|
Oglądasz wypowiedzi znalezione dla hasła: Główni bohaterowie
Temat: Sam & Max: Season 2 - Ice Station Santa (2007)
wydawca: Telltale Games
kategoria: przygodowe
Data Premiery:
Świat: 08 listopada 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64 MB, Windows XP/Vista.
Sam & Max: Season 2 – Ice Station Santa jest pierwszym epizodem drugiego sezonu nowej edycji przygód pary zwariowanych detektywów – psa Sama oraz jego króliczego kompana o imieniu Max. Ogólne założenia rozgrywki nie zmieniły się. Ice Station Santa jest więc klasycznie zrealizowaną przygodówką, wyposażoną w interfejs typu point and click. Oznacza to, iż postaciami sterujemy wyłącznie z wykorzystaniem myszki, klikając na wybranych przez siebie elementach otoczenia – przedmiotach, czy postaciach niezależnych.
Fabuła Ice Station Santa nawiązuje do Świąt Bożego Narodzenia. Główni bohaterowie postanawiają wyruszyć w podróż na Biegun Północny, tak aby załagodzić kryzys dotyczący świątecznych prezentów. Ich oponentem jest sam Święty Mikołaj, który nie wiedzieć czemu zaczął zachowywać się niezwykle dziwnie - wysyła nieodpowiednie prezenty do dzieci na całym globie i terroryzuje swoich współpracowników plastikową, zabawkową bronią.
Sam.and.Max.Season.2.Episode.1.Ice.Station.Santa.PROPER-RiTUEL
KUNIEC
Password :
s7or4x KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: American Chopper
Opis Gry
www.pegi.info
Typowa niskobudżetowa produkcja, której podstawowym atutem jest kompletna licencja serialu telewizyjnego pod tym samym tytułem. American Chopper po raz pierwszy pojawił się w amerykańskiej telewizji w marcu 2003 roku. W pewnym stopniu był on odpowiedzią na produkowany przez MTV program Pimp My Ride, w przeciwieństwie jednak do tego serialu główni bohaterowie zajmują się modyfikowaniem tytułowych chopperów (motocykli), a nie samochodów. Gra w głównej mierze tworzona była z myślą o konsolach nowej generacji (PS2, Xbox), wersja PC jest więc dość standardową konwersją.
Podstawowy atut opisywanej produkcji to możliwość stworzenia własnego motocykla od podstaw. Sterowana postać dołącza do założonej przez rodzinę braci Teutel firmy o nazwie Orange County Choppers. Warto przy tym zaznaczyć, iż można skonstruować choppery znane z kolejnych odcinków serialu, jak chociażby Jet Bike, Black Widow Bike czy też MIA Bike. Narzędzia edycyjne są odpowiednio rozbudowane, dzięki czemu można dopasować wygląd maszyny do własnych upodobań.
Na działaniach w garażu zabawa się oczywiście nie kończy. Autorzy przygotowali serię kilkudziesięciu zadań, do których można przystąpić korzystając z jednego z gotowych motocykli lub własnoręcznie skonstruowanego modelu. W miarę kolejnych osiągnięć prowadzona przez gracza postać zdobywa punkty, które może przeznaczyć na zakup nowych motocykli, podzespołów czy też akcesorii dodatkowych. Część z tych przedmiotów otrzymuje się automatycznie, głównie za wykonywanie wyjątkowo trudnych misji. Model jazdy nie jest realistyczny aczkolwiek operowanie maszyną wymaga pewnej wprawy. Gracz musi przede wszystkim wziąć pod uwagę fakt, iż choppery są znacznie mniej zwrotne od tradycyjnych motocykli. W trakcie rozgrywania zadań napotyka się na różnorakie przeszkody. Mogą to być znajdujące się przy trasie obiekty, inni motocykliści (pojawia się możliwość zrzucenia ich z maszyny), policja czy też pojazdy cywilne. Nie przewidziano trybów sieciowych. AC powstał wyłącznie z myślą o pojedynczym graczu.
Oprawa wizualna prezentuje się dość skromnie. Na uwagę zasługują jedynie pokaźne mapy, które w wielu sytuacjach warto dokładnie eksplorować. Na oprawę dźwiękową składa się przede wszystkim dynamiczny rockowy soundtrack.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Jak X Combat Racing [PS2]
Jak X: Combat Racing to tytuł ze stajni Naughty Dog, nawiązujący do udanej serii, traktującej o przygodach zielonowłosego Jaka i jego przyjaciela Daxtera. Produkt został wydany wyłącznie na konsolę PlayStation 2.
Po tym, jak dwaj główni bohaterowie zaprowadzili porządek we wszechświecie, wiele ze zniszczonych miast zostało odbudowanych, a spragnieni rozrywki mieszkańcy wymyślili nowy sport – wyścigi bitewne. Pewnego dnia Jak otrzymał zaproszenie na prezentację testamentu Krewa, jednego z czarnych charakterów, z którymi nasz heros zdążył się już rozprawić. Uroczystość miała odbyć się w wielkiej metropolii, Kras City. Wybrawszy się tam wraz z Daxterem, Jak spotkał starych znajomych - Ashelin, Keirę, Samosa i Torna. Niestety, w filmie, jaki Krew zdążył nagrać przed śmiercią, pojawiła się informacja, iż wszyscy goście obecni na imprezie zostali otruci. Jedyną możliwością uzyskania antidotum jest udział w turnieju Grand Championship. W przeciwnym wypadku egzystencja przyjaciół zakończy się w ciągu kilku dni.
W trybie Adventure Mode czeka na nas ponad 100 wyzwań, z którymi możemy zmierzyć się na 24 torach i 7 arenach bitewnych. Wyścigi podzielono na Circuit Races, gdzie naszym zadaniem jest dojechanie do mety na pierwszej pozycji oraz na Death Races, w których staramy się pozbyć jak największej liczby oponentów. Do tego celu używamy wymyślnych działek, zamontowanych w naszych futurystycznych wozach, a także dopalaczy, które rozsiano na trasach. Power-upy występują w czterech odmianach: niebieskiej, oznaczającej przyśpieszenie, zielonej, odpowiadającej za ochronę wehikułu i żółtej oraz czerwonej, służących do ataku. Możemy też ulepszać swe nowoczesne samochody, zmieniając ich silnik, pancerz albo karoserię. Dzięki doskonałej fizyce Jak X: Combat Racing raczy nas realistycznymi kolizjami obiektów. Z kolei engine graficzny prawidłowo radzi sobie z wyświetlaniem zróżnicowanych lokacji, takich jak las, pustynia, podziemne tunele czy wysoko rozwinięte miasta.
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zoey 101: Field Trip Fiasco (NDS)
producent: THQ Inc.
wydawca: THQ Inc.
kategoria: zręcznościowe
familijne
Data Premiery:
Europa: jeszcze nie ogłoszona
Polska: obecnie brak planów wydania
USA: 11 września 2007
Zoey 101: Field Trip Fiasco jest niezbyt skomplikowaną zręcznościówką, stworzoną głównie z myślą o młodszym odbiorcy. Gra ta w bardzo wyraźny sposób wzoruje się oczywiście na popularnym serialu młodzieżowym, emitowanym przez stację Nickelodeon. Program ten powinien być dobrze znany także polskim widzom. Zawarcie tej licencji oznacza przede wszystkim możliwość wchodzenia w interakcje ze znanymi z serialu postaciami, ze szczególnym uwzględnieniem tytułowej Zoey (granej przez Jamie Lynn Spears, siostrę Britney Spears).
Tym razem główni bohaterowie wyruszają na wycieczckę do parku narodowego Painted Rock. Kilka osób oddala się od reszty grupy i gubi się w lesie. Jak można się łatwo domyślić, naszym zadaniem jest udzielenie pomocy uwięzionym osobom. W tym celu przystępujemy do różnorakich mini-gier.
Lista zawartych w opisywanej grze zabaw obejmuje między innymi rozpalanie ogniska, przemieszczanie się po znajdującej się na rzece tratwie, rozwiązywanie prostych zagadek, mających związek z odnalezionymi artefaktami, czy odnajdywanie drogi do celu. W większości gier do wykonywania czynności wykorzystuje się ekran dotykowy handhelda. Przeważnie sterujemy pojedynczą postacią, choć niektóre zadania wymagają pracy zespołowej lub skorzystania z umiejętności wybranego członka drużyny.
Oprawa wizualna Zoey 101: Field Trip Fiasco jest dość uproszczona. Wiele misji rozgrywanych jest w dwuwymiarowym środowisku. Na uwagę zasługuje jednak fakt, iż w trakcie zabawy odwiedzamy ciekawe miejsca. Oprócz przywołanych już wyżej lokacji jest to między innymi kampus. Większość mini-gier ukańcza się na dolnym ekranie konsoli. Tylko w nielicznych przypadkach akcja równolegle toczy się na obu ekranach DS-a.
Download
Wersja Amerykańska (US)
http://mihd.net/4ad1ec KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wacky Races: Crash & Dash [Wii] (2008)
producent: Eidos Studios
wydawca: SCi / Eidos
kategoria: wyścigi
Data Premiery:
Europa (PAL): 27 czerwca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
USA (NTSC): 17 czerwca 2008
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: wspólny ekran | liczba graczy: 1-4
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Wacky Races: Crash & Dash to zwariowane wyścigi samochodowe, bazujące na kreskówce Wacky Races (w Polsce znanej jako Odlotowe Wyścigi) wytwórni Hanna-Barbera. Ten serial animowany przedstawiała starcia 11 załóg z Dickiem Dastardlym i jego psem Muttleyem na czele. Główni bohaterowie w każdym odcinku próbowali nieuczciwie wygrać wyścigi – bez skutku.
W tej pełnej humory grze dołączamy do Dicka oraz reszty gromadki i ścigamy się na przełaj w niesłychanie różnorodnych i kolorowych lokacjach, doskonale znanych wielbicielom serialu. Nie wystarczy się jednak skupić na samym parciu do przodu – trzeba uważać na liczne pułapki rozstawione na trasie. Stawka jest duża, bowiem zwycięzca zgarnia tytuł Najbardziej Odlotowego Kierowcy Świata.
Nadrzędny cel w trakcie wyścigów to zbieranie tak zwanych Wacky Widgets. Za nie otrzymuje się Wacky Powers, a także specjalną moc Way Out Wacky. Dzięki tym dodatkom, w sprytny i szybki sposób zdobywamy znaczną przewagę nad przeciwnikami.
Wacky.Races.Crash.And.Dash.USA-WII
xxx-wrc.iso
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: [XBOX] Big Mutha Truckers
Big Mutha Truckers to typowa zręcznościówka, pod wieloma względami przypominająca kultową serię Hard Truck. Podobnie jak w przypadku wspomnianej pozycji, zasiadamy za kierownicą jednej z kilku ogromnych ciężarówek i zajmujemy się rozwożeniem towarów. Big Mutha Truckers jest jednak znacznie prostszy od swojego konkurenta. Gra nastawiona została w głównej mierze na dynamiczną rozgrywkę. Za jej produkcję odpowiedzialne jest studio Eutechnyx, znane z wielu innych pozycji o tej tematyce (między innymi Ford Mustang: The Legend Lives czy Street Racing Syndicate). Gra ukazała się na wszystkie konsole nowej generacji. Różnice pomiędzy poszczególnymi edycjami są znikome.
Jednym z głównych atutów Big Mutha Truckers jest wyjątkowo „luźne” podejście jej twórców do zaprezentowanej tematyki. Gracz jest świadkiem wielu śmiesznych scen, nie zabrakło również licznych żartów słownych. Na uwagę zasługują też główni bohaterowie gry. Nie dość, iż wyglądają komicznie, to na dodatek rzucają dość niecodziennymi dowcipami. Fabuła Big Mutha Truckers nie jest przesadnie skomplikowana, warto odnotować jej obecność, albowiem w trakcie właściwej zabawy o kilku istotnych sprawach należy pamiętać. Ma Jackson, właścicielka tytułowej firmy, powiadamia swoich trzech synów i jedną córkę o tym, iż zamierza za niedługo przejść na emeryturę. Cały jej dorobek przejmie to z jej dzieci, które w przeciągu 60 dni zdobędzie najwięcej pieniędzy, przy czym w grę wchodzi wyłącznie zarobkowanie jako kierowca ogromnej ciężarówki przewożącej różne ładunki i poruszanie się w obrębie hrabstwa Hick State County.
