|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: główna Dyrekcja Dróg Krajowych
Temat: Komentarze
Nius: ---http://biznes.onet.pl/0,1612719,wiadomosci.html--- Oddano do użytku 8 km odcinek autostrady A6 (Onet.pl, pb/26.09.2007, godz. 15:50) Odcinek autostrady A6, na odcinku węzeł Klucz - węzeł Kijewo został udostępniony do ruchu - podała Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na swoich stronach internetowych. Węzły Klucz i Kijewo znajdują się w granicach Szczecina. Wartość projektu to ponad 129 mln złotych z czego dofinansowanie z UE, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport (SPO-T) wynosi 87,6 mln złotych. Wykonawcą robót na niespełna ośmiokilometrowym odcinku była firma Budimex-Dromex S.A. Autostrada A6 wydłużyła się tym samym do 21 km. Komentarze: --- Łał! No gratuluję! 21 km! Jechać i jechać... Kto jeszcze nie jechal ta autostrada ten...przegral zycie! Oddano do użytku 8km Dobrym autem jadąc to jest chwila - warto dla niej żyć! Aż mnie powaliło Aż mnie powaliło z wrażenia! O qurczę, aż osiem! OSIEM? No nie do wiary, ile zrobili!
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: autostrady
On Sat, 28 Jan 2006 13:13:27 +0100, stoker wrote: mam pytanko o sposob zarzadzania budowa autostrad i organizacje pracy na zachodzie
Zabawne, ze akurat dzis o to pytasz: http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060128/ekonomia/ekonomia_...
Zacytuje imho clue calego artykulu: Skończyło się tym, że w 2004 roku instytucja odpowiedzialna za budowę autostrad (Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) nie wykorzystała dostępnych na ten cel pieniędzy, ponad 1015 mln złotych. pzdr.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: autostrady
Hello patashnik, Saturday, January 28, 2006, 2:59:57 PM, you wrote: [...] Zacytuje imho clue calego artykulu: Skończyło się tym, że w 2004 roku instytucja odpowiedzialna za budowę autostrad (Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) nie wykorzystała dostępnych na ten cel pieniędzy, ponad 1015 mln złotych.
Pod sąd za coś takiego. I wyrok ciężkich robót przy budowie autostrad. Bez prawa używania narzedzia bardziej skomplikowanego od łopaty.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: autostrady
Hello J, Saturday, January 28, 2006, 9:27:36 PM, you wrote: | Zacytuje imho clue calego artykulu: | Skończyło się tym, że w 2004 roku instytucja odpowiedzialna za budowę | autostrad (Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) nie | wykorzystała dostępnych na ten cel pieniędzy, ponad 1015 mln złotych. | Pod sąd za coś takiego. I wyrok ciężkich robót przy budowie autostrad. | Bez prawa używania narzedzia bardziej skomplikowanego od łopaty. A czy lopata da sie zbudowac dobra autostrade ?
Nie da się. Ale też niewiele można zepsuć. Dostałby coś bardziej skomplikowanego, to jeszcze by coś popsuł.
Moze niech lepiej premii nie dostana :-)
Premii? Miskę zupy dziennie.
Ale co sie martwicie - pieniadze pewnie nie przepadly ..
Unijne mogły przepaść.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: "Nie ma pieniędzy na podwyżki płac"
> Pieniądze są panie premierze.
> Kilka dni temu rząd sam przyznał, że wpływy z podatków będą dużo większe
(ponad
>
> 5 mld) niż zakładano
Rzecz w tym, że takie zwiększone wpływy powinno się wykorzystać na zmniejszenie
deficytu, a nie rozdać od razu. A na podwyżki dla lekarzy powinno się brać z
CIĘCIA INNYCH WYDATKÓW. O KRUS juz tu dużo napisano. Do tego odwieczny postulat
weryfikacji rent. Nie wiem dlaczego wg PiS państwo solidarne to takie, które
pozwala, żeby obywatele oszukiwali państwo i wyłudzali świadczenia, które
finansują im inni obywatele-podatnicy. Do tego należałoby zlikwidować
niepotrzebne agencje rządowe (zlikwidować, a nie łączyć czy zmieniać ich
nazwy). Po co komu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Główna
Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, tego nie wie nikt. I żeby te instytucje
były chociaż skuteczne w realizacji powierzonych im celów. Ale tu nic z tego...
do tego dochodzi brak prywatyzacji. Czyli brak wpływów, a rosnące koszty, bo
państwo do swoich spółek dopłaca. I długo by jeszcze wymieniać. Rzecz w tym, że
ten rząd (a pewnie następny też) nie ma cojones, żeby te rzeczy robić. Dopiero
jak się pojawi następna dziura Bauca, to ktoś się ruszy. Ale wtedy będzie to
znacznie bardziej bolesne.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zima najgorsza jest na osiedlowych uliczkach
Zima najgorsza jest na osiedlowych uliczkach A dlaczego na odsniezanie ma monopol znowu jakis "urzad" gmina albo Glowna
Dyrekcja Drog Krajowych i Autostrad (sic!!!)?
