Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: głodzenie się
Temat: Skuteczne odchudzanie
zależy to od stopnia nadwagi (o ile taką masz) najlepiej idź do lekarza i niech stwierdzi sam. Jeśli masz nadwagę to najlepiej do dietetyka i na siłke pogadać z trenerem o ćwiczeniach. To jest najlepszy sposób bo ktoś się na tym zna, na własną rekę nie ma co robić (typu głodzenie się itd)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ciezka praca
więc ja jako doświadczony pracownik powiem tak
żadnych tigerów, red bullów, to pomaga, ale na nocną jazdę autem
musisz się wyspać, lub nie, ja mam wiecej siły jak się nie wyśpie, a najlepiej jak mnie ktoś obudzi o 7-8 rano wtedy mam powera
rano jedz naprawde dużo, mi pomaga lekkie głodzenie się na wieczór, dzieki czemu więcej zjemy rano, od tego mogą się pojawić problemy z żołądkiem ale się przyzwyczaisz
jedz dużo potraw z białkiem tłuszczem cukrem i węglowodanami, a najlepiej to, do czego jesteś przyzwyczajony, chyba że to są naprawde mało odżywcze sucharki, wtedy się musisz przenieść na coś wysokostrawnego, np codziennie jedz jakąś kiełbasę, jajecznicę, ryby, najlepiej na przemian, to pomaga, sprawdziłem to nie raz ;D
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ile kalorii ma duzy kebab??
duzo... jako jedyny posilek na dzien podczas odchudzania to jak zynalasl:D
a powiedzcie mi lepiej zjesc 500kcal w postaci czekolady czy obiadu? czy to moze bez roznicy (jak chce schudnac)?
Jeśli chcesz schudnąć to nie rób tak, musisz jeść często lecz mało - jak Cie ssie już mały głód to zjedz Jabłko lub inny owoc, aby zabić głód.
Głodzenie się przez cały dzien jest najgłupszą możliwą dietą.
Poczytaj poradniki o odchudzaniu, bo dzieki jedzeniu jednego posiłku dziennie możesz sobie wyrządzić krzywdę - a już napewno nie schudniesz bo koniec konców nie wytrzymasz.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dużżży problem +++++++++++++++++++++++++++++++++
1.Ograniczenie jedzenia.Ograniczenie , ale nie głodzenie się tylko unikanie jedzenia tłustych rzeczy(smażone kotlety itp)
2.Teraz jest zima więc albo w domu sobie ułożyć plan np: 50 brzuszków, 50 przysiadów itd albo siłownia do tego można też włączyć poranne biegi..Gdyby było lato to zdecydowanie rowerek lub piłka nożna.
I do tego najważniejsze.Samozaparcie!!Bez tego nic nie zdziałasz.Musisz regularnie ćwiczyć.Jak przerwiesz to cały wysiłek na marne.I jeszcze jedno.Nie przemęczaj się nad wyraz tzn nie chciej schudnąć za wszelką cenę bvo skutki mogą być czasem odwrotne.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Odżywki !!!
No w końcu ciekawy temat. Muszę coś napisać, bo niektóre wypowiedzi są oparte na mitach "niby znawców"...
Odżywki nie uzależniają- to nie sterydy. Dieta to niekoniecznie głodzenie się nie wiadomo po co. Sukces zależy w sporej mierze od Twego metabolizmu.
Nie jest potrzebna żadna rygorystyczna dieta. Po prostu ogranicz spożywanie tłuszczy (ale nie eliminuj ich całkowicie!!!) i zacznij regularny trening. Siłownia jest dobra. Możesz robić ćwiczenia siłowe, ale pamiętaj, że tłuszcz najlepiej spala bieganie, itp. Czyli zasuwaj na rowerku i bieżni. Spalanie tłuszczu wspomaga zielona herbata. Nie wierz w cudowne herbatki odchudzające.
Odżywki: najlepsza jest chyba L-Karnityna ( może Ci dosyć pomóc), HMB jest też dobre, ale to nieco inna półka (to przede wszystkim antykatabolik). Najlepsze internetowe sklepy z odżywkami, to:
e-suplementy.pl i bcaa.pl .
Nie bierz odżywek jeśli tego tłuszczu nie masz za wiele. Szkoda kasy
Mam nadzieję, że pomogłem.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Niewyskrobane życie
Użytkownik Nahia
hehe ty na prawde wierzysz ze mozna kogos zmusic do pracy?
niezly zart :) a jak to sobie wyobrazasz? :))
A po co zmuszać?
Sami się zmuszą - jeśli nie pojda do pracy i nie zapewnia dziecku bytu,
wtedy wyladuja w wiezieniu za celowe głodzenie wlasnego potomstwa. Juz
teraz jest taki przepis, tyle ze sie go zupelnie nie egzekwuje.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Niewyskrobane życie
Sami się zmuszą - jeśli nie pojda do pracy i nie zapewnia dziecku bytu,
wtedy wyladuja w wiezieniu za celowe głodzenie wlasnego potomstwa. Juz
teraz jest taki przepis, tyle ze sie go zupelnie nie egzekwuje.
No i wracamy do początku; rodzice siedza w pierdlu a dziecko zostaje samo.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Na klopoty - egzorcysta.
On Sat, 30 Jul 2005 10:05:25 +0200, "Jorg" <a@wp.plwrote:
Daleki jedem od uogólniania i pakowania wszystkich klechów do jednego
wora z napisem "przekręciarze i finansowi kanciarze", a i chwilowo nie o ten
wór mi chodzi.
W zasadzie masz rację, nie należy nadmiernie uogólniać. Jednak problem
w tym, że nie każdy sukienkowy musi zaraz być egzorcystą. W związku z
tym w bajeczki 'naukowców' Kocańdy i Amortha teoretycznie mogą oni
tylko wierzyć, czemu nie musi towarzyszyć empiryczne przetestowanie
prawdziwości głoszonych przez nich twierdzeń. W takim wypadku
motywujący charakter nagrody pieniężnej może okazać się nieistotny.
To może chociaż w dobrym towarzystwie (Ciebie mohawk też
zapraszam do udziału w tym eksperymencie) popatrzę na lewitującego
opętanego z trzymetrową ręką.
Być może nowsze 'badania' demonologiczne wykażą, iż obecność
niedowiarków przepłasza diabełki skuteczniej niż woda święcona,
podwieszanie za ręce, głodzenie i święte formułki egzorcystów. Tak
więc nie sposób wykluczyć, iż wkrótce my lub nam podobni znajdziemy
zatrudnienie w kuriach biskupich na stanowiskach świeckich
egzorcystów. :))
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: na rozdrożu
Użytkownik "michal" napisał:
| Psychiatrzy, przynajmniej ze znanych mi skromnych źródeł, są
zdania, że
| głodzenie się jest *efektem* , zapominają jednak, że może być
*celem* ,
| a efekt pojawia się w jego wyniku [głodzenia].
Ja mam problem w tym, że nie rozumiem, o co w tym zdaniu Ci chodzi.
Nie mógłbyś pisać bardziej zrozumiałym językiem? Żeby nie powiedzieć:
bardziej logicznym? Chyba, że Twoja logika opiera się na kryteriach mi
nieznanych.
Chyba tak ;) Ja zrozumiałam, o co chodzi :)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: na rozdrożu
michal napisał(a):
| Chyba tak ;) Ja zrozumiałam, o co chodzi :)
To bądź uprzejma przetłumaczyć mi po mojemu, co Flyer chciał mi powiedzieć,
zamiast przechwalać się posiadaniem "kilku zestawów kryteriów logiki" :P
Rezultatem celowego głodzenia się jest głodzenie się ;p
Pozdrawiam
Iff
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie [OT] [BLOG] [ORT] [HIKI]
Raf256 wrote:
Nie stawiaj mnie i tomli obok ludzi którzy w 95% postów nie
przedstawiają żadnych argumentów i nie myślą logicznie.
ty i logika, to zbiory rozłączne.
moon
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: (OT) Niestety, wczoraj znów skoczył
Kolega startował kiedyś na turnieju w Japoni i oglądał ich treningi. Ponoć
mimo
swojego cielska są niebywale szybcy i zwinni. Szkoda tylko, ze ci goście
tak
krótko żyją...
Pozdrawiam.
Viper
Ci zawodnicy mają sporą nadwagę - muszą pożerać ogromne ilości jadła.
Doświadczenia przeprowadzone na zwierzętach dowiodły, że niskokaloryczna
dieta wydłuża życie. Niektórzy posuwają się jeszcze dalej i twierdzą, że
ilość kalorii jakie można zjeść w ciągu całego żywota jest ściśle
ograniczona. Słowem, im mniej będziemy dziennie kalorii pochłaniać, tym na
dłużej nam starczy limitu, tym dłużej będziemy żyć.
Wydaje się, że coś w tym jest. Tyle tylko, że głodzenie siebie jest mało
ponętne a dla wielu prawie niewykonalne.
pozdro
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Cambridge - Agnieszko odezwij się!!!
R. Arnot w swojej książce napisał coś pozornie bezsensownego:
"Żeby schudnąć należy być ciągle sytym (nie wolno głodować)" Dalej pisze o
roli hormonów (serotonina, dopamina) itd w procesie odchudzania.
Kazde glodzenie spowalnia mocno metabolizm.
Arnot (i nie tylko on) ma racje.
Efekty sa zalosne, po takiej cud kuracji ludzie "tyja od wody".
Ale nie rób tego błędu i nie eliminuj całkowicie tłuszczów, przede
wszystkim
jednonienasyconych. Ma on dużą rolę w gospodarce hormonalnej, dobrze
działa
na stan skóry. Używaj dużo oliwy z oliwek, nie koniecznie extra virgine.
To
sposób na zdrowie, cerę i długowieczność stosowany w diecie
śródziemnomorskiej.
no wlasnie - najczestszy blad - eliminacja tluszczow niemal do zera.
a tyle cennych witamin sie w nich rozpuszcza:-)
pozdrawiam, powodzenia zycze, Iza
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ziemniaki
Dnia 09-07-2007 o 12:30:45 Jurek <mierzyn@op.plnapisał(a):
Z cukrowców t³uszcz, owszem, ale z t³uszczu cukier, to najwiêksza nowo¶æ
XXI wieku...:)))
Żadna nowość, od dawna to wiadomo. Oczywiscie, nie jest tak, jak byc może
sobie wyobrazasz, że po zjedzeniu tłuszczu gwaltownie rosnie poziom
glukozy we krwi. Tak oczywiście się nie dzieje. W pewnych warunkach
(głodzenie) organizm musi sięgać do rożnych zasobów, żeby utrzymać
odpowiedni poziom glikemii, jest to niezbedne do przeżycia. Glukoza może
być syntetyzowana z glicerolu, który pochodzi z tłuszczu zmagazynowanego w
tkance tłuszczowej. Wydajność tego mechanizmu jest niewielka, kilkanascie
gramów glukozy na dobę. Podobno tłuszcze o krótszych łańcuchach węglowych
mogą też uczestniczyć w biosyntezie glukozy w inny sposób.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie-jedzeniem???
Już wiemy że możliwe jest głodzenie jedzeniem gdyż nadmiar pewnych pokarmów
nie dość że nie tuczy, to sprzyja utracie wagi. Takimi popularnymi
"odchudzającymi" składnikami pokarmu mogą być białka, a szczegółowiej ich
podstawowe składniki - aminokwasy.
Więcej na ten temat:
http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/dan991
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie-jedzeniem???
Już wiemy że możliwe jest głodzenie jedzeniem gdyż nadmiar pewnych
pokarmów
nie dość że nie tuczy, to sprzyja utracie wagi. Takimi popularnymi
"odchudzającymi" składnikami pokarmu mogą być białka, a szczegółowiej ich
podstawowe składniki - aminokwasy.
Więcej na ten temat:
http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/dan991
Bzdura. Nadmiar białka powoduje tycie, w dodatku niszczy nerki.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie-jedzeniem???
Dan <dan@wp.plnapisał(a):
Już wiemy że możliwe jest głodzenie jedzeniem gdyż nadmiar pewnych pokarmów
nie dość że nie tuczy, to sprzyja utracie wagi. Takimi popularnymi
"odchudzającymi" składnikami pokarmu mogą być białka, a szczegółowiej ich
podstawowe składniki - aminokwasy.
Więcej na ten temat:
http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/dan991
no wlasnie ale jak to sie ma do tego przebialczenia organizmu, o ktorym mowia
wszyscy stosujacy zuwienie optymalne ?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie-jedzeniem???
| Już wiemy że możliwe jest głodzenie jedzeniem gdyż nadmiar pewnych
pokarmów
| nie dość że nie tuczy, to sprzyja utracie wagi. Takimi popularnymi
| "odchudzającymi" składnikami pokarmu mogą być białka, a szczegółowiej
ich
| podstawowe składniki - aminokwasy.
| Więcej na ten temat:
| http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/dan991
Bzdura. Nadmiar białka powoduje tycie, w dodatku niszczy nerki.
