowa i rozwija się w zależności od akcji przeprowadzanych przez gracza.
Wesja Rip
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: BBoy / B-Boy (PS2)
Autor: kaptah
Jakiekolwiek problemy z linkami zglaszaj do wyzej wymienionego usera!
Plik:ISO.3,69GB.(PAL).
kategoria: gry akcji - TPP / zręcznościowe - muzyczna
B-Boy jest grą dla PlayStation 2 i PlayStation Portable, traktującą o charakterystycznym hip-hopowym tańcu i będącą zarazem debiutem brytyjskiego studia FreeStyleGames na elektroniczno-rozrywkowym rynku. Esencję zabawy stanowią rzecz jasna efektowne pojedynki pomiędzy mistrzami breakdance’u w dopracowanym trójwymiarowym środowisku. Akrobatyczne bitwy toczymy w ponad dwudziestu rozmaitych zakątkach globu ziemskiego, czyli np. w rozświetlonej neonowym blaskiem hali i na zatłoczonym placu (kamienne podłoże wyłożone fragmentami kartonowych pudeł).
Naszych wirtualnych reprezentantów tworzymy od podstaw, ustalając ich parametry fizyczne i dokonując wyboru ciuchów (buty, spodnie, czapki, chusty, koszulki etc.). Podczas rozgrywki musimy opanować około osiemset ruchów, aby móc pokonać każdego rywala. Wśród przeciwników znajdują się również prawdziwe gwiazdy ze świata b-boyów - m.in. Crumbs i Ivan z grupy Style Elemnts oraz Hong10 i Lilou.
Warto zauważyć, iż developerzy zaprosili do współpracy słynnego amerykańskiego specjalistę od breakdance’u, czyli artystę o pseudonimie Crazy Legs – lidera popularnej ekipy Rock Steady Crew. Człowiek ten pełni rolę komentatora w trakcie pojedynków. Oprócz trybu single-player została zaimplementowana oczywiście opcja zabawy dwuosobowej, a dynamicznej rozgrywce cały czas towarzyszy licencjonowana muzyka hip-hopowa. Soundtrack składa się z mniej więcej czterdziestu kawałków, miksowanych na żywo przez wirtualnych didżejów.
KUNIEC
Bez hasła
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Na pochybel Ameryce, najgorszej pijawie globu!!!!!
Na pochybel Ameryce, najgorszej pijawie globu!!!!! Dziś w HiFi za to pijemy i w imię tego gramy muzę!!!!!!!! :oD
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Alarm dla globu
Alarm dla globu Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: "W stronę morza" - zdobywca Złotego Globu od pi...
"W stronę morza" - zdobywca Złotego Globu od pi... No no, nie pochwalić w GW filmu o eutanazji. Ciekawe? Ale jak wejdzie Vera
Drake, to już recenzje napisze chyba ktoś z pionu ideologicznego Gazety?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Skąd się wzięła nazwa nowego globu?
Skąd się wzięła nazwa nowego globu? hmmm...ciekawe, bardzo ciekawe...
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Najsilniejszy człowiek globu wg Kempy
Najsilniejszy człowiek globu wg Kempy www.siemianowice.pl/isi/index.php?op=show&cat=5&nid=10#
A jakie to były mistrzostwa globu?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Poznacie terror w każdym zakątku globu...
Poznacie terror w każdym zakątku globu... republika.pl/dwasercapol/index_pl.html
Zobacz nowe posłania dla całego świata z Niebios.
Oto jedno z nich:
Bóg Ojciec powiedział: "Wielka Kara unosi się nad całą ziemią jak olbrzymia
czarna chmura. Ostrzeżenia są wszędzie. Mapa waszego globu będzie zmieniać
się bez końca, gdy Ja zacznę niszczyć miasta, stany, kraje i wyspy - gdzie
grzech działa niepohamowanie; gdzie zło jest sposobem codziennego życia.
