|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: Głowica cylindra
Temat: Dzielenie załączników w Outlooku vs mozillowate
On Fri, 26 Mar 2004, Marcin Wieczorek wrote:
[...]
| Wiesz, ile kosztuje procesor do markowego serwera, czy tak sobie rzucasz?
Jeśli markowy serwer stoi x86 to wiem. Tyle samo co do niemarkowego składaka.
Taki xeon z radiatoren jak głowica cylindra od motocykla, do departamentowego serwera? Kupę kasy. DELL PowerEdge 4600: Intel Xeon 2400/400MHz (+2 272,00 PLN) przy zakupie serwera, jeśli chcesz dokupić do posiadanego to znacznie więcej. Dysk 73 GB U320 SCSI 15krpm 1" (+2 229,00 PLN) jw. Czyli trochę więcej niż do składaka.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dzielenie załączników w Outlooku vs mozillowate
Z adresu to@rabarbar.eu.org nadszedł list o dziwnej treści: | Wiesz, ile kosztuje procesor do markowego serwera, czy tak sobie rzucasz? | Jeśli markowy serwer stoi x86 to wiem. Tyle samo co do niemarkowego | składaka. Taki xeon z radiatoren jak głowica cylindra od motocykla, do departamentowego serwera? Kupę kasy. DELL PowerEdge 4600: Intel Xeon 2400/400MHz (+2 272,00 PLN) przy zakupie serwera, jeśli chcesz dokupić do posiadanego to znacznie więcej. Dysk 73 GB U320 SCSI 15krpm 1" (+2 229,00 PLN) jw. Czyli trochę więcej niż do składaka.
Zaraz, to w końcu to jest INNY sprzęt czy nie? Bo skłądaka z Xeonów też można zrobić. Płyty i procesory są w sprzedaży.
Po pierwsze, zamiast przepłacać za Xeona lepiej kupić Athlona64. Zamiast dysku SCSI lepiej kupić szybkie ATAPI. W 95% przypadków taki sprzęt wystarczy a zaoszczędzoną kasę można przeznaczyć na więcej dysków/procesorów.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: skad sie biora tacy ludzie....
Ale czemu uważasz, że to jest głupie? | Ale dlaczego taki motocyklista nie owinie jajek srebrną folią, albo | styropianem? Wyobraź sobie 25 stopni w cieniu i siebie otwierającego maskę silnika, nachylającego się nad nim... Miła perspektywa, prawda? Jak myślisz, srebrna folia pomoże? | Dlaczego woli wkur... innych? Słuchaj, po prostu przyjmij że motocykliści nie robią ci na złość. Na prawdę. Wyładuj swoje frustracje na innych.
Po co jeździć pojazdem który jest tak niewygodny i niezdrowy? Choperem nie jeździ się z konieczności, a dla przyjemności. Jest wiele motocykli w których głowica cylindra nie jest umieszczona 10cm od krocza kierowcy, silnik jest chłodzony cieczą i nie przegrzewa się w korku. Utrudnianie jazdy innym, bo ma się taki styl życia jest głupie, bardzo głupie. (jeżdżenie harleyem to podobno styl życia) Paweł
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Opel Astra 1,8 sprzedam - Szczecin
witam mam do sprzedania Opla Astrę 1,8 GLS automat (4 biegi), 1992, przebieg 90000 km, hatchback, bordowy, obrotomierz, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, fotel kierowcy regulowany, welurowa tapicerka, kanapa tylna dzielona składana, radiomagnetofon, głośniki (4), właściciel niepalący, od 07.2005 zarejestrowany w kraju, przegląd do 07.2006, wymienione: płyny, oleje i filtry, tłumik końcowy, świece, reperaturki, głowica cylindra, stan b.dobry, tel. 504942698 Pzdr Ania sz_ja@o2.pl
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: "Budowa samochodu" i "Ogrodnictwo i narzędzia"
akumulator
lusterko wsteczne
światła cofania
opona
zbiornik benzyny