: ) O! Jasiu! Nareszcie się z Tobą zgadzam! W tym ustępie... ;))))
Zaskoczona
Krystyna
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Montignac- dieta dla ciebie
Nie niepokoiłam się tym ;)
bum!!!!! (to kamien spadl mi z serca ;)
Wiem, ale pozostaje ten fakt bez wpływu na to, że dla mnie to jest
naprawdę
dobry sposób żywienia :)
jezeli sposob w jaki sie odzywiasz (w dlugim okresie czasu) powoduje ze
czujesz sie dobrze i nie masz problemow ze zdrowiem, to tak trzymac :)
Nie znam się dobrze na dietach, ale chodzi mi o te wszystkie drakońskie
diety ograniczajace drastycznie ilość zjadanych kalorii, to głodzenie się
tygodniami za wszelką cenę... A potem witamy w świecie bulimii i
anoreksji.
Albo całkowicie jednostronne odżywianie się (te wszystkie diety cud -
dieta
kapuściana, dieta bananowa, dieta tak czy śmaka - różne czasopisma są ich
pełne). To nie może być zdrowe. Organizm dostaje głupawki.
a jest ich bardzo wiele, i im glupsze tym lepiej sie "sprzedaja". Zwroc
uwage, ze na tej grupie prawie nigdy zwolennicy takich ekstremalnych diet
nie dostaja takich ciegow jak optymale - typ diety ktory po odrzuceniu
niecheci do pozadietetycznych idei DrJK, ma wiele potwierdzonych fundamentow
naukowych
Pozdrawiam, Agata
Jurek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: kisiel MM
To moze znajdz inna motywacje? Jakies spotkanie z kims dawno nie
widzianym? Moze jakis wymarzony ciuch w rozmiarze....duzo mniejszym niz
masz obecny.
Dla mnie kiedys ( czyli w 2001 roku na poczatku) byly postanowienia
noworoczne oraz spotkanie po latach ludzi z liceum ;-)))
Poskutkowalo.
Teraz motywuje sie codziennie inaczej.A to spotkanie z kims a to
spodnica w sklepie, a pomaga mi ostatnio kaseta z treningiem autogennym.
Z jakim skutkiem?
Od 30.12.2003 jest mnie 4,5 kg mniej( wiem, wiem, to odwodnienie....)
Pozdrawiam i zycze sil Hafsa
Hm... Ale ja przy zwroście 180 cm ważę 67 kilogramów... Chciałabym zrzucić 3
i nie wiem czy warto tak bardzo zmieniac swoje dotychczasowe zycie...
Z drugiej strony mój problem tkwi w tym, że mam huśtawki. Kiedyś byłam
pulchnym dzieckiem. W klasie maturalnej zaczęłam się ruszać i ograniczać
jedzenie. Schudłam z 82 kg do 65. Później zaczęła się jazda: oszukiwanie,
głodzenie się, zarzynanie na basenie. W momencie, gdy wazyłam 55 kilo moj
organizm nie wytrzymal i zaczął się "wilczy głód". Przybrałam w 6 miesięcy
20 kg. Później powoli gubiłam i zeszłam znowu do 65. Od dwóch lat waże od
63,5 do 68 kilo. Raz tyję, raz chudnę. Mam w szafie ubrania w 2
rozmiarach... I to mnie najbardziej we mnie wkurza i nie wiem, jaką metodę
wybrać, żeby waga była wreszcie stała.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: potrzebuje rady
Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <ro@friko2.onet.plnapisał w
wiadomości
Dalej:
'Karkówka 150 gram
ziemniaki gotowane 100 gram
surówka z buraczków czerwonych 150 gram'
i tu wg. Ciebie jest tylko 8g białka, co jest bzdurą. Te 8g to będzie w
samej surówce ;-),
100 gram buraczków ma 1,4 grama białka, a więc 150 gram ma tylko około 2
gram. Nie bierzemy jednak tego pod uwagę, bo to białko niepełnowartościowe i
w ilości nieznaczącej.
natomiast _sama_ karkówka ma więcej niż 5% białka.
ma około 13% (surowa)
Całe to liczenie na DO można OKDR,
Trochę się pospieszyłeś :)
| W całym dniu wychodzi 32 gramy białka. Jak dla laski, która chce
| jeszcze się odchudzić, to wystarczy.
Chyba zagłodzić. :-/
Nie rozumiesz, że chodzi o 1000 kcal, czyli o głodzenie.
Białka powinno być _przynajmniej_ o połowę
więcej. Oczywiście zakładam, że jest to osoba o normalnej aktywności, a
nie leżąca w łóżku staruszka.
Ja jestem osobą o normalnej aktywności i nie przekraczam 40 gram białka na
dobę.
Pozdrawiam
Leszek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: czy dieta 1300kcal to głodówka?
Mam do schudnięcia dużo kilogramów. Nie potrafię stosować żadnych diet.
Postanowiłam jeść wszystko co lubię byle się zmieścić średnio w granicach
1300kcal. Słodycze w tym stanowią margines, choć też się znajdują, bo bez
nich nie mogę się obejść. Będzie mnie satysfakcjonowało jak tygodniowo będę
tracić 0.5 kg. Potrwa to w takim układzie kilkanaście miesięcy. Zastanawiam
się jednak, czy to ograniczenie kaloryczne nie będzie miało konsekwencji
zdrowotnych? Czy to czasem nie jest głodzenie organizmu?, bo tego bym nie
chciała.
f.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: czy dieta 1300kcal to głodówka?
Mam do schudnięcia dużo kilogramów. Nie potrafię stosować żadnych diet.
Postanowiłam jeść wszystko co lubię byle się zmieścić średnio w granicach
1300kcal. Słodycze w tym stanowią margines, choć też się znajdują, bo bez
nich nie mogę się obejść. Będzie mnie satysfakcjonowało jak tygodniowo
będę
tracić 0.5 kg. Potrwa to w takim układzie kilkanaście miesięcy.
Zastanawiam
się jednak, czy to ograniczenie kaloryczne nie będzie miało konsekwencji
zdrowotnych? Czy to czasem nie jest głodzenie organizmu?, bo tego bym nie
chciała.
Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie, że 1300 kcal jest głodzeniem
organizmu. Stanowczo odradzam.
Na diecie optymalnej zjadasz ok. 2000 kcal i chudniesz, tak samo na diecie
Atkinsa.
Pozdrawiam Jurek M.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: czy dieta 1300kcal to głodówka?
| Mam do schudnięcia dużo kilogramów. Nie potrafię stosować żadnych diet.
| Postanowiłam jeść wszystko co lubię byle się zmieścić średnio w
| granicach
| 1300kcal. Słodycze w tym stanowią margines, choć też się znajdują, bo bez
| nich nie mogę się obejść. Będzie mnie satysfakcjonowało jak tygodniowo
| będę
| tracić 0.5 kg. Potrwa to w takim układzie kilkanaście miesięcy.
| Zastanawiam
| się jednak, czy to ograniczenie kaloryczne nie będzie miało konsekwencji
| zdrowotnych? Czy to czasem nie jest głodzenie organizmu?, bo tego bym nie
| chciała.
Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie, że 1300 kcal jest głodzeniem
organizmu. Stanowczo odradzam.
Na diecie optymalnej zjadasz ok. 2000 kcal i chudniesz, tak samo na diecie
Atkinsa.
Pozdrawiam Jurek M.
Nie słuchaj go..... Radze Ci dobrze.....
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dieta cambridge
Iwona, ścisła dieta polega na tym, że pijesz tylko koktajle plus 2 l
napojów
dziennie.
scisła dieta trwa 21 dni, później można koktajle łączyć z normalnym
jedzeniem. no i najlepiej jest ćwiczyc :)
Małgosia
Czyli głodzenie organizmu. Bardzo szkodliwa dieta!!! Żeby schudnąć to trzeba
stosować "jakąś" tam dietę, zmieni się metabolizm naszego organizmu i np.
schudnie się. Jeżeli później, jak zaprzestaniesz tej diety, wrócisz do
poprzednich nawyków, znowu zmiana metabolizmu organizmu...i tycie. I żadne
koktajle nie pomogą...
Pozdrawiam Jurek M.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dieta cambridge
Czyli głodzenie organizmu. Bardzo szkodliwa dieta!!! Żeby schudnąć to
trzeba stosować "jakąś" tam dietę, zmieni się metabolizm naszego organizmu
i np. schudnie się. Jeżeli później, jak zaprzestaniesz tej diety, wrócisz
do poprzednich nawyków, znowu zmiana metabolizmu organizmu...i tycie. I
żadne koktajle nie pomogą...
Nieprawda. Byłam na tej diecie 5 lat temu. Schudłam 10 kg i w końcu ważyłam
49 kg przy 160 cm wzrostu. To jest waga, przy której czuję się dobrze. Przez
trzy lata po tej diecie trzymałam wagę 50 -51 kg. Potem zaszłam w ciążę i
wtedy przytyłam :). Teraz ważę 54 kg i nie muszę już wracać na dietę, bo
"nadwyżki" zrzucam na siłowni i ograniczając węglowodany :)
Dlatego uważam, że są szansę na utrzymanie wagi, ale pod warunkiem, że nie
wróci się do obżarstwa. Zresztą po miesiącu katowania taką dietą każdy
nabiera szacunku do tego co je, bo wie ile kosztuje utrata wagi.
Pozdrawiam
Teli.
http://gsk1.blog.onet.pl/
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dieta cambridge
| Czyli głodzenie organizmu. Bardzo szkodliwa dieta!!! Żeby schudnąć to
| trzeba stosować "jakąś" tam dietę, zmieni się metabolizm naszego
| organizmu i np. schudnie się. Jeżeli później, jak zaprzestaniesz tej
| diety, wrócisz do poprzednich nawyków, znowu zmiana metabolizmu
| organizmu...i tycie. I żadne koktajle nie pomogą...
Nieprawda.
Piszesz pod moim postem, że nieprawda...
Byłam na tej diecie 5 lat temu. Schudłam 10 kg i w końcu ważyłam
49 kg przy 160 cm wzrostu. To jest waga, przy której czuję się dobrze.
Przez trzy lata po tej diecie trzymałam wagę 50 -51 kg. Potem zaszłam w
ciążę i wtedy przytyłam :). Teraz ważę 54 kg i nie muszę już wracać na
dietę, bo "nadwyżki" zrzucam na siłowni i ograniczając węglowodany :)
A tutaj piszesz, że ograniczyłaś węglowodany. A więc zmieniałaś diametralnie
dietę. A o to mi chodziło, że nie wolno wracać do poprzedniej złej diety.
Zaprzeczasz i przyznajesz....dwa w jednym...:))) Na coś się zdecyduj...
Pozdrawiam Jurek M.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wymiary
Czesc Kafar:-)
Użytkownik "Kafar" <yhpkqft@skrzynka.plnapisał :
| Nie jesc -
| oto sposob na bycie gwiazda.......
hmmmm..... tu sie niestety ale nie moge zgodzic.... nie wolno sie
glodowac.... wlasnie trzeba jesc ! ale zwracac szczegolna uwage na to co
sie
je ! niestety ale odstawic trzeba bialy cukier, zwiekszyc ilosc warzyw i
owocow, albo zaczac to wkoncu jadac.... glodowanie organizmu jest
najgorsza
rzecza, organizm zaczyna sie bronic i zaczyna zjadac swoje wlasne zapasy i
pozniej przy podjadaniu organizm zaczyna sie bujac... nie potrafie tego
dokladnie wytlumaczyc..... bo mnie akurat ta dieta nie interesowana nigdy.
Jestem kulturysta i stosuje nieco odmienne diety.
Ja tylko zadrwilam z tego sposobu do "bycia gwiazda":-)
Zdecydowanie trzeba jesc!!! Natomiast glodzenie bez uprawiania sportu
prowadzi po pierwsze do ubytku masy miesniowej, a po drugie do obnizenia
metabolizmu. Nie wspomne juz o wszystkich awitaminozach i brakach mineralow.
W miejsce ginacej tk. miesniowej chetnie odbudowuje sie tluszczyk. Zdarza
sie, i to nierzadko, ze kobiety waza za malo, ale maja calkiem spore poklady
tluszczu. Takie cialo, choc chude, normalnie "wisi". Od niedawna chodze na
silownie i poznalam na niej prawdziwych specow od diet. Tak, tak...
pozdrowka:)
Iza
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wymiary
Witam Ize...
Zdecydowanie trzeba jesc!!!
hmmmm...... raz tak, raz tak..... to czemu pisalas glupote ?!
Natomiast glodzenie bez uprawiania sportu
prowadzi po pierwsze do ubytku masy miesniowej, a po drugie do obnizenia
metabolizmu.
Nie wspomne juz o wszystkich awitaminozach i brakach mineralow.
... no tak, ale mineraly to masz przede wszystkim w wodzie (mineralnej), a
mowa o glodzeniu sie, czyli nie jedzeniu.