Trwoga zapanuje u większości żyjących, a strach będzie rządził większością
serc. Będziecie wyczekiwali pokoju i miejsca wypoczynku, ale nigdy go nie
znajdziecie.
Kiedy ta wielka wojna stanie się rzeczywistością, zobaczycie coraz więcej,
jak wypełnia się to, co jest zapisane w Piśmie Świętym. Poznacie terror w
każdym zakątku globu, jakiego jeszcze nigdy dotąd nie było. Głód i
wyczerpanie będą wam towarzyszyć w dzień i w nocy. Choroby także będą
towarzyszem dla wielu. Będziecie pragnęli śmierci, lecz śmierć nie przyjdzie
(Ap 9,6).
Wy możecie kontrolować wasz los, poprzez poświęcenie się, i więcej modlitwy.
Wy możecie, i musicie, pomóc wszystkim biednym duszom, znowu używając
modlitwę i miłość. Wy musicie modlić się o wiele nawróceń.
Tak wiele Moich dzieci, które idą za Mną, i które wspomagają Mnie w Mojej
pracy na ziemi, jest brutalnie atakowanych przez szatana i jego wszystkich
złych zwolenników. Wy musicie modlić się więcej. Ofiarujcie także wasze
cierpienia Mnie, jako wielkie i cudowne poświęcenie oraz modlitwę w pokorze.
Ja wzmacniam was na to, co nadchodzi. Ja wypróbowuję was. Jeśli wy
upadniecie, i będziecie zdecydowani, powstańcie natychmiast. Wzywajcie Mnie.
Ja jestem tylko na odległość modlitwy. Ja usłyszę. Ja pomogę wam. Ja kocham
was. Przyjdźcie, szukajcie schronienia w Moim Sercu. Żałujcie. Wiedzcie, że
Ja przebaczę prawdziwie żałującemu grzesznikowi, bo Ja jestem Bogiem
Miłosierdzia i Miłości.
Radość może być wasza, w smutku i bólu, jeśli wy dźwigacie wasz krzyż za Mną.
Myślcie o wszystkich biednych, inaczej straconych duszach, bo wy możecie im
pomóc w powrocie do Mnie; duszach, którym wy możecie pomóc uratować się od
Piekła. Dlatego będziecie bardzo wynagrodzeni
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: świat zwierząt z całego globu ....
świat zwierząt z całego globu .... www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/gallery/2007/12/19/GA2007121902151.html?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Vieri - dookoła globu
Vieri - dookoła globu Vieri już jest skończony. Kiedyś coś znaczył - dziś już tylko emeryt. Smutne,
ale tak właśnie wygląda piłkarska kariera.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Najbrutalniejsza piłkarka globu w wersji romant...
Najbrutalniejsza piłkarka globu w wersji romant... niezłe niezłe xD
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: The Club (2008)
The Club (c) Sega
Protection ..: SecuROM 7.35.0007
Date ........: February 2761
Number of Discs .........: 1
Opis Gry
The Club to gra akcji, opracowana przez twórców bestsellerowej wyścigowej serii pt. Project Gotham Racing. Nowe dzieło utalentowanych developerów z brytyjskiego studia Bizarre Creations jest strzelaniną o dość interesującej fabule. Otóż umożliwiono nam wcielenie się w zabójcę, uczestniczącego w swoistych mistrzostwach profesjonalnych morderców.
Wszystko dzieje się pod auspicjami tajemniczego stowarzyszenia, zrzeszającego wielu potężnych ludzi z całego globu ziemskiego – gwiazdy muzyki, przywódców państw, rosyjskich oligarchów, arystokratów, bossów mafijnych etc. Organizacja owa nosi nazwę The Club i transmituje wspomniane mordercze zawody za pośrednictwem Internetu. Ponoć jej korzenie sięgają jeszcze XVIII wieku.
