Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: GLU H
Temat: Mandrake 10 + Radeon9500
Krzychu,
Cały czas Ci towarzyszę i czekam z niecierpliwością na postępy w tej
sprawie. Kartę mam inną niż Ty (ELSA Gladiac 9700Pro), ale objawy
identyczne... :(
Nawet z wersją sterownika 1.3 :(
F.
Prezes_Krzychu wrote:
po uruchomieniu glxinfo dostaje oto taki wydruk :
name of display: :0.0
Xlib: extension "XFree86-DRI" missing on display ":0.0".
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.2
client glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.3 Mesa 4.0.4
OpenGL extensions:
GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_EXT_abgr, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_lod_bias
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
no wiec wlasnie direct rendering: No :/ co z tym zrobic
|Dureń 1400@2275 |Soltek SL-75FRN2-L |2x256RAM(Samsung) |
|RADEON 9500@9500PRO |SoundBlasterLive! |60GBIBM |
|Windows XP / Linux Mandrake 10.0 / WinUAE+OS3.9 |
gg:1343715
mailto:prezes_krzy@go2.pl
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: wine - poraz drugi
Kabraxis napisał:
On Mon, 25 Aug 2003 22:47:17 +0000 (UTC)
Kabraxis <Kabra@poczta.fmwrote:
| Dobra narazie nie instalowalem WineX tak jak ktos z was powiedzial.
| Wersja mojego wine: wine-20030813-1rh9winehq
| Ale mam taki problem, uruchamiam kazee lite i kiedy zminimalizuje okienko
| to sie kazaa wiesza... A np. Dark Sign po uruchomieniu wywala czarny
| ekran i na tym koniec....
Ale to nie jest wina minimalizacji, i tak po chwili sie zawiesza :D
Hehehe, ta grupa jest swietna :-), sam chcialem zalozyc nowy watek o winie,
a tu bach i juz ktos mnie wyprzedzil :-).
Co do problemu... to ja mam ta sama wersje... tylko ze ze zrodleka. Mi tez
nie dziala wszystko jak nalezy, bo np. Dark Signs wszystko gra.. znaczy
mniej wiecej... bo jak patrze na to co wyrzuca wine w konsoli to mnie
ciarki przechodza po skorze i zawsze sie zastanawiam czy odpali ta gre czy
nie... ale z Dark Signs jest tak ze jest pisany w VB i to moze przez to.
Jakie moze byc rozwiazanie twojego problemu... hmm.. jezeli mamy takie same
wersje to znaczy ze moze cos z plikami windowsa jest nie tak. Gdy
probowalem odpalic DS i wine czerpal bibioteki z winxp to mi wychodzil
error.. jak korzystalem tylko z tego co tworzy winesetuptk, tez mialem
error, dopiero po przegraniu czesci partycji win98se, zaczelo jakos tam
dzialac (choc jak napisze "ls" to mam zwieche :), i musze uwazac i pisac
"ls -f").
No i teraz moje pytanie. Sciagnalem WineX przez CVS tak jak opisywaly to
rozne strony, manuale i koledzy na grupie, chce go skompilowac i:
# ./configure
[...]
# make depend
[...]
# make
[...]
gcc -c -I. -I. -I../../include -I../../include -g -O2 -Wall
-mpreferred-stack-boundary=2 -fno-keep-static-consts -D__const=const
-D__int8=char -D__int16=short -D__int32=int "-D__int64=long long" -fPIC
-D__WINE__ -D_REENTRANT -I/usr/X11R6/include -o caps.o caps.c
In file included from d3dgl_private.h:5,
from caps.c:20:
../../include/wine_gl.h:31:20: GL/glu.h: No such file or directory
# ??
Zwykly wine mi sie kompiluje bez zadnego problemu. Wiec jak skompilowac ta
wersje??
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: instalacja radeona
Nieznacznie uśmiechając się pod nosem szpakuu napisał(a):
a glxgears
pusz@gandalf:~$ glxgears
350 frames in 5.0 seconds = 70.000 FPS
Osiągi faktycznie paskudne.
Spróbuj ze sterami fglrx-glc22-4.3.0-3.2.8.i586.rpm
u mnie na radeonie 9000:
zbyszek]$ glxgears
8911 frames in 5.0 seconds = 1782.200 FPS
A przy okazji zapytam: jaka jest różnica między sterownikami producenta
a tymi z XFree86? Ja używam tych XFree bo ATIowskich nie umiałem zmusić
do pracy, mimo długich prób nie ruszyło DRI.
Graczem nie jestem, więc mi bardzo nie zależało, a pewnie różnią się
tylko wsparciem jakichś funkcji, tak?
qsorix@rydz% glxgears #okienko 300x300 - wam też karta tak milusio piszczy?
6596 frames in 5.0 seconds = 1319.200 FPS
7582 frames in 5.0 seconds = 1516.400 FPS
7599 frames in 5.0 seconds = 1519.800 FPS
qsorix@rydz% glxinfo # trochę poprzebierane
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.2
client glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
GLX_NV_vertex_array_range, GLX_MESA_agp_offset
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa DRI R200 20020827 AGP 4x x86/MMX/3DNow!/SSE TCL
OpenGL version string: 1.2 Mesa 4.0.4
glu version: 1.3
Pozdrawiam
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: GEFORCE2MX
ufff, pisze po raz drugi bo ostatnio przy wysylaniu tin mi padl :/
pora przejsc chyba na slrn-a...
"MecaT" <me@wp.plwrote in message <news:9nahbs$6e3$1@news.tpi.pl...
| - probowales instalowac ale nie chodzi?
Odpalałem to ale
1. ciągle brakuje mi bibliotek, mimo zainstalowania jakiś tam mesa i
NVIDIA_GLX
jakich brakuje i dlaczego tak sadzisz?
generalnie to powinienes:
- usunac z systemu mese
- sciagnac i zainstalowac sterowniki z nvidii
- grac w gltrona z widokiem 'cockpit' :)
sprawdz w /var/log/XFree86.0.log co jest napisane przy ladowaniu modulu glx.
- powinien byc tekst 'nvidia corporation' a nie mesa
glx-a oczywiscie ladujesz w konfigu
jezeli potrzebujesz GLU/gluta (niektore programy/piszesz w opengl-u/itp)
to wykonaj:
- sciagnij i rozpakuj zrodlo mesy
- odszukaj katalog z GLU i wyedytuj Makefile usuwajac tekst 'mesa'
tak aby zamiast tekstow w stylu libMesaGL bylo libGL
- wykonaj 'make' i 'make install' ale tylko w tym katalogu
- masz juz GLU i mozesz przystapic do instalacji glut-a
- sciagnij glut-a (3.7 bodajze) z sgi (znajdziesz gdzies w wyszukiwarce)
- skompiluj (powinno pojsc bez problemow)
- mozesz pisac programy w opengl-u, grac w gierki itp.
szczegolnie polecany jest gltron z widokiem 'cockpit' ale to tylko
dla twardzieli ;)
a swoja droga to poszukaj po sieci skryptu sprawdzajacego konflikty
mesa/nvidia, testujacego wpisy w konfigu itp. nie pamietam nazwy
niestety, a sam skrypt tez mi wcielo :(
trop i niszcz mese w katalogach podanych przez faq/howto z nvidii
(/usr/lib /usr/X11R6/lib)
działają mi X-y w trybie 1024x768, ale nie widzi mi 32MB, które są na karcie
tryby, które proponuje to nędza i tylko 3 pokrywają się z tym co oferuje
monitor (LCD Miro). Tak w zasadzie to ciągle się zastanawiam czy działaja mi
wogóle jako NVIDIA, czy nie jakieś tam generic.
tutaj nie wiem... monitor konfigurowales recznie wpisujac zakresuy
odswiezania, czy tez wybrales jeden z domyslnych?
| - X-y chodza ale bez akceleracji?
Tak, ale nie tak jak powinny. Działają jakby odpalone na X3.3.6SVGA, czyli
wolno... bardzo wolno
cale srodowisko jest wolne? jak tam z ram-owka i prockiem?
nie masz czasem 'gratis' jakiegos apacha czy czegos w tym stylu?
popatrz po procesach oraz po skryptach startowych czy wszystko to jest
ci potrzebne. pousuwaj te zbedne i od razu bedzie lzej
pozdrowka
butthead
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: MPG-AVI
"ela" <ela@poczta.onet.plOdpowiedz na news:c0ogug$glu$1@news.onet.pl:
Wystarczy odpowiedz tak, nie lub nazwa programu
VirtualDubMod
Pozdrawiam!
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sto plyt, ktore wstrzasnely swiatem.
Chyna <cza@yahoo.comnapisal(a) nam tak:
Aha, kwestia "biednych szczurkow" zostala wyjasniona wczoraj. Moj kolega
studiuje medycyne. Rozmawialam z Nim na ten temat. Powiedzial, ze
doswiadczenia _NIE_ musza byc wykonywane na zwierzetach.
Juhu! Jakis-tam kolega Chyny powiedzial ze doswiadczenia nie musza byc
wykonywane na zwierzetach. No i "kwestia zostala wyjasniona"! Ufff....
A powaznie to rotfl! I co z tego ze jakis-tam Twoj kolega tak powiedzial? I
co? To "wyjasnia kwestie"? Bo on powiedzial ze doswiadczenia nie musza byc
wykonywane na zwierzetach? I co z tego, a co on jest wyrocznia? Jesli tak to
nadzwyczaj fatalna. Ja na ten przyklad nie potrzebuje sie pytac zadnych
kolegow zeby wiedziec czy "czasy gdy studenci wykonywali doswiadczenia na
zwierzetach juz sie skonczyly". Mnie wystarczy ze zajrze do zeszytu:
zad 1:
Badanie wplywu usuniecia tarczycy na metabolizm glukozy. Grupe 280 szczurow
podzielic na dwie podgrupy (A i B). Grupie A (liczebnosc n=110) usunac
tarczyce. Grupe B (n=170) pozostawic jako grupe kontrolna. Po odpowiednim
czasie obiektowi podac kontrolna dawke glu. Po 10 min okreslic zawartosc
cukru w surowicy krwi u kazdego podmiotu. Dane przeanalizowac i z testu Hi
kwadrat okreslic wplyw usuniecia tarczycy na matabolizm glukozy.
zad2:
Badanie wplywu okreslonych hormonow na przebieg ciazy. Podmiot
eksperymentu - 300 samic szczurzych. Zalozenie eksperymentu - srednia masa
macicy szczurzej wynosi 24 mg. W celu weryfikacji zalozenia eksperymentu
wybrac losowa probe szczurow o liczebnosci n=30, usunac macice i zwazyc. Z
testu Tstudenta obliczyc czy na podstawie zakresu rozbieznosci losowej proby
kontrolnej mozna przyjac z 95% ufnoscia zalozenie eksperymentu. Jesli tak to
eksperyment kontynuowac.