W miejsce ginacej tk. miesniowej chetnie odbudowuje sie tluszczyk.
... a zdaza sie to wlasnie po takim malym dogryzaniu (podjadaniu) i z reguly
taka kuracja "nie jesc" jaka robi wieksza ilosc pan przynosi gorsze skutki,
nizby jadly normalnie tak jak do tej pory.
Zdarza
sie, i to nierzadko, ze kobiety waza za malo, ale maja calkiem spore
poklady
tluszczu. Takie cialo, choc chude, normalnie "wisi". Od niedawna chodze na
silownie i poznalam na niej prawdziwych specow od diet. Tak, tak...
tak, tak.... racja.....i nierzadko to malo powiedziane Izo.... W
dziesiejszych czasach "cialo jest odkladane na bok". Dziewczyny nie wiedza
co to jest w ogole wysilek fizyczny, na wf-ach sie opieprzaja (za
przeproszniem) i nic nie robia dodatkowo poza szkola..... mowie tu o mlodym
wieku, bo przywlaszczam szkole, ale juz od takiego wieku sie zaczynaja
odkladac poklady tluszczu. A pozniej chce cos z soba zrobic i nie ma czasu,
checi.... nie te lata.... itd itp. ;)
Z powazaniem
Kafar
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: a po tym nie będę musiał jeść do wieczora
Dzieki za wsparcie. Moze wiesz dlaczego wszyscy uwazaja ze optymalni sie
glodza? Co prawda przed DO tez nie moglam pojac, ze mozna 2 razy dziennie
jesc i nie byc glodnym.
Sęk w tym, że jak ja napisałam swego czasu że jadam 3 razy dziennie, a w
lato często 2 razy, bo po prostu nie jestem głodna jak jest gorąco, to
oskarżano mnie o głodzenie się, a jak optymalny napisze, że je 2-3 razy
dziennie, to jest cacy.
Sowa
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: a po tym nie będę musiał jeść do wieczora
| Dzieki za wsparcie. Moze wiesz dlaczego wszyscy uwazaja ze optymalni sie
| glodza? Co prawda przed DO tez nie moglam pojac, ze mozna 2 razy
dziennie
| jesc i nie byc glodnym.
Sęk w tym, że jak ja napisałam swego czasu że jadam 3 razy dziennie, a w
lato często 2 razy, bo po prostu nie jestem głodna jak jest gorąco, to
oskarżano mnie o głodzenie się, a jak optymalny napisze, że je 2-3 razy
dziennie, to jest cacy.
Nie wiem, kto Cię oskarżał, ale ważne są okoliczności
1. Bo może nie chcieć się jeść z bardzo różnych powodów
2. Bo to bardzo ważne CO się je.
3. Bo to ważne czy ma się niedowagę, czy nadwagę
4. Z tego co pamiętam - masz BMI 18,8 ; (160cm /48 kg); rozmiar 34 (czyli
najmniejszy z kobiecych rozmiarów); jesteś wegetarianką
- wobec powyższych okoliczności uważam, że powinnaś szczególnie dbać o
_jakość_ swojego pożywienia, choćby dlatego, że masz apetyt dość
umiarkowany, a chyba nie chciałabyś jeszcze bardziej schudnąć (?)
Krystyna
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: a po tym nie będę musiał jeść do wieczora
Sowa wrote:
Sęk w tym, że jak ja napisałam swego czasu że jadam 3 razy dziennie, a w
lato często 2 razy, bo po prostu nie jestem głodna jak jest gorąco, to
oskarżano mnie o głodzenie się, a jak optymalny napisze, że je 2-3 razy
dziennie, to jest cacy.
Sowa
To cos na zasadzie:
moja sukienka jest ladniejsza od twojej, moj tata jest silniejszy od
twojego itp.
pozdro Dana
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dieta optymalna (kwaśniewskiego) pytania na temat
"czarnyjanek" <czarnyja@poczta.onet.pla ĂŠcrit dans le message de news:
hasłem pomocnym może być dieta ekstremalna, zarówno ta w oswięcimiu jak i
dieta kwasniewskiego
a juz myslalem ze nie jest jeszcze z toba az tak zle (twoj post na psw), ale
widze ze glodzenie ludzi z doprowadzeniem do smierci glodowej, dla
ciebie(jak dla jaszczura) tez jest dieta.Dwoje troli , pozbawionych kultury
i szacunku dla ofiar obozow koncentracyjnych. Ale wasza glupta i wscieklosc
anty-DO nie zna granic ni limitow
Jurek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dieta optymalna (kwaśniewskiego) pytania na temat
"jaszczur" <jaszc@address.at.reply-to.invalida ĂŠcrit dans le message de
news: | i
Przecież dyskutujesz o mnie, o obozach koncentracyjnych,
bo jest o czym
a nie DO.
ktos, dla kogo glodzenie ludzi w obozach koncentracyjnych bylo "dieta" nie
jest partnerem do dyskusji o dietach. Podyskutuj sobie z czarnym, ten sam
poziom i na pewno dobrze sie zrozumiecie.
Jurek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dieta 13-dniowa (Kopenhaska) czy ktos sie zna??
Manio:
Czy ta dieta naprawde zmienia metabolizm czy ten spadek ok 7 kilo wynika ze
spalenia tkanki tluszczowej (czy "glodowki" - odwodnienia i oproznienia
przewodu pokarmowego?)
Z glodowki. Ja sie w ogole dziwie, ze Ty o to pytasz, bo zdaje sie,
ze tu na grupie bywasz, a bylo o tym mnostwo razy. Zajrzyj do archiwum,
wnioski da sie strescic jednym zdaniem - nie warto, bezsensowne glodzenie
sie i najczesciej mega jojo.
Pozdrowienia,
BA
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dieta 13-dniowa (Kopenhaska) czy ktos sie zna??
Z glodowki. Ja sie w ogole dziwie, ze Ty o to pytasz, bo zdaje sie,
ze tu na grupie bywasz, a bylo o tym mnostwo razy. Zajrzyj do archiwum,
wnioski da sie strescic jednym zdaniem - nie warto, bezsensowne glodzenie
sie i najczesciej mega jojo.
Z tym archiwum to jest tak ze sredni co roku sa kasowane wiadomosci z
serwera. Tak tez bylo i w tym roku w czerwcu zostaly usuniete wiadomosci z
gazeta.pl . Ale dzieki za info ze dieta 13dniowa to tylko glodowka.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: jestem godna
Ania M <fox@poczta.onet.plnapisał(a):
jestem 4 dzień na diecie kopenhaskiej.Siedze i chce mi sie jeść, ale jak
się
złamię to juz chyba ngdy nie dam rady.
dzicino głodzenie sie to szczyt głupoty
przejdź na diete niskowęglowodanową nie będziesz się głodziła
jedz tłusto a schudniesz
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: jestem godna
ali pisze:
dzicino głodzenie sie to szczyt głupoty
przejdź na diete niskowęglowodanową nie będziesz się głodziła
jedz tłusto a schudniesz
Moze i tak, ale wydatnie zwiekszy to prawdopodobienstwo zostania nudna
pierdola, ktora pisze na grupe wciaz to samo i w ten sam sposob,
zupelnie jak jakis bot.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: jestem godna
slawek pisze:
| dzicino głodzenie sie to szczyt głupoty
| przejdź na diete niskowęglowodanową nie będziesz się głodziła
| jedz tłusto a schudniesz
| Moze i tak, ale wydatnie zwiekszy to prawdopodobienstwo zostania nudna
| pierdola, ktora pisze na grupe wciaz to samo i w ten sam sposob,
| zupelnie jak jakis bot.
Lepsze to niż zostać jakimś paranoikiem ;) czyhającym żeby się odezwać na
wspomnienie o diecie niskowęglowodanowej (czytaj optymalnej) :P
Cos o tym wiesz, prawda? W koncu obszczekujesz mnie zawsze, kiedy cos tu
napisze. Zona nie zazdrosna?
PS: usuniesz w koncu polskie znaki z adresu, spod ktorego piszesz na
grupe w pracy? Gdybys nie zauwazyl, to ma on obecnie niepoprawna forme
"slawekopty(usuń)@gazeta.pl", przez co wyklada mi sie filtr w
Thunderbirdzie. TIA
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Małe pytanko
| Hej mam około 166/167 cm i gdzies 62kg,a z fastfudami nie ma problemu bo
ich
nie jem:)
i dobrze bo ja jadlem :-(
no to z waga jestes w normie
idealnie by bylo gdybys wazyla 58kg nie wolno ci zejsc ponizej 53kg.
pamietaj ze niejedzenie (glodzenie sie) spowoduje ze predzej czy pozniej
utyjesz a do tego zniszczysz sobie zdrowie. stosuj sie do rad z grupy a masz
90% sukcesu. Troche zalezy od twojej konsekwencji.
najwazniejsza jest zmiana stylu zycia - wiecej ruchu i unikaj produktow
wymienionych wyzej.
powodzenia
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ratunku...
Użytkownik Magda napisał:
Zna ktoś jakąś bezpieczną i skuteczną dietę, dzięki której mogłabym schudnąć
ok. 8 kg do wakacji??
Z góry dziękuje moim wybawcom ;]
Odchudzanie przez głodzenie jest wielkim błędem najlepiej zrezygnować z
potraw wysokkalorycznych i zastąpić je np warzywami i owocami nie jeść
na noc, nie kłaść się po jedzeniu ani nie siadać przed TV tylko iśc na
spacer. Zapomieć o podjadaniu między posiłkami. Wiecej ruch może jakiś
sport np; rower, basen itp. to działa wiem po sobie. Powodzenia.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: beda mnie ganic za to
witam,
Prawdopodobnie z tego co napisze wywiaze sie dyskusja i beda mnie ganic,
ale
napisac musze. Otoz cwiczen nie zastapi zadna dieta. Cwiczenia sa podstawa
do modelowania sylwetki, a w polaczeniu z odpowiednim odzywianiem daje
efekty na dlugo.
(dalej bla, bla, bla)
Nikt Cię nie będzie ganił za truizmy.
Wiadomo, że odpowiednie odżywianie i aktywność fizyczna powinny iść w parze.
A dieta? Od kiedy oznacza wyłącznie głodzenie się? Dla mnie to właśnie
ROZSĄDNE odżywianie, uwzględniające najpierw potrzeby organizmu, a potem
aspekt estetyki ciała.
Ale potwierdzam - od kilku lat trenuję to i owo, odżywiam się ok (od
niedawna na MM) - i lustra raczej się nie boję. ;)
Ewa Napakowana ;)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Survival dla jenców wojennych
Taka naszla mnie refleksja, po licznych lekturach opisujacych los
roznych jenców w czasie 2 wojny swiatowej i pozniejszych konfliktów
(jency radzieccy w Niemczech, jency niemieccy i polscy w ZSRR, jency
niemieccy w niewoli aliantów zachodnich, jency alianccy w Japonii,
jency amerykanscy w Wietnamie), ze obowiazkowym elementem szkolenia
zolnierza powinno byc uczenie go przetrwania w skrajnie niekorzystnych
warunkach niewoli, obejmujacych: glodzenie, niewolnicza prace ponad
sily, tortury psychinczne i fizyczne i choroby.
Przykladowe tematy: Jadalne owady, gady i plazy, czyli o bigosie z
zaby. Jak przygotowac potrawke ze szczura. Lecz sie sam czyli o
sporzadzaniu leków z dostepnych ziol i traw. Taktyki przesluchan i
tortur - jak je przetzymac. Psychologia grupy w niewoli - czyli jak
zachowac morale jenców... itd itp..
Przepraszam za ta gorzka ironie, ale rozne armie poczynaly sobie
okrutnie z jencami, nasi zolnierze tego tez doswiadczyli, i nikt nie
moze zareczyc ze w nastepnym konflikcie beda traktowani lepiej.
Ale tez - rzeczywiscie wiedza na temat leczenia, zywienia, umiejetnosc
utrzymania ducha i udzielania sobie wzajemnej pomocy w znaczacym
stopniu wplywaly na wyzsza przezywalnosc - czego przykladem niektóre
japonskie obozy jenieckie w których wiekszosc jenców stanowili
Australijczycy lub Holendrzy - z róznych powodow lepiej radzacy sobie
niz jency n.p.brytyjscy.
Czy jacys zolnierze sa szkoleni w tym zakresie?
I jedno trudne pytanie - czy powinni byc uczeni jedzenia _ludzkiego_
miesa?
G
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 10 tys. "żywych tarcz" z Rosji do Iraku
Użytkownik "w100" <"(jak u)w100"@box43.plnapisał: w wiadomości:
ciezko... jency z Afganistanu trafili bodaj do bazy na Kubie...
Taka uwaga - Amerykanie nie traktowali ich jako jeńców wojennych, o
czym sam powinieneś pamiętać.
i jeszcze te klatki z drutu 1,5x1,5 m ....
Tak, tak i to słynne głodzenie oraz biczowanie. Jeszcze jakieś wymysły?