PROPER NOTES
RAZOR1911 did not fix the return point of the API entry at
00401BDA. As result the game will take a jump at 00401611
into rdata where it will crash! (And stop looking in our
cracks and reverse it your self RZR)
INSTALL NOTES
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install
~ Copy the crack from the ViTALiTY folder
~ Rot in heaven
http://www.filefactory.com/file/6c4883
http://www.filefactory.com/file/650a4c
http://www.filefactory.com/file/f61186
http://www.filefactory.com/file/6ed087
http://www.filefactory.com/file/36d9d5
http://www.filefactory.com/file/7fe908
http://www.filefactory.com/file/820915
http://www.filefactory.com/file/46dd3c
http://www.filefactory.com/file/9e8fe6
http://www.filefactory.com/file/c9d175
http://www.filefactory.com/file/91baef
http://www.filefactory.com/file/441034
http://www.filefactory.com/file/bb16c4
http://www.filefactory.com/file/bb6f27
http://www.filefactory.com/file/f7b28c
http://www.filefactory.com/file/acc472
http://www.filefactory.com/file/8eb1d2
http://www.filefactory.com/file/adf9d6
http://www.filefactory.com/file/66861f
http://www.filefactory.com/file/0d9c5a
http://www.filefactory.com/file/9014b2
http://www.filefactory.com/file/faf4b4
http://www.filefactory.com/file/5b1aa6
http://www.filefactory.com/file/1d01ef
http://www.filefactory.com/file/a45882
http://www.filefactory.com/file/c7da1d
http://www.filefactory.com/file/bb41e4
http://www.filefactory.com/file/719766
http://www.filefactory.com/file/0caf7b
http://www.filefactory.com/file/90529b
http://www.filefactory.com/file/d54ecd
http://www.filefactory.com/file/f9dd94
http://www.filefactory.com/file/a030e0
http://www.filefactory.com/file/9b30f6
http://www.filefactory.com/file/5d72f9
http://www.filefactory.com/file/132803
http://www.filefactory.com/file/a331e2
http://www.filefactory.com/file/7f0840
http://www.filefactory.com/file/9cadb7
http://www.filefactory.com/file/81cd36
http://www.filefactory.com/file/b93a91
http://www.filefactory.com/file/3f4663
http://www.filefactory.com/file/29903c
http://www.filefactory.com/file/0033a2
http://www.filefactory.com/file/d052e8
http://www.filefactory.com/file/0ba842
http://www.filefactory.com/file/b65e6f
http://www.filefactory.com/file/bf7fb8
http://www.filefactory.com/file/cca785
http://www.filefactory.com/file/e2a5cd
http://www.filefactory.com/file/65532f
http://www.filefactory.com/file/dbc634
http://www.filefactory.com/file/fc4839
http://www.filefactory.com/file/9cdaab
http://www.filefactory.com/file/88f204
http://www.filefactory.com/file/50a568
http://www.filefactory.com/file/2ea81e
http://www.filefactory.com/file/9c6851
http://www.filefactory.com/file/35037f
http://www.filefactory.com/file/8a9fb7 KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WALL-E (2008)
producent: Heavy Iron Studios
wydawca: THQ Inc.
kategoria: zręcznościowe
gry akcji / przygodowa
Data Premiery:
Świat: 24 czerwca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
WALL-E jest trójwymiarową grą zrecznościową, bazującą na filmie animowanym pod tym samym tytułem. Konkretnie mowa tu o dziele cenionego na całym świecie studia Pixar, znanego za sprawą takich hitów jak Iniemamocni, Auta czy Ratatuj. Za przygotowanie gry odpowiedzialna jest z kolei firma o nazwie Heavy Iron Studios. Warto dodać, iż dla tego developera nie jest to pierwszy kontakt z produkcją wykorzystującą głośną licencję. Firma ta w przeszłości opracowała między innymi gry SpongeBob SquarePants: The Movie oraz The Incredibles: Rise of the Underminer.