W Stanach rozwiazane jest to tak, ze kazdy (oczywiscie z odpowiednim plugiem)
moze odsniezac i otrzymuje kase wlasnie z tych urzedow.
Co za problem podczepic plug do jakiejs polciezarowki albo traktora?
spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Wolska
oraz
pepepe.pl/
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Do Wetliny przez Rzeszów czy Birczę?
a pij Waść na zdrowie!! koniecznie z lodem. A`propos mostu: powtarzam - pretensje do GDDK(Główna
Dyrekcja Dróg Krajowych). Ul.Kunickiego w Lublinie: pełna zgoda - koszmarny sen
pijanego kierowcy. Jeżdżę codziennie i w szczycie qrviam na czym świat stoi.
Obwodnica Lubartowa czy Łańcuta - jest właśnie dlatego że są MAŁE :-). Zresztą
takie inwestycje też są w gestii GDDK a nie władz miasta.
Wkurza mnie gdy wiesza się psy na Lublinie (a rdzennym lubelakiem jestem) za
winy niepopełnione. Owszem, wiele jest do dupy ale nie wszystko. Wpadnij do nas
na dzień-dwa. Znajdzie się kilku którzy pokażą Ci sympatyczne i ciekawe strony
miasta a i browarka zassać możemy na Starym Mieście. Zobaczysz, polubisz
Lublin.Ukłony.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kolejny sukces ministra Polaczka?
Kolejny sukces ministra Polaczka? biznes.onet.pl/0,1612719,wiadomosci.html
Oddano do użytku 8 km odcinek autostrady A6
Odcinek autostrady A6, na odcinku węzeł Klucz – węzeł Kijewo został
udostępniony do ruchu - podała Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na
swoich stronach internetowych.
Węzły Klucz i Kijewo znajdują się w granicach Szczecina.
Wartość projektu to ponad 129 mln złotych z czego dofinansowanie z UE, w
ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport (SPO-T) wynosi 87,6 mln
złotych.
Wykonawcą robót na niespełna ośmiokilometrowym odcinku była firma
Budimex–Dromex S.A. Autostrada A6 wydłużyła się tym samym do 21 km.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Odcinek A4 Tarnów-Rzeszów: pierwsze umowy podpisan
Odcinek A4 Tarnów-Rzeszów: pierwsze umowy podpisan Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad poinformowała o
podpisaniu umowy na wykonanie projektu budowlanego, projektu
wykonawczego i dokumentów przetargowych dla budowy autostrady A-4 na
odcinku Tarnów (węzeł Krzyż) – Rzeszów (węzeł Rzeszów zachodni).
biznes.onet.pl/0,1630328,wiadomosci.html
no to za jakies 50 lat bedziemy miec autostrade
juz sie nie moge doczekac
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rok po wyborach: niewidoczny jak poseł z Poznania
dodatkowo
Dwa odcinki obwodnicy chciało budować dziewięć konsorcjów. Główna
Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na wykonawcę 14-kilometrowego
odcinka Kobierzyce - lotnisko za 780 mln zł wybrało firmę Budimex
Dromex. Z kolei 19-kilometrowy odcinek z lotniska do Długołęki za
ponad 2 mld zł wybuduje konsorcjum firm Strabag, Heilit + Woerner,
Dywidag i Mostostal. Wcześniej rozstrzygnięto przetarg most na
Rędzinie. Wartą 580 mln zł inwestycję zrealizuje konsorcjum
Mostostal Warszawa i Acciona.
miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,87947,5606086,Budowa_obwodnicy_Wroclawia_pewna_jak_nigdy.html
Fajne są te kwoty;780 mln,2 mld,580 mln
Hameryka Panie:)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Niechciany wiadukt
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/440354.html Niechciany wiadukt Czwartek, 20 stycznia 2005r. Kolej nie chce wiaduktu w Chociszewie pod Ozorkowem, gdzie linia z Łodzi do Kutna przetnie się z budowaną autostradą Stryków – Poznań. Nie chce go też budowniczy autostrady. Na sporze zyska... fiskus. Za niechciany wiadukt weźmie VAT od drogowców, a później naliczy kolejarzom podatek od darowizny. Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ma obowiązek zbudować za swoje pieniądze bezkolizyjne przecięcie autostrady z linią kolejową. W Chociszewie tory biegną po wysokim nasypie, zaprojektowano więc przejazd pod torami. – Ponosimy koszty budowy wiaduktu, to oczywiste, ale kolej żąda też, abyśmy pokrywali inne koszty związane z budową, a na to nie chcemy się zgodzić – mówi Małgorzata Jezierska, dyrektor GDDKiA w Łodzi. Zdaniem Jezierskiej, obiekt stanie na terenie kolejowym i z tego powodu należeć do kolei, a konkretnie do spółki Polskie Linie Kolejowe. Ta jednak nie pali się do jego przejęcia. Marek Faber z PLK w Łodzi uważa, że spółka zostanie obdarowana jedynie kosztami, bo wiadukt w Chociszewie potrzebny jest autostradzie, a nie kolei. W Ministerstwie Finansów potwierdzono nam, że jeśli kolej dostanie w prezencie wiadukt od drogowców, podatek od darowizny jej nie minie. Zarówno przedstawiciele kolei, jak i budowniczowie autostrady zapewniają, że mimo sporu o rozliczenia i podatki, budowa nie utknie na przejeździe kolejowym w Chociszewie. Zgodnie z planem, w maju pociągi do Kutna powinny przejechać nad autostradą. (maj) - Dziennik Łódzki
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Połączenia Ursynowa z resztą Warszawy.
vvvvvvvvvvvvvvvvv...........................owi czy ja gdzieś nie napisałem ,że nie polemizuję z chamami???? Nie wziąłeś tego
do siebie? Niesłusznie.
Oczywiście na Bielany pojade przez Konoptopę .Albo do Tarchomina przez
Wawer. Jedno pewne srednią prędkość bedę miał znaczącą. Czas przejazdu i
koszt ...........kogo to obchodzi!!!!! A ty wiesz gdize to leży??
Synku poczytaj kto tę droge buduje. Buduje to GDDKIA (głowna dyrekcja dróg
krajowych i autostrad) , a nie Dyrekcja Budowy Obwodnic Warsazwskich. Kum
kum ???. Chociaż troszeczkę - pleeeeeeeeeeeeeese.
I powiem ci krótko,bom zmęczony tymi co wiedzą co lepsze dla mej dzielnicy,choc
tu nigdy nie byli.
(Proszę o nieczytanie tekstu poniżej wszystkich warszwskich forumowiczow.)
ODWAL SIĘ GNOJU (nie ode mnie) , TYLKO OD NASZEJ DZIELNICY !!!!
I SPIERDALAJ DO TEGO SWOJEGO WROCŁAWIA!!!
NIKT TU CIEBIE NIE CHCE NA TYM FORUM. ANI TWYCH DEBILNYCH WYPOCIN.
JESTES PRZYKŁADEM NAJGORSZEGO PROWINCJONALNEGO GÓWNA CO CIAGLE SPŁYWA DO
NASZEGO MIASTA. I TWORZY TAK ZWANĄ WARSZAWKĘ. TO TAKIE SKORUMPOWANE
ŚMIECIE ,JAK TY , PRZYBYWAJĄC DO STOLICY TWORZA OPINIĘ O NASZYM MIEŚCIE.
WIĘC ODWAL SIĘ ŚMIECIU DO WARSZAWY ,A SZCZEGÓLNIE OD URSYNOWA.
uchhhhhhhhhhh.
przepraszam wszystkich mieszkanców Warszawy. Ktoś musiał pogonić to
gów...... Nie bierzcie mi tego za objaw chamstwa , ale jak się można
przeciwstawić tym prowincjonalnym smieciom? Ktoś to w końcu musiał
powiedzieć .
I na przyszłośc prosiłbym wszystkich by wyganiali z forum prowincjonalnych
chamów.Albo przynajmniej z nimi nie polemizowali.
Uchhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Juz i przeszło - przepraszam wszystkich Wrocławian !!!
adres smiecia:
IP: *.pkp.wroc.pl / 212.127.68.*
I jesli myślisz że nielubię Wrocławian ,toś w błędzie. Nie cierpię
śmieciów z berlina ,gdańska ,białegostoku czy moskwy. Bo śmiecie.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Połączenia Ursynowa z resztą Warszawy.