:oP
REMOV
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 10 tys. "żywych tarcz" z Rosji do Iraku
REMOV wrote:
Użytkownik "w100" <"(jak u)w100"@box43.plnapisał: w wiadomości:
| ciezko... jency z Afganistanu trafili bodaj do bazy na Kubie...
Taka uwaga - Amerykanie nie traktowali ich jako jeńców wojennych, o
czym sam powinieneś pamiętać.
hmm to jak potraktuja tych z iraku tez ciezko stwierdzic - wszak to os zla ...
Moze nawet jak nieludzi..
| i jeszcze te klatki z drutu 1,5x1,5 m ....
Tak, tak i to słynne głodzenie oraz biczowanie. Jeszcze jakieś wymysły?
:oP
Nawet w naszej TV pokazywali - widac propaganda... Ale o glodzeniu i torturach
to masz racje - tez bylo.
(goleniu brod rowniez )
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 10 tys. "żywych tarcz" z Rosji do Iraku
| i jeszcze te klatki z drutu 1,5x1,5 m ....
Tak, tak i to słynne głodzenie oraz biczowanie. Jeszcze jakieś
wymysły?
Widzisz - te klatki pokazywali w telewizji naszej i w amerykanskiej...
Nie wiem, moze Ci umknelo, ale istotnie pozamykano ich w klatkach.
:-)
Michal.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: 10 tys. "żywych tarcz" z Rosji do Iraku
| Tak, tak i to słynne głodzenie oraz biczowanie. Jeszcze jakieś
wymysły?
| :oP
Nawet w naszej TV pokazywali - widac propaganda... Ale o glodzeniu i
torturach
to masz racje - tez bylo.
(goleniu brod rowniez )
Goscie ktorzy wrocili z Guantanamo do Afganistanu byli cali i zdrowi, nawet
brody mieli w porzadku.
A jesli chodzi o faktycznych czlonkow al-kaidy czy talibow, to jakos nie mam
skrupulow jesli chodzi o metody traktowania ich.
PAK
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Hipotetycznie możliwy kryzys Polska - Rosja - flota bałtycka
raider ni au koto ha itsumo tanosii
| Ale jak to tego dodać
| Berezy Kartuskie to będzie ich parę tysięcy
17 - za "Boze Igrzysko" Norman Davies
inne zrodla podaja od 4 do 20.
jesli masz jakis dowod na te "pare tysiecy", to pewnie historycy
bardzo sie uciesza z odnalezienia takiego dowodu.
Skrót myślowy. Chodziło mi o tysiące ludzi więzionych bez jakiegokolwiek
wyroku sądu. Tylko na zasadzie widzimisie władz sanacyjnych. Bicie,
poniżanie, głodzenie były na porządku dziennym. Czytałem jakiś czas temu w
Polityce jaki to był "raj".
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Hipotetycznie możliwy kryzys Polska - Rosja - flota bałtycka
raider ni au koto ha itsumo tanosii
| Ale jak to tego dodać
| Berezy Kartuskie to będzie ich parę tysięcy
| 17 - za "Boze Igrzysko" Norman Davies
| inne zrodla podaja od 4 do 20.
| jesli masz jakis dowod na te "pare tysiecy", to pewnie historycy
| bardzo sie uciesza z odnalezienia takiego dowodu.
Skrót myślowy. Chodziło mi o tysiące ludzi więzionych bez jakiegokolwiek
wyroku sądu. Tylko na zasadzie widzimisie władz sanacyjnych. Bicie,
poniżanie, głodzenie były na porządku dziennym. Czytałem jakiś czas temu w
Polityce jaki to był "raj".
Ot, czy zginęły 4 osoby, czy "parę tysięcy",- co za róznica, toż to tylko
"taki skrót myślowy"!
;-))
A "Polityka", też zresztą stosująca podobne "skróty myslowe, niechaj lepiej
zajmie się setkami tysiecy wymordowanych, więzionych i wywiezionych przez
"demokratów" z PPR i PZPR w PRL-u. Łatwo jej to przyjdzie bo wielu w tej
redakcji ma związki rodzinne z tymi, co w tych przesladowaniach
uczestniczyli, więc wystarczy tylko przy rodzinnym obiedzie popytac się;-))
p47
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Hipotetycznie możliwy kryzys Polska - Rosja - flota bałtycka
Dnia Thu, 28 Aug 2008 11:50:55 +0200, ALEX Lodzermensch napisał(a):
raider ni au koto ha itsumo tanosii
| Ale jak to tego dodać
| Berezy Kartuskie to będzie ich parę tysięcy
| 17 - za "Boze Igrzysko" Norman Davies
| inne zrodla podaja od 4 do 20.
| jesli masz jakis dowod na te "pare tysiecy", to pewnie historycy
| bardzo sie uciesza z odnalezienia takiego dowodu.
Skrót myślowy. Chodziło mi o tysiące ludzi więzionych bez jakiegokolwiek
wyroku sądu.
To nie skrót myślowy tylko kłamstwo...
Tylko na zasadzie widzimisie władz sanacyjnych. Bicie,
poniżanie, głodzenie były na porządku dziennym. Czytałem jakiś czas temu w
Polityce jaki to był "raj".
... skoro ich bili i poniżali a nie po prostu odstrzelili.
Pozdrowienia
MX
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Irakijczycy oszukuja amerykanskie wykrywacze klamstw ;)
A zwlaszcza funkcjonariusze partii Baas swietnie sobie z nimi radza. To
oczywiscie bardzo utrudnia odnalezienie broni masowego razenia.
Za tydzien news:
"...Iraccy partyzanci obnizaja sila woli temperature swojego ciala, co
uniemozliwia wykrycie zasadzek przy pomocy czujnikow podczerwieni..."
;)))))))
Dziwne.
Te amerykańskie wykrywacze kłamstw są bardzo zaawansowane.
"Z akumulatorem na jajach nikt nie kłamie"
Dodatkowo stosuje się sposoby z wielu lat amerykańskich doświadczeń.
Krępowanie na kilka dni, tzw. deprywacja sensoryczna (worek na głowę w
zamkniętej na głucho celi). Brak snu, silne światło 24 godziny na dobę,
głodzenie...
Wykrywacze kłamstw to dobry bajer dla prasy.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Medytujący piętnastolatek
"matman" <m@m.mwrote in message | Ramadan to nazwa miesiąca w arabskim roku:
| http://en.wikipedia.org/wiki/Ramadan
To troche mało w porównaniu z 6 miesiącami.
Wcale nie tak mało... Powiedziałbym że porównywalny okres.
Jeśli ktoś potrafi miesiąc wytrzymać jedząc tylko w nocy
to nic nadzwyczajnego jest w kontynuacji takiej procedury
6 miesięcy. Ramadan jest po prostu przykładem na to, że
takie głodzenie się cały dzień i jedzenie w nocy jest jak
najbardziej wykonalne i nie ma w tym nic nadprzyrodzonego.
Poza tym znajdź mi 15-letnie dziecko które choć przez kilka
dni będzie tak siedzieć od świtu do wieczora z zamkniętymi oczami.
A to już zależy od kultury w której się wychowuje
i od rodziny która kształtuje jego zachowanie...
Wiadomo że nie jest możliwe że rozwydrzone dziecko
"Zachodu", któremu się na wszystko pozwala będzie
siedzieć w bezruchu cały dzień - inne wychowanie...
Nie chcę snuć domysłów dalekoidących ale niewiadomo
czym tego dzieciaka tam ćpają w nocy i czym go poją.
Może chłopak całą noc jest aktywny, nie śpi, no to
w dzień mu łatwiej się wyłączyć...
Słuchaj - nie ma co snuć domysłów - fakt, że nie wiemy
co się z tym chłopakiem dzieje każdej nocy psuje tu
całą magiczność zdarzenia... Gdybyś Ty całą noc brał
udział w jakichś satanistycznych rytuałach to też być
cały dzień kimał z zamkniętymi oczami ;-)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nieprawdopodobne. Wojna USA-Irak Technologia
Użytkownik Obcy
| To jest pewne, gdyz juz kiedys uzyl takiej broni.
No brak słów... żenada Casper, żenada... :-(
To są fakty, a nie żadna żenada.
Jasne, bo po co sie pchają z buciorami w cudze sprawy wewnętrzne?
Mają po piłatowsku umyć ręce i pozwolić różnym kacykom na mordowanie cywilów
i głodzenie ich na śmierć?
Jakie mają prawa, żeby sie mieszac w sprawy innych niepodległyych i
niezależnych państw?
Wszelkie. USA to kraj w miarę wolny i najmniej lewicowy ze wszystkich
cywilizowanych państw na tym globie. Dlatego daje mu legitymacje do
wpierniczania sie w sprawy roznych krajow. Nawet w sprawy Polski.
Kiedys gdy prowadzili polityke izolacjonizmu i nie
mieszali się w nic Swiat doskonale sobie radził.
Pierwsza i druga wojna swiatowa, ktore wybuchly, bo Ameryka początkowo nie
mieszała się w sprawy Europy... Świetnie sobie świat radził! Ale w
mordowaniu...
Teraz to USA jest przyczyna
braku stabilizacji politycznej na Swiecie. Przez jej egresywną imperialną
Daruj sobie komunistyczna nowomowe.
A jednak sa tacy którzy to popierają... żenada. I wzorowy przyklad na
sukces
manipulacji propagandy amerykańskiej w mediach..
Zawsze byłem nastawiony proamerykańsko, od wczesnej maleńkości.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nieprawdopodobne. Wojna USA-Irak Technologia
Dnia Sat, 22 Feb 2003 at 16:59 GMT Casper napisał(a):
Użytkownik Obcy
| Jasne, bo po co sie pchają z buciorami w cudze sprawy wewnętrzne?
Mają po piłatowsku umyć ręce i pozwolić różnym kacykom na mordowanie cywilów
i głodzenie ich na śmierć?
Po pierwsze to szczerze namawiam do złagodzenia tonu argumentacji. IMO
problem wcale nie jest oczywisty, choć napewno jest eNTeGowaty, ale na
odpowiedniej grupie to już wogóle o tym się nie da normalnie dyskutować ;).
A czy USA powinno umyć ręce czy nie? Ja uważam że nie. Europa stale mnie
rozczarowuje przez krótkowzroczność swojej polityki czego między innymi
dowodzą odmawiając ochrony Turcji. Nam też odmówią. Dobrze, że mamy Amerykę,
bo tym, za przeproszeniem, to ja nie wierzę za grosz. Jakby coś się stało to
tak samo się na nas wypną jak już nie raz. A USA może nie, bo oni się
wtrącają.
Pozdrawiam.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nieprawdopodobne. Wojna USA-Irak Technologia
| Jasne, bo po co sie pchają z buciorami w cudze sprawy wewnętrzne?
Mają po piłatowsku umyć ręce i pozwolić różnym kacykom na mordowanie
cywilów
i głodzenie ich na śmierć?
BUHAHAHAHA! Naprawdę, chyba sam nie wierzysz w to, co mówisz. Powody mogą
być różne, ale troska o ichnich cywilów jest na dalekim miejscu. Bardzo
dalekim.
| Jakie mają prawa, żeby sie mieszac w sprawy innych niepodległyych i
| niezależnych państw?
Wszelkie. USA to kraj w miarę wolny i najmniej lewicowy ze wszystkich
cywilizowanych państw na tym globie. Dlatego daje mu legitymacje do
wpierniczania sie w sprawy roznych krajow. Nawet w sprawy Polski.
Zmień sobie narodowość na "polskojęzyczy amerykan". Tak będzie przynajmniej
uczciwiej.
| A jednak sa tacy którzy to popierają... żenada. I wzorowy przyklad na
| sukces manipulacji propagandy amerykańskiej w mediach..
Zawsze byłem nastawiony proamerykańsko, od wczesnej maleńkości.
Był homo sovieticus, będzie homo amerykanus? A może już jest?
Pozdrawiam
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: aspartam i inne ścierwa słodzące
"Marek Li" <Marek@op.plwrote in message
| jak mozna wogole uznac ze zaoszczedzenie 43 kcal, jest w stanie wplynac
| na
| Twoja otylosc? To jest magia!
Niestety nie jest to magia.
Z danych nad otyłością wynika, że wystarczy dziennie spożywać "tylko"
100kcal ponad zużycie by w ciągu roku dorobić się dodatkowych 10kg.
Licząc same kalorie, dojdziemy do wniosku, że odchudzanie
i głodzenie/wyniszczanie organizmu, to to samo.
W końcu tak na to patrząc, trzeba organizmowi dostarczać mniej
niż potrzebuje.
Coś tu nie gra.
Stach
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: aspartam i inne ścierwa słodzące
W Twojej teczce nr <e7659i$q6@nemesis.news.tpi.pl
TW Krzysztof Stachlewski,jak byk stoi że napisałeś(-łaś):
Licząc same kalorie, dojdziemy do wniosku, że odchudzanie
i głodzenie/wyniszczanie organizmu, to to samo.