To takie dwa pierwsze zadania jakie mi sie otworzyly z cwiczen. I co na to
Ty i Twoj kolega...? Nadal uwazasz ze "kwestia zostala wyjasniona"?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Fisz Envee
Miensko:
| witam grupę
witaj :) mysmy sie juz gdzies spotkali :D
O, fajno. Miłe całkiem tamte dyskusyje były. :]
Połowę grupowiczy skądinąd kojarzę. :
U mnie właśnie Fisz w Aj Gary Glu.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ale zimno...
Bazyliah wrote:
Czasami sie zastanawiam czy w ogole jestem wege - od czasu do czasu w
jedzeniu znajduje psie futro (to co znajde wyjmuje i oddaje psu
przyklejasz super-glu?
r.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wyspa odwrotu+luka wyczerpania Zmiana trendu???
i kolejny symtom "rasowego gracza" .... mysli sobie tak:
przeanalizuje kreski i wyjdzie mi dokad wzrosnie, wtedy sprzedam - z
pewnoscia bede taki madry (madrzejszy niz inni, ktorzy pewnie tych kresek
nie widza) i potem spadnie, a jak spadnie to tanio odkupie i tez pewnie w
samym dolku (ktory dzieki swojemu mistrzostwu z pewnoscia zlapie), a potem
znow wzrosnie i kasy zarobie kupe ....
kilka dni pozniej....
jasna chol...!!!! co za deb.... tak ciagna ten rynek!?, co tu robic wzroslo
juz +10% od poziomu mojej sprzedazy....co tu kur... robic!, ale jestem
glu.....juz nie moge ....zaraz spekam, musze cos kupic, ale tej spolki juz
nie kupie, ona taka droga juz przeciez... kupie np. ele bo tani ;-)
kilka dni pozniej....
co za....dup.... tak sypie tego ele, moja stara spolka juz +20% od poziomu
mojej sprzedazy .... jasny gwint :(((, zaraz spekam i odkupie.....stara
spolke (wywale tego glupiego elka)!
kilka dni pozniej....
co za pech.... moja stara spolka stanela, juz tak 5 dni w miejscu a ja sie
patrze jak ele +30% w 2 dni bo gosciowi papir sie skonczyl i ele nadrabia
;-)
i to koniec krotkiej historii z dzienniczka "zajebistego" gracza wzietej ;-)
Pozdrowienia
Side
E ,bez przesady , zeby wydav byczkom wojne trzeba ich troszke
podciagnac.
Nasdaq dojdzie do 1934-2100
S&P 1153-1200
i to lekko ,na razie mamy ok 8 dni spadkow - dla Nasdaq punktem
waznymjest 1775 - jesligo zlamie -ostre spadki jesli nie Nasdaq idzie pod
2100 i tam misie zaatakuja.
Pozdrawiam
Jurek
On Fri, 16 Nov 2001, drval wrote:
lucek jak tam system???nadal takie koszmarnie wielkie zyski??
pozdro
drval
"Lucek" <t@skynet.org.plwrote in message
| Witam,
| Dla przeciwwagi tym wnioskom, ponawiam to co napisałem 1 listopada.
| Wskaźnik Coppocka w ujęciu miesięcznym pokazuje początek trendu
| wzrostowego WGPW. Jeżeli to za mało, to polecam średnie Guppy'ego.
| A i jezeli to za mało, to prosze zobaczyc położenie sredniej zwykłej 200
| sesyjnej, dla wiekszości spółek, jak i dla Wigu.
| Teraz jest czas na akumulacje, i warto to na grupie mówić.
| Pozdrawiam
| Lucek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: pytania o 1 osobowa firme
Jacek Fidot wrote:
witam wszystkich grupowiczow.
Zachodnie firmy coraz czesciej zatrudniaja osoby na zasadzie wynajecia
jednoosobowej firmy. Osoby te sa zmuszone do zalozenia takowej. Domyslam
sie, ze musza one same oplacac sobie ZUS, placic podatki itp. W zwiazku z
tym mam kilka pytan:
1. czy mozna sobie samemu wybrac stawke ZUS, kora chcemy oplacac
Mozesz, od najnizszej do praktycznie nieograniczonej, bo mozesz ubezpieczyc sie
dobrowolnie w ZUSie, ale jeszcze nie spotkalem takiego glu.... naiwnego, co by
ladowal w ten wor bez dna ;)).
Stawki sa zmieniane co kwartal, mozesz sie o nie dowiedziec w kazdym oddziale
ZUS
2. czy podatek nalezy placic co miesiac, czy mozna raz na koniec roku.
Zakladam, ze platnik miescil by sie w II progu podatkowym. Czy oznacza to ze
musio zaplacic okolo 6500 + 30% od kwoty przekracajacej granice progu? Czy
cos jeszcze?
Zazwyczaj jest tak, ze co miesiac skladasz (jesli juz musisz, tzn. jesli
zarobiles wiecej niz kwota wolna od podatku) PIT-5 i wplacasz zaliczke na
podatek dochodowy, a potem rozliczenie roczne, do konca kwietnia roku
nastepnego.
Jesli jestes vatowcem, to jeszcze trzeba rozliczac sie z VATu
3. co mozna odliczac sobie od podatku? (paliwo?, czesci samochodowe?, sprzet
komputerowy? telefon?) i jaka kwota jest odliczana (22% ?)
to zalezy, na jakich zasadach bedziesz sie rozliczal.
Jesli ryczalt (chyba nie), to nic sobie nie odliczysz.
Zasaday ogolne, zwolnienie z VATu - odliczasz od przychodu cala kwote brutto.
Jesli VAT - to odliczasz VAT z faktury od VATu, ktory tobie zaplacili, wartosc
netto od netto.
Co do samochodu, to zalezy czy go uzyczasz firmie, wnosisz jako wyposazenie czy
kupujesz na firme. Jesli uzyczasz, to musisz prowadzic rejestr przejazdow.
Jesli kupujesz na firme, to odliczasz cale faktury, naprawy, myjnie itd.
Jesli jestes vatowcem i masz samochod z homologacja na ciezarowy (np.seicento z
krata z tylu, hle hle, tez mi ciezarowka) to mozesz odliczc vat od beznzyny.
Praktycznie prawie wszystko mozna kupic na firme, kwestia odpowiedniego
umotywowania w razie kontroli ze skarbowego.
Najlepiej zebys okreslil rozdzaj prowadzonej dzialalnosci i spotkal sie z jakas
lebska ksiegowa, to ci wtedy najlepiej doradzi sposob prowadzenia dzialalnosci.
Robert
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: MipMaping w GL
Jak w openGl zrobic dla danej tekstury np 8 MipMap i w jaki sposob
ich uzywac, jesli wiecie jak to najlepiej za pomoca funkcji glu tak
zebym nie musial ich skalowac do potegi 2
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: OGL quests...
2L84Skull napisał:
[...]
1. Czy to, ze tekstura ma wymiary nie bedace potega dwojki lub/i
nie jest kwadratowa ma jakis wplyw na wydajnosc teksturowania?
Np. powiedzmy, ze mam tex 640x480. Jesli taka tex jest nie za
bardzo ok dla grafy, to lepiej zrobic z niej tex 640x640
to też nie jest potęgą 2. Można przeskalować do 512x512 z 640x480,
lub do 1024x512.
(ewentualnie 1024x1024) z np. bialym kolorem dla y = 480 (y = 768)
i wyliczac odpowiednio wsp. teksturowania, czy sobie odpuscic?
Można w teksture 1024x512 wpakować obrazek 640x480 a resztę np. biały
kolor, tylko trzeba uważać przy mipmapach. Ten biały kolor może Ci
rozjaśnić brzegi tekstury. GL_CLAMP może pomóc i zamiast koloru białego
powielić brzeg obrazka 640x480 na pozostały wolny obszar, lub stworzyć
sobie osobno mipmapy w np. gimpie i każdy level ładować ręcznie.
Zauwazylem tez, ze bez zbudowania mipmap, textury inne niz kwadratowe
sie nie wyswietlaja...
bo nie są ładowane. OGL powinien Ci zwrócić błąd (glGetError). Użyj
gluBuild2DMipmaps, wtedy GLU przeskaluje Ci obrazek do wymiarów
najbliższych potęgom 2 i od razu stworzy mipmapy.
Można też użyć rozszerzenia GL_NV_texture_rectangle, ale obrazek na
teksturze zawsze jest przodem do kamery. Do 2D jak znalazł.
[...]
4. Jak narysowac scene w negatywie?
Może:
glLogicOp(GL_COPY_INVERTED);
glEnable(GL_COLOR_LOGIC_OP);
tylko, że u mnie to strasznie spowalnia rendering.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ile powinienem zarabiac?
Użytkownik Kurczak <kurc@pertus.com.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3A10460A.AB31E@pertus.com.pl...
Boże chroń nas przed inspektorami BHP !!!
Ostatnio dowiedziałem się, że zgodnie z wytycznymi
BHP powinienem patrzeć pod kątem 45 stopni.
I weź tu człowieku porządne kółko narysuj :-)
Hehe, jak bys poczytal "instrukcje BHP przy obsludze komputera i drukarki"
albo "Instrukcje BHP przy obsludze monitora" (bo sa oddzielne, a zapomnieli
o gryzoniu i kejbordzie - na nasze szczescie!) to i Bog by cie nie uchronil.
A cos takiego musi wisiec przy kazdym kompie, a ten kto na nim pracuje musi
to znac na pamiec (tak jest w przepisach i inspektor z PIP-u moze pytac!).
Zgroza. A do tego klawiatura musi byc na stale przytwierdzina do stolu o
znormalizowanych wymiarach ("wytyczne PIP-u odnosnie organizowania stanowisk
komputerowych") w odleglosci 10 cm od krawedzi blatu w taki sposob, zeby
klawisze nie wystawaly ponad plaszczyzne blatu o wiecej niz 2,5 cm.
Wytycznych odnosnie ustawienia monitora z przyzwoitosci nie przytocze, dodam
tylko, ze odleglosc miedzy dwoma monitorami nie moze byc mniejsza niz 80 cm.
Tak sobie mysle: jak medrcy z PIP-u wyobrazaja sobie stanowisko z dwoma
monitorami i czy w ogole cos takiego widzieli???? I czy myszke to tez trzeba
na gwozdzie, czy wystarczy pineskami, albo super glu? A to wszystko, zeby
nam bylo wygodnie i bezpiecznie. Tylko ze, jak po ostatniej kontroli z PIP-u
ustawilismy wszystko tak jak kazali, to ani pracowac sie nie da, ani z tym
bezpieczenstwem jakos nam nie wychodzi, bo kazdy sie o cos potyka, obija lub
siedzi drugiemu za plecami i nawet wyciagnac sie nie da. A pod tym wszystkim
podpisal sie minister pracy (czytac nie umie, czy co???).