Akcja opisywanej produkcji opowiada historię tytułowego robocika WALL-E. Jest to skrót od Waste Allocation Load Lifter Earth-Class (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa). Główny bohater został skonstruowany w celu stopniowego oczyszczania powierzchni Ziemi z pozostawionych odpadów. Mieszkańcy globu zmuszeni zostali bowiem do szybkiej ewakuacji. Po spędzeniu siedmiuset lat w samotności mechaniczne życie WALL-E zaczyna nabierać sensu. Na Ziemi pojawia się nowoczesna, myśląca maszyna o imieniu EVE. Tytułowy robot wyrusza z nią w zwariowaną podróż, której jednym z celów jest odnalezienie resztek ziemskiej cywilizacji. WALL-E pragnie podzielić się ze swymi twórcami pewnym istotnym odkryciem.
Przedstawione w grze wydarzenia w dużym stopniu pokrywają się z fabułą filmu, do którego scenariusz napisał Andrew Stanton (Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo?). Należy też jednak dodać, iż niektóre sceny zostały przygotowane wyłącznie z myślą o nabywcach elektronicznej wersji przygód sympatycznych robotów. W zamierzeniach stanowią one uzupełnienie dla głównego wątku. Podobnie jak w oryginale, historia znajomości WALL-E i EVE przepełniona jest dużą porcją humoru. Główni bohaterowie podczas swojej wędrówki spotykają wiele zabawnie zaprojektowanych postaci, między innymi drużynę dzielnych, lecz wadliwie działających robotów.
W trakcie rozgrywki steruje się WALL-E lub EVE. Jest to uzależnione od specyfiki wybranego przez siebie etapu. W sumie do zbadania jest dziesięć różnorakich światów, rozrzuconych po całej galaktyce. Zabawa w dużym stopniu opiera się na swobodnej eksploracji, zapożyczając jednak pewne elementy typowe dla gier przygodowych oraz platformówek. Sterowane postaci muszą także pokonywać lub unikać napotykanych przeciwników. Oprócz trybu singleplayer można przystępować do multiplayerowych zmagań z udziałem innych graczy, próbując osiągać lepsze rezultaty od pozostałych uczestników zabawy.
WALL-E (2008/ENG) - 2.5GB
/>
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Filmy do konsoli PSP
"Wszystkie postaci rozsławione przez popularną serię gier Tecmo trafiają na wielki ekran za sprawą filmu Cory'ego Yuena ("Transporter"), niegdyś dublera samego Bruce'a Lee, oraz producentów szlagieru "Resident Evil". Nakręcony w chińskim studiu Zhejiang Hengdian oraz w plenerach Guangxi "DOA: Dead or Alive" prezentuje młode gwiazdy kina i sztuk walki w imponujących scenach akcji, których kino nigdy wcześniej nie pokazywało.
Historia, łącząca wątki pojawiające się w "Aniołkach Charliego" i "Wejściu smoka", ukazuje losy czterech pięknych kobiet, które rywalizują między sobą podczas utrzymywanego w ścisłej tajemnicy turnieju sztuk walki, Dead or Alive. Tina Armstrong (Jaime Pressly) jest gwiazdą kobiecej odmiany wrestlingu, Christie (popularna piosenkarka i aktorka Holly Vance) to urodziwa złodziejka i skuteczny zawodowy morderca. Z kolei księżniczka Kasumi (Devon Aoki) poszukuje zaginionego brata i chce udowodnić, że arystokratka też może być twardą wojowniczką. Tragiczne wydarzenie z przeszłości zadecydowało o udziale w turnieju Heleny Douglas (Sarah Carter), niedoścignionej mistrzyni sportów ekstremalnych. Wyjątkowo groźny przeciwnik sprawi, że rywalki połączą siły.