Właściwa rozgrywka w znacznej mierze opiera się na rozwożeniu ładunków pomiędzy różnymi miejscowościami zlokalizowanymi na terenie hrabstwa. Generalnie chodzi więc o to, aby dany towar kupić możliwie jak najtaniej a następnie przewieźć w miejsce, w którym sprzeda się go z możliwie jak największym zyskiem. Model jazdy jest wyjątkowo uproszczony. Co ciekawe, gracz może brać udział w mniej lub bardziej widowiskowych karambolach. Efektowne stłuczki są dodatkowo nagradzane. Gracz musi również uważać na policję oraz motocyklistów, którzy od czasu do czasu próbują przejąć ładunek. Oprócz rozwożenia towarów można podejmować się różnorakich misji dodatkowych. Posiadana ciężarówka może być poddawana licznym upgrade’om, również czysto wizualnym. Graficznie Big Mutha Truckers wypada dość dobrze (szczegółowy model ciężarówki, zróżnicowane otoczenie). Wzorem serii GTA w trakcie jazdy można posłuchać programu jednej z okolicznych stacji radiowych (rock, country lub techno).
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Mario & Luigi: Partners in Time (NDS)
kategoria: zręcznościowe - cRPG
producent: Nintendo
wydawca: Nintendo
data wydania Europa: 10 lutego 2006
data wydania USA: 28 listopada 2005
Pierwsza odsłona gry cRPG, opowiadającej o braciach hydraulikach, nosiła tytuł Mario & Luigi: Superstar Saga i została wydana na konsolę Game Boy Advance w 2003 roku. Firma Nintendo postanowiła dalej eksploatować pomysł i wyprodukowała sequel pod tytułem Mario & Luigi: Partners in Time, leczy tym razem na dwuekranową konsolę NDS.
Historia w Mario & Luigi: Partners in Time rozpoczyna się kiedy wszystko w Królestwie Grzybów jest w porządku i nic nie zakłóca spokoju jego mieszkańcom. Jednak do czasu... Pewnego dnia profesor E. Gadd wynajduje maszynę czasu i przez przypadek wysyła w przeszłość Księżniczkę Brzoskwinkę. Główni bohaterowie nie zastanawiają się długo i wyruszają za nią, aby pomóc jej wrócić do teraźniejszości. Jak się jednak okazuje Mario i Luigi po podróży ulegli dziwnym przemianom i do towarzystwa otrzymali swoje własne dziecięce odpowiedniki. W przeszłości zagrożenie nadciąga z najciemniejszych i najodleglejszych zakątków kosmosu. Zadaniem dzielnych braci jest odnalezienie wspomnianej przyjaciółki i pokonanie złowrogich najeźdźców.
W czasie gry przez największą jej część kontrolujemy wszystkie cztery postaci na raz, niemniej jednak występują sytuacje kiedy bohaterowie się rozdzielają. Walka w grze odbywa się na dwa sposoby - poprzez szybkie obroty i skoki oraz używanie olbrzymiego młota. Oczywiście do dyspozycji mamy również najróżniejsze ciosy specjalne takie jak np. Spin Jump czy Hammer Dive, dzięki którym możemy zadać większe obrażenia bardziej wymagającym wrogom. Najciekawszym jednak sposobem walki jest używanie kombinacji, w których bierze udział od dwóch do nawet czterech braci w jednym momencie.
Grafika jest bardzo dobrej jakości - kolorowa i znakomicie oddająca klimat gier z udziałem Mario i Luigiego, natomiast animacje są wyraźne i niezwykle szczegółowe. Podczas każdego specjalnego ataku bądź jakiegoś wybuchu, zostajemy uraczenie odpowiednimi wibracjami (wymagany Rumble Pak), które jeszcze bardziej pomagają nam wczuć się w grę.
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (PS2)
[PS2][RS]Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor jest przygodową grą akcji, bazującą na filmie w reżyserii Roba Cohena, który polskim widzom znany jest jako Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka. Opisywana gra oferuje możliwość prześledzenia najważniejszych wydarzeń z kinowych produkcji oraz wcielenia się w znane ze srebrnego ekranu postaci. Za przygotowanie wersji na konsolę PS2 odpowiedzialna jest firma Eurocom Entertainment Software. Developer ten dysponuje sporym doświadczeniem w opracowywaniu tego typu gier, albowiem w przeszłości stworzył już takie tytuły jak Batman Begins czy Pirates of the Caribbean: At World's End.
Opisywana gra oferuje możliwość wcielenia się w dwie różne postaci. Może to być słynny podróżnik Chris O’Connell, bądź też jego syn Alex O’Connell. Podobnie jak w filmie, główni bohaterowie muszą zmierzyć się z tytułową mumią, a także podległym nieumarłemu cesarzowi wojownikami terakotowej armii. W trakcie zabawy gracz ma okazję do odwiedzenia wielu ciekawych miejsc, zlokalizowanych głównie w Azji. Mowa tu między innymi o chińskich katakumbach oraz himalajskich szczytach.
Właściwa zabawa opiera się w głównej mierze na konieczności wygrywania dużej liczby starć. Gracz może tu wybierać pomiędzy walką wręcz, a używaniem różnego rodzaju broni, ze szczególnym uwzględnieniem rewolwerów. Jeśli zaś chodzi o przeciwników, oprócz wspomnianych wyżej wojowników są to również potężni bossowie, wśród których nie zabrakło znanej z kinowej produkcji mitycznej gorgony.
Oprócz brania udziału w różnego rodzaju pojedynkach należy także zajmować się eksploracją dostępnych pomieszczeń, co niekiedy wymusza konieczność wykonywania niebezpiecznych skoków czy unikania stanowiących śmiertelne zagrożenie pułapek. Sterowane postaci zajmują się ponadto rozwiązywaniem zagadek, opierających się między innymi na odnajdywaniu przełączników czy odczytywaniu hieroglifów.
Oprawa wizualna wersji przeznaczonej na konsolę PS2 prezentuje zbliżony poziom wykonania do edycji wydanej na Wii. Zmagania obserwowane są z perspektywy trzeciej osoby. Na warstwę dźwiękową składają się między innymi kwestie dialogowe wypowiadane przez wybranych aktorów znanych z kinowej produkcji (Brendan Fraser, Luke Ford, Jonathan Hannah oraz Michelle Yeoh).
/>
haslo/password: lol
Konto PREMIUM- linki nigdy nie wygasną KUNIEC
nie muj up
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WALL-E (PS2)
Plik:ISO.3,02GB.(PAL).
kategoria: zręcznościowe / gry akcji - przygodowa
WALL-E jest trójwymiarową grą zrecznościową, bazującą na filmie animowanym pod tym samym tytułem. Konkretnie mowa tu o dziele cenionego na całym świecie studia Pixar, znanego za sprawą takich hitów jak Iniemamocni, Auta czy Ratatuj. Za przygotowanie gry odpowiedzialna jest z kolei firma o nazwie Heavy Iron Studios. Warto dodać, iż dla tego developera nie jest to pierwszy kontakt z produkcją wykorzystującą głośną licencję. Firma ta w przeszłości opracowała między innymi gry SpongeBob SquarePants: The Movie oraz The Incredibles: Rise of the Underminer.
Akcja opisywanej produkcji opowiada historię tytułowego robocika WALL-E. Jest to skrót od Waste Allocation Load Lifter Earth-Class (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa). Główny bohater został skonstruowany w celu stopniowego oczyszczania powierzchni Ziemi z pozostawionych odpadów. Mieszkańcy globu zmuszeni zostali bowiem do szybkiej ewakuacji. Po spędzeniu siedmiuset lat w samotności mechaniczne życie WALL-E zaczyna nabierać sensu. Na Ziemi pojawia się nowoczesna, myśląca maszyna o imieniu EVE. Tytułowy robot wyrusza z nią w zwariowaną podróż, której jednym z celów jest odnalezienie resztek ziemskiej cywilizacji. WALL-E pragnie podzielić się ze swymi twórcami pewnym istotnym odkryciem.
Przedstawione w grze wydarzenia w dużym stopniu pokrywają się z fabułą filmu, do którego scenariusz napisał Andrew Stanton (Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo?). Należy też jednak dodać, iż niektóre sceny zostały przygotowane wyłącznie z myślą o nabywcach elektronicznej wersji przygód sympatycznych robotów. W zamierzeniach stanowią one uzupełnienie dla głównego wątku. Podobnie jak w oryginale, historia znajomości WALL-E i EVE przepełniona jest dużą porcją humoru. Główni bohaterowie podczas swojej wędrówki spotykają wiele zabawnie zaprojektowanych postaci, między innymi drużynę dzielnych, lecz wadliwie działających robotów.
W trakcie rozgrywki steruje się WALL-E lub EVE. Jest to uzależnione od specyfiki wybranego przez siebie etapu. W sumie do zbadania jest dziesięć różnorakich światów, rozrzuconych po całej galaktyce. Zabawa w dużym stopniu opiera się na swobodnej eksploracji, zapożyczając jednak pewne elementy typowe dla gier przygodowych oraz platformówek. Sterowane postaci muszą także pokonywać lub unikać napotykanych przeciwników. Oprócz trybu singleplayer można przystępować do multiplayerowych zmagań z udziałem innych graczy, próbując osiągać lepsze
KUNIEC
Bez hasła
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czy obchodzi was życie gwiazd?
Nie obchodzi mnie życie gwiazd. Wiem tylko jak wyglądają główni bohaterowie z gwiezdnych wojen. No i wiem że Chuck Norris reklamował kiedyś total gym xDDD
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Filmy - Szukam
disturbie możesz obejrzeć, tam główni bohaterowie mają po niecałe 18 lat
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Serial o uczniach
główni bohaterowie są w szkole przez 4 sezony jak już coś
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dobre Anime
ku*wa....podalem liste anime, ktore ogladalem...Napisalem kreskowki i dziecinne odpadaja...
A wy mi piszecie Ed ed eddy, garfield, itp....Szukam czegos, gdzie glowni bohaterowie nie sa malymi przyglupami, ktore maja super moce itp...
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rozprawka z Polskiego z książki zapałka na zakręcie
Dlaczego warto przeczytać książkę pt. Zapałka na zakręcie ?
Książka ?Zapałka na zakręcie? jest powieścią młodzieżową. Porusza problemy nastolatków. Opowiada o pierwszych miłostkach, trudnych sprawach i troskach a także o przyjaźni młodych ludzi.
Powieść Krystyny Siesickiej przeczytało bardzo wiele młodych osób w tym i ja. Uważam, że warto ją przeczytać, ponieważ jej fabuła jest bardzo interesująca dla dorastającej młodzieży. Autorka pisze w książce o tym, co jest dla nastolatków najważniejsze. W sposób doskonały opisuje miłość miedzy Madą a Marcinem, która rodzi się w czasie wakacji. Z uwagi na przeszłość chłopca związek głównych bohaterów jest trudny, spotyka ich wiele problemów, które niszczą miłość nastolatków.
Siesicka w swej powieści pisze nie tylko o pierwszych miłostkach ale i troskach nastolatków. Opisuje przyjaźń młodych ludzi, którzy o siebie dbają i wzajemnie sobie pomagają. Marcin zawsze może liczyć na wsparcie Wojtka, kolegi ze szkolnej ławki natomiast Mada, mimo że ma przyjaciół z Osady, przyjaźni się też z Olem, z którym spotyka się w trakcie roku szkolnego.