Pozdrawiam
Mirek
Ze tez w tym kraju nie ma terrorystow.... (ZUS, US, PIP.....:-))
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 3dmax - d3d czy openGL?
no to masz troble...
Spróbuj w Open GLu powyłączać
wszystkie bajery (w konfiguracji
Open GL w MAXie).
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: glu.h i mdk 9.0
Witam!
Mam problem z zabawa OpenGL'em pod Linuxem. Przenosze pewien projekt z windy
;) na Linuxa (a dokladniej MDK 9.0) i.. nie mam pliku glu.h. libGLU.so
jest - brakuje tylko libGLU.a i glu.h - w ktorym pakiecie one sa, lub skad
mozna je sciagnac?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Borland C++ Builder i OpenGL - brak bibliotek GLU
skąd mogę ściągnąć sobie bibliotekę GLU (GLUT już mam i brakuje mi tylko
GLU)?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: GLU
Jak moge uzyc biblioteke GLU 32-bit do swojego Borland C++ 4.52 ?
prosze o maile na priva: pw@friko2.onet.pl
Pawel
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czy prezydent Harvardu uważa, że kobiety są głu...
Czy prezydent Harvardu uważa, że kobiety są głu...
Coz, powiedzal tylko prawde! Wyrazy wspolczucia dla niego.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Premier chce rozmowy z prezydentem: Jest mi głu...
Premier chce rozmowy z prezydentem: Jest mi głu...
Donaldzie...daj im "satysfakcję"....
tnij.org/cswp
jeszcze trochę wytrzymamy....
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: "Wriemia Nowostiej" o sporze wokół uchwały: głu...
"Wriemia Nowostiej" o sporze wokół uchwały: głu...
Czy Stefan Niesiolowski ma zamiar wciagnac Polske do do kregu satelitow Rosji?.Wiec dla przeciw wagi PO powinno uchwalic ze Polska wystepuje z UE i NATO.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Przez lata księża wykorzystywali seksualnie głu...
Przez lata księża wykorzystywali seksualnie głu...
A gdyby tak wprowadzić ustawowy zakaz kontaktów księży z dziećmi ?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czym wyczyścić Super Glu z welurowej kanapy?!?
Czym wyczyścić Super Glu z welurowej kanapy?!?
Hej! Na nową kanapę z weluru kapnęła kropla kleju:(
Czy i ewentualnie czym można bezpiecznie go usunąć?
Już teraz dziękuję za porady
Sławek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: plama po super glu
plama po super glu
witam,
mój mąż zaplamił spodnie klejem "kropelka" , wiecie może jak wywabić takie
plamy ?
dzięki za podpowiedzi
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: PRO/ GLU - co to znaczy?
PRO/ GLU - co to znaczy?
NIT, PRO, GLU - co to znaczy?
neg to negatywny wynik, a norm.?????
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Prezydent hiszpańskiej federacji: Piquet to głu...
Prezydent hiszpańskiej federacji: Piquet to głu...
Dobrze mówi... Gdyby nie Piquet to tej afery by nie było
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głu
Głu
piejecie przed północa tutaj zwykle ?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Co oznacza w moczu: GLU: 50 mg/dl
Co oznacza w moczu: GLU: 50 mg/dl
Witajcie.
Może dziewczyny wiecie co to oznacza.Ze swoja gin. nie moge się skontaktować,
bo jest aż do 7 marca na urlopie, a do internisty ide w poniedziałek, a juz
niedługo poród.
Aga i malutka
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Gry JAVA 240x320
3D Bomberman.jar
3D Dungeon Warrior.jar
3D The Fast And Furious Tokyo.jar
3D Toca Race Driver.jar
2006 Real Football.jar
Absolute Minesweeper.jar
Absolute Puzzle.jar
Aero Mission 3D.jar
Age of Empires II.jar
Air Burster.jar
Air Strike 1944.jar
Alpha Wing 2.jar
Alpha Wings.jar
Ancient Empires II.jar
Ancient Empires.jar
Asphalt 2.jar
Asphalt - Urban GT 3D.jar
Batman Begins.jar
Beach Mini 3D.jar
Beach Ping Pong 3D.jar
Bikini Beach Party.jar
Blitzkrieg.jar
Block Breaker Deluxe.jar
Bomberman Deluxe.jar
Bowling xxx.jar
Brain Challenge.jar
Brain Juice.jar
Brothers In Arms - Earned In Blood.jar
Call Of Duty 2.jar
Cannon Fodder.jar
Carmageddon.jar
Cars.jar
Chess Master.jar
Civilization 3.jar
Crash Twinsanity.jar
Crazy Minigolf Zoo.jar
Darkest Fear 2 - Grim Oak.jar
Darkest Fear.jar
Dating Valentine 2006.jar
Dead Water.jar
Diamond Quest.jar
Diamond Rush.jar
Die Manic.jar
Dog City.jar
Doom RPG.jar
Dragon Island.jar
Drakengard.jar
Empire Earth.jar
Ex Ai Snowboard 3D.jar
Fatal Force.jar
FIFA World Cup 2006.jar
Galaxy On Fire.jar
Garfield 2 - Royal Adventure.jar
Glory Of The Roman Empire.jar
Glu Mobile.jar
Gravity Defied Trial Racing.jar
Insaniquarium Deluxe.jar
JewelQ.jar
Johnny Crash Does Texas.jar
Kingdom Of Heaven.jar
LEGO World Soccer.jar
Lemmings.jar
Lemonade Tycoon.jar
Lumines.jar
Luxor.jar
Manga Babes Naomi - Oral Office.jar
Maria Sharapova Tennis.jar
Mechanics.jar
Miami Nights - Singles In The City.jar
Midnight Bowling.jar
Midnight Pool.jar
Might And Magic.jar
Mini Golf Vegas.jar
Mission Impossible 3.jar
Monopoly Tycoon.jar
Moto Racing Fever.jar
My Little Dogs 3D.jar
Mystery Mansion Pinball.jar
Naval Battle - Mission Commander.jar
NHL 5-On-5 2006.jar
Nightclub Empire.jar
NY Nights.jar
Open Season.jar
Pac-Man.jar
Paid To Kill.jar
Party Night - Casanova.jar
Penalty Cup.jar
Pirates Of The Caribbean 2 - Dead Mans Chest.jar
Platinum Mahjong.jar
Platinum Solitaire.jar
Platinum Sudoku.jar
Playman Beach Volley 3D.jar
Powerball Arcade.jar
Prince of Persia - Sands of Time.jar
Prince of Persia - The Two Thrones.jar
Pursuit Squad.jar
Puzzle World.jar
QuadraPop.jar
Quest For Alliance 2.jar
Rainbow Six 3.jar
Rainbow Six Lock Down.jar
Rally Evolution 3D.jar
Rayman 3.jar
Real Boxing 3D.jar
Red Out Racer.jar
Rollercoaster Rush.jar
Scarlottis Mafia Wars 2.jar
Sexy Poker 2004.jar
Sexy Poker 2006.jar
Sexy Poker Manga.jar
Sexy Puzzmaniac.jar
Siberian Strike.jar
Sim Fishing.jar
Sims 2 Mobile.jar
SOCOM US Navy SEALs.jar
Sonic The Hedgehog - Part One.jar
Sopranos Poker.jar
Speed Chaser 3D.jar
SpiderMan.jar
Splinter Cell - Double Agent.jar
Splinter Cell - Pandora Tomorrow.jar
Stranded.jar
Street Basketball.jar
Super KO Boxing.jar
Super Puzzle Bobble.jar
Tetris Marathon.jar
Tetris.jar
The Chaos Engine.jar
The OC.jar
Tiger Woods 2006.jar
ToCA Race Driver 3.jar
Total Overdose.jar
Townsmen 2 - Gold Version.jar
Townsmen 3.jar
Tropical Madness.jar
Virtua Tennis - Mobile Edition.jar
V-Rally.jar
War Diary - Crusader.jar
War Of The Worlds.jar
Worms Forts 3D.jar
Worms Forts.jar
Worms.jar
Zoo Tycoon 2.jar
i inne
KUNIEC
no pass
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: K800i - gry
130 gier na K800i i inne o rozdzielce 320X240.Wiekszosc 3D
2006 Real Football.jar
3D Bomberman.jar
3D Dungeon Warrior.jar
3D The Fast And Furious Tokyo.jar
3D Toca Race Driver.jar
3D_Tron_2.0.jar
Absolute Minesweeper.jar
Absolute Puzzle.jar
Aero Mission 3D.jar
Age of Empires II.jar
Air Burster.jar
Air Strike 1944.jar
Alpha Wing 2.jar
Alpha Wings.jar
Ancient Empires II.jar
Ancient Empires.jar
Asphalt - Urban GT 3D.jar
Asphalt 2.jar
Batman Begins.jar
Beach Mini 3D.jar
Beach Ping Pong 3D.jar
Bikini Beach Party.jar
Blitzkrieg.jar
Block Breaker Deluxe.jar
Bomberman Deluxe.jar
Bowling xxx.jar
Brain Challenge.jar
Brain Juice.jar
Brothers In Arms - Earned In Blood.jar
Call Of Duty 2.jar
Cannon Fodder.jar
Carmageddon.jar
Cars.jar
Chess Master.jar
Civilization 3.jar
Crash Twinsanity.jar
Crazy Minigolf Zoo.jar
Darkest Fear 2 - Grim Oak.jar
Darkest Fear.jar
Dating Valentine 2006.jar
Dead Water.jar
Diamond Quest.jar
Diamond Rush.jar
Die Manic.jar
Dog City.jar
Doom RPG.jar
Dragon Island.jar
Drakengard.jar
Empire Earth.jar
Ex Ai Snowboard 3D.jar
Fatal Force.jar
FIFA World Cup 2006.jar
Galaxy On Fire.jar
Gameloft Tennis Open 2007 J2me SymbianOS 9.1.jar
Gameloft_Derek_Jeter_Pro_Baseball_2006_Mobilesmani
Garfield 2 - Royal Adventure.jar
Glory Of The Roman Empire.jar
Glu Mobile.jar
Gravity Defied Trial Racing.jar
Insaniquarium Deluxe.jar
JewelQ.jar
Johnny Crash Does Texas.jar
Kingdom Of Heaven.jar
LEGO World Soccer.jar
Lemmings.jar
Lemonade Tycoon.jar
Lumines.jar
Luxor.jar
Manga Babes Naomi - Oral Office.jar
Maria Sharapova Tennis.jar
Mechanics.jar
Miami Nights - Singles In The City.jar
Midnight Bowling.jar
Midnight Pool.jar
Might And Magic.jar
Mini Golf Vegas.jar
Mission Impossible 3.jar
Monopoly Tycoon.jar
Moto Racing Fever.jar
My Little Dogs 3D.jar
Mystery Mansion Pinball.jar
Naval Battle - Mission Commander.jar
need_for_speed_carbon.jar
NHL 5-On-5 2006.jar
Nightclub Empire.jar
NY Nights.jar
Open Season.jar
Pac-Man.jar
Paid To Kill.jar
Party Night - Casanova.jar
Penalty Cup.jar
Pirates Of The Caribbean 2 - Dead Mans Chest.jar
Platinum Mahjong.jar
Platinum Solitaire.jar
Platinum Sudoku.jar
Playman Beach Volley 3D.jar
Powerball Arcade.jar
Prince of Persia - Sands of Time.jar
Prince of Persia - The Two Thrones.jar
Pursuit Squad.jar
Puzzle World.jar
QuadraPop.jar
Quest For Alliance 2.jar
Rainbow Six 3.jar
Rainbow Six Lock Down.jar
Rally Evolution 3D.jar
Rayman 3.jar
Real Boxing 3D.jar
Red Out Racer.jar
Rollercoaster Rush.jar
Scarlottis Mafia Wars 2.jar
Sexy Poker 2004.jar
Sexy Poker 2006.jar
Sexy Poker Manga.jar
Sexy Puzzmaniac.jar
Siberian Strike.jar
Sim Fishing.jar
Sims 2 Mobile.jar
SOCOM US Navy SEALs.jar
Sonic The Hedgehog - Part One.jar
Sopranos Poker.jar
Speed Chaser 3D.jar
SpiderMan.jar
Splinter Cell - Double Agent.jar
Splinter Cell - Pandora Tomorrow.jar
Stranded.jar
Street Basketball.jar
Super KO Boxing.jar
Super Puzzle Bobble.jar
Tetris Marathon.jar
Tetris.jar
The Chaos Engine.jar
The OC.jar
Tiger Woods 2006.jar
ToCA Race Driver 3.jar
Total Overdose.jar
Townsmen 2 - Gold Version.jar
Townsmen 3.jar
Tropical Madness.jar
Virtua Tennis - Mobile Edition.jar
V-Rally.jar
War Diary - Crusader.jar
War Of The Worlds.jar
Worms Forts 3D.jar
Worms Forts.jar
Worms.jar
Zoo Tycoon 2.jar
KUNIEC
PASS:
BOOYA
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: [RS] Wszystko do noki (symbian)
Niestety po angielsku mam NFO:
All in One Included:
****************
* Programs(3):
1.) Mobile Master Pro v6.7
2.) SMS-It v3.5.1
3.) Mobile RingTone Converter v2.3
Above programs Work with all Nokia Phones
* Theme Pack(46):
1.) 21 Themes
2.) 25 Themes
Themes for Nokia 3250, 5500, E50, E60, E61,
E70, N71, N73, N80, N91, N92, N93 & More...