Gość portalu: PIOTR napisał(a):
> czy ja gdzieś nie napisałem ,że nie polemizuję z chamami???? Nie wziąłeś tego
>
> do siebie? Niesłusznie.
>
>
> Oczywiście na Bielany pojade przez Konoptopę .
Nie - nie przez Konotopę, tylko przez trasę NS. Jednak nie zapoznałes się z planem.
> Albo do Tarchomina przez
> Wawer. Jedno pewne srednią prędkość bedę miał znaczącą. Czas przejazdu i
> koszt ...........kogo to obchodzi!!!!! A ty wiesz gdize to leży??
>
> Synku poczytaj kto tę droge buduje. Buduje to GDDKIA (głowna dyrekcja dróg
> krajowych i autostrad) , a nie Dyrekcja Budowy Obwodnic Warsazwskich. Kum
> kum ???. Chociaż troszeczkę - pleeeeeeeeeeeeeese.
Przy takiej sile twoich argumentów muszę ci przyznać całkowitą rację.
>
> I powiem ci krótko,bom zmęczony tymi co wiedzą co lepsze dla mej dzielnicy,choc
>
> tu nigdy nie byli.
Nie - Ursynów lezy w Warszawie. Jakby leżał pod Górą Kalwarią, to bym nie optował za przeprowadzeniem obwodnicy przez Ursynów.
I nie wiem, czy zauważyłes - ja jestem za obwodnicą w Warszawie, a nie przez Ursynów. tyle, że Ursynów lezy niestety w Warszawie i Warszawa nie ma innego wyjścia, niż tylko puścić tam obwodnicę.
>
> (Proszę o nieczytanie tekstu poniżej wszystkich warszwskich forumowiczow.)
>
>
>
>
>
> ODWAL SIĘ GNOJU (nie ode mnie) , TYLKO OD NASZEJ DZIELNICY !!!!
> I SPIERDALAJ DO TEGO SWOJEGO WROCŁAWIA!!!
> NIKT TU CIEBIE NIE CHCE NA TYM FORUM. ANI TWYCH DEBILNYCH WYPOCIN.
> JESTES PRZYKŁADEM NAJGORSZEGO PROWINCJONALNEGO GÓWNA CO CIAGLE SPŁYWA DO
> NASZEGO MIASTA. I TWORZY TAK ZWANĄ WARSZAWKĘ. TO TAKIE SKORUMPOWANE
> ŚMIECIE ,JAK TY , PRZYBYWAJĄC DO STOLICY TWORZA OPINIĘ O NASZYM MIEŚCIE.
> WIĘC ODWAL SIĘ ŚMIECIU DO WARSZAWY ,A SZCZEGÓLNIE OD URSYNOWA.
>
>
> uchhhhhhhhhhh.
> przepraszam wszystkich mieszkanców Warszawy. Ktoś musiał pogonić to
> gów...... Nie bierzcie mi tego za objaw chamstwa , ale jak się można
> przeciwstawić tym prowincjonalnym smieciom? Ktoś to w końcu musiał
> powiedzieć .
>
> I na przyszłośc prosiłbym wszystkich by wyganiali z forum prowincjonalnych
> chamów.Albo przynajmniej z nimi nie polemizowali.
>
>
> Uchhhhhhhhhhhhhhhhhh.
> Juz i przeszło - przepraszam wszystkich Wrocławian !!!
>
> adres smiecia:
> IP: *.pkp.wroc.pl / 212.127.68.*
I ja cię też kocham
>
>
> I jesli myślisz że nielubię Wrocławian ,toś w błędzie. Nie cierpię
> śmieciów z berlina ,gdańska ,białegostoku czy moskwy. Bo śmiecie.
Nigdy nie słyszałeś o czymś takim jak SERWER? Jak serwer stoi we Wrocławiu to i ma w adresie .wroc. co nie oznacza, że nie można pisac przez niego z Nowego Yorku.
Chcąc sprawdzić inteligencję dyskutatora piszę bez loginu. I patrze kto zacznie wmawiać mi, że jestem z Wroclawia. Jak dotąd jedynie jacek i ty się nabraliście.
Ciekawe.
Pozdrawiam serdecznie.
Mam nadzieję,że Jaa_ga nie weźmie mi za złe, że znów coś napisałem.
Od tej chwili, jak chcecie o czymś podyskutować, to zapraszam na forum
TAK dla warszawskiej obwodnicy tam mają dostęp jedynie ludzie z argumentami.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dziennikarz-idiota czy za idiotów ma czytelników?