W końcu tak na to patrząc, trzeba organizmowi dostarczać mniej
niż potrzebuje.
Co tu nie gra.
Kodowanie.
BP NMSP.
Pioter
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: aspartam i inne ścierwa słodzące
| jak mozna wogole uznac ze zaoszczedzenie 43 kcal, jest w stanie
| wplynac na
| Twoja otylosc? To jest magia!
| Niestety nie jest to magia.
| Z danych nad otyłością wynika, że wystarczy dziennie spożywać "tylko"
| 100kcal ponad zużycie by w ciągu roku dorobić się dodatkowych 10kg.
Licząc same kalorie, dojdziemy do wniosku, że odchudzanie
i głodzenie/wyniszczanie organizmu, to to samo.
W końcu tak na to patrząc, trzeba organizmowi dostarczać mniej
niż potrzebuje.
Coś tu nie gra.
Nie rozumiem co tu jest niejasne?
Znasz sposób, w którym chudniesz dostarczajac więcej kcal niż
zapotrzebowanie?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Pietno dla Wladyslawa "Wapno" Bartoszewskiego
Dnia Sat, 24 Nov 2007 10:42:36 +0100, Bad Behaviour napisał(a):
Czlowiek z Nieba wrote:
| Użytkownik Bad Behaviour napisał:
| mam magistra.
| za ile kupiles?
Ani zlotkowka nie poszla na lapowki. Ocena bardzo dobra na najlepszej
uczelni w kraju. Znajdz w rankingach, ktora to.
No i gówno ci to dało. Byłeś Artem, jesteś Artem i Artem pozostaniesz.
A teraz zaczynam głodzenie, synu transoceanicznego pociągu. Wy się sypiecie
jak muchy, nawet was dotykać nie trzeba.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: polsta - ellite - modelki
Ewa Pocierznicka napisał(a):
Toż to się kwalifikuje do zaaplikowania tuby gastrycznej z jakąś
wysokokaloryczną odżywką i długiej rehabilitacji psychologicznej. Tylko,
[censored], nie wiem gdzie rodzice tych istot nieszczęsnych mają oczy,
skoro nie widzą że ich dzieci wyglądają jak pensjonariusze obozu
koncentracyjnego.
Nie wiem jak te ale moja córka, którą nota bene jedna z agencji
wypatrzyła na ulicy, je za dwie, a ma też taką szczupłą figurę.
Tak więc nie zawsze to jest głodzenie się a może być po prostu taki wygląd.
Michał
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: polsta - ellite - modelki
Dnia 2006-06-17 14:31 na scenę naszej opery wtargnął podający się za
Upiora Użytkownik Michał i skrzekliwym dyszkantem wyśpiewał tę oto arię:
Nie wiem jak te ale moja córka, którą nota bene jedna z agencji
wypatrzyła na ulicy, je za dwie, a ma też taką szczupłą figurę.
Tak więc nie zawsze to jest głodzenie się a może być po prostu taki wygląd.
Całe to stado kilkudziesieciu dziewuch jest obdarzone cudowną przemianą
materii? Jasne. Bo się rozpędzę uwierzyć.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Duży format - GW
On Wed, 25 Feb 2004, Piotr Sieniawski wrote:
Jacek Kijewski wrote:
Warto podkreślić, że Izrael jest jednym z bardzo niewielu państw na
świecie, gdzie te praktyki są w pełni zgodne z prawem.
Co więcej, mimo międzynarodowych nacisków jawnie odmawia
wprowadzenia zakazu tortur, no i stosuje je w praktyce.
Mozna gdzies o tym poczytac ?
Można.
No, poczytalem i pisza, ze ich Sad Najwyzszy zakazal tortur.
Pisza tez, ze zakaz jest ignorowany.
Sąd Najwyższy jest w ichnim kraju władzą sądowniczą, a nie ustawodawczą.
Stąd zakaz jest (zgodnie z ichnim prawem) ignorowany. To Kneset musiałby
wycofać przepisy zezwalające na tortury (to się tam afair nazywa "środki
fizycznego i psychicznego nacisku", czyli wsadzanie elektrody w odbytnicę,
wybijanie zębów, głodzenie, bicie, przypalanie, takie tam nieważne dla
narodu, który Holocaust przeszedł...) z prawa.
I podpisać i ratyfikować konwencje zakazujące tortur.
No i Szarona może przed sądem postawić za masakry w obozach uchodźców,
masowe gwałty i takie tam... (afair zresztą w sporej części dokonane
przez _chrześcijańskie_ bojówki za wiedzą i akceptacją ww.).
W tym kontekście brak komór gazowych i krematoriów jest niedoróbką
techniczną, a nie ideologiczną.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ponowny raz zwolenników ostrego karania
Dnia Sat, 02 Sep 2006 13:28:56 +0200, Raf256 napisał(a):
A ja piszę na inny, związany temat.
Przeciez wielokrotnie pisales, ze w polskim systemie sprawiedliwosci kary
sa za lekkie. Proponowales kasmieniolomy, i glodzenie opornych.
Zakichany hipokryta.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: zwyrodniale pielegniary
Sami popatrzcie co *mariposa doux* napisał:
| Przeczytaj jeszcze raz drugie zdanie z mojej powyżej wypowiedzi.
| Ale jeśli idiotki mogły się posunąć tak daleko to
| jestem pewien, że one w ogóle nie pracowały tak jak powinny.
Jestes jakims psychologiem? Znasz ta sprawe z bliska i od dawna?
Nie, ale 'pracę' co poniektórych pracowników 'służby zdrowia' co jakiś
czas mam nieprzyjemność oglądać. A z moich doświadczeń z innymi ludźmi
wnioskuję, że skoro dały się przyłapać na (IMO) dużym przegięciu to
mniejsze też im się zdarzały. To tak jak na przykład z kierowcą złapanym
na jeździe z prędkością 'ograniczenie x 3' - raczej mała szansa, że to
jednorazowy wybryk i wcześniej zawsze jeździł przepisowo czy też tak jak
z domem opieki gdzie po śmierci podopiecznego jak dziennikarze z
prokuraturą zaczęli grzebać w szczegółach się okazało, że głodzenie było
na porządku dziennym.
Krzysiek Kiełczewski
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: zwyrodniale pielegniary
Nie, ale 'pracę' co poniektórych pracowników 'służby zdrowia' co jakiś
czas mam nieprzyjemność oglądać. A z moich doświadczeń z innymi ludźmi
wnioskuję, że skoro dały się przyłapać na (IMO) dużym przegięciu to
mniejsze też im się zdarzały. To tak jak na przykład z kierowcą
złapanym
na jeździe z prędkością 'ograniczenie x 3' - raczej mała szansa, że to
jednorazowy wybryk i wcześniej zawsze jeździł przepisowo czy też tak
jak
z domem opieki gdzie po śmierci podopiecznego jak dziennikarze z
prokuraturą zaczęli grzebać w szczegółach się okazało, że głodzenie
było
na porządku dziennym.
Nie sądzisz, że gdyby pielęgniarki jak recydywistki postępowały tak od
dawna, to szpital, w którym miało miejsce to zdarzenie nie miałby tak
dobrej opinii i ludzie nie przyjeżdżaliby ze swoimi dziećmi z daleka, by
leczyły sie dokładnie tam?
Marek Li
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie [OT] [BLOG] [ORT] [HIKI]
Witam,
Nasz troll Hikimiki czasem na pl.rec.fantastyka.sf.f się produkuje. Ale
go nie karmią, więc znany tam jako Misio Idiota osobnik Hikimiki
powolutku zdycha. Może też zastosujemy tę metodę i przestaniemy być
paśnikiem dla tej sarenki? Moim skromnym zdaniem warto przestać podlewać
tego kwiatka. Niech zwiędnie i odnajdzie się na jakimś alcie, najlepiej
tefałen bigbrawer. Ruch na pl.pregierz spadnie, ale przecież nie
częstotliwość wysyłania postów o fajności pl.pregierz świadczy. Tak
więc, sobotno postuluję, nie dajcie mu jeść :-)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Głodzenie [OT] [BLOG] [ORT] [HIKI]
On Sat, 23 Sep 2006 16:28:58 +0200, Piotr Gasiorek wrote:
Witam,
Nasz troll Hikimiki czasem na pl.rec.fantastyka.sf.f się produkuje. Ale
go nie karmią, więc znany tam jako Misio Idiota osobnik Hikimiki
powolutku zdycha. Może też zastosujemy tę metodę i przestaniemy być
paśnikiem dla tej sarenki? Moim skromnym zdaniem warto przestać podlewać
tego kwiatka. Niech zwiędnie i odnajdzie się na jakimś alcie, najlepiej
tefałen bigbrawer. Ruch na pl.pregierz spadnie, ale przecież nie
częstotliwość wysyłania postów o fajności pl.pregierz świadczy. Tak
więc, sobotno postuluję, nie dajcie mu jeść :-)
Jestem pewien, że głodzenie przez zakładanie o nim wątków to świetny
pomysł.
Widziałeś wątki o wszczepianych chipach na sf-f?
A.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kota, co z miski nie jada
Dnia 2007-03-20 19:09:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa Pocierznicka* skreślił te oto słowa:
| Nie trzeba.
| Nie mam sumienia kontynuowac, Ewcia i tak to odchoruje w swojej samotni jak
| zwykle.
| A potem wroci i sie porealizuje jako korektorka pregierza ;)
No wybacz, to nie ja tu pluję jadem na prawo i lewo, nie ja także
usiłuję rozpaczliwie łapać innych na błędach. Logiczne rozumowanie
podpowiada mi zatem że to nie ja w tym miłym towarzystwie mam problem.
Przepraszam najuprzejmiej, zwrocenie uwagi, ze daje się kiepską radę pt
"głodzic do skutku" to "rozpaczliwe łapanie na błędach"?
A mi sie wydawalo, że korygowanie. Coś jak poprawianie ortografów. Tyle, ze
popelnianie bledow nikogo nie zabiło, a głodzenie kota, i owszem może
skonczyc sie nie wesoło.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kota, co z miski nie jada
Lia napisał(a):
| Odebrałam to jako hiperbolę twierdzenia, że taka metoda często działa i warto
| spróbować.
Do skutku. Ze stoperami w uszach...
A bo niektórym serce się kraje, jak kot dwa razy zapiszczy i raz smutno
popatrzy. Jasne, że nie można tego przeciągać ponad rozsądną miarę, podobnie
jak ryzykowne byłoby głodzenie chudych kocich niejadków, ale w normalnych
warunkach nie zakładałabym, że od kilkugodzinnego opóźnienia posiłku ucierpi
kot zdrowy, a w dodatku gruby.
pozdrawiam
K.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: McDonald ma sniadania!
Piotr 'Orlinos' Kozłowski <n@ma.takiego.dziadkanapisali:
To znaczy co proponujesz na śniadanie, obiad i kolację?
Ale komu?
Sobie proponuje owsianke, albo musli i 3 jajka sadzone:)
Pozniej moja firmowa salatka z kurczakiem, ryzem i czarnymi oliwkami +
50oliwy
albo
Cwiartka sera bialego z pesto i oliwkami + razowiec
albo
Tunczyk z ryzem, figami i orzechami itp, itd...
Chodzi o to, ze sniadanie to najwazniejszy posilek w ciagu dnia.
Jakas smieszna kanapeczka + zielsko to glodzenie mozgu. Po czyms takim
ssanie zlapalby nmie jeszcze w pociagu.
A przede wszystkim to glupie gadanie, ze zarcie z maka jest niezdrowe i
trzeba sie zywic pelnoziarnistym pieczywem i salatkami.
Zarcie ma byc zroznicowane i zbilansowane. A zbilansowac mozna sobie w
ciagu calej doby.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ujadający kundel!!!
On 21 May 2005 19:13:02 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:
chcesz by SM przyjechała czy nie? -))
tak. chce, ale to raczej nie wygląda na głodzenie psa, a raczej
osamotnienie jego.
I juz mi nie chodzi o tego psa bo nawet jestem w stanie go otruć czymś
(byle by zamilkł), ale o mój święty spokój.
Swoją drogą to osobiście jestem za jakimś niebotycznym podatkiem za
posiadanie psa. Wydaje mi się, że wtedy ludzie bardziej bardziej by o nie
dbali, a i kasa by była na zatrudnienie ludzi sprzątających chodniki i
trawniki zabrudzone przez srających psami właścicieli.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ujadający kundel!!!
On 21 May 2005 19:13:02 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:
| chcesz by SM przyjechała czy nie? -))
tak. chce, ale to raczej nie wygląda na głodzenie psa, a raczej
osamotnienie jego.
I juz mi nie chodzi o tego psa bo nawet jestem w stanie go otruć czymś
(byle by zamilkł), ale o mój święty spokój.
Swoją drogą to osobiście jestem za jakimś niebotycznym podatkiem za
posiadanie psa. Wydaje mi się, że wtedy ludzie bardziej bardziej by o nie
dbali, a i kasa by była na zatrudnienie ludzi sprzątających chodniki i
trawniki zabrudzone przez srających psami właścicieli.