* Games Pack(80):
1.) Pack one included:
Fifa world cup 2006
Real Football 3D 2007
300
3D Real Billiards 2007
3D Towers of Maya
4x4 Extreme rally 3D
Age of Empires II Deluxe
America's Army - Special Operations
Ancient Empires II
Asphalt 3 - Street Rules 3D
Bomberman Deluxe
Brian Lara International Cricket 2007
Brothers In Arms - Earned In Blood 3D
Bubble Bobble
Cake Mania
Chess Genius V3.00
Chess Professional
Crazy Campus
Desperado Duel of Vengeance
...............................................
2.) Pack two included:
Die Hard 4.0
Dream Island 3 - Dino Party
EA Mobile Bejeweled
EA Mobile Fight Night Round 3
EA Mobile UEFA Champions League 2007
Elements Interactive Blazar
Fantastic Four Surfer
Fatal FuryMobile
Gameloft Asphalt Urban GT 2 3D
Glu Mobile Sexy Babes Aquapark
Harry Potter And The Order Of Phoenix
HeroCraft Ball Rush Aqua
Ibiza Beach Party
Land Of The Dead - Day Of Reckoning
Lego Racers
Lego Star Wars 2
Ludimate Sensible Sudoku
Luminies
Magi Lines
Maya Temples Of Secrets
............................................
3.) Pack three included:
Medal of Honor
Meet The Robinsons
Men In Black - Without A Trace
Metal Slug Mobile Impact
Midnight Pool 3D
Midtown Madness 3 3D
Need For Speed Carbon
Office Wars
Penguin Fever
PipeMania
Power Rangers Mystic Force
Pro Golf 2007 3D Feat
Puzzle Magic 3
Quartz2
Rafa Nadal Tennis
Reall Football 2007
Rise Of Lost Empires
Ronnie O'Sullivan Snooker 3D
..............................................
4.) Pack four included:
SEGA Football Manager Quiz
Shrek The Third
Siberian Strike
SkyForce
SkyForce Reloaded
Sonic Jump
Spider Man 3
Starship Troopers Roughnecks
SuperMiners
Surfs Up
Tetris Mania
The SIMS 2
THQ Wireless Worms 2007
Tony Hawks Project 8
Tornado Mania
Ultimate Street Football
World Series of Poker - Texas Hold'em
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Gry Java 128x160[
Mach Air Combat.jar
Mafia Wars Yakuza.jar
Major Havoc.jar
MajorCarnage3D.jar
Manic Medic.jar
Marble Madness.jar
MDoom2242.jar
Medal of Honor Airborne 3D.jar
Medal of Honor SE 128x160.jar
Meet the robinons.jar
Meet The Robinsons SE 128x160 .jar
Metal Slug 3 128x160.jar
Metal Smash Pinball.jar
Metal_Slug_MI_K750.jar
MetalSmashPinball.jar
Miami Nights Singles In The City.jar
MiamiVice.jar
MicroCounterStrike.jar
Microforum GP.jar
Midnight Bowling 3D.jar
Midnight Hold'em Poker 3D SE 128x160.jar
Midnight Holdem Poker.jar
Midnight Pool 3D.jar
Midnight Pool.jar
Midpan2270.jar
Might and magic II S.E 128x160.jar
MightAndMagic.jar
MikisWorld.jar
Mind Matics Snakes On A Plane.jar
Minigolf Revo Pirate ParkS.E.jar
MiniGolfLasVegas.jar
Mission Impossible III.jar
Mobile Cat.jar
MonopolyTycoon.jar
Moto Racing Fever 3D.jar
MotoRacingFever3D.jar
Motoraver3D.jar
MotoUnleashed.jar
Mr & Mrs Smith.jar
MrBean_Racer_2.jar
mysterymansionpinball.jar
Mystic Ways 3D 128x160 SE.jar
http://odsiebie.com/pokaz/2310151---eeb4.html
KUNIEC
NAIL - 3D Combat 100.jar
Naruto_128x160_.jar
Naval Battle Mission Commander.jar
NavalBattle_S40V1.jar
nba live 08 3D.jar
nba_live_2007.jar
Need For Speed Carbon.jar
Need For Speed Pro Street 3D.jar
Need For Speed Underground.jar
Need_for_speed_-_The_most_wanted.jar
neopets.jar
Nightmare Creatures.jar
NinjaKing.jar
Nitro Street Racing 128x160.jar
NOM.jar
normandia.jar
NYNights.jar
Ode_OdesysGames_V100.jar
Off-Road Dirt Motocross.jar
OJ Kojak Detective Puzzle SE 128x160.jar
Oktoberfest.jar
Opals Quest - YamiMad.jar
OpenSeason_EN_1_1_2.jar
Orcs___Elves.jar
http://odsiebie.com/pokaz/2321794---77c4.html
KUNIEC
Pacman Namco.jar
Paid_to_kill_128x160.jar
PamelaAndersoneXposed.jar
Pang!.jar
Panzer General 128x160.jar
Panzer Tactis.jar
Paris Hilton's Diamond Quest.jar
Party_Night_-_Casanova_(Digital_Chocolate).jar
Petz SE.jar
Pictionary.jar
Pillowfight 128x160.jar
Pinball.jar
pinball160.jar
pipeworks.jar
Piratas del Caribe 3.jar
Pirates Fortune SE 128x160.jar
Pirates Of The Caribbean 2 Dead Mans Chest.jar
PIRATES OF THE SEVEN SEAS.jar
PitfallGlacier.jar
Planet Riders 3D - YamiMad.jar
Platinum Mahjong.jar
Platinum Solitaire.jar
Platinum Sudoku.jar
PlatinumSolitaire.jar
Playman Beach Volley.jar
Playman Summer Games 2.jar
Playman Winter Games 128x160.jar
Playman World Soccer 128x160 .jar
Pop Superstar SE 128x160.jar
PornManager_k500700.jar
Prince of Egypt 2 SE 128x160.jar
Prince of Persia - The Two Thrones perfeito.jar
Prince of Persia - Warrior Within perfeito.jar
Prince of Persia - The Sands of Time.jar
Prince of Persia Classic.jar
PrinceofPersia - HaremAdventures.jar
PRO EVOLUTION SOCCER 2008 128x160.jar
Pro Golf 2007 3D.jar
Pro Golf 2007 Feat. Vijay Singh.jar
Pro Rally Racing S.E 128x160.jar
Project gotham racing - Glu.jar
project_gotham_racing_english.jar
Pub Mania 128x160.jar
Pubpinball .jar
Puzzle fighter II - Capcom.jar
http://odsiebie.com/pokaz/2330080---3e24.html
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ponad 130GIER 240x320
Macie tu 130 gierek na SE k800i i nie tylko bo powinny isc na kazdym duzym wyswietlaczu czyli 320x240:
KUNIEC
[list=]
oto lista:
2006 Real Football.jar
3D Bomberman.jar
3D Dungeon Warrior.jar
3D The Fast And Furious Tokyo.jar
3D Toca Race Driver.jar
3D_Tron_2.0.jar
Absolute Minesweeper.jar
Absolute Puzzle.jar
Aero Mission 3D.jar
Age of Empires II.jar
Air Burster.jar
Air Strike 1944.jar
Alpha Wing 2.jar
Alpha Wings.jar
Ancient Empires II.jar
Ancient Empires.jar
Asphalt - Urban GT 3D.jar
Asphalt 2.jar
Batman Begins.jar
Beach Mini 3D.jar
Beach Ping Pong 3D.jar
Bikini Beach Party.jar
Blitzkrieg.jar
Block Breaker Deluxe.jar
Bomberman Deluxe.jar
Bowling xxx.jar
Brain Challenge.jar
Brain Juice.jar
Brothers In Arms - Earned In Blood.jar
Call Of Duty 2.jar
Cannon Fodder.jar
Carmageddon.jar
Cars.jar
Chess Master.jar
Civilization 3.jar
Crash Twinsanity.jar
Crazy Minigolf Zoo.jar
Darkest Fear 2 - Grim Oak.jar
Darkest Fear.jar
Dating Valentine 2006.jar
Dead Water.jar
Diamond Quest.jar
Diamond Rush.jar
Die Manic.jar
Dog City.jar
Doom RPG.jar
Dragon Island.jar
Drakengard.jar
Empire Earth.jar
Ex Ai Snowboard 3D.jar
Fatal Force.jar
FIFA World Cup 2006.jar
Galaxy On Fire.jar
Gameloft Tennis Open 2007 J2me SymbianOS 9.1.jar
Gameloft_Derek_Jeter_Pro_Baseball_2006_Mobilesmani
Garfield 2 - Royal Adventure.jar
Glory Of The Roman Empire.jar
Glu Mobile.jar
Gravity Defied Trial Racing.jar
Insaniquarium Deluxe.jar
JewelQ.jar
Johnny Crash Does Texas.jar
Kingdom Of Heaven.jar
LEGO World Soccer.jar
Lemmings.jar
Lemonade Tycoon.jar
Lumines.jar
Luxor.jar
Manga Babes Naomi - Oral Office.jar
Maria Sharapova Tennis.jar
Mechanics.jar
Miami Nights - Singles In The City.jar
Midnight Bowling.jar
Midnight Pool.jar
Might And Magic.jar
Mini Golf Vegas.jar
Mission Impossible 3.jar
Monopoly Tycoon.jar
Moto Racing Fever.jar
My Little Dogs 3D.jar
Mystery Mansion Pinball.jar
Naval Battle - Mission Commander.jar
need_for_speed_carbon.jar