Główni bohaterowie to osoby w moim wieku. Mada i Marcin mają po szesnaście lat i są do mnie bardzo podobni. Tak jak ja wkraczają w bardzo trudny wiek dojrzewania. Jest to okres buntu, problemów z rodzicami. Autorka szczególnie wyraźnie ukazuje konflikt pokoleń, który rozpoczyna się w tym okresie miedzy rodzicami a dziećmi. Mada nie jest szczera wobec mamy, Marcin nie potrafi porozumieć się ze swoją rodzicielką. Tracił jej zaufanie i nie potrafi go odzyskać, co powoduje kłótnie miedzy nimi. Siesicka porusza w książce także problem rozbitych rodzin, który we współczesnych czasach dręczy wiele nastolatków . Ojciec Mady nie mieszka z nimi. Opuścił rodzinę. Mada, chociaż stoi na progu dorosłości, tęskni za tatą i dotkliwie odczuwa jego brak. Bardzo przeżywa, gdy spotkanie z ojcem nie dochodzi do skutku.
Książka jest praktycznym poradnikiem dla dorastającej ludzi. Na wielu wydarzeniach zawartych w opowieści można się wzorować. Często nie wiemy. jak wybrnąć z trudnej sytuacji lub jak rozwiązać nurtujący nas problem. W książce Krystyny Siesickiej znajdziemy wskazówki. Mada, dzięki pomocy swojej mamy wychodzi z trudnej sytuacji z Tomaszem a Marcin stara zapomina o przeszłości i rozpoczyna nowe szczęśliwe życie pełne sukcesów.
?Zapałka na zakręcie? to powieść , którą warto przeczytać ponieważ można się z niej wiele nauczyć. Problematyka książki nigdy się nie zestarzeje. Młodzież zawsze będzie potrzebowała pomocy i zrozumienia. Do przeczytanie jej zachęca nas jasny zrozumiały język którym posługuje się autorka.
Czekam na kod na pw
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dywizjon 303
Otóz chce zebyscie pomogli .. powiedzccie dlaczego np. dywizjon ten nazwano 303 i jakimi samolotami polacy latali i jak sie nazywali glowni bohaterowie......... za odpowiedzi dobre beda plusy
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kane & Lynch: Dead Men
poszukuje kodów do tej gry nie mogę przejść misji w Havanie znaczy tam gdzie główni bohaterowie są w strojach wojskowych i nie dam rady tego przejść,proszę o kody albo jakiś dobry trailer najlepiej ten co jest na gryonline.za pomoc plus.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Akcja Adaptacji rozpoczyna się na planie filmowym Być jak John Malkovich, poprzedniego obrazu Jonze. Jej bohaterem jest znany scenarzysta filmowy, Charlie Kaufman (Cage), zmagający się z własną niemocą twórczą. Przerabia na scenariusz książkę redaktorki New Yorkera Susan Orlean (Streep) o Johnie Laroche (Cooper), zwariowanym hodowcy orchidei z Florydy. Kaufman miesiącami ślęczy nad maszyną do pisania, nie potrafi jednak zapanować nad tekstem. Mieszka wspólnie z bratem bliźniakiem (ponownie Cage), także próbującym swych sił w filmowym biznesie - Donald tworzy scenariusz sensacyjnego The 3. To on podrzuci Charliemu pomysł śledzenia Susan, co skończy się katastrofą.
Film nawiązuje do książki Susan Orlean - The Orchid Thief. Główni bohaterowie istnieją w rzeczywistości, ale np. realny Kaufman nie ma bliźniaka, co nie przeszkodziło mu podpisać scenariusza Adaptacji także imieniem domniemanego brata. Obaj zdobyli nominację do Oscara za scenariusz adaptowany (choć film tylko nawiązuje do dzieła Orlean), Donald jako pierwsza historii osoba nie istniejąca naprawdę.
Adaptacja nie posiada linearnej fabuły, ważne dla rozwoju akcji są liczne retrospekcje oraz zapożyczenia z The Orchid Thief.
to była adaptacja filmawa napisz na wp jaki rodzaj adaptacji.
a tu ekranizacja
Ekranizacja - nakręcenie wersji filmowej sztuki teatralnej, baletu, powieści, książki.
Wersja filmowa bardzo często różni się wielce od swojego pierwowzoru. Często jest to spowodowane różnicami w medium przekazu, lecz zdarzają się różnice wynikające ze sposobu rozumienia dzieła przez reżysera danej ekranizacji.To film , ktory jest pokazany w telewizji, kinie itp.
Pierwszą ekranizacją filmową był Quo Vadis Henryka Sienkiewicza nakręcony w 1913 roku we Włoszech.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rozprawka
Zacznę od tego że w trakcie czytania książki "Kamienie na szaniec" poznajemy życie ludzi podczas wojny. Dowiadujemy się o wielu problemach, smutkach i cierpieniach, które towarzyszyły ludziom podczas okupacji w latach 1939-1943. Książka ukazuje nam losy trzech młodych chłopców, którzy walczyli o uiepodległą Polskę i którzy poświęcili za nią życie. Dzięki "Kamieniom na szanie" poznajemy w szczegółach ich działania, sukcesy i porażki. Jednym słowem, poznajemy prawdziwe życie.
Drugim argumentem niech będzie to, że po przeczytaniu "Kamieni na szaniec" uświadamiamy sobie, co tak naprawdę jest w życiu najważniejsze. Dla Alka, Rudego i Zośki takie rzeczy jak pieniądze, dobrobyt czy sława były nieistotne. Dla nich liczyła się tylko przyjaźń, rodzina i miłość. Wojna zazwyczaj odbiera ludziom to, co dla nich najważniejsze, więc dopiero wtedy uświadamiają sobie co stracili i żałują, ze nie potrafili tego docenić. Główni bohaterowie książki doskonale wiedzieli co jest istotne w życiu; a jeśli stracili kogoś bliskiego za wszelką cenę starali się go odzyskać nie zważając na nic innego. Inni ludzie, po przeczytaniu książki mogą wyciagnąć wiele wniosków, zrozumieć parę spraw i znaleźć odpowiedzi na dręczące ich pytania.
Dodatkowym argumentem, niech będzie to, ze z postępowania bohaterów książki można brać przykład a ich samych stawiać za wzór. Oczywiście, jak wszyscy ludzie mają oni tez swojej wady, ale w przeciwieństwie do większości ludzi strają sie zwalczyć swoje wady i udoskonalić swoje zalety. Współczesna młodzież po przeczytaniu "Kamieni na szaniec" poznaje wzór wartościowego i szlachetnego człowieka i w przeciwieństwie do innych książek, człowieka, który żył naprawdę.
Na poparcie mojej tezy chciałabym przywołać również fakt, że książka "Kamienie na szaniec" wielu ludziom pomaga zrozumieć jakie spotkało ich szczęście, że są wolni i żyją w niepodległej Polsce. Podczas II wojny światowej wielu Polaków marzyło o tym, czego ludzie w dzisiejszych czasach nie dostrzegają i nie potrafią docenić. Książka pomaga bardziej "pokochać" Polskę.
Potwierdzenie tezy: Warto czytać książkę Aleksandra Kamińskiego "Kamienie na szaniec".
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Znawcy.
Hmm... a więc, swego czasu na polsacie(?), raczej na polsacie leciała pewna bajka. Bajka japońska(bodajże). Główni bohaterowie toczyli między sobą 'walki' takimi "bączkami", spinerami jakby tego nie nazwać I otóż potrzebuję tytułu tej bajki.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Muzyka z American Pie Beta House
Czesc poszukluje piosenki z american pie betas house w scenei w której główni bohaterowie sa w klubie i maja zaliczyc pierwsze zadanie cos leci w tle put your hands up bardzo prosił bym o linka będą plusy
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: zna ktos tytuły filmow o afryce??
Jest tam pełno jak żyli Arabowie, MUrzyny i jak główni bohaterowie radzili sobie na pustynie
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Recenzja Syzyfowe Prace
Google nie boli
Powieść "Syzyfowe prace" po raz pierwszy ujrzała światło dzienne w 1897 roku. Jej autorem jest Stefan Żeromski, który przez pewien czas używał pseudonimu Małrycy Zych. Pierwsze wydanie tej powieści ukazało się we Lwowie, które było mocno okrojone przez cenzurę w Warszawie w 1909 roku po tytułem "Andrzej Radek, czyli Syzyfowe prace". Książka ta ukazywała się w odcinkach między 7 lipca a 24 listopada 1897 roku w krakowskim czasopiśmie "Nowa Reforma". przybierała ona różne tytuły min. były to: "Andrzej Radek ,czyli Syzyfowe prace", "Wybawiciel" aż w końcu autor na przestał na "Syzyfowych pracach". Na tej powieści i patriocyźmie wychowało się wiele pokoleń Polaków.
Jest to powieść biograficzna, ponieważ sam autor jest głównym bohaterem . Stefan Żeromski po przez napisanie tej książki chciał ukazać swoje życie za czasów zaboru rosyjskiego. Wiele postaci występujących w „Syzyfowych pracach” są postaciami autentycznymi, np. książkowy Andrzej Radek to w rzeczywistości Jan Wacław Machajski, pani Przepiórkowska to pani Saska, czyli ciocia Żeromskiego, ukochana książkowa Biruta miała ukazać postać Heleny. Nawet miejsca wydarzeń są za sobą powiązane np. Gawronki, z których pochodził Marcin Borowicz ukazują miejscowość Ciekoty, miasto Kleryków to w rzeczywistości Kielce. Tematem tej powieści są stosunki w rosyjskiej szkole, które poznał Żeromski bedąc jej uczniem w latach 1874-1886.
Wymową powieści są dzieje polskiej młodzieży, która w jakiś sposób próbuje zwalczyć rusyfikację. Poznajemy dzieje trzech chłopców: Marcina Borowicza, Andrzeja Radka i Zygiera. To oni właśnie nadają ton tej powieści. Czytając kolejne strony książki przekonywujemy się ile trudu musieli ponieść główni bohaterowie, aby zwalczyć rusyfikację. Żeby przeciwstawić się tej rzeczy, chłopcy przede wszystkim musieli przekonać się kim naprawdę są. W odnalezieniu siebie pomógł im Zygier, który od samego początku pobytu w Klerykowskim gimnazjum starał się przekonać uczniów do swojego pochodzenia. Największym argumentem, który dodał otuchy chłopcom była lekcja języka polskiego. Otóż na tym przedmiocie Zygier zaczął recytować wiersze w języku polskim. Nie były to zwykłe wiersze, ponieważ słyszący je uczniowie wzruszyli się bardzo i zrozumieli, że muszą przeciwstawić się władzom, które dążyły do zniszczenia polskości.
Uważam, że powieść Stefana Żeromskiego jest bardzo ciekawa. Czytając ją można wiele dowiedzieć się o szkolnictwie w zaborze rosyjskim, o stosowanych metodach nauczania. Autor bardzo wyraźnie przedstawił kolejne fazy zwalczania rusyfikacji, w odnajdywaniu siebie, w pokonywaniu narzucanych na młodzież trudów. KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Trzeci oficer [2008]
Oficerowie znów stają do walki, ale zanim pokonają zbrodniarzy, muszą przezwyciężyć własne słabości. „Trzeci oficer” jest trzynastoodcinkową opowieścią o tych, co maszerują, albo giną.
Głównym wątkiem tej serii będzie zagadkowe zabójstwo byłego generała milicji, które próbuje rozwikłać specjalna grupa pościgowa CBŚ. Okazuje się, że sprawa ta łączy się z poważnym wyzwaniem, przed którym stanął wywiad i generał Matejewski – na terenie Polski od lat 70-tych znajdują się tzw. walizkowe ładunki atomowe, które ktoś próbuje sprzedać terrorystom arabskim. Matejewski postanawia wykorzystać w tej sprawie Kruszona, ale Kruszyński nie chce już pracować dla wywiadu. Wtedy ktoś porywa małą Agatkę, córkę Aldony...
Poruszający się w świecie przestępstw, zdrady, przemocy główni bohaterowie opowieści muszą walczyć nie tylko ze sprawcami zbrodni, także muszą stawić czoła własnym problemom, słabościom, ograniczeniom.