Obok powabnych zawodniczek o nagrodę 10 milionów dolarów ubiegają się światowej klasy wojownicy, w tym street fighter Zack (gwiazda amerykańskiego futbolu Brian White) i największy strongman Australii Leon (mistrz taekwondo Silvio Simac). Inni uczestnicy turnieju mają bardziej złożone motywy obecności na wyspie. Mistrz wrestlingu, Bass (Kevin Nash), chce odwieść córkę Tinę od startu w zawodach i ryzykowania swoim życiem, natomiast Max (Matthew Marsden), były wspólnik Christie, na turniej przybywa z zamiarem zgarnięcia łupu przewyższającego wartość głównej nagrody. Organizatorem Dead or Alive jest tajemniczy Doktor Victor Donovan (nominowany do Złotego Globu i Oscara Eric Roberts).
Kto wygra DOA? Czy Księżniczka trafi wreszcie na ślad brata, a Helena pozna prawdę o śmierci swojego ojca, pomysłodawcy turnieju? Czy Christie i Max zakopią topór wojenny i przeprowadzą napad stulecia? Jakie niespodzianki szykuje dla zawodników Donovan?"
Polecam ze wzgledu na super laski Film z napisami
/>
KUNIEC
Labirynt Fauna
"Historia młodej dziewczyny, która w 1944 roku, po zwycięstwie generała Franco, udaje się z matką i przybranym ojcem na wieś na północ Hiszpanii. Dziewczyna żyje w świecie własnych wyobrażeń i z trudem akceptuje rzeczywistość. Powojenne faszystowskie represje dotykające mieszkańców wsi zmuszają dziewczynę, by na swój sposób poradziła sobie z nimi."
Film z napisami, max rozdzielczosc (pelny ekran)
/>
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: The King of Fighters NeoWave (PS2)
producent: SNK
wydawca: SNK
kategoria: zręcznościowe / walki
Data Premiery:
Europa (PAL): 13 października 2006
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran | liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 DVD
Wykorzystuje:
karta pamięci 8 MB, Network Adaptor. KUNIEC
The King of Fighters jest serią dwuwymiarowych bijatyk, rozwijaną od 1994 roku. The King of Fighters NeoWave to pierwsza odsłona, przeniesiona z salonowych automatów bezpośrednio wyłącznie na nowoczesne konsole - PlayStation 2 i Xboxa - poprzednie części ukazywały się na również na platformie NeoGeo.
Rozgrywka przypomina tę z poprzedników, zachowując najważniejsze cechy - efektowność oraz dynamikę. Walki toczymy trójkami zawodników (jednocześnie walczymy pojedynczo, zaś reszta czeka), a tworzymy je, wybierając spośród imponującego zestawu 43 wojowników rozmieszczonych w dwunastu grupach. Poza tym autorzy umieścili w grze 7 postaci do odkrycia. The King of Fighters NeoWave posiada szereg trybów rozgrywki (Super Cancel, Guard Break, Max2), a wśród nich znajdujemy opcję rozgrywki wieloosobowej, dzięki której rozgrywamy pojedynki bądź turnieje z graczami z całego globu. Nowością jest wykorzystanie aż pięciu guzików (dotychczas cztery), które odpowiadają za: słabe i silne uderzenie, słabe i silne kopnięcie oraz - to właśnie nowa opcja - włączenie Heat Mode. Po jej aktywowaniu nasz gracz robi się czerwony i zaczyna tracić energię, ale za to zadaje dużo silniejsze ciosy.
Przeniesienie serii na nowoczesne konsole owocuje odświeżoną oprawą graficzną. Przede wszystkim zauważa się poprawione efekty świetlne i podwyższoną rozdzielczość. Wiele uwagi poświęcili autorzy postaciom, każdą z nich rysując od podstaw i poprawiając jakość oraz płynność ich animacji. Niemniej, pomimo wszystkich zmian, gra zachowuje klimat i styl poprzedników.