--
Backtrim, analog: Smiena 8M, syfra: ostatnio był FZ20
FotoBlog http://fociarz.blog.pl
Galeria przypadkowa: http://mierkiewicz.xon.pl/foto/
Tak a propo srających psów to jest taka ustawa która nakazuje właścicielowi
psa posprzątać po nim jak nasra ! ale jak zwykle SM nic z tego nie robią .
Przecież nie mają jak dowodóch rzeczowych magazynować !
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rok po napadzie na Kredyt-Bank przy Żelaznej...
"Pawel Szymanski" napisał:
alez to bzdura! praca to nieludzkie traktowanie?
Zmuszanie do pracy, głodzenie, kajdany na nogach rękach.
dostawali by wynagrodzenie - w naturze - jedzenie.
Nie-wol-no. Prawo pracy jasno mówi: tylko szmalec.
mi chodzilo o tych matolow co prace wiezniow uwazaja za zbrodnie.
Ja też ich za matołów uważam.
Rico.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rok po napadzie na Kredyt-Bank przy Żelaznej...
On Tue, 5 Mar 2002, [iso-8859-2] Ryszard Rączkowski wrote:
"Pawel Szymanski" napisał:
| alez to bzdura! praca to nieludzkie traktowanie?
Zmuszanie do pracy, głodzenie, kajdany na nogach rękach.
| dostawali by wynagrodzenie - w naturze - jedzenie.
Nie-wol-no. Prawo pracy jasno mówi: tylko szmalec.
To problem prawo zmienic (tzn. dodac "w wiezieniu nie obowiazuje" i
uscislenia...) ? IMHO maly (jak w kazdym innym przypadku)...
Znecanie sie nic nie da, tak sadze, efekt moze byc przeciwny.
Natomiast praca b.czesto uszlachetnia ( ;)), jesli sie czuje jej sens. A
przede wszystkim jest sie (tzn. wiezniowie sa) czyms zajeci a nie dalszym
demoralizowaniem sie wzajemnie...
pozdrawiam
Michal
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Do wsztystkich wkurzonych
"Krzysiek Super@" napisał:
nie porównuj Polski do nieistniejącego ideału, tylko do innych
państw. Kto Ci imponuje? Niemcy? - był Hitler, Rosja? - Lenin,
Stalin, głodzenie Ukrainy; Francja? - Niemcy maszerują pod
Łukiem Triumfalnym?, Szwecja? - sprzedaż rudy żelaza Niemcom
i aliantom i brak reakcji na zaatakowane bratnie narody (niezbyt
odległe historycznie, kulturalnie, geograficznie),
Hiszpania? gen.Franco,
I na całe szczęście mieli gen. Frankę, który uratował Hiszpanię od
rządów Dolores Ibarruri i podobnych komunistycznych bandytów.
Umieszczenie go w towarzystwie Lenina, Stalina czy Hitlera jest
Frankic krzywdzące i wzbudza co najmniej niesmak.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sumienie i bycie soba
| Nie możemy porównywac ludzi dla których prawo boskie jest nawjażniejsze,
z
| ludźmi których cały świat opiera się na prawach człowieka (abstrahując
od
Zarówno świat Stalina i świat Torquemady to nie świat poszanowania
człowieka
Co to jest 'świat Stalina'?
To, co on zrobił w ZSRR czy to jaka byłą średnia światowa?
Bo ja mówię o średniej światowej, w obrębie tego o czym on mógł wiedzieć.
I wiedział, że głodzenie, mordowanie itd ludzi jest postrzegane jako złe.
A Torquemada nie wiedział, bo nie było tak postrzegane - było zgodne z
prawem boskim.
I dlatego, można powiedzieć o Stalinie ze był zły, a o Torquemadzie nie.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sumienie i bycie soba
To, co on zrobił w ZSRR czy to jaka byłą średnia światowa?
Bo ja mówię o średniej światowej, w obrębie tego o czym on mógł wiedzieć.
I wiedział, że głodzenie, mordowanie itd ludzi jest postrzegane jako złe.
Tylko dlatego że za Stalina tylko połowa świata miała takie standardy a za
Torquemady cały świat?
Ale tu też nie całkiem bo nawet w Polsce były inne standardy niż w Hiszpanii
Torquemady
A Torquemada nie wiedział, bo nie było tak postrzegane - było zgodne z
prawem boskim.
I dlatego, można powiedzieć o Stalinie ze był zły, a o Torquemadzie nie.
Czyli naganne jest tylko ludobójstwo w imię innej ideologii niż religia?
Religia wszystko usprawiedliwia?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dieta bogata w białko a nowotwór
Jurek napisał(a):
| | | On 3 Kwi, 12:00, "Jurek" <mierzyn@op.plwrote:
| Użytkownik "AdamK" <akobylin@nospam_op.plnapisał w
| wiadomościnews:euspsm$r36$1@news.onet.pl...Witajcie,
| Ojciec (73l) ma nowotwór na pęcherzu moczowym, niestety złośliwy :(
| Lekarz przed operacją wycięcia oprócz badania tomografem oraz zdjęć RTG
| zalecił konsultacje z kardiologiem oraz aby zastosował dietę bogatą w
| białka, wydawało mi się to dość logiczne, bo w końcu trzeba wzmocnić
| organizm przed takim trudnym dla organizmu zabiegiem.
Lekarze optymalni zalecają do 40 g białka i 50 g węglowodanów złożonych.
Jeżeli wystąpi ketoza na 2/3 krzyżyki, zwiększa się podaż węglowodanów o 15
g.
Pozdrawiam Jurek M.
73 lata. Sądzę, że lekarze stwierdzili niedozywienie - nowotwór może to
powodować, dlatego kazali jeść dużo białka, żeby wzmocnić organizm przed
planowanym zabiegiem. Po zabiegu organizm podlega bardzo energo- i
materiałochłonnym procesom gojenia i odbudowy. Osłabiony organizm może
gorzej lub w ogóle nie poradzić sobie z operacją.
Co do diet 'optymalnych' - 40g białka to prawie głodzenie. Może do
odchudzania to się przydaje, ale do leczenia rozległych ran po operacji
- na pewno nie. Organizm ludzki nie potrafi produkować aminokwasów
(budulec białka) z innych składników pokarmowych.
Pozdrawiam
Paweł W.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dieta bogata w białko a nowotwór
Jurek napisał(a):
| | | | | | Pozdrawiam Jurek M.
73 lata. Sądzę, że lekarze stwierdzili niedozywienie - nowotwór może to
powodować, dlatego kazali jeść dużo białka, żeby wzmocnić organizm przed
planowanym zabiegiem. Po zabiegu organizm podlega bardzo energo- i
materiałochłonnym procesom gojenia i odbudowy. Osłabiony organizm może
gorzej lub w ogóle nie poradzić sobie z operacją.
Co do diet 'optymalnych' - 40g białka to prawie głodzenie. Może do
odchudzania to się przydaje, ale do leczenia rozległych ran po operacji -
na pewno nie. Organizm ludzki nie potrafi produkować aminokwasów (budulec
białka) z innych składników pokarmowych.
40 g białka zwierzęcego i spora ilość tłuszczu (też zwierzęcego, ew. oliwa z
oliwek), to nie jest kolego żadne głodzenie. Ja zjadam 55 g białka, a oprócz
pracy (często fizycznej) uprawiam dość intensywnie sporty. A więc dla
starszej osoby (prawdopodobnie leżącej) 40 g białka, to cholernie dużo. A
nadmiar białka szkodzi wątrobie, o tym wie wielu lekarzy (a szkoda, że nie
wszyscy).
Pozdrawiam Jurek M.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Jaki dopalacz? L-Karnityna?
Witam,
Nie wiem, czy to najlepsza grupa na to o co zamierzam spytać ale lepszej nie
znalazłem. Jakiś czas temu miałem wypadek samochodowy i delikatnie mówiąc
popsułem sobie kolano. Nie chcę wchodzić w szczegóły co się stało
dokładnie, efekt jest taki, że chodzę, ale np. o grze w siatkówkę mogę
sobie już tylko pomarzyć. W czym problem? No właśnie, zawsze nawet jak
byłem 'patyczakiem' ważyłem około 85 kg (179 wzrostu). Ale i albo
siatkówka, albo karate, albo wypady rowerowe za miasto. Teraz z racji tego,
że granie w siatkówkę na sali z kolegami już nie wchodzi w grę moja waga
wzrosła do 108kg. Niby źle się nie czuję i w sumie nic bym z tym nie robił,
ale lekarz powiedział mi, że dość szybko muszę zrzucić troszkę aby
oszczędzić kolano i tym samym sobie ciężkiej operacji. Głodzenie nie jest
dla mnie, hasać z piłka nie mogę więc postanowiłem kupić sobie rowerek (nie
żadne gówno z Tesco, tylko takie coś, co stawiają w profesjonalnych
siłowniach, no kosztowało troszkę ale moim zdaniem warto). 3 x po godzinie
w tygodniu daje efekty, ale powoli, zbyt powoli. Pomyślałem więc o
L-Karnitynie. Teoretycznie można nabyć to w każdej siłowni. Pytanie, warto?
Nie chciałbym sobie jakąś chęmią rozwalić wątroby, albo trzustki. Nie mam
też za bardzo czasu w tygodniu aby zwiększyć intensywność ćwiczeń, a
głodzić się - jak już napisałem - nie zamierzam. Może coś innego niż
L-karnityna? Podkreślam, nie chodzi mi o cudowny lek zbijający wagę, a o
coś co wspomoże mój wysiłek fizyczny i nie skróci mojego życia.
Pozdrawiam
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Problem z jedzeniem. Ale chyba nie anoreksja. Pomóżcie
Czy powinnam zacząć się martwic?
Martwic to ja się martwię i zastanawiam się, co jej jest.
Wszelkie próby ingerencji w jej sposób odżywiania, czy przekonania jej
ze jest już wystarczająco szczupła najczęściej kończą się kilku
tygodniowym głodzeniem się.
Dużo ostatnio czytałam i oglądałam o anoreksji, ale tu jest inaczej,
bo ona je.
Wiec anoreksji chyba nie ma
Żadna anorektyczka nie zaczyna od całkowitego niejedzenia. Zaczyna się od
potrzeby zrzucenia paru kilogramów, potem nadchodzi obsesyjne odchudzanie
(ćwiczenia, głodzenie się), potem organizm już nie jest w stanie nic
przyjąć.
44 kg to jest o wiele za mało! Dziewczyna wykańcza swój orgaznim! Tu masz o
anoreksji:
http://www.anoreksja.org/
Jeśli masz jakiś wpływ na nią to zacznij działać już teraz zanim zamieni się
w chodzący (lub leżący) szkielet.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/
Trochę to śmierdzi teorią spiskową. Gdyby były jakiekolwiek uchybienia w
procedurze na pewno obrońcy Terri by to wyciągnęli.
Osobiście nie mogę się zdecydować po czyjej stronie stoję. Jednak muszę Ci
przypomnieć, że w wielu sprawach mocno nagłośnionych przez amerykańskie
media powstają zawsze różne teore spiskowe nie mające z prawdą wiele
wspólnego. Tym razem może być podobnie.
tia
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez m.i.n. New York Timesa (
podaję za Disinfo ) około 60% procent obywateli USA wierzy w teorie spiskowe
(http://www.teksty.gildia.pl/kormak/pop_spiski)
a jak wiadomo, nasza kolezanka jest HAMerykanka co chodzi po bulki na
fifth avenju i sledzi spiski :) a tak w ogole to oco chodzilo? bo przy
tabelce z wyplatami nie widze zwiazku z checia czy niechecia
zamordowania :)
ale fakt faktem, ze nie powinni jej glodzic, a jak juz to powinna dostac
zastrzyk
no ale ze eutanazja jest zakazana, a glodzenie nie, to tak musze robic
przykre
osobiscie jestem za eutanazja w okreslonych przypadkach
pozdrawiam
doslaw
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dziwny zapach acetonu w pocie
Użytkownik "STranger" napisał:
Czy martwić sie na zapas i robić jakieś badania lekarskie, czy to
normalne gdy organizm dostaje dużo mniej kalorii niż potrzebuje?
Z Wiki:
W pewnych warunkach metabolicznych dochodzi do zwiększenia produkcji
ciał ketonowych. Najczęściej zachodzi to w cukrzycy przy znacznym
niedoborze insuliny i może prowadzić do ketonemii i kwasicy ketonowej
(nazywanej też ketozą), a w zaawansowanych przypadkach ketonowej
śpiączki cukrzycowej.
Stwierdzono, że nadmierne stężenie ciał ketonowych we krwi jest
spowodowane raczej zwiększoną ich produkcją niż zmniejszoną przemianą
w tkankach pozawątrobowych.