„Trzeci oficer”
Hasło: „Maszeruj, albo Giń”
Reżyseria: Maciej Dejczer
Scenariusz: Wojciech Tomczyk
Producent główny: TVP 2
Producent wykonawczy: Akson Studio Release Date.:04.09.2008 Video Codec...:XviD
Air Date.....:04.09.2008 Video Bitrate.:962kb/s
Genre........:Thriller/Action Resolution....:576x320
Runtime......:44m50s Aspect Ratio..:16:9
Language.....:Polish Audio Codec...:VBR MP3
Source.......:DVB Audio Bitrate.:118kb/s
Channel......:TVP2 Size..........:25x14,3MB
Trzeci.Oficer.S01E01.Dezerter.PL.PDTV.XviD-ER
KUNIEC
WERSJA RMVB
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Battlestar Galactica- Sezony 1,2,3
Marvolo123 napisał
Battlestar Galactica
Battlestar Galactica (ang. Gwiazda bojowa Galaktyka) to serial telewizyjny z gatunku science-fiction.W roku 2003 wyemitowano miniserial, będący pilotem nowej wersji serialu, zaś w roku 2004 powstał jej pierwszy sezon. Obecnie na kanale SciFi Channel emitowany jest 3 sezon serialu.
Główni bohaterowie
* Jamie Bamber ─ kapitan Lee 'Apollo' Adama
* James Callis ─ dr Gaius Baltar
* Tricia Helfer ─ Numer szósty (ang. Cylon Number Six)
* Mary McDonnell ─ prezydent Laura Roslin
* Edward James Olmos ─ komandor William 'Husker' Adama
* Grace Park ─ Cylon Sharon 'Boomer' Valerii
* Katee Sackhoff ─ porucznik Kara 'Starbuck' Thrace
Fabuła
Rasa ludzka zamieszkująca Dwanaście Kolonii toczy wyniszczającą wojnę z Cylonami, zbuntowanymi maszynami, które sama wcześniej stworzyła. Po wyniszczającej walce dochodzi do zawarcia rozejmu, a Cyloni wycofują się. Daleko od zamieszkanych systemów zostaje zbudowana baza kosmiczna, która ma być miejscem utrzymywania kontaktów dyplomatycznych między obiema rasami. Rokrocznie ludzie wysyłają oficera, aby oczekiwał wieści od dawnych wrogów. Jednak druga strona milczy. Niespodziewanie po czterdziestu latach dawna nemesis powraca. Tymczasem Cyloni stworzyli 12 modeli humanoidów ─ cylonów, wyglądających jak ludzie, którymi posługją się głównie do infiltracji. W wyniku podstępu uzyskują dostęp do systemów obronnych Dwunastu Kolonii i przypuszczają atak, w wyniku którego rasa ludzka staje na krawędzi unicestwienia. Z pogromu ocalał przestarzały okręt bojowy, Battlestar Galactica, oraz pewna liczba statków cywilnych. Załoga wyrusza na poszukiwanie nowego domu, zaginionej, trzynastej kolonii ─ Ziemi.
Dołaczone napisy do każdego odcinka
1 SEZON
/>
2 SEZON
3 SEZON
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Rosyjski
Proszę o opisanie ulubionego filmu mają sie tam znalesc rezyser,główni bohaterowie,operator zdjec,operator dżwieku....i na koniec dlaczego podoba mi sie ten film
Prosze o szybka pomoc
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wątek prawie ontopiczny ;)
Prisoner budda <bu@Vtoxic.Vneostrada.Vpl screamed during tortures: Przechodzę od razu do rzeczy: Czytał ktoś coś z serii "Świat dysku"?
Czytal niemal wszystko co z glownego cyklu wyszlo po polsku [poza Ostatnim Bohaterem, na ktorego polskie wydanie mnie chwilowo nie stac] i spora czesc w oryginale [m.in. ww. The Last Hero :) Dlatego wlasnie odpuscilem sobie polskie wydanie :)]. Nb. polskie tlumaczenie jest swietne, ale mimo wszystko zalecam czytanie w oryginale. Sporo dowcipow jest nieprzetlumaczalnych. Podobało się?
Bardzo. Chyba nie myslisz, ze wydawalbym setki zeta na cos co mi sie nie podoba? :) Waham się nad zaczęciem tego, ale to jest dość sporo książek, więc najpierw chciałbym zasięgnąć opinii ekspertów ;)
To jest dosc nietypowa seria. Tak jak napisala tapta wlasciwie kazda ksiazke mozna czytac osobno. W glownym cyklu jest zas kilka podcykli, dosc luzno laczacych sie ze soba [wlasciwie tylko glowni bohaterowie i ich prywatne losy lacza te cykle w calosc]. Jesli moge cos doradzic: zacznij od poczatku. Od Koloru Magii, ale koniecznie razem z Blaskiem Fantastycznym. Kolor generalnie sluzy zbudowaniu scenografii, dopiero Blask czyni z niej wysmienity uzytek. Sposrod pozostalych tytulow szczegolnie polecam: Mort [duzo o Śmierci, wstep do kilku pozniejszych glownych watkow], Straz! Straz! [poczatek podcyklu o Nocnej Strazy, jedna z zabawniejszych czesci], Pomniejsze Bostwa [samodzielna historia, polecam przed czytaniem zapoznac sie z historia filozofii], Ciekawe Czasy [czesc tylez zabawna co ponura], na Glinianych Nogach [przyznam, ze w oryginale bawila mnie bardziej, ale to nadal kawal swietnego tekstu, kryminal w najlepszym stylu], Hogfather [jedyna w swoim rodzaju historia Swietego Mikolaja. Parawdopodobnie ukaze sie w tlumaczeniu na gwiazdke], The Truth[kolejna samodzielna historia, i zabawna, i ponura]. PS: cytat w sygnaturce pochodzi z tomu "Zbrojni". Tez fajny, ale sa lepsze historie.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Uprzejma prośba
ROGI wrote: Kolejna grupowa psycholog.
Posluchaj no Rogi, jedyny grupowy sprawiedliwy seNdzio...
Ja sie nie żalę. Gdzie ja sie ciągle żalę?
Wiecznie sie zalisz, bo jak to inaczej nazwac. Ty mi pokaz palcem, albo nawet cala reka kogo tu obchodzi Twoje zycie prywatne? Albo na ile Ty jestes bardziej interesujacy od kogokolwiek tutaj zebysmy zmuszeni byli wysluchiwac Twoich wiecznych pretensji do wszystkich i o wszystko????
I ja nie mam zadnych problemów. To Wy je macie. Przez kilka dni była tu cisza. Rozmawiało sie o róznych sprawach i nikt nie robił z niczego problemów. Ale ile tych postów było?
No i co w zwiazku z tym???? Czy ilosc jest miara jakosci w Twoim zyciu??? Ja Ci wspolczuje. A moze ludzie pisza jak ich cos zainteresuje a nie klepia tylko bez sensu w klawisze w kazdym temacie??? Moze tak byc czy nie???
Grupa wygladała jak po bombie. No, ale kiedy zaczyna sie temat gdzie głowni bohaterowie to określone osoby wtedy dopiero sie zaczyna.
Olaboga... Ten glowny bohater to Ty????? Niedobrze z Toba. Ja piernicze. Glowny bohater naszego nowego serialu. Anka!!!! Chodz tu i pisz telenowele dalej!!!!
Ilość postów i rozmówców nagle wzrasta i każdy z nich stara sie dołożyć swoja cegielkę. To Wy macie problem bo jeżeli nie macie mozliwości zająć sie sprawami innych to pozostaje Wam tylko rozmowa o pizdach, chujach, albo milczenie.
Milczenie Rogi, milczenie....
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: wynagrodzenie grafika?
IMHO generalizujesz: Pamietaj, ze pensja zalezy rozniez od umiejetnosci pracownika, oraz od wymagan i mozliwosci pracodawcy.
Jesli od tego zalezy pensja, to podam maly przyklad;
Firma X, (miasteczko 35 tys.) Wykonywane prace; foldery reklamowe, ulotki, kalendarze branzowe, wizytowki, zaproszenia, prezentacje na CD, WWW, animacje, reklama prasowa, fotografia reklamowa, plany miast, itd. glowni bohaterowie; grafik K grafik M Grafik K: "opanowane" programy: Corel DRAW (tylko polski, bo angielskiego nie rozumiec) w stopniu pozwalajacym jedynie wektoryzowac skany logosow PhotoShop - znajomosc ograniczona do uzywania opcji jasnosc/kontrast, "szparowania" gumka i uzywania defaultowych efektow warstw. Nie potrafi retuszowac skanow, zrobic podstawowej korekty kolorow, itp. Poziom zrozumienia innych technik i wykonywanych czynnosci: - skanowanie slajdow i zdjec z wlaczonym descreenem :) - kompletna niewiedza na temat zaleznosci pomiedzy pikselem a dpi - "zajawki" bitmap zaladowane do wstepnego projektu w Corelu, to takiej samej wielkosci bitmapy, jak finalne tify, tyle, ze JPGi ("bo maja tylko 300kB" :)) - kompletna niewiedza na temat formatow plikow (PDF, PRN, TGA, GIF itd.), czy takich "dziwactw" jak alpha channel... - zerowa znajomosc roznic pomiedzy CMYK, RGB i 8 bit - Znajomosc systemu - pozwalajaca jedynie na skopiowanie pliku do innego katalogu - Znajomosc hardware - "0" Wykonywane prace; moduly reklamowe do kalendarzy (zbiorowisko reklam firm z danego miasta) i na revers planow miast, wizytowki. Poziom plastyczny wykonywanych prac (1-10): 3 Grafik M znajomosc programow; Corel PhotoShop After Effects Premiere LightWave Flash Director DreamWeaver dodatkowo masa roznych programow narzedziowych, pakietow biurowych i innych programow pomocniczych... Wykonywane prace: strony WWW, prezentacje multim., foldery reklamowe, albumy, reklama prasowa, fotografie (studio, plener), 3D anim i still, montaz video, przygotowanie do druku, itd. Poziom plastyczny wykonywanych prac (1-10): 7 Na koniec nadmienie tylko, ze obaj graficy to praktycznie jedyni wykonawcy zlecen, jakich podejmuje sie firma X. Oprocz nich pracuje tam jeszcze akwizytor, sekretarka i szef (ktory nota bene ma wszystko "gdzies"). I na sam koniec juz tylko zarobki: grafik K - 1600 zl grafik M - 650 zl :))))
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: czy ktoś wie?
Oglądałem ostatnio film pt. "Hakerzy" .Czy ktoś z was oglądał ten film? Jakim systemem posługiwali się główni bohaterowie tego filmu?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Braterstwo Wilkow (bez spoilerow)
No wiec obejrzalem dzisiaj w koncu, i jestem bardzo zadowolony. Na poczatek jedna uwaga - najwyrazniej w Polsce nie ma jeszcze Gildii Tlumaczy Filmow Francuskich ktora zajmowala by sie zapewnianiem rownomiernie dennego poziomu tlumaczen, dlatego Braterstwo Wilkow, w przeciwienstwie do filmow gdzie gada sie po angielsku, tlumaczenie na polski ma bardzo ladne, bez zadnych potkniec i wiernie oddajace to co w filmie gadaja. :) Bylem pozytywnie zaskoczony. :)) Film bardzo ladny wizualnie i bez wiekszych debilizmow (pomijajac ekstremalna kinowosc walk wrecz - o czym wiecej za chwile), natomiast jego 'teledyskowa' maniera filmowania byla miejscami irytujaca. O ile zwolnienia akcji oraz migawki robily calkiem fajne wrazenie, o tyle przyspieszenie akcji przez chwile zaraz potem robilo wrazenie, jakby cedek z dvixem zacinal sie w czytniku i program potem 'nadrabial'. Denerwujace. Co do walk to nie moge zgodzic sie z monkbertem - one NIE BYLY stylizowane na wschodnie. Nie zauwazylem stylizacji na wschodnie sztuki walki, a troche sie rzeczonymi sztukami interesuje. :))) Walki byly ekstremalnie _widowiskowe_ i przez to nierealne, ale tak jest w kazdym filmie gdzie naparzaja sie po pyskach - autentyzm jest malo widowiskowy. Stad wysokie kopniecia, wirowanie miecza przy ataku, wytrzymywanie kilku ciosow ktore normalnie powalaja rozlego byka na ziemie etc. Z interesujacych rzeczy, to moja lepsza polowa z ktora bylem na seansie rozpoznala Dacasco po oczach, jeszcze kiedy oboje glowni bohaterowie byli zamaskowani. "Patrz, Leslie, to ten aktor co gral w Crying Freeman." (To jeden z naszych ulubionych filmow, BTW). I faktycznie. Te kobiety sa jakies dziwne, ja go poznalem dopiero jak bylo cala morde widac. ;)) Spoiler space (ci ktorzy filmu jeszcze nie ogladali nie czytac) Prawde mowiac, najbardziej zgrzytala mi Bestia. Niezaleznie od tego, co to za afrykanska bestia kryla sie pod tym pancerzem z kosci i stali, majac tyle kilogramow na grzbiecie nie powinna byc w stanie skakac tak, jak to robila. Ech. Miecz z kosci tez byl lekko bezsensowny. Ale poza tym malo bzdur logicznych. :) Leslie
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Braterstwo Wilkow (bez spoilerow)
wwwwwwwwwwwww Leszek Karlik napisał(a) w wiadomości: ...