świeca
przewód paliwowy
lusterko zewnętrzne
zderzak
zderzak przedni
zderzak tylny
gaźnik
karoseria
podwozie
blok cylindrów
głowica cylindra
klakson
deska rozdzielcza
klamka od drzwi
światła
korbowód
filtr
pedał gazu
zagłówek
przewód chłodzenia
pokrywa bagażnika
bagażnik
reflektor
sprzęgło (pedał sprzęgła)
wał korbowy
łożysko
maska
zawieszenie silnika
wał rozrządu
filtr oleju
przewód olejowy
pompa olejowa
zapłon
drzwi samochodu
chłodnica
atrapa przednia
światło odblaskowe
hamulec (pedał hamulca)
światła stopu
tarcza hamulca
koło zapasowe
kierunkowskaz
oparcie
szyba samochodu
przednia szyba
boczna szyba
tylna szyba
wycieraczka
amortyzator
zamek drzwi
prędkościomierz
błotnik
kierownica
rozdzielacz wysokiego napięcia
przekładnia
zawór wylotowy
rura wydechowa
felga
wentylator
sprzęgło wentylatora
pas klinowy
resory
drążek zmiany biegów
skrzynia biegów
koło zamachowe
ogrzewanie przedniej szyby
pompa wodna
koło
koło przednie
koło tylne
siedzenie
siedzenie przednie
siedzenie tylne
tłok
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: co to jest turbo elektryczne i zczym sie je ?
"WaldekGo" <[nospam]aw@friko4.onet.plwrote in message
: W turbinie gazowej dokonuje sie SPALANIE wewnetrzne, turbina gazowa : jest np. silnik turboodrzutowy i turbosmiglowy. Turbinami gazowymi napedza : sie rowniez okrety i statki. He, he, he. Po pierwsze: w turbinie gazowej nie zachodzi _zaden rodzaj spalania_. W tym urzadzeniu zachodza nastepujace dwie przemiany energii: energia cieplna (termiczna, wewnetrzna) spalin -energia kinetyczna (predkosc rozprezanych spalin) -praca mechaniczna (oddawana na wale turbiny). TG jest jedynie jednym z podzespoloow funkcjonalnych wymienionych przez Ciebie silnikoow. Sama z siebie nie jest w stanie napedzic niczego... Do tego potrzebne jest 'zroodlo' spalin. A tym moze byc np. w komora spalania silnika tlokowego (tu wykorzystywana jest energia tzw. 'odpadowa' - bo zadaniem tego silnika nie jest przede wszystkim wytwarzanie spalin) lub komora spalania silnika turboodrzutowego, tzw. 'komora otwarta' (tzn. 'niezamknieta' np. denkiem tloka i glowica cylindra - ta komora ma jedynie scianki z wtryskiwaczami, 'przed' nia umieszczona jest sprezarka powietrza, a na wylocie z komory turbina gazowa wlasnie napedzajaca rzeczona sprezarke - moowiac bardziej obrazowo, to poprostu kawalek rury z dwoma wentylatorami na obu jej koncach osadzonymi na wspoolnym wale). Ufffff, chyba rozjasnilem nieco ;) Po drugie: Niektoore okrety wojenne napedzane sa tzw. turbozespolami spalinowymi (tzw. TZSami) bedacymi, w uproszczeniu, odmiana silnika turboodrzutowego, z ta rooznica, ze tu liczy sie moc oddana na wale, nie zas 'ciag' wytworzonych spalin. I tu roowniez TG jest jedynie podzespolem urzadzenia. Krootko moowiac: zabawka cholernie droga w zakupie i eksploatacji. Z tego powodu stosuje sie (nawet w marynarce ekonomia rulez) tzw. 'kombinowane' sposoby napedu jednostek. Ale to joosh temat na zuuupelnie inna opowiesc... ;) Natomiast ze wzgledu na te olbrzymie koszty wlasnie, TZSoow nie uzywalo sie, nie uzywa, i nie bedzie uzywac do napedu statkow 'cywilnych'. OK, nie mam pewnosci jak to sie przedstawia w stosunku do luksusowych wycieczkowcoow, bo to zupelnie inna bajka, chociaz i tam rowniez w uzyciu byly turbiny parowe. Podobnie jak swego czasu na innych statkach 'cywilnych', gdzie jakies 15-20 lat temu zrezygnowano z wyposazania floty handlowej w ten rodzaj napedu z dwooch powodoow: koszt urzadzen + niska sprawnosc kotloow oraz wzrost sprawnosci owczesnych turbodoladowanych silnikow spalinowych. pozdr. Amber : Tylko w przeciwienstwie do Ciebie, mowie co mi lezy na watrobie, a nie tak : jak co poniektorzy mam pretensje do ludzi tylko nikomu nie mowie o co mi : chodzi... : [ZetKa na pl.regionalne.szczecin]