Inne przypadki kiedy dochodzi do zwiększonego produkowania ciał
ketonowych to:
głodzenie
dieta niskowęglowodanowa
nadużywanie alkoholu
w ciąży przy ograniczeniu spożycia węglowodanów
w czasie znacznego wysiłku fizycznego u cukrzyków
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ciała ketonowe
co do cial ketonowych w moczu - mozliwe czeste przyczyny:
odwodnienie organizmu (czestsze u dzieci), glodzenie (czeste jednak
u przyszlych mam, które za wszelka cene chca utrzymac dobra
figure) lub zle zbilansowana dieta, a czasami jako stan prawidlowy u
kobiet w ciazy (niskie stezenia)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Terri Schiavo
Norbert wrote:
(...)
Przeciez oni podtrzymuja przy zyciu pien mozgu. O jakim my zyciu mowimy,
ona juz nie zyje od kilkunastu lat.
Zalezy co z jej mozgu zostalo przy zyciu... Faktem jednak jest ze dla
normalnego czlowieka meczarnia jest tygodniowe lezenie w lozku, nie do
pomyslenia wydaje sie odsiadka dlugiego wyroku, swiat sie wali w
przypadku gdy czlowiek do konca zycia siada na wozek inwalidzki...
Przetrwanie kilkunatu lat bez kontaktu z otoczeniem, bez kontaktu ze
swoim cialem wydaje sie czym wogole poza zasiegiem doznan kazdego z
nas... i nie wydaje mi sie zeby ktokolwiek byl tu upowazniony do jakich
kolwiek wiazacych ocen na temat tego co ona chce a czego nie chce czy
chciala by. Innym faktem jest rowniez to, ze czlowiek postawiony wobec
nieodwracalnego, przyparty do muru potrafi z nadludzka sila walczyc o
zycie lub o sama nadzieje.
Krotko podsumowujac, to co sie dzis dzieje w stanach wykracza poza
granice czlowieczenstwa, niezaleznie od tego czy Terri jeszcze zyje
swiadomie czy to tylko zyjaca powloka cielesna. To bezlitosne glodzenie
na smierc przywodzi na mysl sowieckie i hitlerowskie zbrodnie wobec
ludzkosci... tak ludzkosci, poniewaz taki precedens najprawdopodobniej
bedzie mial dalekosiezne konsekwencje ktore dotkna jeszcze wielu ludzi w
podobnej sytuacji.
Pzdr
Grzesiek
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Francja: pokoje dla psów w pięciogwiazdkowym ho...
Moralne jest to na co nas stac
W spoleczenstwach biednych glodzenie psow jest OK.
U nas za zaglodzenie gadziny fundacja Animals urwie ci glowe.
Wielu ludzi juz dzis uwaza za niemoralne, jesli nie wydasz
ostatniego grosza na operacje swojego pupila.
Jak bedziemy miec wypchane portfele, to pojenie psa (trujaca)
woda z kranu bedzie niemoralne and podpadnie pod fundacje
Animals a tylko Evian bedzie OK.
Czy ktos pamieta film 'Ballada or Narayanie'? Starzy ludzie
opuszczali wioske zeby umrzec i nie obciazac grupy. To bylo
moralne bo grupy nie bylo stac na emerytury (bo by zimy nie
przezyli).
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dlaczego nie lubię kapitalizmu?
Otóż nie, przemoc rodzi przemoc.
Idąc taką drogą zmierzamy niechybnie do zagłady nuklearnej.
brennton napisał:
> i bedzie wygladal, wlasnie najprawdopodobniej tak, jak on to opisuje.
> I nic na to nie poradzisz.
I ty też popierasz głodzenie Afryki? Myślałem że ty jesteś jedynie prostym
naiwniakiem wieżącym w bajki o dobrym kapitaliźmie.
Zresztą popatrz na młodzież, to dziś przedewszystkim antyglobaliści (choć to
nie dokońca poprawna nazwa bo nie są przeciw globalizacji jako takiej), albo
neofaszyści, więc którą opcję wybierasz?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ostre stanowisko Busha przeciw Kubie
Czyli głodzenie milionów Kubańczyków i
destabilizowanie sytuacji w tym kraju postępuje. Sadystyczne tłuste bydło z
Białego Domu będzie się podniecać że umierają obywatele kolejnego niezależnego
od nich państwa i będą paluchy obgryzać, ekscytując się kiedy na Kubie
wybuchnie jakaś krwawa wojna domowa sprowokowana przez ich działania
propagandowe.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ostre stanowisko Busha przeciw Kubie
Gość portalu: Tomson napisał(a):
> destabilizowanie sytuacji w tym kraju postępuje. Sadystyczne tłuste bydło z
> Białego Domu będzie się podniecać że umierają obywatele kolejnego
niezależnego
> od nich państwa
Ty jestes jakic chory psychicznie? "Glodzenie milionow", bo "sadystyczne tluste
bydlo" nie chce, zeby Amerykanie tam jezdzili na plaze i na kurwy, ale zeby
jezdzili sobie gdzie indziej? To ci socjalistyczni Kubanczycy sie amerykanskimi
dolarami zywia?
A moze powiesz od razu, ze do kraju "gdzie nawet wbity w ziemie patyk wydaje
owoce", "sadystyczne tluste bydlo" powinno twoim zdaniem wysylac darmowa
zywnosc jak do Korei Polnocnej (do Poludniowej jakos nie trzeba).
i będą paluchy obgryzać, ekscytując się kiedy na Kubie
> wybuchnie jakaś krwawa wojna domowa sprowokowana przez ich działania
> propagandowe.
Dobra juz, nie reklamuj Ghost Recon :)
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Trybunał dla Saddama
Saddam i wielu jego siepaczy zasłużyli
na osądzenie, ALE to musi być trybunał międzynarodowy, bo gdy będzie złożyny
tylko z amerykańskich kacyków irackiego pochodzenia, to będziemy tam mieli same
nadużycia i bezprawną rozprawę z antyamerykańską opozycją.
Jednak PRZEDEWSZYSTKIM należy osądzić klan Bushów i cały amerykański
establiszment odpowiedzialny za 12 lat głodzenie i powolnego wyniszczania Iraku.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ZBRODNIE USA!!!!
1992-93 Inwazja USA w Somalii
1998 Bombardowania Sudanu
1999 Bombardowania Serbii, zniszczenie szkół, szpitali,stacji TV,ambasad,
wymordowanie 3,5tys Serbów, doprowadzenie kraju do ruiny gospodarczej.
Ponadto dzięki Amerykanom wypędzono z Kosowa 350tys Serbów, 1000 wymordowano, a
drugie tyke zaginęło bez wieści.
1991-2003 Zbrodnicza polityka USA wobec pokonanego Iraku. Ciągłe bombardowanie
kraju i zagłodzenie 2mln jego obywateli (połowa to dzieci do lat 5)
2002 Zbombardowanie Afgańskiego wesela, setki ofiar cywilnych.
2003 Bandycka napaść na Irak, wymordowanie kilkunastu tysięcy jego obywateli,
masowe użycie wielkich bomb ze zubożonym uranem, doprowadzenie kraju do
totalnej anarchii i zrobienie z Iraku jednego z najbiedniejszych państw świata.
2003 Groźby wobec Francji za potępienie napaści na Irak i wywoływanie
szowinistycznych antyfrancuskich nastrojów w Ameryce
2004 Trwa okupacja Iraku, tysiące cywilnych ofiar wymordowanych przez
Amerykanów lub z powodu panującej tam anarchii.
Ciągłe Sabotowanie układu z Kioto, przez największego truciciela.
Nieuznawanie międzynarodowego Trybunału Karnego i terroryzowanie państw które
to potępiają.
Głodzenie państw nieuznających amerykańskiego dyktatu (Kuba,KRLD).
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ZBRODNIE USA!!!!
hej obszczywegly, pieluchy macie suche?
> 1945 - W ciągu jednej nocy w zbombardowanym Dreźnie ginie lub zostaje rannych
> 250.000 osób. Bombardowania dokonane gdy Niemcy były już pokonane i celowo
> wymierzone w ludność cywilną, nie w przemysł czy cele militarne.
Chronologiczna niescislosc. Drezno zbombardowano 13 lutego 1945.
Poznan zostal zdobyty 23 lutego. Niemcy nie byly jeszcze pokonane.
Zawsze jest dobrze sprawdzic zamiast przepisywac idiotyzmy i dopisywac
komentarze do wielkiego dziela "elementarza antyamerykanskiego"
Ja juz to przerabialem czytajac "nowe drogi" z 1948 roku.
> 1965-66 Zamach na Charles de Gaulle, prezydent Francji
Chlopcy przestancie wachac butapren.
> Głodzenie państw nieuznających amerykańskiego dyktatu (Kuba,KRLD).
Polecam natychmiastowe skontaktowanie sie ze specjalistami. Dajcie sie zbadac,
to nie boli.
Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczy w Tworkach
Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul.Partyzantów 2/4 05-802 Pruszków
tel.(22)758-60-05
fax:(22)758-75-70
www.tworki.internetdsl.pl/
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: ZBRODNIE USA!!!!
Nie ośmieszaj się feluś.
Nawet pomijąc zdarzenia związane z IIWŚ pozostaje jeszcze podziesięciokroć
więcej innych zbrodni.
> > Głodzenie państw nieuznających amerykańskiego dyktatu (Kuba,KRLD).
>
> Polecam natychmiastowe skontaktowanie sie ze specjalistami. Dajcie sie zbadac,
> to nie boli.
O tak, wy amerykofile to umiecie argumentować ;o)
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Bojownicy Al Kaidy obcięli głowę amerykańskiemu...
Morderca zabity - wiekszosc uwaza ze to dobrze
Na swiecie istnieje bardzo wiele sposobow wykonywania wyrokow smierci, i mozna
bardzo dlugo dyskutowac na temat ich humanitaryzmu. W zaleznosci od
swiatopogladu i miejscowych praw i zwyczajow poszczegolne metody usmiercania
moga byc tu i owdzie akceptowane jako humanitarne, albo i nie. Poprzez wieki
wykonywanie wyrokow smierci stopniowo ewoluowalo, jak pamietam duszenie,
wieszanie, zadzierzganie, kamieniowanie, palenie zywcem na stosie, topienie,
sciecie glowy, wykrwawianie, nabijanie na pal, rozrywanie konmi, gazowanie,
glodzenie na smierc, rozstrzeliwanie, rozrywanie materialami wybuchowymi (np.
bomby lotnicze), wstrzykiwanie substancji trujacych, zabijanie pradem
elektrycznym, smiertelne napromieniowywanie.
Co jest etyczne, mozna sie spierac.
Morderca zabity - wiekszosc uwaza ze to dobre i sluszne, ale gdzieniegdzie
zlikwidowano kare smierci.
Pan Johnson servisowal nowoczesne maszynki do zabijania, uznane przez tych
zabijanych nimi za bron masowego razenia. Przez to za wspoludzial w zabijaniu
zostal zlapany i zabity zgodnie z miejscowymi zwyczajami.
Pan Johnson byl dorosly, wiedzial co robi. To nie byly lody dla dzieci, to byly
zabawki do skutecznego zabijania przeciwnika. Obral niebezpieczny zawod - trudno
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Mało Polaków pojechało na anglosaksy
Tak - to 'spelnienie sie w zyciu' jest rozne. Ja nie jestem z tych, ktorzy
uwazaja, ze pieniadze sa wszystkim. Wrecz przeciwnie, zlosci mnie amerykanski
materializm i te nieludzkie wymagania wielkich firm amerykanskich: dlugie
godziny pracy, prawie zera zycia rodzinnego. (Chetnie bym sie zgodzila na
nizsza pensje w zamian na troche wiecej wolnosci prywatnej, tak samo jak
wiekszosc amerykanow.) Ale dla tych ktorzy nie moga porzadnej pracy znalezdz w
Polsce, emigracja ekonomiczna na kilka lat jest chyba lepsza alternatywa niz
glodzenie w kraju...
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Szef komisji spraw zagranicznych Dumy: nazizm i...
Szef komisji spraw zagranicznych Dumy: nazizm
Nie zgadzam się z tą opinią. Hitler jako zbrodniarz był pętakiem w porównaniu
ze Stalinem, który wymordował o wiele więcej ludności. Różnica polega również
na tym, iż ten drugi mordował głownie naród rosyjski i narody Związku
Sowieckiego. Stalin stosował ekologiczne i oszczędne metody zabijania -
wymrażanie i głodzenie, podczas gdy Niemcy zanieczyszczali środowisko cyklonem
i toksycznymi dymami z krematoriów.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sex-przesłuchania w Guantanamo
To zwykła gierka propagandowa Amerykanów!!!
Ujawnianie takich banałów ma odwrócić uwagę od prawdziwych tortur stosowanych w
amerykańskim obozie koncentracyjnym.
Propaganda pokazuje to, co tu opisano, jako najgorsze "tortury", tak by
większość ludzi pomyślała sobie "co to za tortury, ja też bym chciał być tak
torturowany", uznając zarazem obóz koncentracyjny Guantanamo za niegroźny.