No wiec obejrzalem dzisiaj w koncu, i jestem bardzo zadowolony. Na poczatek jedna uwaga - najwyrazniej w Polsce nie ma jeszcze Gildii Tlumaczy Filmow Francuskich ktora zajmowala by sie zapewnianiem rownomiernie dennego poziomu tlumaczen, dlatego Braterstwo Wilkow, w przeciwienstwie do filmow gdzie gada sie po angielsku, tlumaczenie na polski ma bardzo ladne, bez zadnych potkniec i wiernie oddajace to co w filmie gadaja. :) Bylem pozytywnie zaskoczony. :)) Film bardzo ladny wizualnie i bez wiekszych debilizmow (pomijajac ekstremalna kinowosc walk wrecz - o czym wiecej za chwile), natomiast jego 'teledyskowa' maniera filmowania byla miejscami irytujaca. O ile zwolnienia akcji oraz migawki robily calkiem fajne wrazenie, o tyle przyspieszenie akcji przez chwile zaraz potem robilo wrazenie, jakby cedek z dvixem zacinal sie w czytniku i program potem 'nadrabial'. Denerwujace. Co do walk to nie moge zgodzic sie z monkbertem - one NIE BYLY stylizowane na wschodnie. Nie zauwazylem stylizacji na wschodnie sztuki walki, a troche sie rzeczonymi sztukami interesuje. :))) Walki byly ekstremalnie _widowiskowe_ i przez to nierealne, ale tak jest w kazdym filmie gdzie naparzaja sie po pyskach - autentyzm jest malo widowiskowy. Stad wysokie kopniecia, wirowanie miecza przy ataku, wytrzymywanie kilku ciosow ktore normalnie powalaja rozlego byka na ziemie etc. Z interesujacych rzeczy, to moja lepsza polowa z ktora bylem na seansie rozpoznala Dacasco po oczach, jeszcze kiedy oboje glowni bohaterowie byli zamaskowani. "Patrz, Leslie, to ten aktor co gral w Crying Freeman." (To jeden z naszych ulubionych filmow, BTW). I faktycznie. Te kobiety sa jakies dziwne, ja go poznalem dopiero jak bylo cala morde widac. ;)) Spoiler space (ci ktorzy filmu jeszcze nie ogladali nie czytac) Prawde mowiac, najbardziej zgrzytala mi Bestia. Niezaleznie od tego, co to za afrykanska bestia kryla sie pod tym pancerzem z kosci i stali, majac tyle kilogramow na grzbiecie nie powinna byc w stanie skakac tak, jak to robila. Ech. Miecz z kosci tez byl lekko bezsensowny. Ale poza tym malo bzdur logicznych. :) Leslie
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Braterstwo Wilkow (bez spoilerow)
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Leszek Karlik napisał(a) w wiadomości: ...
No wiec obejrzalem dzisiaj w koncu, i jestem bardzo zadowolony. Na poczatek jedna uwaga - najwyrazniej w Polsce nie ma jeszcze Gildii Tlumaczy Filmow Francuskich ktora zajmowala by sie zapewnianiem rownomiernie dennego poziomu tlumaczen, dlatego Braterstwo Wilkow, w przeciwienstwie do filmow gdzie gada sie po angielsku, tlumaczenie na polski ma bardzo ladne, bez zadnych potkniec i wiernie oddajace to co w filmie gadaja. :) Bylem pozytywnie zaskoczony. :)) Film bardzo ladny wizualnie i bez wiekszych debilizmow (pomijajac ekstremalna kinowosc walk wrecz - o czym wiecej za chwile), natomiast jego 'teledyskowa' maniera filmowania byla miejscami irytujaca. O ile zwolnienia akcji oraz migawki robily calkiem fajne wrazenie, o tyle przyspieszenie akcji przez chwile zaraz potem robilo wrazenie, jakby cedek z dvixem zacinal sie w czytniku i program potem 'nadrabial'. Denerwujace. Co do walk to nie moge zgodzic sie z monkbertem - one NIE BYLY stylizowane na wschodnie. Nie zauwazylem stylizacji na wschodnie sztuki walki, a troche sie rzeczonymi sztukami interesuje. :))) Walki byly ekstremalnie _widowiskowe_ i przez to nierealne, ale tak jest w kazdym filmie gdzie naparzaja sie po pyskach - autentyzm jest malo widowiskowy. Stad wysokie kopniecia, wirowanie miecza przy ataku, wytrzymywanie kilku ciosow ktore normalnie powalaja rozlego byka na ziemie etc. Z interesujacych rzeczy, to moja lepsza polowa z ktora bylem na seansie rozpoznala Dacasco po oczach, jeszcze kiedy oboje glowni bohaterowie byli zamaskowani. "Patrz, Leslie, to ten aktor co gral w Crying Freeman." (To jeden z naszych ulubionych filmow, BTW). I faktycznie. Te kobiety sa jakies dziwne, ja go poznalem dopiero jak bylo cala morde widac. ;)) Spoiler space (ci ktorzy filmu jeszcze nie ogladali nie czytac) Prawde mowiac, najbardziej zgrzytala mi Bestia. Niezaleznie od tego, co to za afrykanska bestia kryla sie pod tym pancerzem z kosci i stali, majac tyle kilogramow na grzbiecie nie powinna byc w stanie skakac tak, jak to robila. Ech. Miecz z kosci tez byl lekko bezsensowny. Ale poza tym malo bzdur logicznych. :) Leslie
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zamiast klimatyzacji , czyli Pojutrze
On 31 May 2004 17:08:49 GMT, Krzysztof Kudłacik <nob@nobody.org wrote: Owszem. Szczegół dość dokładnie obrazujący mozolenie się scenarzysty z dramturgią ;)) bo przeca z czegoś trza wykrzesać emocje u widza, skoro w 30tu minutach wycykali się z tego, co było najmocniejsze w filmie: efektów specjalnych (i tak raczej przeciętnych).
nie zgadzam sie. to nie byly przecietne efekty: skala i rozmach tego projektu nie maja sobie rownych. porownaj to z iloscia scen z efektami w dowolnym filmie z ostatnich paru lat,i zqwroc uwage np. na jakosc compositingu. co widziales lepszego i porownywalnego jesli chodzi o skale przedsiewziecia?? pod tym wzgledem DaT bedzie kolejnym kamieniem milowym w historii grafiki komputerowej.
| znalazaloby sie sporo wariatow, ktorzy przy calym tym zamieszaniu | rzuciiliby sie ewakuowac kolekcje MOMA.
Co proszę? :-/
wbrew pozorom nie zartuje, za dlugo juz tu mieszkam. Dokładnie masz rację: gdyby reżyserem był jakiś Amerykanin, to pewnie podstawowa funkcja przypadłady tu "Deklaracji niepodelgłości".
chcialabym zauwazyc, ze declaration of independence lezy sobie w national archives w waszyngtonie, a jak wiadomo, tamtejsza ludnosc (z commander-in-chief na czele) spieprza gdzie pieprz rosnie przy byle zagrozeniu, nie martwiac sie specjalnie o skarby kultury narodowej. :P
Hmm ... nie jestem pewien, ale główni bohaterowie "Pojutrze" _nie_są_ mieszkańcami NY ...
trojka dzieciakow nie,ale bibliotekarka, ich kumpel z taka fajowa chata przy central park west, a juz zwlaszcza bezdomny i jego pies byli jak najbardzjej njujorkerami. nie mowiac juz o tym, ze oni nie byli jedynymi ocalalymi!
pozdrowienia, kamila
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dogville
Michal Olszewski <adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comnapisał: Czy plot "Dogville" różni się od poprzednich dwóch opowieści o nieszczęśliwych i głupich kobietach czymś poza nieistotnymi szczegółami?
Różni się istotnymi szczegółami: jest gorzej opowiedziany, aktorka nie ta, pomysł 'inscenizacyjny' chybiony. Poza tym wszystko jest tak samo. To że Bess z 'Przełamując fale', Selma z 'Tańcząc w ciemnościach' a nawet Karen z 'Idiotów' były w pewnien sposób głupie, to nie miało znaczenia. Tzn. miało ale schodziło na dalszy plan. Na pierwszym planie były cierpienie magnetycznych postaci, postaci w które sie wierzy. Pamiętam że nie mogłem oderwać oczu od Karen, bylem nawet zły, że jest jej tak mało na ekranie. Bess leczyła sie psychiatrycznie. Karen jeśli sie nie leczyła to tego wymagała. Selmy zachowanie tez było co najmniej dziwne. Ale wszystkie stworzyły IMO niezapomniane kreacje aktorskie. Cenię sobie Kidman za jej niektore role ale w 'Dogville' mnie nie zachwyciła.
W "Przedzierając się przez ciemności" to było nawet zabawne. Nie trawię Bjork muzycznie za ten jej skrzypiący głosik, więc możliwość pooglądania, jak zostaje zmieszana z błotem była interesującą perwersją.
W 'Tańcząc w ciemnościach' to było wyrażone najpełniej. Uwielbiam melodeklamacyjną muzykę Bjork, jej dziecięcy głos, więc możliwość podglądania jak walczy o syna była dla mnie wielkim przeżyciem.
Podczas seansu "Przedzierając się przez fale" widz nastraja się optymistycznie. Ha - jednak jestem zdrowym człowiekiem, który potrafi budować sensowne relacje międzyludzkie, a nie takim złamasem, jak główni bohaterowie - oto myśl przewodnia.
'i jad mu się leje i z jadu kałuża' Rozumiem ze nie jesteś fanem jego twórczości ale nazywanie ich złamasami to już tak daleko posunięta niechęć, że przez chwilę pomyślałem: trolling albo jesteś, wbrew temu co mówisz, sfrustrowany nieumiejętnością zbudowania sensownej relacji miedzyludzkiej.
pozdrawia Sonorski
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: dogville
Michal Olszewski napisał: | Podczas seansu "Przedzierając się przez fale" widz nastraja się | optymistycznie. Ha - jednak jestem zdrowym człowiekiem, który potrafi | budować sensowne relacje międzyludzkie, a nie takim złamasem, jak główni | bohaterowie - oto myśl przewodnia.
Nie chcę powiedziec, ze te relacje są zdrowe, zdrowe mnie mniej interesują, zwlaszcza w kinie. Są niezdrowe i dlatego interesujące. Prawdziwe i psychologicznie wiarygodne. Ale w gruncie rzeczy sprawa z moim odbiorem jego filmow jest prosta. Juz po kwadransie wiedzialem, ze tym razem nie dam sie porwac, nic do bohaterki nie poczułem. Żadnej filmowej 'mięty'. Mówię o "Dogville'
Dziwisz się niechęci do bohaterów Triera? Ich można w ogóle lubić? Są tak nieporadni, że stwarzają zagrożenie dla otoczenia. "Daleko posunięta niechęć" jest w tym przypadku mile widziana.