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowoczesne silniki wysokoprężne
Silniki diesla - koncern VW - VW Lupo Mala cytata:
"W lipcu 1999 Volkswagen zaprezentował w szwedzkiej miejscowości Gothenburg
pierwszy 3-litrowy samochód, który pod względem ekologicznym jest najbardziej
przyjaznym dla środowiska samochodem spalinowym na świecie. Samochód ten
posiada aerodynamiczną konstrukcję, zbudowany jest z lekkich elementów i spala
mniej niż 3 litry oleju napędowego na 100 kilometrów, przy jednoczesnej bardzo
niskiej emisji substancji szkodliwych. Po raz pierwszy w przypadku samochodu
osobowego udało się osiągnąć wartości graniczne emisji dwutlenku węgla poniżej
poziomu 90 g na 1 km
3 - litrowy VW Lupo wyposażony jest w całkowicie nowy trzycylindrowy silnik TDI
o pojemności 1,2 litra, którego kadłub i głowica cylindra wykonane są z
aluminium. Ta wysokoprężna jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem paliwa i
doładowaniem osiąga moc 45 kW / 61 KM przy 4000 obrotów na minutę, dzięki
wysokociśnieniowemu wtryskowi, realizowanemu przez pompowtryskiwacze. Nic więc
dziwnego, że ważący zaledwie 830 kg VW Lupo wykazuje duży temperament: prędkość
maksymalna wynosi 165 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko
14,5 sekundy. Po napełnieniu 34 litrowego zbiornika paliwa można przejechać bez
ponownego tankowania ponad 1000 km.
Specjalnie dla 3-litrowego Lupo opracowana została zautomatyzowana
pięciobiegowa skrzynia przekładniowa z elektrohydraulicznym przełączaniem
biegów i systemem Tiptronic. Nie ma tu pedału sprzęgła - dzięki funkcji
Tiptronic zmiana biegów następuje w sposób automatyczny. W trybie "economy"
funkcja stop-start pozwala na uniknięcie niepotrzebnej
pracy silnika podczas postoju samochodu. Po zdjęciu nogi z pedału gazu i
naciśnięciu pedału hamulca na dłużej niż trzy sekundy następuje wyłączenie
silnika.
VW Lupo 1,2 l. TDI posiada wygładzone pod względem aerodynamicznym nadwozie,
składające się z w pełni ocynkowanych blach stalowych o zredukowanym ciężarze.
Długość nadwozia wynosi 3,53 m. Drzwi, pokrywy silnika i bagażnika oraz
zderzaki wykonane są ze szczególnie lekkich materiałów takich jak stopy
aluminium i magnezu czy tworzywa sztuczne. Specjalne opony na 14 calowych
obręczach kół zmniejszają opór przy toczeniu. Współczynnik oporu powietrza (Cw)
wynosi 0,29.
VW Lupo 1,2 TDI jest kompaktowym, zgrabnym samochodem, którym wygodnie mogą
podróżować cztery osoby. Wnętrze pojazdu o młodzieżowym charakterze zapewnia
wystarczająco dużo miejsca zarówno dla pasażerów jak i dla bagażu. Do
wyposażenia standardowego należą takie elementy zwiększające bezpieczeństwo,
jak poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, system przeciwdziałający
blokadzie kół podczas hamowania (ABS) oraz obrotomierz i komputer pokładowy
wyświetlający m. in. średnie zużycie paliwa i zużycie paliwa w danym momencie.