Takie podchodzenie do sprawy i eksponowanie tych niegroźnych (jak ładna
panienka to nawet przyjemnych ;o) ekscesów, ma odwrócić uwagę od prawdziwych
tortur jakie się stosuje w amerykańskim obozie koncentracyjnym (bicie,trzymanie
przew wiele dni bez snu (głośna muzyka,ostre światło), głodzenie, wszelkie
niszczycielskie oddziaływania na psychokę człowieka).
Można artykuł potraktować jako ciekawostkę, ale nie oddaje on w żadnym stopniu
prawdziwych bestialstw jakie tam się dzieją.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Chiny tuszują najkrwawszą masakrę od 16 lat
Największa masakra w Chinach odbywa się od lat. Przymusowe aborcje kobiet w
dziewiątym miesiącu ciązy ( dotyczy to zwłaszcza kobiet z mniejszości
narodowych), głodzenie na śmierć dziewczynek w domach dziecka. Widzieliście ten
wstrząsajacy dokument (nakrecony chyba przez Anglików) o dzieciach w domach
dziecka? nadawała to TVP parę lat temu.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Schiavo: sąd nie nakazał wznowienia odżywiania
otoz nie - ona reaguje, a byc moze ma swiadomosc
dragana11 napisała:
> znieczulenie czego??!! przeciez ta kobieta nic nie czuje.
"Terry Schiavo nie pasuje jednak do wizerunku stereotypowego pacjenta z
obumarłym mózgiem. Nie leży w śpiączce. Reaguje na dźwięki, na światło, na ból.
"Aparatura podtrzymująca przy życiu" w jej przypadku to nie żadne stosy
supernowoczesnych urządzeń, które zastępują wszystkie czynności jej organizmu.
Jedyna aparatura medyczna, która jest jej potrzebna, to rurka z pokarmem.
Niektórzy twierdzą nawet, że przy odpowiedniej terapii mogłaby sama nauczyć się
gryźć i przełykać."
serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34180,2611608.html
Dzis rano ekspert medyczny powiedzial, ze jej mozgu nigdy dokladnie nie badano.
Na pewno reaguje na rozne bodzce (jak zacytowalem wyzej), a byc moze ma
swiadomosc. Tyle, ze jest sparalizowana. Jej rodzice twiedza, ze sie nawet
usmiecha. Jej maz pewnie tego nie potwierdza, ale nie dziwie sie, ze do niego
raczej sie nie usmiecha.
Glodzenie kobiety na smierc na pewno sprawia jej bol, na ktory jej cialo na
pewno reaguje, a byc moze cierpi to wszystko swiadomie. Tyle, ze nie moze drgnac.
Tragiczna jest ta transmisja zaglodzenia niepelnosprawnej na smierc. Nie
spodziewalem sie takiego reality-show zobaczyc. Owszem, slyszalem, ze bandyci
morduja ludzi i to filmuja, bo idioci placa za to i ogladaja. Ale zeby panstwo
sponsorowalo taki jatki, to naprawde cos tu jest nie tak.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Apelacja rodziców Terri Schiavo odrzucona
do darjot66
Intersesujaca wypowiedz ktora zbiega sie z moim punktem widzena az dojechalem
do "ale".
I tu sie nie zgadzam poniewaz:
A. Terri nie jest sztucznie utrzymywana przy zyciu przy pomocy zadnej
aparatury. Jedynym urzadzeniem jest prosta rurka wprowadzajaca pokarm do
zoladka. Jej mozg dziala na poziomie podstawowych funkcji zyciowych (serce,
oddychanie, trawienie, wydalanie, ona nawet ma okres!). Zycie nie jest
okreslane za pomoca IQ.
B. Glodzenie ludzi na smierc jest tortura co jest sprzeczne z 8 poprawka.
Patrz na przyklad skazancow otrzymujacych ostatni posilek i szybka smierc.
C. Federalni sedziowie umyli rece jak Pilaci na podstawie zagmatwanych
procedur prawnych. A tu nie chodzi o prawo tylko o sprawiedliwosc. Prawo mowi
ze jej "maz" decyduje za nia a to jest niesprawiedliwe bo on jest juz od dawna
mezem innej kobiety.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Apelacja rodziców Terri Schiavo odrzucona
glodzenie i zyciolubcy
wtc2004 napisał:
> B. Glodzenie ludzi na smierc jest tortura co jest sprzeczne z 8 poprawka.
> Patrz na przyklad skazancow otrzymujacych ostatni posilek i szybka smierc.
Musisz sie zdecydowac czy jestes za eutanazja czy tez nie. Jesli eutanazja
(rozumiana jako przyspieszenie smierci np. farmakologiczne) jest zabroniona to
jedynym rozwiazaniem jest smierc "naturalna" a takowa nie koniecznie jest lekka.
latwa i przyjemna.
Przejdzmy od rurki do respiatora: niektorzy pacjenci nie sa w stanie w pelni
samodzielnie oddychac (np zamiast 15 pelnych oddechow biora 5/minute). Odlaczysz
respirator to sie po prostu udusza i to nie w 2-3 minuty a pewnie w kilkanascie
minut lub dluzej. Hiszpanska garota cos Ci mowi?
Oczywiscie podniesie sie krzyk: "nie odlaczac!". Tyle ze respiratorow w
wiekszosci krajow swiata panie jak na lekarstwo no i inni tez zyc tez chcieli a
nie zaduszac sie na smierc bezmozgi preparat piersia wachlujacy (dolaczyli go
wczasniej pietnascie lat temu) obserwujac.
Tak jak najwiekszymi wrogami klasy robotniczej byli Ci co milosc do niej na
sztandarach niesli podobnie zyciolubcy przeciwstawiajacy sie eutanazji w
jakichkolwiek warunkach sa najwiekszym przeklenstwem umierajacych.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Prawda o Terry Schiavo
scept89 napisał:
> > rodzice nie moga jej podac nawet wody,aby ulzyc jej w cierpieniu
>
> ona nie przelyka. Podanie wody rownalo by sie czynnej eutanazji.
ktora w tym przypadku bylaby znacznie bardziej ludzka niz glodzenie i
odwadnianie czlowieka przez tydzien,aby sie sam wykonczyl. jak mowie nasze
zwierzeta maja lepsze warunki do skonczenia niz ta osoba. to jest humanitarny
wstyd dla ameryki,ze zycie jakiegos chorego czlowieka jest w rekach chorych
sedziow,dla ktorych to jest przypadek, a nie osoba.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Terri głodzona
Terri głodzona
Jak demokracja w USA bedzie takie rzeczy wyprawiac, to zaczne popierac
rewolucje islamska... A tak na powaznie - Terri bedzie nową męczennicą, umrze
z głodu jak św. Maksymilian w Oświęcimiu. Nie pozwólmy na to!!!
ps. W Polsce tez sie zdarza glodzenie nie uleczalnie chorych, jak
pielegniarkom nie chce sie ich karmic - tak bylo z moja Mama w szpitalu
Banacha w Warszawie.
ps2. Dajcie spokój Żydom, przecież wielu z nich pomarlo glodem w
hitlerowskich gettach i obozach zaglady.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WSTRZĄSAJĄCA I TRAGICZNA HIPOKRYZJA ONZ :-((((((((
WSTRZĄSAJĄCA I TRAGICZNA HIPOKRYZJA ONZ :-((((((((
info.onet.pl/1073152,12,1,0,120,686,item.html
Wiecie dlaczego to robią?! Żeby nabić w butelkę opinię publiczną. Tak,bo
miejsce w które jadą NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z DARFUREM!!!!!!! Oni sobie po
prostu skoczą tam,gdzie wojna samoistnie,bez ingerencji nikogo się SKOŃCZYŁA,
chyba tylko po to,by wygrzać tyłki i zainkasować kasiorę. A paręset
kilometrów dalej,w Darfurze,wciąż trwać będą przerażające
czystki,mordy,gwałty i głodzenie ludności Murzyńskiej. Z tym,że mało kto na
świecie będzie o tym wiedział,zrobiony w bambuko szumną wypowiedzią,że
oto "ONZ pojechało zaprowadzić pokój w Sudanie". Hańba,hańba i jeszcze raz
hańba. Z okazji świąt życzę ONZ'towi...SZYBKIEGO UPADKU.
Pozdrawiam
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WSTRZĄSAJĄCA I TRAGICZNA HIPOKRYZJA ONZ :-(((
meerkat nie marudz OK:-(((
meerkat1 napisał:
>
> mamlas.1 25.03.2005 14:27 + odpowiedz
>
>
> info.onet.pl/1073152,12,1,0,120,686,item.html
> Wiecie dlaczego to robią?! Żeby nabić w butelkę opinię publiczną. Tak,bo
> miejsce w które jadą NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z DARFUREM!!!!!!! Oni sobie po
> prostu skoczą tam,gdzie wojna samoistnie,bez ingerencji nikogo się SKOŃCZYŁA,
> chyba tylko po to,by wygrzać tyłki i zainkasować kasiorę. A paręset
> kilometrów dalej,w Darfurze,wciąż trwać będą przerażające
> czystki,mordy,gwałty i głodzenie ludności Murzyńskiej. Z tym,że mało kto na
> świecie będzie o tym wiedział,zrobiony w bambuko szumną wypowiedzią,że
> oto "ONZ pojechało zaprowadzić pokój w Sudanie". Hańba,hańba i jeszcze raz
> hańba. Z okazji świąt życzę ONZ'towi...SZYBKIEGO UPADKU.
> Pozdrawiam
gra w bambuko to moja domena ok!!!!
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Amnesty International traci wiarygodnosc
To kłamstwo
Widziałem ten wywiad prowadzony przez żydowskiego szczekacza Wallace'a.
Schulz powiedział, że nie wiedzą, czy Rumsfeld zarządził specyficzne taktyki tortur jak głodzenie (które sobie Wallace wymienił).
Ale pozwolenie Rumsfelda na inne praktyki tortur jest udokumentowane i to jest pewne.
A powtarzanie przez fallusiaka propagandy FOX lub Washington Post jest typowe.
I kłamanie też.
Nawet nie umie powtorzyć artykułu.
A I nie wie na pewno wszystkiego o Guantanamo, bo USA nie dopuszcza ich. I o to walczą.
Poaza tym najważniejsze są inne tajne wiezienia.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Amnesty International traci wiarygodnosc
fallusiak. twoja glupota jest niezmierzona
Ty jestes doprawdy kretynem.
1.Pokazałem ci, że on sie z niczego nie wycofuje , bo w tym samym artykule masz stwierdzenie o gułagu.
2. Reuters korzysta z wywiadu FOX (i pewnie artykułu z FOX)
3.On sie nie wycofuje z zarzutu tortur.
Opisałem ci to wyżej, ignorancie, na czym polega kłamliwość samego artykułu (i twoja głupota)
Artykuł kłamliwie sugeruje "brak pewnośći" wobec gułagu, choc sam go cytuje potem mówiącego wprost o gułagu.
Schulz powiedział, że nie wiedzą, czy Rumsfeld zarządził specyficzne taktyki tortur jak głodzenie (które sobie Wallace
wymienił).
Ale pozwolenie Rumsfelda na inne praktyki tortur jest udokumentowane i to jest pewne.
Ty sie zbłaźniłeś kolejny raz. Ale nie pozwolę ci uciec
> AI najpierw niedwuznacznie oskarzylo USA o torturowanie wiezniow, a teraz ustam
> i
> szefa AI USA wycofuje sie niejako z oskarzen przytaczajac brak pewnosci.
"Brak pewności" czego, ignorancie.
Znowu musze ci wbijać do głowy proste sprawy zaczynajac od rozkładu zdania, analfabeto?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Na Florydzie pochowano prochy Terri Schiavo
Wiesz facet, jak sądzisz, że lekarze dokonujący sekcji nie potrafią odróżnić
mózgu zagłodzonego ciała od mózgu zniszczonego lata temu wylewem... to lepiej
zamknij buzię, bo kompletnie nie wiesz, o czym ględzisz.
Inna rzecz, że rzeczywiście głodzenie ciała było raczej bezcelowe, trzeba było
to załatwić raz-dwa.
I przypominam: Terry umarła dawno, dawno temu. Spór dotyczył ciała, nie umysłu,
który trafił szlag przy wylewie. No, chyba że bicie serca uważasz za oznakę
inteligencji - wtedy nie mam więcej pytań.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Phenian może rozmawiać z USA o swoim programie ...
Tak czy inaczej ale dobrze widac, ze krag wrogow
Ameryki, ktorych ona sama sobie tworzy, sie powieksza
i sa oni coraz bardziej niebezpieczni. Co biedna
prostytutka z nimi zrobi? Jak da rade poradzic z
tyloma nieposlusznymi? Sankcje i glodzenie jak widac
nie rozwiazuje sprawy, a wrecz odwrotnie - pogarsza ja.
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
Strona 1 z 4 • Wyszukano 210 wyników • 1, 2, 3, 4