Жанр: Fighting
Разработчик: SNK Playmore
Издательство: SNK Playmore
Регион: PAL
Идентификатор диска: SLES_539.99
Носитель: DVD5
Язык интерфейса: English
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Under The Skin (PS2)
Capcom ( producent )
Capcom ( wydawca )
gry akcji
12 października 2004 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
22 października 2004 ( Europejska data premiery ) (PAL)
12 października 2004 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 12+
Zwariowana zręcznościówka, w której wcielamy się w postać przybysza z innej planety. Kluczowy punkt programu stanowi podszywanie się pod mieszkańców planety, w celu płatania im różnorakich figlów.
Under the Skin jest dość nietypową zręcznościówką. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina serię Destroy All Humans. Postać przybysza z obcej planety potraktowana została bowiem w dość żartobliwy sposób. Under the Skin przywodzi również liczne skojarzenia z serią Neighbours From Hell, doskonale znaną posiadaczom komputerów osobistych. W tym przypadku objawia się to możliwością dokuczania napotykanym ludzikom i to przy użyciu wielu różnych narzędzi. Omawiana gra powstała wyłącznie z myślą o posiadaczach konsoli firmy Sony. Za produkcję i wydanie Under the Skin odpowiedzialny jest natomiast koncern Capcom, doskonale znany chociażby dzięki takim seriom jak Resident Evil czy Onimusha.
Wątek fabularny, podobnie zresztą jak wiele innych elementów tej gry, potraktowany został w bardzo żartobliwy sposób. Pomimo tego, iż w trakcie zabawy odgrywa on co najwyżej znikomą rolę, warto jest jednak zaznaczyć jego obecność. W trakcie zabawy wcielamy się w postać ufoludka o imieniu Cosmo. Główny bohater osiągnął wiek, w którym musi przejść swego rodzaju inicjację. Jak można się łatwo domyślić, nie będzie to żaden „standardowy” rytuał. Mieszkańcy zamieszkiwanej przez Cosmo planety muszą bowiem płatać figle istotom zamieszkującym inne rejony Wszechświata. Cosmo z całą pewnością nie może nazwać siebie szczęściarzem, gdyż wylądował na Ziemi. W trakcie zabawy będziemy mieli okazję odwiedzić wiele różnych zakątków naszego globu. W ramach ciekawostki warto dodać, iż niejednokrotnie są to fikcyjne lokacje. Przykładowo, jedna z misji rozgrywa się w miasteczku Raccoon, które powinno być doskonale znane sympatykom serii Resident Evil.
Cała zabawa opiera się w głównej mierze na wchodzeniu w interakcje z napotykanymi w trakcie zabawy postaciami. Cosmo ma możliwość przemieniania się w wybranych mieszkańców naszej planety. Każda taka „metamorfoza” odblokowuje szereg dodatkowych czynności. Otrzymujemy bowiem przedmioty, które dana osoba mogła przy sobie mieć. Przedmioty te są następnie wykorzystywane do zastawiania różnorakich pułapek. Wiele z tych akcji przywodzi na myśl popularne kreskówki. Pomimo tego, iż niektóre żarty są dość okrutne, sama gra nie jest zbyt brutalna. Warto także dodać, iż w miarę postępów w rozgrywce przed graczem otwierają się coraz to nowsze możliwości, aczkolwiek niektóre pułapki należy wielokrotnie zastawiać. Każda udana akcja nagradzana jest kilkoma monetami. Zazwyczaj przejście do kolejnego etapu związane jest z koniecznością uzbierania określonej ich ilości. Oprawa wizualna gry prezentuje się bardzo nietypowo. Under the Skin powstał przy wsparciu technologii cel-shading, która w przeszłości była już wykorzystywana przy produkcji takich gier jak XIII czy Jet Set Radio.