Nieporadni to prawda ale na pewne nie stwarzaja zagrozenia dla otoczenia, to otoczenia stwarza zagrozenie dla nich. Najlepiej jest to widoczne w 'Dogville'. Lubic to mozna bohaterki grane prze Meg Ryan. Bohaterom Triera trzeba uwierzyc. To wszystko. Ty nie uwierzyłes i stales sie zacieklym jego wrogiem. Trier jest w Polsce modny, lepiej byc 'nontrendi' No i całą swoją niechęc podsycasz trollingiem, ale to kapuję, bo tej grupie daleko do nadaktywnosci. Trolling stymuluje :)
| albo jesteś, wbrew temu co mówisz, | sfrustrowany nieumiejętnością zbudowania sensownej relacji miedzyludzkiej. Zaraz, czy ja dobrze rozumiem, że Ty starasz się bronić relacji pomiędzy bohaterami "Przełamując Fale"?
Skoro przyznales sie do trollingu (czym zastąpić to słowo?) to ok - wszystko jasne. Ale gdybyś tego nie zrobił, pomyslalbym, ze skoro nazywasz ich 'złamasami' to znaczy, ze nimi gardzisz, są gorsi od Ciebie, bo Ty jestes 'zdrowy i umiesz zbudowac sensowną relację międzyludzką'. Często jest tak, ze najbardziej krzycząo innych, ze są 'złamasami' ci, co sami mają z tym problemy. Stąd moje ryzykanckie przypuszczenie, które pomieściłem w zdaniu: "jesteś sfrustrowany nieumiejętnością zbudowania sensownej relacji miedzyludzkiej" Daniel Sonorski
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zemsta - krotko
Jeśli nie ma tam scen w rodzaju handjobs in the bus, kwestii "jesteś drobnomieszczaninem! jak możesz", a główni bohaterowie nie są imbecylami, których mam ochotę własnoręcznie zamordować - to kto wie. Widziałem niektóre z tych części na półkach w wypożyczalni. Czyli mówisz, żeby powalczyć o honor duńskiej kinematografii, przełamać się i wziąć?
Na pewno sprobuj podejsc do Elementu zbrodni i do Europy/Zentropy. Oba sa ultra-wystylizowane. Pierwszy jest bardzo poetycki, surrealistyczny. Cos jak polaczenie Delicatessen z filmem detektywistycznym. Drugi ma mnostwo niesamowitych pomyslow, chwilami absurdalnych, gdzies z Becketta i Ionesco. I zupelnie niesamowite zakonczenie. No slowo daje, na pewno bedziesz co najmniej zdziwiony, ze to ten sam facet, ktory teraz kreci filmy internetowa kamera.
| Hej, ale w tym dokumencie naprawde jest cala seria rzeczy, ktorych pewnie | sie nie spodziewasz. Facet calkiem swiadomie stawia sie w filmie w pozycji | swira - przyznaje sie, ze ma problemy z glowa. IMO warto to obejrzec.
To tylko dlatego, że polecasz - jak będę miał kiedyś okazję, rzucę okiem.
Warto tez zaliczyc Transformera, jako ze to spojrzenie kogos trzeciego. Zreszta tak jeszcze gwoli scislosci - to przeciez nie on nakrecil dokument o kreceniu Idiotow, tylko pozwolil krecic komus, kto sie zglosil. Jednak warto jeszcze wspomnieć, że nawet Bjork (a ona w końcu też ma nieźle naładowane do głowy) opisuje Triera jako gościa, który przegina ze swoim artystycznym snobowaniem. Jeśli dobrze pamiętam, to padały takie określenia w jej wywiadzie dla Playboya po premierze
"Tańcząc".
Kumam skad slowo 'snobowanie', ale mnie osobiscie ono kompletnie do faceta nie pasuje. Ten gosc jest lekkim psycholem, hipochondrykiem, mitomanem, workiem kompleksow, ale nie snobem. On po prostu kreci, zeby nie siedziec w domu i nie myslec, bo po paru dniach zawislby na sznurze w toalecie. A z kolei nie potrafi krecic bondow (albo potrafi, ale go nudza), wiec robi takie filmy, w jakich moze sie zagubic. On przeciez nie ukrywa tych wszystkich swoich fobii, strachow itd. Sam przyznaje wprost, ze od nich ucieka w prace. Szczescie, ze ma przy tym talent i rozne dziwaczne pomysly. BTW - a o tym jego projekcie Psychomobil slyszales? Ruchy mrowek na kawalku ziemi w, bodajze, Meksyku decydowaly o zachowaniu aktorow w wynajetym w Danii domu :) Jest o tym dokument - warto wytropic dla samej absurdalnosci pomyslu.
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dlaczego dwaj, wyjściowo główni bohaterowie tzw.
Dlaczego dwaj, wyjściowo główni bohaterowie tzw. Sprawy Rywina milczą jak zaklęci?
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: The Spiderwick Chronicles (2008)
producent: Stormfront Studios
wydawca: Vivendi Games
dystrybutor PL: CD Projekt
kategoria: gry akcji
przygodowe
Data Premiery:
Świat: 05 lutego 2008
Polska: marzec 2008
The Spiderwick Chronicles (Kroniki Spiderwick) to niezbyt skomplikowana przygodowa gra akcji, stworzona głównie z myślą o młodszym odbiorcy. Produkt ten bazuje zarówno na pełnometrażowym filmie przygotowanym przez studia Paramount Pictures i Nickelodeon Movies, jak i serii książek napisanych przez Holly Black. Za opracowanie tej gry odpowiedzialne jest Stormfront Studios. Firma ta w przeszłości zasłynęła dzięki takim produkcjom jak Blood Wake czy The Lord of the Rings: The Two Towers.
Fabuła gry w dużym stopniu jest powiązana z wydarzeniami przedstawionymi w filmie oraz książkach. Gracz poznaje historię trójki rodzeństwa – Mallory, Jareda oraz Simona Grace’ów. Główni bohaterowie wprowadzają się do pewnej wiktoriańskiej posiadłości, skrywającej w sobie wiele interesujących sekretów. Gracz zajmuje się odkrywaniem tych tajemnic, eksplorując kolejne komnaty przepełnionego magią domu.
W trakcie zabawy można przejąć kontrolę nad każdą z trzech wymienionych wyżej postaci. Wszystkie dzieci zostały obdarzone pewnymi specyficznymi umiejętnościami, a ich wykorzystywanie jest niezbędne do rozwiązywania napotykanych problemów. W niektórych sytuacjach grywalna staje się też postać krasnoludka o imieniu Thimbletack. Jego niewielki wzrost pomaga mu w przedostawaniu się do pozornie niedostępnych lokacji, dzięki czemu jest w stanie odblokowywać rodzeństwu dalszą drogę.
Zabawa w pewnym stopniu opiera się też na konieczności łapania i kolekcjonowania wróżek. Wszystkie te istoty gromadzone są w magicznym przewodniku terenowym. Uzbieranie określonych wróżek może pozwolić na pozyskanie nowych umiejętności czy ukrytych przedmiotów. Gracz musi się ponadto zajmować pokonywaniem napotykanych przeciwników. Wiele z tych akcji wykonuje się w formie prostych do zrozumienia mini-gier. Sterowanie jest bardzo intuicyjne, a poziom trudności dopasowany do umiejętności młodego użytkownika. Przez znaczną część czasu gry działa się w pojedynkę, choć przewidziano tez drobne zabawy dla dwóch graczy. Działa się wtedy w trybie kooperacji, wspólnymi siłami próbując osiągnąć jakiś cel. Wydarzenia obserwowane są z perspektywy trzeciej osoby.
The.Spiderwick.Chronicles.CLONEDVD-AVENGED
/>
Mirror Filefactory
http://www.filefactory.com/file/96f9ba
http://www.filefactory.com/file/bcb47c
http://www.filefactory.com/file/afc7ad
http://www.filefactory.com/file/46ce76
http://www.filefactory.com/file/c455fe
http://www.filefactory.com/file/8a709f
http://www.filefactory.com/file/fcd6ba
http://www.filefactory.com/file/71d032
http://www.filefactory.com/file/e776fc
http://www.filefactory.com/file/040832
http://www.filefactory.com/file/36ac0a
http://www.filefactory.com/file/74c92d
http://www.filefactory.com/file/5a516f
http://www.filefactory.com/file/c0951a
http://www.filefactory.com/file/dd878c
http://www.filefactory.com/file/333957
http://www.filefactory.com/file/baf3db
http://www.filefactory.com/file/f17717
http://www.filefactory.com/file/b85bd8
http://www.filefactory.com/file/93ca20
http://www.filefactory.com/file/b757d2
http://www.filefactory.com/file/700b10
http://www.filefactory.com/file/74759e
http://www.filefactory.com/file/6dcd2e
http://www.filefactory.com/file/f15134
http://www.filefactory.com/file/0fbb5c
http://www.filefactory.com/file/e81682
http://www.filefactory.com/file/4aace0
Password: www.webpunkt.ru KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Insecticide
Insecticide
Insecticide to przygodowa gra akcji z rozbudowaną historią detektywistyczną. Za jej powstanie odpowiedzialni są ludzie ze studia Crackpot Entertainment, weterani gier przygodowych spod szyldu Lucas Arts (pracowali między innymi nad Day of the Tentacle, Sam & Max Hit the Road czy The Curse of Monkey Island). Autorzy, którzy szukali inspiracji w filmach sensacyjno-kryminalnych, swe dzieło określają przewrotnie wariacją na temat Brudnego Harry’ego (Dirty Harry) i Francuskiego Łącznika (The French Connection) doprawioną odpowiednią dawką ironii i humoru w stylu Tima Burtona. Spory wpływ na ostateczną wersję miały także amerykańskie show telewizyjne w stylu Homicide czy The Wire.
Rzecz dzieje się w niedalekiej przyszłości, a główną areną przygody jest miasto o nazwie Troi. Rzeczywistość w Insecticide jest zupełnie odmienna od naszej: rasą dominującą są owady, które wyewoluowały do człekokształtnej postaci, prawdopodobnie na wskutek ludzkich eksperymentów bio-inżynieryjnych czy trwającego wiele lat nienaturalnego stężenia pyłków. Nieliczni ludzie (nazywani tu Hominids) żyją głęboko pod ziemią, kryjąc się przed skażeniem. Dominującą siłą ekonomiczno polityczną w Troi jest Nectarola Inc. – dowodzona przez Madame Haezzal Quinbee korporacja, produkująca specyficzny napój. Ów zawierający odpowiednią dawkę pyłków drink, jest głównym pożywieniem wszystkich mieszkańców miasta – insektoludy są od niego po prostu uzależnione. Pewnego dnia dochodzi do morderstwa w budynku Nectaroli i na miejsce zbrodni wezwani zostają policjanci z Insecticide Squad.
Wspomniana para detektywów to właśnie główni bohaterowie gry: młoda policjantka Chris Liszt oraz jej starszy partner, zbliżający się do emerytury, wiecznie narzekający Roachy Caruthers. Właściwie to główną bohaterką jest Chris, ale Roachy zawsze przebywa w pobliżu. Wspomniana dwójka rozpoczyna śledztwo, którego konsekwencje przejdą jej najśmielsze oczekiwania. Rozwiązanie zagadki wymaga od nas umiejętności logicznego myślenia (badanie miejsca zbrodni w poszukiwaniu śladów, przesłuchiwanie świadków, kojarzenie faktów), ale także zręczności i refleksu. Niejednokrotnie musimy stawić czoła typom spod ciemnej gwiazdy i osobnikom, którym nie w smak jest wyjaśnienie zagadki. W takich przypadkach, oprócz sprytu, z pomocą przychodzą nam specjalne umiejętności (w końcu jesteśmy w połowie owadem) oraz zestaw dziwacznych, „robalowych” narzędzi walki. Właśnie ze względu na te zręcznościowe elementy, autorzy zrezygnowali z bardzo popularnego w tego typu grach interfejsu point & click, na rzecz pełnej kontroli nad zachowaniem głównego bohatera.