NHL 5-On-5 2006.jar
Nightclub Empire.jar
NY Nights.jar
Open Season.jar
Pac-Man.jar
Paid To Kill.jar
Party Night - Casanova.jar
Penalty Cup.jar
Pirates Of The Caribbean 2 - Dead Mans Chest.jar
Platinum Mahjong.jar
Platinum Solitaire.jar
Platinum Sudoku.jar
Playman Beach Volley 3D.jar
Powerball Arcade.jar
Prince of Persia - Sands of Time.jar
Prince of Persia - The Two Thrones.jar
Pursuit Squad.jar
Puzzle World.jar
QuadraPop.jar
Quest For Alliance 2.jar
Rainbow Six 3.jar
Rainbow Six Lock Down.jar
Rally Evolution 3D.jar
Rayman 3.jar
Real Boxing 3D.jar
Red Out Racer.jar
Rollercoaster Rush.jar
Scarlottis Mafia Wars 2.jar
Sexy Poker 2004.jar
Sexy Poker 2006.jar
Sexy Poker Manga.jar
Sexy Puzzmaniac.jar
Siberian Strike.jar
Sim Fishing.jar
Sims 2 Mobile.jar
SOCOM US Navy SEALs.jar
Sonic The Hedgehog - Part One.jar
Sopranos Poker.jar
Speed Chaser 3D.jar
SpiderMan.jar
Splinter Cell - Double Agent.jar
Splinter Cell - Pandora Tomorrow.jar
Stranded.jar
Street Basketball.jar
Super KO Boxing.jar
Super Puzzle Bobble.jar
Tetris Marathon.jar
Tetris.jar
The Chaos Engine.jar
The OC.jar
Tiger Woods 2006.jar
ToCA Race Driver 3.jar
Total Overdose.jar
Townsmen 2 - Gold Version.jar
Townsmen 3.jar
Tropical Madness.jar
Virtua Tennis - Mobile Edition.jar
V-Rally.jar
War Diary - Crusader.jar
War Of The Worlds.jar
Worms Forts 3D.jar
Worms Forts.jar
Worms.jar
Zoo Tycoon 2.jar[/list
tu macie linka:
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: GRY na S60v3
Glu Mobile Race Driver GRID 3D 240x320 J2ME
Race Driver One lets players experience a Hollywood-style take on the career journey of a race driver: Travelling to the World’s most aspirational racing locations and competing in a variety of racing disciplines whilst building your own successful racing team.
The aim of the game is to build your racing career, hire new team members for your racing team and race across the globe in order to become the number one race driver.
The game features some of the coolest real licensed vehicles such as the famous Ford Mustang GTR
Game Features:
- Unparalleled variety of racing disciplines combining circuit motor sports with urban street racing - different type of racing to suit anyone
- Develop your career in a rags to riches journey; join a team or create your own team and lead them to victory
- Real, desirable licensed cars
- Highly recognisable brand launching with the next generation console release
- Earnings online leader board and trophy cabinet as you progress through your career to become the Worlds #1 Race Driver!
KUNIEC
Juiced 3d (240x320)
KUNIEC
Submarine Crusher
KUNIEC
wszystkie gry oczywiście bez hasła
Glu Mobile ZUMA v1.0.2 S60v3 N73 J2ME Retail
*PROPER N73 VERSION*
Get ready for ball-blasting action from the makers of some of the most popular online games of all time, PopCap Games. Control the stone frog idol of the ancient Zuma in this thrilling action puzzler. Fire balls to make sets of three or more, but don't let them reach the golden skull or you're history! Travel to new realms in Adventure Mode or test your skills in Gauntlet Mode. Either way, you'll find it hard to put down this simple, yet highly addictive action puzzle game.
Compatible devices:
Nokia 5300 XpressMusic, 6233, 6234, 6270, 6280, 6288, E50, N71, N73, N93, N95.
KUNIEC[/img]
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Gry java
Witam! Gry Java Re-Up(by me)
Rozdzielczość = 176/220
Paczkę gier podzieliłem na 3 części.
1 część = Gry alfabetycznie od 3D do F
Spis gier w tej paczce :
3D Metal Gear Solid - The Mission (176x220)-44236
3D Worms Forts - YamiMad
Age Of Empires III
Age of Heroes IV Blood & Twilight
American Gangster
Ancient_Empires_II
Archon.J2ME(176x208).v1.0.DDJ
Armored Forces 176x220
Asphalt3_3D_SonyEricsson_KSERIES_176x220_RETAILl_COMPRO
Assassins.Creed
Avenging Angel (176x220)-45954
Blades and Magic [176x220] KOD - 58060
CoasterRush3D_176x220
Crash Twinsanity 3D (176x220)-20371
Dakar
Doom RPG (Multiscreen)-65056
Duke Nukem Mobile 3D (176x220)-8940
EA.Mobile.-.Fight.Night.Round.3.SE.176x220
Elven Chronicles (176x220)-27579
Empire_Earth
evolution
FIFA2008176x220
Fightality (176x220)-51999
Fishlabs.-.Robot.Alliance.SE.176x220
KUNIEC Link -
http://odsiebie.com/pokaz/231930---2c4a.html
KUNIEC
2 część = Gry alfabetycznie od G do N
Spis gier w tej paczce :
Gameloft.-.Die.Hard.4.0.SE.176x220
Gameloft.-.Driver.LA.UnderCover.SE.176x220
Gameloft.-.Gangstar.SE.176x220
Gameloft.-.Medieval.Combat.Age.Of.Glory.SE.176x220
Gameloft.-.Might.&.Magic.2.SE.176x220
Gameloft.-.New.York.Nights.SE.176x220
Gameloft.-.The.OC.SE.176x220
Glu.-.V.Rally.SE.176x220
gothic3pl_176x220_K750
greys-anatomy-176x220
Handy-Games.-.Anarchy.2087.SE.176x220.Eng.Mod
Handy.Games.-.Space.Guerrillas.SE.176x220
Heart Of Mechanics (176x220)-18588
Heart_Of_Mechanics
Holy Wars (Multiscreen)-56164
I-Play.-.Heli.Strike.Advanced.Air.Combat.SE.176x220
Islands Missile Invasion (176x220)(Bluetooth)-15910
Islands_Missile_Invasion
Living.Mobile.-.Sudden.Strike.SE.176x220
medalofhonorairborne
Men In Black - Without a Trace [176x220]
metal-gear-acd-mobile-ml by Konrad92
Micro Counter Strike 3D v1.3.0.6. 176x220
NeedForSpeedProStreet_k750i
Nitro_Street_Racing_176x220
nowhere_176x220_K750
KUNIEC Link -
http://odsiebie.com/pokaz/232018---b463.html
KUNIEC
3(i ostatnia) część = Gry alfabetycznie od O do W
Spis gier w tej paczce :
Orcs & Elves 2 (Multiscreen)-63332
Panzer_Tactics
PanzerGeneral
PES 2008 (Pro Evolution Soccer 7)(176x220)-33948
Rage_of_Mages_K750
Real Football 2007 3D
Real Football 2008
Red Alert 2 (Multiscreen)(Foreign)-63333
redalertcz
residentevil3d_176x220
Roller Coaster Rush 3D (176x220)-10052
Shadow Zone - The Nuclear Apocalypse (176x220)-18592
Silent
Sim City Societies (176x220)-63703
Stranded (176x220)-15783
the-sims-2-castaway-176x220
The Incredible Hulk Rampage 176x220 by piratesxxl[spam]
The Simpsons up by Esi
Theme Park Tycoon (Multiscreen)-63704
Timeline Battle Cruiser (176x220)-8286
TotalWarMobile
Ultimate Street Football up by Esi
Wiedźmin Krwawy Szlak PL up by Esi
Worms 3D (176x220)-49268
KUNIEC Link -
http://odsiebie.com/pokaz/233989---f677.html
KUNIEC
To na tyle, pozdrowienia - Hasło to
KUNIEC[color=blue
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Bash
<harry> Sesja na PP jest jak STAR WARS
<magnez> Plan Sesji - Mroczne Widmo
<harry> Egzamin: Zemsta Sithów
<magnez> Wyniki egzaminu: Atak klonów
<harry> Poprawka: Imperium kontratakuje
<magnez> Warunek: Nowa nadzieja
<harry> 3.0 w indexie: Powrót Jedi :D
KUNIEC
<policja> wie pan za co pana zatrzymujemy?
<zatrzymany> za pieniadze podatnikow?
KUNIEC
darkblindr: Bóg nas zbawi,
darkblindr: tak pisze w Biblii.
Mrx: Windows się nie wiesza,
Mrx: tak pisze na stronie Microsoftu...
KUNIEC
<Rad> Pomóż stary, co mogę kupić dupie na święta?
<Jim> Papier toaletowy.