Platform: PS2
Language: English
Region: sles_527.19
Genre: Action Adventure » Sci-Fi
Type: DVD
Format: ISO
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WALL-E (X360)
producent: Heavy Iron Studios
wydawca: THQ Inc.
kategoria: zręcznościowe
gry akcji / przygodowa
Data Premiery:
Europa (PAL): 04 lipca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
USA (NTSC): 24 czerwca 2008
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
WALL-E jest trójwymiarową grą zrecznościową, bazującą na filmie animowanym pod tym samym tytułem. Konkretnie mowa tu o dziele cenionego na całym świecie studia Pixar, znanego za sprawą takich hitów jak Iniemamocni, Auta czy Ratatuj. Za przygotowanie gry odpowiedzialna jest z kolei firma o nazwie Heavy Iron Studios. Warto dodać, iż dla tego developera nie jest to pierwszy kontakt z produkcją wykorzystującą głośną licencję. Firma ta w przeszłości opracowała między innymi gry SpongeBob SquarePants: The Movie oraz The Incredibles: Rise of the Underminer.
Akcja opisywanej produkcji opowiada historię tytułowego robocika WALL-E. Jest to skrót od Waste Allocation Load Lifter Earth-Class (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa). Główny bohater został skonstruowany w celu stopniowego oczyszczania powierzchni Ziemi z pozostawionych odpadów. Mieszkańcy globu zmuszeni zostali bowiem do szybkiej ewakuacji. Po spędzeniu siedmiuset lat w samotności mechaniczne życie WALL-E zaczyna nabierać sensu. Na Ziemi pojawia się nowoczesna, myśląca maszyna o imieniu EVE. Tytułowy robot wyrusza z nią w zwariowaną podróż, której jednym z celów jest odnalezienie resztek ziemskiej cywilizacji. WALL-E pragnie podzielić się ze swymi twórcami pewnym istotnym odkryciem.
Przedstawione w grze wydarzenia w dużym stopniu pokrywają się z fabułą filmu, do którego scenariusz napisał Andrew Stanton (Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo?). Należy też jednak dodać, iż niektóre sceny zostały przygotowane wyłącznie z myślą o nabywcach elektronicznej wersji przygód sympatycznych robotów. W zamierzeniach stanowią one uzupełnienie dla głównego wątku. Podobnie jak w oryginale, historia znajomości WALL-E i EVE przepełniona jest dużą porcją humoru. Główni bohaterowie podczas swojej wędrówki spotykają wiele zabawnie zaprojektowanych postaci, między innymi drużynę dzielnych, lecz wadliwie działających robotów.
W trakcie rozgrywki steruje się WALL-E lub EVE. Jest to uzależnione od specyfiki wybranego przez siebie etapu. W sumie do zbadania jest dziesięć różnorakich światów, rozrzuconych po całej galaktyce. Zabawa w dużym stopniu opiera się na swobodnej eksploracji, zapożyczając jednak pewne elementy typowe dla gier przygodowych oraz platformówek. Sterowane postaci muszą także pokonywać lub unikać napotykanych przeciwników. Oprócz trybu singleplayer można przystępować do multiplayerowych zmagań z udziałem innych graczy, próbując osiągać lepsze rezultaty od pozostałych uczestników zabawy.
WALL-E.USA.XBOX360-iMARS
http://netfolder.in/61c56c7/WALL-E.USA.XBOX360-iMARS KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zmiany na mapie świata
Jak ma wyglądać świat po roku 2012? Które lądy zostaną zalane falą wody, a które przetrwają?
Zakładając hipotetycznie, że w roku 2012 dojdzie do przebiegunowania Ziemi, na pewno warto zadać sobie pytanie, jak będzie wyglądał świat po zmianie biegunów. Jest to zadanie o tyle trudne, że świat nauki zupełnie nie bierze tej możliwości serio pod uwagę, więc trudno się oprzeć na jakieś „analizie ośrodka naukowego”. Na pewno są instytuty, które posiadają odpowiednią moc komputerów, aby przeprowadzić symulację zmian na naszej planecie.