RIP
Ripped: Company Logo
Language: English
KUNIEC
filefactory:
http://www.filefactory.com/file/404464/n/webofcrime_part1_rar
http://www.filefactory.com/file/3930b2/n/webofcrime_part2_rar
http://www.filefactory.com/file/861d59/n/webofcrime_part3_rar KUNIEC
fast-load:
http://www.fast-load.net/index.php?pid=20405f109d3a97f86c7b50e28bbe8f1b
http://www.fast-load.net/index.php?pid=c8ba8c2a530d721e1a00252a19e4e7b8
http://www.fast-load.net/index.php?pid=76cbb8eec79484a2cdaed9d95245981f KUNIEC
easy-share:
http://w17.easy-share.com/1700773001.html
http://w17.easy-share.com/1700773006.html
http://w13.easy-share.com/1700773010.html KUNIEC
KUNIEC
Hasło (jeśli potrzebne):www.opgamez.net KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Schizm 2: Kameleon [Mysterious Journey II: Chameleon]
Mysterious Journey II: Chameleon
Schizm II: Kameleon
Data Premiery:
Świat: 25 listopada 2003
Polska: 04 lutego 2004
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 3 CD | cena: 99,90 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 1.3 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB.
Mysterious Journey 2: Chameleon to druga część znakomitego dzieła firmy Detalion, a wydanego przez rzeszowskie Studio LK Avalon, czyli gry przygodowej Schizm. Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniczce, tak i tu w pracach nad scenariuszem i grą w ogóle, czynny udział brał znany australijski pisarz science fiction - Terry Dowling.
Akcja gry osadzona została w realiach science fiction, jednak toczy się w całkowicie innym świecie niż w części pierwszej, inni są również główni bohaterowie. Do znaczących różnic pomiędzy dwoma grami zaliczyć należy także to, iż w Chameleon akcja ukazana jest przy pomocy silnika graficznego znanego z gry No One Lives Forever 2, tj. LithTech Jupiter (rendering w czasie rzeczywistym, widok z perspektywy pierwszej osoby), poprzednio zaś mieliśmy do czynienia z pre-renderowaną grafiką.
Fabuła Mysterious Journey 2: Chameleon opowiada o młodym mężczyźnie o imieniu Sen, który budzi się z kriogenicznego snu na opuszczonej stacji kosmicznej orbitującej wokół zniszczonej i spustoszonej planety Sarpedon. Nie pamięta kim jest, jak się znalazł w tym miejscu, jak długo spał i kto umieścił go w komorze kriogenicznej? O jego przeszłości informuje go nagranie wykonane dwieście lat wcześniej. Mówi ono, iż to on był sprawcą spustoszenia, jakie dokonało się na Sarpedon i obecnie odbywa karę za swoją zbrodnię. Stacja orbitalna jest jego więzieniem i grobem, a za szesnaście dni spadnie z orbity.
Sarpedon był kiedyś wysoko zaawansowanym technologicznie światem przeżywającym swój złoty wiek. Lecz kiedy Obcy pojawili się w jego systemie planetarnym, zawiązały się dwie frakcje - zwolennicy porozumienia z Obcymi oraz zdecydowani przeciwnicy jakichkolwiek kontaktów. Tak zaczął się wyniszczający całą planetę globalny konflikt. Tylko jedna dolina, jedna zapomniana wioska przetrwała wojnę. Gracz musi się do niej dostać i w trakcie rozgrywki znaleźć odpowiedzi na wszystkie dręczące Sena pytania. W swej przygodzie bohater odwiedzi ponad 40 szczegółowo zrealizowanych lokacji i rozwiąże ponad 30 różnorodnych zagadek logicznych. Pozna historię świata Sarpedon i tajemnicę swej roli w tym wszystkim...
* Pełna swoboda w poruszaniu się.
* Nielinearna, rozbudowana fabuła.
* Oryginalna, nastrojowa ścieżka dźwiękowa.
www.gry-online.pl
Download
KUNIEC
Brak Hasła[/img]
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Onimusha 3: Dungeon Siege
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz
512MB RAM
karta grafiki 128MB (GeForce FX5700 lub lepsza)
2 GB HDD
Windows 2000/XP
Trzecia odsłona kultowej serii traktująca o wielkich wojownikach Onimusha. Żeby powstrzymać zło, główni bohaterowie: Samanosuke Akechi i Jacques Branc, muszą odwiedzić obce im światy i tam poszukać recepty na zwycięstwo, przy okazji odkrywając, co tak naprawdę ich łączy.
Jest rok 1582. Świątynia Honnoji w feudalnej Japonii staje się areną walki pomiędzy słynnym wojownikiem Samanosuke Akechi i ożywieńczym demonem Nobunaga Oda. Zbliża się długo oczekiwany finał bitwy, która zadecyduje o losach świata.
Jest rok 2004. Spokojne, francuskie miasto zostaje ni stąd ni zowąd zaatakowane przez demony. W mgnieniu oka przeobraża się ono w koszmarne gniazdo potworów Genma, które rozpoczynają rzeź mieszkańców i stacjonujących nieopodal żołnierzy. Koniec świata wydaje się być nieunikniony. Na szczęście jest jeden człowiek, który przeciwstawi się złu i spróbuje przywrócić miastu należyty porządek.
Infantylna na pozór fabuła, ugruntowana jest na solidnych podstawach. Żeby powstrzymać zło, główni bohaterowie Onimushy: znany już Samanosuke Akechi i zupełnie nowy Jacques Branc, muszą odwiedzić obce im światy i tam poszukać recepty na zwycięstwo, przy okazji odkrywając, co tak naprawdę ich łączy. Dzięki systemowi podwójnego bohatera, produkt Capcom otwiera przed graczem zupełnie nowe horyzonty, oferując inny rodzaj rozgrywki, w zależności od tego, kim aktualnie steruje. Po raz pierwszy w historii serii, Onimusha oferuje tła zbudowane z polygonów, a co za tym idzie, pełen trójwymiar. Capcom postarał się o zaangażowanie do produkcji znane postacie. W rolę Jacquesa Branca wcielił się Jean Reno, natomiast Samanosukego, zagrał znany w Kraju Kwitnącej Wiśni Takeshi Kaneshiro. Obu panów sfilmowano przy pomocy techniki motion capture, zapewniając przy okazji zwiększony realizm poruszania się postaci, co w grach action/adventure ma duże znaczenie.
Wszystkich starych fanów serii z pewnością ucieszą modyfikacje w algorytmach odpowiadających za walkę. Niektóre potwory można teraz zabić nawet jednym uderzeniem. Generalnie, aspekty związane z elementami zręcznościowymi to jeden z największych plusów gry. Cieszy także ogromnie rozbudowany bestiariusz. Solidna grafika i dramatyczna praca kamery podkreślają niezwykle sugestywny klimat gry, zarówno podczas poruszania się po lokacjach, jak i scen walki. Głęboka i dopracowana w najmniejszych szczegółach fabuła dopełniają ogromu tego dzieła, który wedle rozmaitych opinii może bez obaw konkurować z największymi hitami na rynku. Aby ustawić grę na pełny ekran, należy wcisnąć lewy alt + enter
1 part = 200MB
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: WALL-E (2008)
producent: Heavy Iron Studios
wydawca: THQ Inc.
kategoria: zręcznościowe
gry akcji / przygodowa
Data Premiery:
Świat: 24 czerwca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
WALL-E jest trójwymiarową grą zrecznościową, bazującą na filmie animowanym pod tym samym tytułem. Konkretnie mowa tu o dziele cenionego na całym świecie studia Pixar, znanego za sprawą takich hitów jak Iniemamocni, Auta czy Ratatuj. Za przygotowanie gry odpowiedzialna jest z kolei firma o nazwie Heavy Iron Studios. Warto dodać, iż dla tego developera nie jest to pierwszy kontakt z produkcją wykorzystującą głośną licencję. Firma ta w przeszłości opracowała między innymi gry SpongeBob SquarePants: The Movie oraz The Incredibles: Rise of the Underminer.
Akcja opisywanej produkcji opowiada historię tytułowego robocika WALL-E. Jest to skrót od Waste Allocation Load Lifter Earth-Class (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa). Główny bohater został skonstruowany w celu stopniowego oczyszczania powierzchni Ziemi z pozostawionych odpadów. Mieszkańcy globu zmuszeni zostali bowiem do szybkiej ewakuacji. Po spędzeniu siedmiuset lat w samotności mechaniczne życie WALL-E zaczyna nabierać sensu. Na Ziemi pojawia się nowoczesna, myśląca maszyna o imieniu EVE. Tytułowy robot wyrusza z nią w zwariowaną podróż, której jednym z celów jest odnalezienie resztek ziemskiej cywilizacji. WALL-E pragnie podzielić się ze swymi twórcami pewnym istotnym odkryciem.
Przedstawione w grze wydarzenia w dużym stopniu pokrywają się z fabułą filmu, do którego scenariusz napisał Andrew Stanton (Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo?). Należy też jednak dodać, iż niektóre sceny zostały przygotowane wyłącznie z myślą o nabywcach elektronicznej wersji przygód sympatycznych robotów. W zamierzeniach stanowią one uzupełnienie dla głównego wątku. Podobnie jak w oryginale, historia znajomości WALL-E i EVE przepełniona jest dużą porcją humoru. Główni bohaterowie podczas swojej wędrówki spotykają wiele zabawnie zaprojektowanych postaci, między innymi drużynę dzielnych, lecz wadliwie działających robotów.
W trakcie rozgrywki steruje się WALL-E lub EVE. Jest to uzależnione od specyfiki wybranego przez siebie etapu. W sumie do zbadania jest dziesięć różnorakich światów, rozrzuconych po całej galaktyce. Zabawa w dużym stopniu opiera się na swobodnej eksploracji, zapożyczając jednak pewne elementy typowe dla gier przygodowych oraz platformówek. Sterowane postaci muszą także pokonywać lub unikać napotykanych przeciwników. Oprócz trybu singleplayer można przystępować do multiplayerowych zmagań z udziałem innych graczy, próbując osiągać lepsze rezultaty od pozostałych uczestników zabawy.
WALL-E (2008/ENG) - 2.5GB
/>
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Space Chimps (2008)
producent: Brash Entertainment
kategoria: zręcznościowe / platformówki
Space Chimps to przygodowa gra akcji dla młodszych graczy. W trakcie zabawy należy zajmować się eksploracją otoczenia, rozwiązywaniem prostych zagadek i pozbywaniem się przeciwników. Produkt ten bazuje na filmie animowanym studia Vanguard Animation. Polskim filmom dzieło to znane jest pod tytułem Małpy w kosmosie.
Właściwa gra opowiada historię sympatycznego szympansa o imieniu Ham, który jest prawnukiem pierwszej małpy wystrzelonej przez NASA w przestrzeń kosmiczną. Ham z uwagi na swojego przodka oraz nieprzeciętne umiejętności akrobatyczne wybrany zostaje do wzięcia udziału w nowej misji kosmicznej, której celem staje się odkrycie pozaziemskich form życia.
Statek, którym podróżuje główny bohater odnajduje tunel czasoprzestrzenny, dzięki któremu przenosi się do innej galaktyki. Po dotarciu do niezbadanych jeszcze stref kosmosu jednostka ta ulega awarii, w rezultacie czego zmuszona zostaje do awaryjnego lądowania na pobliskiej planecie, znajdującej się pod rządami złego króla. Ham postanawia przyczynić się do oswobodzenia zamieszkującej te tereny ludności. Równolegle pomysłowy szympans dąży do opracowania metody, dzięki której możliwy byłby powrót na Ziemię. Fabuła gry w znacznym stopniu pokrywa się z wydarzeniami znanymi z kinowej produkcji. Warto jednak zauważyć, iż wiele wątków znacząco rozwinięto lub zaprezentowano z innej perspektywy.
Space Chimps daje możliwość przejęcia kontroli nad jednym z dwóch głównych bohaterów. Oprócz wspomnianego wyżej Hama jest to również Luna, która wraz z innymi szympanami znajdowała się na pokładzie rozbitego statku. W sumie do pokonania jest trzynaście etapów, rozgrywających się w różnych zakątkach obcej planety. Właściwa rozgrywka opiera się w głównej mierze na konieczności docierania w nowe miejsca, wykonując przy tym wiele akrobatycznych popisów. Główni bohaterowie potrafią między innymi korzystać z lian, chwytać się ustawiono poziomo drążków czy wspinać na wyżej położone platformy. Space Chimps wymusza również konieczność staczania walk z ponad trzydziestoma różnymi przeciwnikami. Do ich eliminacji wykorzystuje się bogaty zestaw ciosów. Oprócz tego w grze zawarto trzech zdecydowanie trudniejszych do pokonania bossów.