KUNIEC
<Connor>jaka akcja dzis w autobusie
<Connor>wsiadaja takie mega suczki, oczywiscie super muza na telefonach
<Connor>dwa rzedy dalej siedzi metal, szeroki 2 na 2 i sie pyta czy moglby wylaczyc
<Connor>te na to: jak sie nie podoba to nie sluchaj
<Connor>kiedy koles wysiadal, zatrzymal sie na chwilke obok nich
<Connor>puscil pierda na caly autobus ze kazdy slyszal
<Connor>suczki sie wkurwil a koles: nie podoba sie to nie wachajcie :DDDD
KUNIEC
<Marta>to ile sie ściągneło tego folmu?
<ja>60%
<Marta> a na ile?
<ja> hahahaha
<Marta>nie rozumiem z czego się śmiejesz... skąd ja mam wiedzieć ile procent ma ten film!?
KUNIEC
<willas> dzisiaj moja grupa miała zaliczenie z żywienia, strasznie trudny przedmiot...
<willas> Czekaliśmy przed gabinetem profesora i gdy przyszedł powiedział że najpierw panie.
<willas> Koleś ogólnie dziwny bo nie toleruje facetów... no ale nic
<willas> laski tam chwile u niego posiedziały i po jakiś 10 minutach wyszły zadowolone
<willas> typ je odprowadził do drzwi, podszedł do nas i wyskoczył z tekstem: "ilu was tu chuji jeszcze zostało?!"
<willas> my tak patrzymy zniesmaczeni po sobie o co chodzi, a mój ziomek do niego: "ośmiu panie profesorze"
<willas> ten mu odpowiedział że widzi tylko siedmiu...
<willas> i znów ten sam ziomek: "a pan profesor?"
<willas> wszyscy kopary do ziemi i rozkmina co się teraz stanie
<willas> koleś tak na nas chwile popatrzył i mówi: "cenię dobry dowcip, wyciągać indeksy"
<willas> każdemu po 4 wpisał...
KUNIEC
<tadi> wiesz który to Piotrek ??
<adi> no wiem
<tadi> jego ojciec jest policjantem, pracuje w powiatowej i ma na imię Andrzej
<adi> no i ??
<tadi> ostatnio przyjechał do domu radiowozem
<tadi> a ten czubek jak on nie widzial to wział radiowóz
<tadi> wzial dziewczyne i kilku kumpli i pojechali pojezdzic po okolicy
<tadi> 17 lat, bez prawka
<tadi> a ze to byly andrzejki, no to byly imieniny i w domu impreza
<tadi> i przyjechal komendant powiatowej
<tadi> tamten wrocil o 4 nad ranem i jak wjezdzal na podworko to tamten komendant z domu wychodzil
<tadi> kompletnie zalany
<tadi> wychodzi z samochodu, a ten komendant do niego- "O widze ze kolega policjant zawiezie mnie do domu ?? "
<tadi> tamten wysrany mówi "prosze bardzo"
<tadi> na bombach do domu go zawiózł
<tadi> nastepnego dnia pytal sie jego ojca jak mial na imie ten mlody policjant bo chcial mu podziekowac xD
<adi> co za debil xD
KUNIEC
<Kitus>Odszedł Marks,pozostał marksizm. Odszedł Lenin,pozostał leninizm. Odeszła ona...pozostał onanizm.
<Wielebny>...true...true...
<madzia> studenci mnie przerażają... wczoraj kupiłam super glu, zeby skleić kubek, a że trochę zostało to wpadł mi do głowy genialny pomysł przyklejenia 50 gr do podłogi na korytarzu- myślę sobie- ooo jaki bedzie ubaw jak wszyscy będą się po nie schylać i nikt nie zdoła podnieść. Nie doceniłam studentów... Po paru godiznach wychodze na korytarz, patrze a w miejscy mojej ,,pułapki'' wycięte gumoleum na kształt trochę większy niż moneta a na ścianie obok karteczka- ,,sami rozumiecie, dokładnie tyle brakowało mi na piwo''
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Worms (New Edition) na komórkę
Tutaj masz cały zbiór gier
Spis:
3D Bomberman.jar
3D Dungeon Warrior.jar
3D The Fast And Furious Tokyo.jar
3D Toca Race Driver.jar
2006 Real Football.jar
Absolute Minesweeper.jar
Absolute Puzzle.jar
Aero Mission 3D.jar
Age of Empires II.jar
Air Burster.jar
Air Strike 1944.jar
Alpha Wing 2.jar
Alpha Wings.jar
Ancient Empires II.jar
Ancient Empires.jar
Asphalt 2.jar
Asphalt - Urban GT 3D.jar
Batman Begins.jar
Beach Mini 3D.jar
Beach Ping Pong 3D.jar
Bikini Beach Party.jar
Blitzkrieg.jar
Block Breaker Deluxe.jar
Bomberman Deluxe.jar
Bowling xxx.jar
Brain Challenge.jar
Brain Juice.jar
Brothers In Arms - Earned In Blood.jar
Call Of Duty 2.jar
Cannon Fodder.jar
Carmageddon.jar
Cars.jar
Chess Master.jar
Civilization 3.jar
Crash Twinsanity.jar
Crazy Minigolf Zoo.jar
Darkest Fear 2 - Grim Oak.jar
Darkest Fear.jar
Dating Valentine 2006.jar
Dead Water.jar
Diamond Quest.jar
Diamond Rush.jar
Die Manic.jar
Dog City.jar
Doom RPG.jar
Dragon Island.jar
Drakengard.jar
Empire Earth.jar
Ex Ai Snowboard 3D.jar
Fatal Force.jar
FIFA World Cup 2006.jar
Galaxy On Fire.jar
Garfield 2 - Royal Adventure.jar
Glory Of The Roman Empire.jar
Glu Mobile.jar
Gravity Defied Trial Racing.jar
Insaniquarium Deluxe.jar
JewelQ.jar
Johnny Crash Does Texas.jar
Kingdom Of Heaven.jar
LEGO World Soccer.jar
Lemmings.jar
Lemonade Tycoon.jar
Lumines.jar
Luxor.jar
Manga Babes Naomi - Oral Office.jar
Maria Sharapova Tennis.jar
Mechanics.jar
Miami Nights - Singles In The City.jar
Midnight Bowling.jar
Midnight Pool.jar
Might And Magic.jar
Mini Golf Vegas.jar
Mission Impossible 3.jar
Monopoly Tycoon.jar
Moto Racing Fever.jar
My Little Dogs 3D.jar
Mystery Mansion Pinball.jar
Naval Battle - Mission Commander.jar
NHL 5-On-5 2006.jar
Nightclub Empire.jar
NY Nights.jar
Open Season.jar
Pac-Man.jar
Paid To Kill.jar
Party Night - Casanova.jar
Penalty Cup.jar
Pirates Of The Caribbean 2 - Dead Mans Chest.jar
Platinum Mahjong.jar
Platinum Solitaire.jar
Platinum Sudoku.jar
Playman Beach Volley 3D.jar
Powerball Arcade.jar
Prince of Persia - Sands of Time.jar
Prince of Persia - The Two Thrones.jar
Pursuit Squad.jar
Puzzle World.jar
QuadraPop.jar
Quest For Alliance 2.jar
Rainbow Six 3.jar
Rainbow Six Lock Down.jar
Rally Evolution 3D.jar
Rayman 3.jar
Real Boxing 3D.jar
Red Out Racer.jar
Rollercoaster Rush.jar
Scarlottis Mafia Wars 2.jar
Sexy Poker 2004.jar
Sexy Poker 2006.jar
Sexy Poker Manga.jar
Sexy Puzzmaniac.jar
Siberian Strike.jar
Sim Fishing.jar
Sims 2 Mobile.jar
SOCOM US Navy SEALs.jar
Sonic The Hedgehog - Part One.jar
Sopranos Poker.jar
Speed Chaser 3D.jar
SpiderMan.jar
Splinter Cell - Double Agent.jar
Splinter Cell - Pandora Tomorrow.jar
Stranded.jar
Street Basketball.jar
Super KO Boxing.jar
Super Puzzle Bobble.jar
Tetris Marathon.jar
Tetris.jar
The Chaos Engine.jar
The OC.jar
Tiger Woods 2006.jar
ToCA Race Driver 3.jar
Total Overdose.jar
Townsmen 2 - Gold Version.jar
Townsmen 3.jar
Tropical Madness.jar
Virtua Tennis - Mobile Edition.jar
V-Rally.jar
War Diary - Crusader.jar
War Of The Worlds.jar
Worms Forts 3D.jar
Worms Forts.jar
Worms.jar
Zoo Tycoon 2.jar
KUNIEC
Pass:
softpedia
KUNIEC
Pozdrawiam
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Najnowsze Gry java
Paczki java Games , dużo tytułów
Ama.Astro.Love.v1.01.S30.Java.Retail-BiNPDA
Byte.Defenders.Egypt.Quest.2.v1.12.S30.Java.Retail-BiNPDA
Charismatix.Playgirl.Blox.v1.22.S30.Java.Retail-BiNPDA
Creator.3D.Naughty.Chat.v1.0.S30.Java.Retail-BiNPDA
Digital.Chocolate.Bubble.Ducky.v1.162.S30.Java.Retail-BiNPDA
Distinctive.3d.Pool.v1.20.S30.Java.Retail-BiNPDA
Glu.Astro.Pop.v1.05.S30.Java.Retail-BiNPDA
Glu.Mark.Eckos.Getting.Up.v1.01.S30.Java.Retail-BiNPDA
Gme.Stript.Bricks.With.Elita.v1.1.S30.Java.Retail-BiNPDA
Handy.Games.Marc.Collins.Beach.Girls.2003.v1.7.S30.Java.Retail-BiNPDA
Handy.Games.Marc.Collins.Country.Babes.v1.0.S30.Java.Retail-BiNPDA
Living.Mobile.3d.Dungeon.Warrior.v1.4.S30.Java.Retail-BiNPDA
Mobile.Scope.All.Time.Racing.2005.v1.00.S30.Java.Retail-BiNPDA
Mobile.Scope.Coffee.Princess.v1.02.S30.Java.Retail-BiNPDA
Nordisk.Fc.Zulu.v1.46.S30.Java.Retail-BiNPDA
Sorrent.Mr.And.Mrs.Smith.v1.00.S30.Java.Retail-BiNPDA
Sumea.Ferrari.Monza.v1.00.S30.Java.Retail-BiNPDA
Sumea.Survivor.v1.09.S30.Java.Retail-BiNPDA
Thq.Euro.In.Games.2004.v1.30.S30.Java.Retail-BiNPDA
Thq.Snood.v5.15.S30.Java.Retail-BiNPDA
Warner.Bros.Cat.Woman.v1.03.S30.Java.Retail-BiNPDA
Wim.Submarine.Final.Battle.v1.0.S30.Java.Retail-BiNPDA
Xendex.Athlete.Xxl.Throwing.v4.40.S30.Java.Retail-BiNPDA
BiNARY.LAND.v1.2.S40.J2Me.RETAiL-NOKiApDA
CLUB.FOOTBALL.2005.REAL.MADRiD.v1.0.0.S40.J2Me.RETAiL-NOKiApDA
GAMELOFT.KiNG.KONG.v1.1.0.S40.J2Me.RETAiL-NOKiApDA
KM.Technologies.kTodo.v1.00.S60.J2MEv2.Retail-BiNPDA
KM.Technologies.kWallet.v1.10.S60.J2MEv2.Retail-BiNPDA
METAL.RACERS.QUAD.BiKES.v1.0.S40.J2Me2.RETAiL-NOKiApDA
Sparkle.Solutions.My.Currency.Converter.v1.00.S60.Java.Retail-BiNPDA
Sparkle.Solutions.Universal.Converter.v1.00.S60.Java.Retail-BiNPDA
Chiang.Mai.Digital.Works.JS.BurgerBox.v1.00.S60.Java.Retail-BiNPDAGamester.Smb.In.Demand.v
1.00.S30.Java.Retail-BiNPDAInfodev.Technologies.Project.Manager.v1.00.S60.Java.Retail-BiNP
DAInlogic.Hot.Girls.v1.20.S30.Java.Retail-BiNPDAInlogic.Zeppelin.Attack.v1.00.S30.Java.Ret
ail-BiNPDAMobility.Games.Air.Hockey.v1.00.S30.Java.Retail-BiNPDAOutsider.Slideshow.Andrea.