Pozostają nam jedynie domniemania i spekulacje, czasami oparte jedynie na czyjeś intuicji. Prawdę jednak jest, że od dawna krążą w sieci www mapy świata po roku 2012. Wiele z nich to dziecinne „wyobrażenia autora” o tym, jakie morze zaleje jaki obszar itp. Aby naprawdę wykazać, jak mogłaby wyglądać mapa świata po 2012, należałoby przy użyciu największych na świecie komputerów przeprowadzić symulację. Takich możliwości nie mamy, więc możemy jedynie z zainteresowaniem oglądać takie mapy bez żadnej możliwości weryfikacji. Przykładem mogą być choćby poniższe.
Oto mapa pokazująca Amrykę Północną.
A także bardzo ciekawa mapa świata po roku 2012.
Na pewno polscy czytelnicy są ciekawi, jak w tym wszystkim sytuuje się Polska. Otóż nie ma reguły. Są mapy, na których nasz kraj jest kilkaset metrów pod powierzchnią wody, a z drugiej strony krążą także jakieś niejasne przesłania o tym, że podobno „Polskę kataklizm ma wyjątkowo oszczędzić”.
W dużej mierze są one oparte na przepowiedniach choćby ojca Czesława Klimuszko, który miał kiedyś powiedzieć, że po wielkich zmianach klimatycznych na Ziemi (które według tego genialnego jasnowidza czekają naszą planetę) Polska znajdzie się na równiku, a owoce cytrusowe będzie można zrywać „przez otwarte okno”.
Jego przepowiednia daje nam optymizm, gdyż zgodnie z nią na miejscu Polski nie powinno być pięknego morza. Z drugiej strony ze świata można zacytować wiele przepowiedni, że cała Europa (w tym Polska) przestanie istnieć na mapach geograficznych jako „stały ląd”.
Zupełnie inne stanowisko prezentuje autor książki „Jak przeżyć katastrofę roku 2012” Patryk Geryl. Jego zdaniem czeka nas nowa epoka lodowcowa. Oto, jak opisuje sytuację po przebiegunowaniu w rozdziale tej książki, który nosi wiele mówiący tytuł „zniszczenia po katastrofie”.
„Potężne trzęsienia ziemi oraz wybuchy wulkanów zniszczą wszystkie budynki i instalacje, zamienią je w ruinę. Nic nie pozostanie z wysokościowców, wszystkie inne budynki zostaną zrównane z ziemią. Przemieszczenia skorupy ziemskiej i wielkie fale unicestwią wszystko, co służyło utrwaleniu naszej wiedzy, w tym książki.
Niemal we wszystkich rejonach globu nastąpi zmiana klimatu. Europa i Stany Zjednoczone znajdą się nagle w nowej epoce lodowcowej, w której życie będzie prawie niemożliwe. Nie wiadomo, jak wielkie będą przesunięcia skorupy ziemskiej i które jej części przewędrują w inne miejsca, nie wiemy więc, gdzie zacząć odradzanie naszej cywilizacji. Prawdopodobnie do spokojniejszych rejonów będą należały Indie, Ameryka Południowa, Afryka oraz wysokie góry Tajlandii.”
Widać wyraźnie, jak bardzo wszystkie wizje Patryka są nieprecyzyjne, bo opierają się w dużej mierze na jego intuicji. Geryl mówi o epoce lodowcowej, a wizje Klimuszko wprost przeciwnie... Kto ma rację? Zobaczymy już za trzy lata.
Najwięcej map, które posiadamy, dotyczy Stanów Zjednoczonych. Wiele z nich pokazuje, jak „cofnie się” wybrzeże.
Niektóre mapy uwzględniają nawet Atlantydę, która ma podobno pojawić się po “wielkiej zmianie”.
Źródło: nautilus.org.pl
Co o tym sądzicie ? Ja sądzę że jeśli to wszystko w 2012 się sprawdzi to będzie nie ciekawie, z map wynika że Europa znajdzie się praktycznie całkowicie pod woda... Mam nadzieje że do tego nie dojdzie.
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
Strona 2 z 3 • Wyszukano 127 wyników • 1, 2, 3
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|