Dziennikarz-idiota czy za idiotów ma czytelników? Za "Trybuną Ludu" z dzisiaj:
"Śmierć na kółkach
Tabor zwany ciężarowym jeździ po naszych drogach. To wraki: kilku- lub
kilkunastoletnie. Dopuszczono je do ruchu, bo przegląd techniczny przewoźnik
załatwił za przysłowiową flaszkę.
"TRYBUNA" wspólnie z Radiem Kierowców, policją, Główną Dyrekcją Dróg
Krajowych i Autostrad oraz głównym inspektorem transportu drogowego przez
półtora miesiąca prowadziła akcję "Stop dla złomu". Wydaliśmy wojnę tym,
którzy dla zysku narażają życie swoich pracowników i innych użytkowników
dróg. Złom, niestety, nie zniknął z polskich dróg. Nadal stanowi zagrożenie.
I to jakie.
Najnowsze wiadomości... z wczoraj. Droga krajowa nr 9 z Rzeszowa do Radomia
na odcinku między miejscowościami Lipnik - Włostów w Świętokrzyskiem. Tir z
naczepą wiozący stężony kwas siarkowy przechylił się do rowu. Pojemnik
zawierający 60 l silnie żrącej substancji został zgnieciony, dwa inne się
rozszczelniły... Rozważano możliwość ewakuacji mieszkańców zabudowań
oddalonych o 80 m od drogi.
200 mieszkańców Strzelec Opolskich trzeba było ewakuować w związku z
wypadkiem, do jakiego doszło niedawno pod wiaduktem kolejowym w tym mieście.
Kierowca ciężarówki zlekceważył znaki ograniczające wysokość pojazdów.
Cysterna z gazem po uderzeniu w wiadukt rozszczelniła się. Groził wybuch.
Wstrzymano ruch pociągów i samochodów. Z listu przewozowego wynikało, że w
cysternie jest m.in. izopentan, łatwopalna i wybuchowa substancja o działaniu
halucynogennym. Po sprawdzeniu odczytów czujników okazało się, że w zbiorniku
dodatkowo znajduje się propan-butan. Zdaniem policji, kierowca cysterny jadąc
lokalną drogą próbował uniknąć kontroli samochodów z niebezpiecznym
ładunkiem, prowadzonej tego dnia przez policję i inspektorów transportu
drogowego na Opolszczyźnie. Dlaczego? Nietrudno się domyślić. Sprawą zajął
się prokurator. Najprawdopodobniej postawi kierowcy zarzut możliwości
spowodowania katastrofy. - Gdyby doszło do wybuchu, skutki byłyby
katastrofalne - mówią policjanci
W dzień po zdarzeniu w Strzelcach Opolskich zapaliła się cysterna z gazem
propan-butan tym razem na trasie A-2 pod Koninem. W cysternie, w którą
uderzyła inna ciężarówka, było 9 tys. l tego gazu. Droga między Koninem a
Wrześnią na czas akcji była zamknięta.
O stanie jeżdżących po naszych drogach samochodów mogą świadczyć wyniki
kontroli. Do 13 listopada funkcjonariusze ITD skontrolowali 5.545 ciężarówek,
wydano 1601 decyzji administracyjnych i nałożono kary na łączną sumę blisko 5
mln zł. Najczęściej popełniane przez kierowców wykroczenia to brak wypisu z
licencji lub wypisu z zaświadczenia na wykonywanie przewozów na potrzeby
własne, brak elementów obowiązkowego wyposażenia przy przewozie materiałów
niebezpiecznych i dokumentów wymaganych przy ich przewozie oraz brak karty
opłaty drogowej.
- Z naszych obserwacji wynika, że od kiedy jesteśmy na drogach, większość
przewoźników stara się, aby samochody nie budziły zastrzeżeń kontrolerów,
wiedząc, że mogą za to słono zapłacić - mówi "T" Alvin Gajadhur, rzecznik
prasowy inspekcji. Jego zdaniem, poprawiły się również warunki przewozu
materiałów niebezpiecznych. - Niestety, w dalszym ciągu po naszych drogach
jeździ sporo pojazdów, do których można mieć wiele zastrzeżeń. (PO)"
Pytanie za trzy grosze: gdzie w tym tekście jest choćby jedno zdanie
potwierdzające tezę tytułowego akapitu": "Ciężarówki na polskich drogach to
niesprawny technicznie złom, kilkunastoletnie wraki"?
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|