Zmagania prowadzi sie na dwa różne sposoby. Dostępne etapy można badać w pojedynkę, choć ciekawiej prezentuje się multiplayer, w którym dwie osoby wspólnymi siłami dążą do realizacji postawionych celów. Oprócz tego można zdecydować się na dwie multiplayerowe mini-gry zręcznościowe. Oprawa wizualna Space Chimps prezentuje stosunkowo przeciętny poziom wykonania. Największy nacisk położono na ukazanie realistycznej animacji zachowań sterowanej przez siebie małpki.
KUNIEC
password
www.fulloyunindir.com KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Space Chimps (2008)
*Pewne Upy co pokazuje ranga
*Upy na Premium RS i na innych serwerach co znaczy ,że linki nigdy nie zgasną
*Wszystkie Upy Przetestowane w 100%
*Żadnych Remote Uploads więc 0 błędów CRC
[/center]
kategoria: zręcznościowe - platformówki
producent: Red Tribe
dystrybutor PL: Cenega Poland
data premiery: 15 lipca 2008
data wydania PL: jeszcze nie ogłoszona
dystrybutor PL: Cenega Poland
Data Premiery:
Świat: 15 lipca 2008
Polska: jeszcze nie ogłoszona
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych | liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Space Chimps to przygodowa gra akcji dla młodszych graczy. W trakcie zabawy należy zajmować się eksploracją otoczenia, rozwiązywaniem prostych zagadek i pozbywaniem się przeciwników. Produkt ten bazuje na filmie animowanym studia Vanguard Animation. Polskim filmom dzieło to znane jest pod tytułem Małpy w kosmosie.
Właściwa gra opowiada historię sympatycznego szympansa o imieniu Ham, który jest prawnukiem pierwszej małpy wystrzelonej przez NASA w przestrzeń kosmiczną. Ham z uwagi na swojego przodka oraz nieprzeciętne umiejętności akrobatyczne wybrany zostaje do wzięcia udziału w nowej misji kosmicznej, której celem staje się odkrycie pozaziemskich form życia.
Statek, którym podróżuje główny bohater odnajduje tunel czasoprzestrzenny, dzięki któremu przenosi się do innej galaktyki. Po dotarciu do niezbadanych jeszcze stref kosmosu jednostka ta ulega awarii, w rezultacie czego zmuszona zostaje do awaryjnego lądowania na pobliskiej planecie, znajdującej się pod rządami złego króla. Ham postanawia przyczynić się do oswobodzenia zamieszkującej te tereny ludności. Równolegle pomysłowy szympans dąży do opracowania metody, dzięki której możliwy byłby powrót na Ziemię. Fabuła gry w znacznym stopniu pokrywa się z wydarzeniami znanymi z kinowej produkcji. Warto jednak zauważyć, iż wiele wątków znacząco rozwinięto lub zaprezentowano z innej perspektywy.
Space Chimps daje możliwość przejęcia kontroli nad jednym z dwóch głównych bohaterów. Oprócz wspomnianego wyżej Hama jest to również Luna, która wraz z innymi szympanami znajdowała się na pokładzie rozbitego statku. W sumie do pokonania jest trzynaście etapów, rozgrywających się w różnych zakątkach obcej planety. Właściwa rozgrywka opiera się w głównej mierze na konieczności docierania w nowe miejsca, wykonując przy tym wiele akrobatycznych popisów. Główni bohaterowie potrafią między innymi korzystać z lian, chwytać się ustawiono poziomo drążków czy wspinać na wyżej położone platformy. Space Chimps wymusza również konieczność staczania walk z ponad trzydziestoma różnymi przeciwnikami. Do ich eliminacji wykorzystuje się bogaty zestaw ciosów. Oprócz tego w grze zawarto trzech zdecydowanie trudniejszych do pokonania bossów.
Zmagania prowadzi sie na dwa różne sposoby. Dostępne etapy można badać w pojedynkę, choć ciekawiej prezentuje się multiplayer, w którym dwie osoby wspólnymi siłami dążą do realizacji postawionych celów. Oprócz tego można zdecydować się na dwie multiplayerowe mini-gry zręcznościowe. Oprawa wizualna Space Chimps prezentuje stosunkowo przeciętny poziom wykonania. Największy nacisk położono na ukazanie realistycznej animacji zachowań sterowanej przez siebie małpki.
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Power Rangers Dino Thunder (PS2)
THQ Inc. ( producent )
THQ Inc. ( wydawca )
zręcznościowe ( walki )
14 września 2004 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
26 listopada 2004 ( Europejska data premiery ) (PAL)
14 września 2004 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Stosunkowo prosta zręcznościówka, stworzona z myślą o młodszych użytkownikach konsol. Gra wzoruje się oczywiście na słynnym serialu telewizyjnym, dając możliwość wcielenia się w jednego z tytułowych bohaterów.
Power Rangers Dino Thunder jest niezbyt skomplikowaną zręcznościówką, stworzoną w głównej mierze z myślą o najmłodszych użytkownikach konsol. Gra ta w bardzo wyraźny sposób nawiązuje oczywiście do serialu telewizyjnego pod tym samym tytułem, który po raz pierwszy zadebiutował w telewizji w 2004 roku i doczekał się 38 pełnoprawnych odcinków. Za wydanie gry odpowiedzialny jest koncern THQ. Opisywana wersja ukazała się zarówno na PS2, jak i na Gamecube’a. Obie edycje gry prezentują bardzo zbliżony poziom wykonania. Tyczy się to zarówno jakości oprawy audiowizualnej, jak i wyglądu kolejnych poziomów.
W trakcie zabawy mamy okazję przejąć kontrolę nad każdą z występujących w serialu postaci superbohaterów. A są to: Conner McKnight (Red Dino Ranger), Ethan James (Blue Dino Ranger), Kira Ford (Yellow Dino Ranger), Doktor Thomas Oliver (Black Dino Ranger) oraz Trent Fernandez (White Dino Ranger). Naszym zadaniem jest oczywiście powstrzymanie Mesogoga. Główni bohaterowie posiadają też naturalnie moc przyzywania mechanicznych dinozaurów, zwanych Zordami i to właśnie na ich pokładzie rozgrywana jest zdecydowana większość poziomów. Poszczególne Zordy różnią się pomiędzy sobą nie tylko wyglądem, ale i zastosowaniem. Niektóre mechaniczne dinozaury są bardziej zwinne, ale odbywa się to kosztem słabego pancerza. Inne z kolei są bardzo wytrzymałe, lecz przy tym niezwykle powolne. Każdy z Zordów posiada też oczywiście typowe dla siebie uderzenia i dodatkowe umiejętności.
Do pokonania jest dziewięć podstawowych światów oraz trzy ukryte. W sumie gracze muszą ukończyć około pięćdziesięciu poziomów. Najczęściej naszym zadaniem jest eliminowanie oddziałów Mesogoga, choć trafiają się też ciekawsze misje. Trzeba na przykład korzystać z dodatkowych funkcji Zordów, czy odszukać określone artefakty, które będzie następnie można wykorzystać. Należy jednak zaznaczyć, iż misje są bardzo krótkie. Ukończenie każdego z zadań zajmuje średnio 5-15 minut. Na uwagę zasługuje jednak możliwość wyszukiwania bonusów, dzięki którym można zregenerować zdrowie czy odblokować ukryte opcje. Wizualnie gra prezentuje się stosunkowo kiepsko. Otoczenie jest bardzo ubogie, a modele robotów słabo animowane. Lepiej wypada natomiast warstwa dźwiękowa, która jest oczywiście wzorowana na melodiach znanych z serialu. Dino Thunder oferuje rozrywkę wyłącznie dla pojedynczego gracza.
Platform: PS2
Language: English
Region: NTSC SLUS_209.44
Genre: Action
Type: DVD
Format: ISO
KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
Temat: Blue Dragon Plus (NDS)
feelplus ( producent )
AQ Interactive ( wydawca )
cRPG ( jRPG )
04 września 2008 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
marzec 2009 ( data premiery w USA )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
Kontynuacja wydanej na Xboxa 360 gry Blue Dragon. Poznajemy dalsze losy chłopca o imieniu Shu oraz jego przyjaciół. Tym razem główni bohaterowie muszą zająć się powstrzymaniem pewnego złego smoka.
Blue Dragon Plus jest pełnoprawną kontynuacją gry Blue Dragon, która w 2007 roku zawitała na konsoli Microsoftu. Podobnie jak wcześniej, mamy do czynienia z tytułem reprezentującym gatunek japońskich RPG-ów. Pomimo zmiany developera (feelplus zamiast firmy Mistwalker) projekt ten wspierany jest przez kilka osób znanych miłośnikom pierwszej części. Są to między innymi Akira Toriyama (twórca głównych postaci gry) oraz Nobuo Ueamtsu (kompozytor).
Akcja opisywanej gry rozpoczyna się rok po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej odsłonie cyklu Blue Dragon. Zamieszkiwana przez głównych bohaterów kraina ulega rozpadowi, w rezultacie czego składa się teraz z większej ilości niezależnych od siebie mini-światów. W trakcie rozgrywki gracz poznaje dalsze losy chłopaka o imieniu Shu, a także jego najbliższych przyjaciół. Fabuła Blue Dragon Plus opowiada o wrogo nastawionym smoku, odkrytym przez Zolę oraz króla Jibrala. Shu zostaje wysłany z zadaniem powstrzymania potwora. Jest to jedynie wstęp do dalszych przygód, obfitujących w wiele zaskakujących zwrotów akcji.
Właściwa rozgrywka opiera się w głównej mierze na konieczności staczania walk z napotykanymi przez gracza przeciwnikami. Drużyna składa się z kilku bohaterów, wśród których nie zabrakło postaci znanych z pierwszej części serii. Oprócz wspomnianych wyżej osobistości są to między innymi Jiro, Marumaro, Unchi czy Kluke. Postaci w dalszym ciągu obdarzane są magicznymi umiejętnościami, dzięki którym do pojedynków wystawiają swoje cienie. Istoty te obdarzone są ogromną mocą, a ich umiejętne wykorzystywanie staje się kluczem do sukcesu. Większość cieni przeniesiono w bardzo zbliżonej postaci, choć w dalszej fazie rozgrywki pojawiają się też zupełnie nowe stwory. Walki rozgrywane są w czasie rzeczywistym, wymagając nie tylko zręczności, ale i szybkiego podejmowania trafnych decyzji.
Wydarzenia toczą się w dwuwymiarowym środowisku, które obserwowane jest w typowym dla wielu kieszonkowych RPG-ów rzucie izometrycznym. W grze nie zabrakło scenek przerywnikowych, obrazujących najważniejsze postępy gracza.
Blue_Dragon_Plus_USA_NDS-PYRiDiA
KUNIEC
albo
http://www.load.to/?d=xKhp8fTos KUNIEC
Przejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plorientmania.htw.pl
Strona 2 z 4 • Wyszukano 173 wyników • 1, 2, 3, 4
|
|
Cytat |
Diabeł: wielki, czarny znak zapytania. Napierski Stefan Debiutuje się do samej śmierci, a i śmierć jest też debiutem. Aleksander Kumor Dla konserwatysty refleksja nad podstawami własnego światopoglądu jest rodzajem profanacji tak samo jak konieczność udowadniania egzystencji Boga jest estetycznym zgorszeniem dla każdego prawdziwie wierzącego; jest wyprowadzaniem irracjonalnej wartości na poziom racjonalny, desakralizacją boskości, której odebrany zostaje urok tajemniczości, bez której nie można pewnie stawić czoła lewicowym czcicielom diabła na ich polach bitewnych rozumu. Georg Quabbe Dlaczego tak często ludzie, dla których bardzo dużo zrobiłeś, ciężko się na ciebie obrażają? Może dlatego, że przypominasz im o ich słabościach. Kirk Douglas, Syn śmieciarza, Autobiografia Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga. . . Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju". Paulo Coelho
|
|