3-litrowe Lupo można kupić w Niemczech od 23 lipca 1999."
Zrodlo: volkswagen.terramail.pl/lupo_opis.html
Pozdr
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: "Budowa samochodu" i "Ogrodnictwo i narzędzia"
apryczkowski napisał:
> akumulator
Akku, (Starter-)Batterie
> lusterko wsteczne
Rückspiegel
> światła cofania
Rückfahrscheinwerfer
> opona
Reifen
> zbiornik benzyny
Kraftstoffbehälter, Tank
> świeca
zaplonowa - Zündkerze
zarowa - Glühkerze
> przewód paliwowy
Kraftstoffleitung
> lusterko zewnętrzne
Aussenspiegel
> zderzak
Stosstange
> gaźnik
Vergaser
> karoseria
Karoserie
> podwozie
Fahrgestell
> blok cylindrów
Motorblock, Zylinderblock
> głowica cylindra
Zylinderkopf
> klakson
Huppe
> deska rozdzielcza
Armaturenbrett
> klamka od drzwi
Türgriff
> światła
Beleuchtung
> korbowód
Pleuel
> filtr
Filter
> pedał gazu
Gaspedal
> zagłówek
Kopfstütze
> przewód chłodzenia
Kühlwasserleitung, Kühlwasswerschlauch
> pokrywa bagażnika
Kofferraumdeckel
> bagażnik
Kofferraum
> reflektor
Scheinwerfer
> sprzęgło (pedał sprzęgła)
Kupplung (Kupplungspedal)
> wał korbowy
Kurbelwelle
> łożysko
Lager
> maska
Motorhaube
> zawieszenie silnika
Motorlager
> wał rozrządu
Nockenwelle
> filtr oleju
Ölfilter
> przewód olejowy
Ölleitung
> pompa olejowa
Ölpumpe
> zapłon
Zündung
> drzwi samochodu
Fahrzeugtür
> chłodnica
Kühler
> atrapa przednia
Kühlergrill
> światło odblaskowe
Reflektor
> hamulec (pedał hamulca)
Bremse (Bremspedal)
> światła stopu
Bremslicht
> tarcza hamulca
Bremsscheibe
> koło zapasowe
Ersatzrad
> kierunkowskaz
Blinker, Fahrtrichtungsanzeiger
> oparcie
Lehne
> szyba samochodu
Autoscheibe
> przednia szyba
Frontscheibe
> boczna szyba
Seitenscheibe
> tylna szyba
Heckscheibe
> wycieraczka
Scheibenwischer
> amortyzator
Stoßdämpfer
> zamek drzwi
Türschloss
> prędkościomierz
Tacho
> błotnik
Kotflügel
> kierownica
Lenkrad
> rozdzielacz wysokiego napięcia
(Zünd-)Verteiler
> przekładnia
Getriebe
> zawór wylotowy
Auspuffventil, Auslassventil
> rura wydechowa
Auspuffendrohr
> felga
Felge
> wentylator
Ventilator, Lüfter
> sprzęgło wentylatora
Lüfterkupplung
> pas klinowy
Keilriemen
> resory
Federn
> drążek zmiany biegów
Schalthebel
> skrzynia biegów
(Wechsel-)Getriebe
> koło zamachowe
Schwungscheibe
> ogrzewanie przedniej szyby
Frontscheibenheizung
> pompa wodna
Wasserpumpe
> koło
Rad
> koło przednie
Frontrad
> koło tylne
Heckrad
> siedzenie
Sitz
> siedzenie przednie
Frontsitz
> siedzenie tylne
Rücksitz
> tłok
Kolben
Wer Fehler findet, darf sie korrigieren.
> Jeżeli byś mógł to ewentualnie dorzucę słownictwo z ogrodnictwa...
Niemoglbym, bo sie nie znam.
Pozdr.
C.
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|