Pirova.1.v1.00.S30.Java.Retail-BiNPDAOutsider.Slideshow.Jan.Hronsky.1.v1.00.S30.Java.Retai
l-BiNPDAPlay.Com.Sudoku.Master.2.v.2.08.S30.Java.Retail-BiNPDARed.Pyramid.X.Double.Melanie
.v1.00.S30.Java.Retail-BiNPDASynergenix.Total.Overdose.v1.03.S30.Java.Retail-BiNPDA
BiLLY.THE.KiD.WANTED.v1.2.8.K700.J2Mev2.RETAiL-NOKiApDA
CALL.OF.DUTY.2.v0.4.5.K700.J2Mev2.RETAiL-NOKiApDA
FRiDAY.13TH.v0.7.1.K700.J2Me.RETAiL-NOKiApDA
GAMELOFT.KiNG.KONG.v1.0.4.K700.J2Mev2.RETAiL-NOKiApDA
KUNIEC
////////////////
upp by anaconda
\\\\\\\\
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Fedora się wlecze
Konrad Kosmowski napisaÂł(a):
*** och.karol <och.ka@xl.wp.pl:
| 1) Czy masz akcelerowany sterownik grafiki?
| Jak to zrobiĂŚ?
glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method,
GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control,
GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group
GLX extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.2.1)
OpenGL extensions:
GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow,
GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_logic_op,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord,
GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_point_parameters,
GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_mirror_once,
GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
GL_INGR_blend_func_separate, GL_MESA_pack_invert,
GL_MESA_ycbcr_texture,
GL_NV_blend_square, GL_NV_point_sprite, GL_NV_texgen_reflection,
GL_NV_texture_rectangle, GL_SGIS_generate_mipmap,
GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_edge_clamp,
GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,
GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x22 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x23 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 None
0x24 16 tc 0 24 0 r y . 5 6 5 8 0 16 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 16 tc 0 24 0 r . . 5 6 5 8 0 16 8 16 16 16 16 0 0 None
Sory ,Âże waln¹³em caÂłoœÌ ale ni jak nic z tego nie rozumiem (oprócz
tego, Âże chyba nie jest dobrze)
pozdr
karol
odpowiadajÂąc usuĂą "usunto." w adresie
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Stery ATI R9100->Mdk10
UÂżytkownik szpakuu napisaÂł:
cityboy[ciach] wrote:
| jak sprawdzic czy sie zainstalowaly te stery bo ja nie widze zadnej zmiany
To sprawdz odpowiedÂź po $glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample,
GLX_ATI_pixel_format_float,
GLX_ATI_render_texture
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.3 Mesa 4.0.4
OpenGL extensions:
GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_EXT_abgr, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_lod_bias
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 0 0 0 0 1 0 None
0x24 24 tc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 8 16 16 16 0 1 0 None
0x25 24 tc 1 24 0 r y . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 1 0 None
0x26 24 tc 1 24 0 r . . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 1 0 None
0x27 24 dc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 0 0 0 0 1 0 None
0x28 24 dc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 8 16 16 16 0 1 0 None
0x29 24 dc 1 24 0 r y . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 1 0 None
0x2a 24 dc 1 24 0 r . . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 1 0 None
Cos takiego mi wypadlo...
sprawdzilem tez ...fglrxinfo i wyszlo to
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.3 Mesa 4.0.4
Jak gdzies wyczytalem na grupie to gosciu mial tu cos innego ....
[root@localhost X11]# fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: Radeon 9600 Athlon (3DNow!)
OpenGL version string: 1.3 (X4.3.0-3.2.8)
Pozdr SB
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: DRI w XFree 4.2.x i Radeon 9200
Witam
Myślałem, że sobie poradzę sam, ale nic z tego :(
Instaluję sterowniki producenta dla mojego radeona i nie mam zielonego
pojęcia jak uruchomić DRI.
Ściągnąłem paczkę ze stron ATI (wersję 3.7.0 dla XFree86 4.2.0)
Skonwertowałem ją alien'em do .deb'a i zainstalowełem
dpkg -i --force-overwrite.
Poprawiłem /lib/modules/fglrx/build_mod/agpgart_be.c tak, jak to na
googlach znalazłem, zbudowałem i zainstalowałem moduł.
fglrxconfig poszło.
No i teraz wszystko zdaje się działać poza DRI... muszę w konfiguracji
wyłączać DRI, bo inaczej się nie ładują Xy.
Jeśli wpiszę
Option "no_dri" "yes"
To Xy wstają ładnie.
Jeśli tam jest "no" to ekran czarnieje i koniec. Nie wiesza się ani nic
z tych rzeczy. Po prostu przenosi mnie na 7 konsolę i tam umiera. ALT+F1
wracam do swoich i wszystko działa.
Pada w tym momencie, w którym ekran powinien na chwilę zgasnąć, żeby
obudzić się w trybie graficznym.
Nie wiem, co jeszcze powiedzieć.
Tutaj jest plik konfiguracyjny i log, jaki produkują Xy przy
uruchomieniu. (wersja sprawiająca problem). Na wszelki wypadek jeszcze
konfiguracja kernela.
http://republika.pl/qsorix/XF86Config-4
http://republika.pl/qsorix/XFree86.0.log
http://republika.pl/qsorix/config
W konsoli, z której uruchamiam Xy widać:
#v+
XIO: fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server ":0.0"
after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining.
#v-
Kernel 2.6.1
XFree86 Version 4.2.1.1
Sterowniki 3.7.0
Jeszcze dołączam wyjście glxinfo i glxgears.
#v+
qsorix@rydz% glxinfo
name of display: :0.0
Xlib: extension "XFree86-DRI" missing on display ":0.0".
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,
GLX_ATI_render_texture
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
OpenGL vendor string: VA Linux Systems, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 Mesa 3.4.2
OpenGL extensions:
GL_ARB_multitexture, GL_EXT_abgr, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc 0 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x24 24 tc 0 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 None
0x25 24 dc 0 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x26 24 dc 0 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 None
qsorix@rydz% glxgears
Xlib: extension "XFree86-DRI" missing on display ":0.0".
1915 frames in 5.0 seconds = 383.000 FPS
7444 frames in 5.0 seconds = 1488.800 FPS
12667 frames in 5.0 seconds = 2533.400 FPS
14395 frames in 5.0 seconds = 2879.000 FPS
11352 frames in 5.0 seconds = 2270.400 FPS
4836 frames in 5.0 seconds = 967.200 FPS
2038 frames in 5.0 seconds = 407.600 FPS
819 frames in 5.0 seconds = 163.800 FPS
640 frames in 5.0 seconds = 128.000 FPS
480 frames in 5.0 seconds = 96.000 FPS
#v-
Zmieniałem rozmiar okna, żeby było widać jak mi brakuje DRI :)
Mam nadzieję, że te informację wystarczą na początek.
Pozdrawiam
} Tomek Rydzynski {.} Remember to give the right permission {
} qsorix poczta onet pl {?} to /dev/coffee, depending on whether {
} Moloch Developer {!} you want only root making cofee or not {
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ATI Radeon 9200 SE + direct rendering: No
Mam problem ze sterownikami do Radeona. Dokładnie chodzi o to że po
instalacji driverów ze stron ATI Xy chodzą ładnie, niby wszystko
OK. Ale przy grach strasznie się grafika tnie... Nie ma akceleracji.
Googlowałem googlowałem ale za bardzo nic nie mogę znaleźć.
zrzut z glxinfo:
=====
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method,
GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control,
GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group
GLX extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIS_multisample
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.2.1)
OpenGL extensions:
GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow,
GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_logic_op,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord,
GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters,
GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_mirror_once,
GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
GL_INGR_blend_func_separate, GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture,
GL_NV_blend_square, GL_NV_point_sprite, GL_NV_texgen_reflection,
GL_NV_texture_rectangle, GL_SGIS_generate_mipmap,
GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_edge_clamp,
GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,
GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
[...] - ciach -
=====
glxgears podaje mi FPSy rzędu zaledwie 70-90 :/
Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? :)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: PROTEST PRZECIW TEPSIE
| Przychody z inernetu to nie wiecej niz 2,5% calego zysku tepsy. Wiec nie
| rozpaczaj, ze TP troche mniej zarobi...
Procentowo to malo, ale wiesz ile to zlotowek?
A czy wedlug ciebie taki procencik spowoduje kryzys? Chyba korzysci milionow
osob sa wazniejsze niz korzysci kilku akcjonariuszy.
Dowiesz sie, ze polaczenia za 80zl ryczaltu za posrednictwem tpsa sa
mozliwe.
Sam widzisz, ze tylko w Elblagu (no i moze w Warszawie)...
[...]choc monopolu na kompy nie bylo [...]
A jednak konkurencja jest zbawienna. Wyobraz sobie ze bez nacisku ze strony
AMD, Intel nadal sprzedawalby procesory 600 Mhz (jako jedyny liczacy sie
dostawca moglby robic co chce -analogia z tepsa)
Wedlug
| ciebie kazdy bogaty ma prawo do nauki. To jest jakies skrzywienie...
Niekoniecznie. System stypendiow powinien umozliwiac nauke biednym. Tylko
skad na niego wziac kase? Ano wlasnie od tych co placa. System kredytow
tez
nie jest glupi, tyle ze dzis trzeba miec dochod <300zl na czlonka rodziny
i
dostaniesz moze ze 350zl tego stypendium. Medycyny za to nie skonczysz.
Czyli wedlug ciebie medycyna podobnie jak i inne prestizowe kierunki powinny
byc tylko dla bogaczy?!
Moim zdaniem skrzywieniem jest to, ze mamy fatalna kadre na uczelniach, bo
ucieka nie majac normalnego wynagrodzenia,
Slyszalem dokladnie odwrotne opinie. Nie przesadzaj. Dlaczego studenci
konczacy taka panstwowa SGH w W-awie sa zaliczani do elity i od razu
znajduja dobra prace? Fatalna kadra uczaca? Pomylka? Powinni placic za
studia 150 000$?
1 komputer przypada na 56 studentow (na informatyce 1 na 5)
Chyba nie zaprzeczysz, ze tutaj duzo sie zmienia? (na lepsze)
Referaty jest najlepiej pisac, a nie sciagac.
Serio lepiej sciagnac i wydrukowac. Internet zawiera obszerne i aktualne
wiadomosci, ktorych nie znajdziesz niekiedy nigdzie indziej. No coz
prezentujesz stare poglady: jak uczen przygotowywuje referat to musi jak glu
pi osiol przepisywac pol ksiazki! Nawet moi nauczyciele polecali Internet
jako zrodlo dla tego typu prac...
Ograniczajac zysk tpsa ograniczasz wplywy do budzetu - a to juz problem
bezrobotnych,pielegniarek, nauczycieli itp.
????
Czy wedlug ciebie lepiej zeby drogi dostep mialo kilkaset tys. osob, czy w
miare tani wiele milionow? Po zniesieniu monopolu, na pewno powstaloby wiele
mniejszych firm, co mogloby w konsekwencji zwiekszyc te wplywy do budzetu!
Masowy nabor (650.000 studentow co roku), tworzenie prywatnych szkol
policealnych czy srednich, wieczorowych (...) powoduje, ze nauczyciel nie
tyle wiecej wie, co wiecej musi zaplacic.
A wg. mnie dobrze, ze kazdy ma szanse na edukacje.
pozdr.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: DX vs OpenGL - re z NVidii
Ludzie ze tez sie Wam jeszcze chce pisac na ten temat!!!
(ale skoro piszecie pierdoly nalezy to prostowac)
Zbyszek wrote:
| Odpisali mi z NVidii. Mowia, ze OpenGL jest prostsze do nauczenia, ale w
DX
| szybciej i latwiej stworze "production quality code".
OpenGl ma swoje wady, ale IMHO dlubanie w DX to strata czasu i nerwow:
- swoj pierwszy program pod OpenGl pisalem rownoczesnie z czytaniem
help'a.
W przypadku DX (byla to ver. 5) po kilku nieudanych probach musialem
rozpoczac
od kopiowania i modyfikacji przykladow z SDK.
Gdyz: nie potrafiles programowac pod winda/nie wiedziales co to COM/nie
chcialo Ci sie tego rozumiec. Wiedziales jak sie programuje proceduralnie i
wydawalo Ci sie ze tak jest latwiej i lepiej.
- DX jest B A R D Z O niescisle udokumentowany. Bedziesz musial stosowac
metode
prob i bledow, pisac programy typu
czy-taka-kombinacja-flag-bedzie-dzialac
W kazdym SDK sa pewnie bledy. Dokumentacja jest duza (moze az za duza) i
jest w niej w zasadzie wszystko co potrzebne.
- szybko dojdziesz do wniosku ze w praktyce DX nie da sie uzywac
bezposrednio - bedziesz
musial napisac jakas swoja "wrapper-library". Nawet te palanty z M$ to
dostrzegly, dlatego
stworzyli wlasna: D3DX.
Aha, a palanty z SGI i inni ludzie zaczeli robic glu i glut'y. ARGUMENT
BOMBA!
Po drugie ludzie uzywaja d3d juz od lat, a d3dx jest dopiero od dx7.
- implementacja DX7 zawierala jakies bledy ograniczajace wydajnosc. Na
ich porawienie
trzeba bylo czekac do premiery DX8. W OpenGl wystarczyloby zainstalowac
nowsze drivery.
Tak to juz jest. W OGL'u 95% rzeczy robi driver wiec producent zrobi nowy
driver i jest ok. Z drugiej strony jak producent zwali driver (nie napisze
optymalizacji 3dNow, SSE to juz gorzej. A w d3d? Nie potrzeba bo to robi sie
na poziomie biblioteki a nie sterownika. Wszystko ma plusy i minusy.
- tylko pod OpenGl uzyskasz dostep do 100% mozliwosci GeForce'a 2 & 3
(dlatego zacytowana odpowiedz z nVidii troche mnie zaskoczyla)
O jakie mozliwosci chodzi? Fakt ze kazda rzecz mozna w OGL'u dodac jako
extension, ale za to przy programowaniu trzeba sie niezle pieprzyc ze
sprawdzaniem 100 sterownikow dla 100 kart. W d3d wszystko jest w jednym
interfejsie, a akurat dx8 to chyba wszystko supportuje co gf3 oferuje.
Pewnie dla gf4 to juz nie jest prawda, ale wtedy bedzie dx9.
LUDZIE! PRZESTANCIE SIE ZACHOWYWAC JAK DZIECI I PRZESTANCIE JUZ TE
FLAMEWAR'y DX<-OGL!
Nie ma w tym przypadku API lepszego lub gorszego. Wszystko zalezy od tego co
i jak sie robi albo jakie sie ma predyspozycje.
Benji.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: DX vs OpenGL - re z NVidii
no dozuce jeszcze swoje piec groszy :)
Ludzie ze tez sie Wam jeszcze chce pisac na ten temat!!!
(ale skoro piszecie pierdoly nalezy to prostowac)
| Zbyszek wrote:
| Odpisali mi z NVidii. Mowia, ze OpenGL jest prostsze do nauczenia, ale
w
DX
| szybciej i latwiej stworze "production quality code".
| OpenGl ma swoje wady, ale IMHO dlubanie w DX to strata czasu i nerwow:
| - swoj pierwszy program pod OpenGl pisalem rownoczesnie z czytaniem
| help'a.
| W przypadku DX (byla to ver. 5) po kilku nieudanych probach musialem
| rozpoczac
| od kopiowania i modyfikacji przykladow z SDK.
Gdyz: nie potrafiles programowac pod winda/nie wiedziales co to COM/nie
chcialo Ci sie tego rozumiec. Wiedziales jak sie programuje proceduralnie
i
wydawalo Ci sie ze tak jest latwiej i lepiej.
dokladnei zreszta to juz bylo walkowane ze sto razy.. kwesjia
przyzwyczajenia i/lub wprawy
| - DX jest B A R D Z O niescisle udokumentowany. Bedziesz musial stosowac
| metode
| prob i bledow, pisac programy typu
| czy-taka-kombinacja-flag-bedzie-dzialac
W kazdym SDK sa pewnie bledy. Dokumentacja jest duza (moze az za duza) i
jest w niej w zasadzie wszystko co potrzebne.
choc fakt faktem w starszych dx sdk bylo dosyc niescisle to juz w dx7 i dx8
raczej trudno o tym mowic
| - szybko dojdziesz do wniosku ze w praktyce DX nie da sie uzywac
| bezposrednio - bedziesz
| musial napisac jakas swoja "wrapper-library". Nawet te palanty z M$ to
| dostrzegly, dlatego
| stworzyli wlasna: D3DX.
Aha, a palanty z SGI i inni ludzie zaczeli robic glu i glut'y. ARGUMENT
BOMBA!
Po drugie ludzie uzywaja d3d juz od lat, a d3dx jest dopiero od dx7.
tia zreszta w d3dx8 to juz calkiem co innego niz w dx7, o ile w dx7 to
zeczywiscie byla taka encapsulacja ddraw i d3d to w dx8 d3dx to poprostu
taki extension lib pozwalajacy w latwy sposob wczytac texture, czy obiekt .x
albo na przyklad uzywac tt fontow
| - implementacja DX7 zawierala jakies bledy ograniczajace wydajnosc. Na
| ich porawienie
| trzeba bylo czekac do premiery DX8. W OpenGl wystarczyloby zainstalowac
| nowsze drivery.
Tak to juz jest. W OGL'u 95% rzeczy robi driver wiec producent zrobi nowy
driver i jest ok. Z drugiej strony jak producent zwali driver (nie napisze
optymalizacji 3dNow, SSE to juz gorzej. A w d3d? Nie potrzeba bo to robi
sie
na poziomie biblioteki a nie sterownika. Wszystko ma plusy i minusy.
| - tylko pod OpenGl uzyskasz dostep do 100% mozliwosci GeForce'a 2 & 3
| (dlatego zacytowana odpowiedz z nVidii troche mnie zaskoczyla)
O jakie mozliwosci chodzi? Fakt ze kazda rzecz mozna w OGL'u dodac jako
extension, ale za to przy programowaniu trzeba sie niezle pieprzyc ze
sprawdzaniem 100 sterownikow dla 100 kart. W d3d wszystko jest w jednym
interfejsie, a akurat dx8 to chyba wszystko supportuje co gf3 oferuje.
Pewnie dla gf4 to juz nie jest prawda, ale wtedy bedzie dx9.
ba ostatnio czytalem jakis article carmacka na temat gf3 i dx8, ogolnie
gostek bardzo chwalil dx8 poza jednym szczegolem - pixel shaderami,
stwierdzil ze ni jak nie odpowiadaj zeczywistosci, no ale jak juz tak gadamy
o tym wykozystaniu gf3 pod gl to musze powiedzec jedno ze w gf jest
mozliwosc wykozystania textury jako zbuffera (glownei jest to zrobione jako
support do lightmap) w dx8 jest mozliwosc ustawienia textury jako zeta (to
samo sie tycze zreszta render buffera) z tego co wiem w gl tego nie
uswiadczysz
LUDZIE! PRZESTANCIE SIE ZACHOWYWAC JAK DZIECI I PRZESTANCIE JUZ TE
FLAMEWAR'y DX<-OGL!
Nie ma w tym przypadku API lepszego lub gorszego. Wszystko zalezy od tego
co
i jak sie robi albo jakie sie ma predyspozycje.
ba dokladnie... api moze i byc sobie super duper odjebane w kosmos jak sie
go nie umie wykozystac to i tak dupa zbita
acid.z51
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
Strona 2 z 3 • Wyszukano 182 wyników • 1, 2, 3